Op het goddelijke lijf van WJ??quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:39 schreef itsme het volgende:
WTF. Volgens mij zag ik net mijn eigen hoofd maar op een bloot lichaam![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:36 schreef Paris_Texas het volgende:
Volgens mij is Leandra online, en met 2 accounts tegelijk online zijn lijkt me lastig.
hahaha ik heb geen idee wiens lichaam het was.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:40 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Op het goddelijke lijf van WJ??![]()
Gruss gotquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga nu even Amerika vernietigen in naam van Duitsland.
Adieu, onderdanen.
Kennelijk niet dus, volgens haar profiel is ze wel online Leandraquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:40 schreef FdW het volgende:
[..]
... Als Leandra online zou zijn had ze onmiddelloos terug gekust.
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:41 schreef itsme het volgende:
[..]
hahaha ik heb geen idee wiens lichaam het was.![]()
Haal eraf danquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:40 schreef Py het volgende:
zit iets op je neus
Wachtwoord wijzigen?! Of zit er iemand grappig te doen met de avatars?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:54 schreef debuurvrouw het volgende:
volgens mij is mijn userdingens gekaapt? ik heb gepost in het vorige topic terwijl ik niet thuis was? hoe de fuck kan dat??![]()
![]()
beter nog; wat doe ik eraan??
Nee hoor. Dat doen ze hier nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:59 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Wachtwoord wijzigen?! Of zit er iemand grappig te doen met de avatars?
Ik dat zo ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:54 schreef debuurvrouw het volgende:
volgens mij is mijn userdingens gekaapt? ik heb gepost in het vorige topic terwijl ik niet thuis was? hoe de fuck kan dat??![]()
![]()
beter nog; wat doe ik eraan??
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:59 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Schatteke, had iemand niet gewoon je ava opgeslagen en in zijn eigen vakje gepropt?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
want ik kan zelfs editten. heb al uitgelogd en ander wachtwoord gedaan...
Kleuters ook altijdquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:59 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
één post, waarin ik ian quote met goedemorgen. de laatste om kwart voor 6quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |