idd..die trut zelf is diep triest maar die koters verdienen beter..quote:
Tuurlijk is het zielig voor die kids, maar voor Natasjaquote:
En gelijk heb je... Het is haar eigen domme schuld! Ik zou er niet raar van op kijken als de kids haar ook niet echt meer leuk vindenquote:
Is Natasja überhaupt in staat te fulmineren....quote:...als ik de verhalen mag geloven, een vriendin heeft met een kind van hem", fulmineert Natasia in Weekblad Privé.
Lijn 8 richting de Sociale Dienst en kleding van het Leger des Heils..quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:35 schreef noekje het volgende:
en toch was dit allemaal al bekend. Tussen de regels door wisten we het allemaal al. Wel grappig want ze bleef maar volhouden dat ze terug zou komen in haar Touaregje en helemaal doorgestyled in Chanel. Nou, dat gaat het niet worden.![]()
ze krijgen ongeveer 1000-1500 per maand.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:43 schreef bierjager het volgende:
"de vergoeding van Tien voor mijn deelname aan het programma" .................................. WTF!
Dus helemaal geen eigen inleg maar gewoon op de payrol?????
Euh, hoezo?quote:
nee, meer in 'wie slecht doet, slecht ontmoet'quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, hoezo?
Heeft zij 40.000¤ van iemand anders gestolen?
Zelfreflectie is haar nog steeds vreemd.quote:Maar terwijl ik me in de Gouden Kooi keurig gedroeg
Je vergeet het belangrijkste...haar "supermooie" borsten...quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:51 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft Natasia nu uit haar kooiverblijf gesleept?
Een rijbewijs en alle kleren en zooi die ze meejatte toen ze weg moest. Bij mij blijft de teller daar steken.
Zou me helemaal niets verbazen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:54 schreef avonne het volgende:dit is toch niet een poging van Natasia om zielig te doen en nog meer geld en goederen binnen te schrapen, he?
Typisch dat ik die mislukte memmen vergeet...quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:54 schreef Mokum020 het volgende:
Je vergeet het belangrijkste...haar "supermooie" borsten...![]()
Die buikwandcorrectie gaat nu zeker ook niet meer door..quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Typisch dat ik die mislukte memmen vergeet...
Nare dingen worden snel verdrongen. Mooi he, die menselijke geestquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Typisch dat ik die mislukte memmen vergeet...
Als dat zo was had niemand het überhaupt over die hysterische snolquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nare dingen worden snel verdrongen.
Ik kan je internet wel effe uitzetten voor je?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als dat zo was had niemand het überhaupt over die hysterische snol
V.
Doe maar, ik ga toch naar huisquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik kan je internet wel effe uitzetten voor je?.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:48 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Gevangen in armoede......
Nah, ik heb er geen kracht meer voor. Ik heb nog net genoeg kracht om naar het klokje te kijken tot het 17.30 isquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:06 schreef Verbal het volgende:
Als je het morgenochtend maar weer aanzet, zodat ik na de ogendokter weer verder kan met mijn zicht verknallen op internet
V.
Ze heeft genoeg rust gehad en hoopt nu op uitnodigingen bij stenders e.d.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:54 schreef avonne het volgende:dit is toch niet een poging van Natasia om zielig te doen en nog meer geld en goederen binnen te schrapen, he?
Ach ja, maakt Boquito toch nog een kans.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:34 schreef avonne het volgende:
Natasia is een vals kreng.
Ik geloof geen woord van wat ze zegt
Waarschijnlijker is het dat die dingen die ze allemaal per telefoon bestelde toch een beetje te duur uitvielen voor het huishoudbudget. Natasia heeft nooit kunnen rekenen als het om geld aankomt.
Nog waarschijnlijker is het dat Natasia alleen maar kwaad is op Wilgo dat hij vertrokken is (al wisten we dat al veel langer, maar ze ontkende het plotseling) en zomaar wat lult.
Merkwaardig trouwens dat ze hem met de rechtbank dreigt. Wat is er mis met good-old-dreigementen?
Ze krijgen eur. 150,00 per dag plus alle lopende vaste kosten en in haar geval een extra toelage voro het huishouden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:45 schreef avonne het volgende:
[..]
ze krijgen ongeveer 1000-1500 per maand.
Dat is al lang bekend.
Daarnaast werd het huis op kosten van Talpa opnieuw ingericht, en kreeg Wilgo in januari waarschijnlijk ook een aardig sommetje
Wie alle playstations, horloges en zo betaald hebben weet ik niet.
Das lekker verdienen inderdaadquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:19 schreef pjotter41 het volgende:
[..]
Ze krijgen eur. 150,00 per dag plus alle lopende vaste kosten en in haar geval een extra toelage voro het huishouden.
Dus reken maar na. Goede deal!
150 per dagquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:19 schreef pjotter41 het volgende:
[..]
Ze krijgen eur. 150,00 per dag plus alle lopende vaste kosten en in haar geval een extra toelage voro het huishouden.
Dus reken maar na. Goede deal!
Ja geloof me ik heb het gelezen en weet het zeker. Nats heeft dus 300 x 150 dus 45.000 euro gevangen. Als je wete wat andere programma's kosten is dit een schijntje.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:34 schreef avonne het volgende:
[..]
150 per dag
geloof je dat zelf?
even rekenen ..... nee
Heb je een bron?
Nee hoor ze wist het al maar ze komt nu bij sociale zaken van de gemeente voor extra bijstand als overbrugging. Dus dan komt het naar buiten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:43 schreef Paris_Texas het volgende:
Lullig voor haar, maar vooral voor haar kinderen, ze had dit risico nooit mogen nemen.
En ¤40.000,= is een hoop geld, maar niet onmogelijk, zeker als hij het PGB voor Yairo ook ingepikt heeft.
Overigens komt ze er wel gruwelijk laat achter dat er zoveel weg is, lijkt me sterk dat hij het ineens achterover gedrukt heeft.
Als ze het al wist vind ik het meer dan slordig dat er niet eerder wat aan gedaan is en dat ze op d'r gemakkie in die fucking kutvilla is blijven zitten, zeker als er een deel PGB voor Yairo was dan moeten er mensen geweten hebben dat de betalingen niet doorgingen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:47 schreef pjotter41 het volgende:
[..]
Nee hoor ze wist het al maar ze komt nu bij sociale zaken van de gemeente voor extra bijstand als overbrugging. Dus dan komt het naar buiten.
Weet je nog van het telefoongsprek met haat zuster? Die hadden geen geld om extra kleren te kopen voro Natas. Ze wist het al maar tegen beter weten in gaan. Eigenwijs zijn en blijven was een sterk punt van haar. Ze dacht dat het een grapje was en vond het leuker om in dgk te schreeuwen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:56 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Als ze het al wist vind ik het meer dan slordig dat er niet eerder wat aan gedaan is en dat ze op d'r gemakkie in die fucking kutvilla is blijven zitten, zeker als er een deel PGB voor Yairo was dan moeten er mensen geweten hebben dat de betalingen niet doorgingen.
Wat váls shmoopy!quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:58 schreef shmoopy het volgende:
Zou best nog eens keihard gelogen kunnen zijn, zodat ze weer een uitkering kan aanvragen.
Dan hoeft ze al die poen niet aan te spreken.
Indien wel waar:![]()
![]()
Je moet wel met de billen bloot om een uitkering aan te vragen, zoals kopie bankafschriften etc. en dat doet ze niet ze vraagt een overbrugging. Dat is heel wat anders. En of ze het dan krijgt?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:58 schreef shmoopy het volgende:
Zou best nog eens keihard gelogen kunnen zijn, zodat ze weer een uitkering kan aanvragen.
Indien wel waar:![]()
![]()
Erg, hé?quote:
Het wachten is dus op de Repo-man.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:06 schreef Dories het volgende:
Hoe dan ook, Natasia zit in ieder geval riant bij, omdat ze de laatste tijd volgens de kennis veel aankopen heeft gedaan.
Waar het Natasia's verdiende loon betreft, kun je wat mij betreft heel moeilijk te ver gaan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:11 schreef tipsch het volgende:
Ik vind jullie nogal (onredelijk) ver gaan fokkerts![]()
Alsof daar iemand op af durft te gaan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het wachten is dus op de Repo-man.
Hij heeft een heel klein piemeltje, hoor!quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:23 schreef shmoopy het volgende:
Nu durft niemand meer te posten, Copycat.
Je hoeft het niet te geloven het is waar!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:02 schreef Darklight het volgende:
waarom krijgen ze 150euro per dag? geloof iik niks van
Talpa RTL betaald alleen alle huur etc, die 150per dag is niet waar
Ziet er gezond uit die foto, hij zal hem wel niet meer omhoog kunnen krijgenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:15 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Daar heeft hij geen boodschap aan. Aan Milton ook niet, trouwens.
vertelden ze net nog bij de intro van de eerste uitzending op RTL5quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:02 schreef Darklight het volgende:
waarom krijgen ze 150euro per dag? geloof iik niks van
Talpa RTL betaald alleen alle huur etc, die 150per dag is niet waar
Amen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:00 schreef noekje het volgende:
Haar zussen lieten al iets doorschemeren aan de telefoon. Er was geen geld meer, het was op.
Wilgo zat toen in Suriname. Ze wist het wel en iedereen wist ook dat die relatie over was.
Jij snapt 'm De grootste tegenvaller voor haar was waarschijnlijk dat de media niet op haar stoep stonden met lucratieve aanbiedingen. Om toch maar in de schijnwerpers te blijven zal ze straks waarschijnlijk in iedere talkshow te zien zijn om haar levensverhaal te laten optekenen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:54 schreef avonne het volgende:dit is toch niet een poging van Natasia om zielig te doen en nog meer geld en goederen binnen te schrapen, he?
¤ 4.500 per maand - 25% kansspelbelasting en daarna gaat er nog inkomstenbelasting van af.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:34 schreef avonne het volgende:
[..]
150 per dag
geloof je dat zelf?
even rekenen ..... nee
Heb je een bron?
Check die neus en die wangen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:35 schreef Gigageil het volgende:
Nou ja Natas, binnenkort heb je je Touaregje, dus dan ben je weer he-le-maal het vrouwtje.......![]()
Ik hoor haar nog zeggen, dertig keer per dag "Mijn mannetje....."![]()
BRON : WITHEET
http://witheet.com/entertainment/hunt-wilgo-wijndal
[afbeelding]
40.000 Euro ? Dat wordt uitkering terugbetalen.....fraude is strafbaar TAS![]()
Dat idee kwam bij mij dus ook meteen op.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:58 schreef shmoopy het volgende:
Kansspelbelasting en inkomstenbelassting worden nooit tegelijkertijd gehevenquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
¤ 4.500 per maand - 25% kansspelbelasting en daarna gaat er nog inkomstenbelasting van af.
is het je niet opgevallen dat alleen een aantal van de oorspronkelijke bewoners een "fatsoenlijke baan" hadden?quote:De vergoedingen om het huishouden draaiende te houden zijn ook belastbaar. Per saldo verdien je dan niets meer dan met een redelijk betaalde baan. Als ze dat niet zouden betalen zouden ze niemand zo gek krijgen om aan het programma deel te nemen. Een beetje fatsoenlijke job verdient aanzienlijk meer.
bij mij wel mooiquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:59 schreef agter het volgende:
Natasia heeft kennelijk nog nooit van internetbankieren gehoord?
Ze had dit allang kunnen weten.
Maar het verklaart wel die telefoontjes van haar...dat ze geld moest sturen omdat het op was...zoiets zei haar zus. En Natasia begreep daar niets van.
Dit heb ik meer dan 1 maal gehoord op de streams.
Gaat er dan niet een lampje bij je branden?
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOLquote:Maar terwijl ik me in de Gouden Kooi keurig gedroeg
Want daar deed ze het allemaal voorquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
beetje kut voor die kids, dat wel.![]()
Ja idd:Dquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Tijdens die laatste talpa show was ze nog gedist door linda de mol
Die zei iets van ' Dan kwamen mijn kinderen en die zeiden van :' Mama wat die zwarte mevrouw nou weer doet'
Als ik dit zo lees ben ik bang van alle haat die in mensen zit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:41 schreef it_was_me het volgende:
Weet je he, als ik dit zo lees allemaal ben ik bang dat ze weer terug komt in de kooi!
Vreemd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:00 schreef the_legend_killer het volgende:
In real live schijnt ze ook zo erg te zijn
nog 1 keer dan:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 07:50 schreef JoPiDo het volgende:
nogmaals:
waar de fuck heeft ze die 10000 euro inschrijfgeld vandaan geharkt als ze van een uitkering leefde?!
Haar dochter heeft toch een handicap? Met PGB kun je mensen inhuren om je te helpenquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:09 schreef JoPiDo het volgende:
why the fuck krijgt ze persoonsgebonden budget?!
Hij heeft dacht ik zelfs een transplantatie gehad al.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:49 schreef Copycat het volgende:
Haar zoontje heeft iets aan zijn lever.
Als moeder van 2 inmiddels volwassen kinderen blijf ik erbij dat je ,je kinderen niet in de steek laat voor eigen gewin.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees ben ik bang van alle haat die in mensen zit.
Kom op zeg, ze was een poppetje dat gemanipuleerd werd om zichzelf op een bepaalde manier uit te vergroten.
Wat heeft zij jullie allemaal aangedaan behalve maandenlang discussievoer produceren.
Nu ze weg is is er geen reet meer aan.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:11 schreef Fast_Eddy het volgende:
kut voor Natasia. Kon haar bloed ook wel drinken maar in de rol van gouden kooi natasia, ik geloof dat een aantal mensen hier vergeten dat het een spel is ....
Ja leuk hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:49 schreef Copycat het volgende:
Haar zoontje heeft iets aan zijn lever.
Zeg ik dat?quote:
Wat bedoelde je dan met die 'quote:
Ik snap het ook niet Ccquote:
Een vriendelijke post plaatsen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:02 schreef JohnDope het volgende:
Wat bedoelde je dan met die '' in de header van jouw post?
Ok dan interpreteerde ik het verkeerd.quote:
Dat zou je wel willen, maar die komen echt niet. Als ze bij Natasia de kinderen weghalen, dan kunnen ze bij half nederland wel de kinderen gaan weghalen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:10 schreef lammegiraf het volgende:
die mini gouden kooi in huize natas kon ze wel eens winnen. Man is er al uit, straks komt de kinderbescherming voor de kids en dan blijft ze alleen over...gefeli, je huis mag je houden
Kan 'beuren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:09 schreef JohnDope het volgende:
Ok dan interpreteerde ik het verkeerd.
Maarja je weet hoe het gaat met 'dingen voelen aankomen'.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat doet er voor mij niets aan af dat Natasia dit al lang kon voelen aankoen.
Nee hoor, vanmorgen vertelde ze zelf dat iedereen haar waarschuwde maar dat zij het niet wilde geloven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Maarja je weet hoe het gaat met 'dingen voelen aankomen'.
Als Natasia er op dat moment op de tv heisa over was gaan maken, dan had iedereen weer geroepen dat ze paranoïde was.
Als het tenminste waar is wat Natasia zegt.
Ok, maar daar heb je ook zoveel aan als je gevangen zit in een Kooi. Ik denk persoonlijk dat je er meer aan hebt dat al die waarschuwers zelf even actie ondernemen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:19 schreef 2live het volgende:
[..]
Nee hoor, vanmorgen vertelde ze zelf dat iedereen haar waarschuwde maar dat zij het niet wilde geloven.
Natasja wilde het verzoek van Wilgo niet honoreren. Hij heeft gevraagd om uit de kooi te stappen. Ze wilde niet!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Maarja je weet hoe het gaat met 'dingen voelen aankomen'.
Als Natasia er op dat moment op de tv heisa over was gaan maken, dan had iedereen weer geroepen dat ze paranoïde was.
Als het tenminste waar is wat Natasia zegt.
Wilgo heeft haar heel uitdrukkelijk toen gevraagd naar huis te komen, en dat wilde ze niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ok, maar daar heb je ook zoveel aan als je gevangen zit in een Kooi. Ik denk dat je er persoonlijk meer aan hebt dat al die waarschuwers zelf even actie ondernemen.
Ja kijk dat Natasia beseft dat haar vriend weg loopt ok. Maar 40 ruggen van je laten stelen is een ander verhaal, dat zijn geen onkostenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:24 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Natasja wilde het verzoek van Wilgo niet honoreren. Hij heeft gevraagd om uit de kooi te stappen. Ze wilde niet!
Hij heeft gezegd dat hij voor de kinderen zou zorgen totdat Madam thuis kwam. Ze wilde niet.
De kinderen wilde haar graag weer thuis hebben. Ze wilde niet.
Ze heeft toch aan de telefoon moeten regelen dat haar kinderen weer door een ander verzorgd werden. Zij wilde het niet zelf doen. Zij wilde in de kooi blijven. En wat een drama op TV: Wilgo was weg. Ze had het zwaar want ze wist even niet hoe het met de kinderen was.
Wat nou aanvoelen?
Die beelden hebben we toch gezien op youyube?
En dan nog vraag ik me af of er wel zoveel geld weg is.
Damn wat heb ik een medelijden met die kids.
Gevangen?? Nee hoor ze zitten er allemaal vrijwillig. En het gaat erom wie een ander iets gunt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ok, maar daar heb je ook zoveel aan als je gevangen zit in een Kooi. Ik denk persoonlijk dat je er meer aan hebt dat al die waarschuwers zelf even actie ondernemen.
Wij hebben een uitleveringsverdrag met Suriname. Dus als het verhaal van Natasia waarheid is, dan wordt Wilgo binnenkort uitgeleverd en moet hij gaan terugbetalen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:30 schreef flowerbox het volgende:
Wilgo lacht nu in zijn vuistje in Suriname.
Weg bij die draak van een vriendin en heel veel geld rijker![]()
We horen hier alleen maar natasjaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja kijk dat Natasia beseft dat haar vriend weg loopt ok. Maar 40 ruggen van je laten stelen is een ander verhaal, dat zijn geen onkosten
Ze zitten er vrijwillig gevangen. En zo'n slechte moeder is Natasia niet. Ze is bijvoorbeeld niet slechter dan die intellectuele ouders van Maddy, die hun kinderen helemaal alleen in een wildvreemd hotel, in een wildvreemd land achter lieten, omdat zij zo nodig rustig moesten kunnen gaan eten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:31 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Gevangen?? Nee hoor ze zitten er allemaal vrijwillig. En het gaat erom wie een ander iets gunt.
Weet je nog de voice-over bij die 10.000,- aan het begin? Huilende kinderen terwijlk Gordon mama meeneent. Natasja die echt wel voor het geld ging Hoe vaak gaat het niet over een ander iets gunnen qua uitstapjes enzo. Oh arme Natasja die kreeg nooit iets gegund.
Gevangen![]()
Als ze dat had gedaan dan had ze helemaal geen geld gekregen van DGK, hij wilde gewoon zijn handen vrij om naar suriname te gaan, haar zussen hadden toen al een paar keer gbeld dat ze geen geld meer hadden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:24 schreef 2live het volgende:
[..]
Wilgo heeft haar heel uitdrukkelijk toen gevraagd naar huis te komen, en dat wilde ze niet.
Ja daar heb je gelijk in. Maar ja of het nou echt waar is wat Natasia er allemaal uitkraamt.....quote:Wij hebben een uitleveringsverdrag met Suriname. Dus als het verhaal van Natasia waarheid is, dan wordt Wilgo binnenkort uitgeleverd en moet hij gaan terugbetalen.
Tuurlijk kan dat wel. Natasia kan gewoon via afschriften aantonen dat er 40 ruggen van haar gestolen zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:10 schreef pjotter41 het volgende:
Allereerst zal er een rechtzaak moeten komen waarbij Wilgo schuldig bevonden moet worden. Zolang zijn schuld niet vast staat kan er niets gebeuren. Ten tweede uitleveren voor dit soort zaken kan niet alleen als er sprake is van een misdrijf of zaken van meer dan 100.000 euro. Anders blijven ze aan de gang. En dan kan het alleen als hij toevallig in NL is en dan nog blijft de vraag is hij schuldig bevonden. Dus voorlopig zit zij op zwart zaad. Maar past goed bij haar!
Al is er een deel van waar, hij heeft dan gewoon geld van zijn kinderen gejat want Natasia is verantwoordelijk voor hen, niet dat ze alles zo goed doet en ik snap ook best dat hij van haar weg wil maar geld jatten van de moeder van je kinderen is wat mij betreft een grote no no.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:03 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in. Maar ja of het nou echt waar is wat Natasia er allemaal uitkraamt.....
Nee. Ze heeft vrijwillig haar pasjes aan hem gegeven en daarom wordt het niet gezien als diefstalquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel. Natasia kan gewoon via afschriften aantonen dat er 40 ruggen van haar gestolen zijn.
Er zijn mensen voor minder uitgeleverd.
Ik snap wel dat ze schulden had, dat was al allang bekend, ik snap ook dat hij weg is gegaan, ik vind het al een wonder dat hij 2 kinderen met haar heeft, maar weggaan en je kinderen in de shit laten zitten is een heel ander uiterste.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:24 schreef monique.t het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=8n6lZKBFw0c
Hier hebben ze het over de belastingschuld van natasia van 2005
hij zegt het niet in het nederlads maar het is toen vertaalt door iemand
Als je op de streams kunt meeluisteren hoe Natasja zich in alle hoeken moet wringen om weer een oppas te zoeken voor haar kids. De kinderen worden van school gehaald omdat de oppas weer gewijzigd is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ze zitten er vrijwillig gevangen. En zo'n slechte moeder is Natasia niet. Ze is bijvoorbeeld niet slechter dan die intellectuele ouders van Maddy, die hun kinderen helemaal alleen in een wildvreemd hotel, in een wildvreemd land achter lieten, omdat zij zo nodig rustig moesten kunnen gaan eten.
En wat denk je van al die hardwerkende politici die er nooit zijn voor hun kinderen en zo kan ik nog tig voorbeelden van slechte ouders opnoemen.
dat je aan iemand de pasjes meegeeft, betekent het nog niet dat diegene jouw rekening helemaal mag leeg trekkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee. Ze heeft vrijwillig haar pasjes aan hem gegeven en daarom wordt het niet gezien als diefstal
Ja maar er zijn zat situaties te vinden waar het ook rommelt. En dat verhaal van Maddy is gewoon super egocentrisch van die ouders, daarbij vergeleken is dat verhaal rond om Natasia helemaal niks.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:34 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Als je op de streams kunt meeluisteren hoe Natasja zich in alle hoeken moet wringen om weer een oppas te zoeken voor haar kids. De kinderen worden van school gehaald omdat de oppas weer gewijzigd is.Ze heeft voor de tv gesold met de kinderen.
Off-topic En bij die politici is er nog een andere ouder. Maddy is gewoon een heel treurig verhaal. Ben benieuwd hoe dit afloopt.
Wilgo is NIET de vader van de kinderen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Al is er een deel van waar, hij heeft dan gewoon geld van zijn kinderen gejat want Natasia is verantwoordelijk voor hen, niet dat ze alles zo goed doet en ik snap ook best dat hij van haar weg wil maar geld jatten van de moeder van je kinderen is wat mij betreft een grote no no.
Waar twijfel je aan dan? Natas was vanmorgen op de radio bij Humberto Tan, en heeft alles bevestigd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:10 schreef Ning het volgende:
Ik twijfel ook aan het verhaal, ik heb een foto gezien van Natasia en Wilgo op de markt in almere. Kan hem alleen nergens terug vinden
dat dusquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee. Ze heeft vrijwillig haar pasjes aan hem gegeven en daarom wordt het niet gezien als diefstal
En wat zei Wilgo over de kwestie?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:16 schreef 2live het volgende:
[..]
Waar twijfel je aan dan? Natas was vanmorgen op de radio bij Humberto Tan, en heeft alles bevestigd.
nee dusquote:
Die kreeg het advies om niet naar Nederland te komen want dan zou ze allebei zijn benen breken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En wat zei Wilgo over de kwestie?
zucht. Oud 'grapje'quote:Inmiddels heeft ze een nieuwe baan en lijkt ze weer erg gelukkig te zijn. Ik heb haar gister gespot bij Artis, even een foto'tje gemaakt:
-
-
-
Hier verschillen wij dus onoverkomelijk van mening!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
daarbij vergeleken is dat verhaal rond om Natasia helemaal niks.
Heb je haar ook liggend in een hangmat of met een banaan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:23 schreef patty het volgende:
Inmiddels heeft ze een nieuwe baan en lijkt ze weer erg gelukkig te zijn. Ik heb haar gister gespot bij Artis, even een foto'tje gemaakt:
-
--edit-
Ahhh huiliequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:46 schreef it_was_me het volgende:
Alsjeblieft zeg! Dit hebben we al wel gehad. 10 mnd lang zelfs. Van mij mag er een modje langskomen en bans uitdelen.
Deze grappen zijn niet leuk meer!![]()
Je hebt hebt ratten, apen, gorrilla's, varkens, hamsters, parkieten, honden enz die op mensen lijken. Waarom zijn er toch altijd weer mensen die dit als rascisme opvatten. Ze lijkt op een gorrilla, maar dat wil niet zeggen dat iedere Surinamer daar op lijkt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:46 schreef it_was_me het volgende:
Alsjeblieft zeg! Dit hebben we al wel gehad. 10 mnd lang zelfs. Van mij mag er een modje langskomen en bans uitdelen.
Deze grappen zijn niet leuk meer!![]()
Maar hij heeft de vaderrol wel een poos op zich genomen, hij mag dan niet de verwekker zijn maar is toch een eikel dat hij het op deze manier heeft gedaan als het idd allemaal waar is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:46 schreef kissa het volgende:
[..]
Wilgo is NIET de vader van de kinderen.
Daar hebben we het al zo vaak over gehad de afgelopen maanden. Negers met apen vergelijken heeft nu eenmaal een andere lading dan pak 'm beet een dikke vrouw met een zeekoe vergelijken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je hebt hebt ratten, apen, gorrilla's, varkens, hamsters, parkieten, honden enz die op mensen lijken. Waarom zijn er toch altijd weer mensen die dit als rascisme opvatten. Ze lijkt op een gorrilla, maar dat wil niet zeggen dat iedere Surinamer daar op lijkt.
Fuck!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:32 schreef Gert het volgende:
On topic: Natasia mag dus binnenkort komen janken in de villa., "dankzzij" Brian, die (waarschijnlijk op aanwijzing van achter) haar wil uitnodigen.![]()
Drama voor Natasja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:32 schreef Gert het volgende:
Daar hebben we het al zo vaak over gehad de afgelopen maanden. Negers met apen vergelijken heeft nu eenmaal een andere lading dan pak 'm beet een dikke vrouw met een zeekoe vergelijken.
In de FAQ van dit forum staat dan ook al tijden te lezsen dat aap-vergelijkingen niet zijn toegestaan.
Welke krant zou dat doen volgens jou dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:03 schreef avonne het volgende:
Jammer dat het de Telegraaf / Privé is.
Een andere bron zou een meer waarheidsgetrouwe weergave geven.
er zitten toch een aantal echte racisten op dit forum.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar hebben we het al zo vaak over gehad de afgelopen maanden. Negers met apen vergelijken heeft nu eenmaal een andere lading dan pak 'm beet een dikke vrouw met een zeekoe vergelijken.
In de FAQ van dit forum staat dan ook al tijden te lezsen dat aap-vergelijkingen niet zijn toegestaan.
On topic: Natasia mag dus binnenkort komen janken in de villa., "dankzzij" Brian, die (waarschijnlijk op aanwijzing van achter) haar wil uitnodigen.![]()
Volkomen mee eens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:14 schreef Mika25 het volgende:
Ik denk dat Natasja gewoon kwaad is op Wilgo omdat hij het uitgemaakt heeft. Dit is dus gewoon een ordinaire wraakactie van haar. Als het echt waar is moet ze maar aangifte gaan doen, maar ik betwijfel of dat gaat gebeuren, ze zal het wel via de media gaan spelen, daarmee kan ze Wilgo harder mee pakken.
Bovendien denk ik dat Natasja typish iemand is die boven haar stand leeft, dat zagen we al in allerlei uitspraken terug over reisjes, hotels etc (en dat voor een bijstandsmoeder). En met zo`n dure levens stijl ben je al vrij snel 2.000 euro per maand kwijt (zeker als je alle kadotjes voor de kinderen daarbij opteld), in 10 maanden zit je dan al vrij snel aan 20.000 euro. Tel daar ook nog wat "extratjes" bij op voor Wilgo, want als je 10 maanden voor babysitter speelt mag je jezelf af en toe wel eens tracteren op een duur escortje. Dus ik denk dat ze in 10 maanden tijd best wel eens 30.000 euro puur aan onkosten kwijt is, van diefstal is daar dan natuurlijk geen sprake...
Edit: Ik begrijp dat de zussen ook geld ontvangen hebben van haar, wat me ook logisch lijkt omdat die ook voor de kinderen gezorgd hebben. Dat kan in 10 maanden tijd ook wel eens aardig opgelopen zijn...
Ik denk dat ze dolblij is met dit "excuus" om de publiciteit weer op te zoeken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Het komt er dus gewoon op neer dat dat wijf hoe dan ook stakkerig is.
Jammer dat ze nu toch weer aandacht krijgt.
Straks gaan ze haar wéér voor allerlei pauperprogramma's uitnodigen...
Kan ze het "verdwenen" geld bij elkaar schnabbelen.
Feit blijft dat ze, mocht bovenstaande theorie kloppen, de naam van Wilgo wel rijkelijk door het slijk haalt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dolblij is met dit "excuus" om de publiciteit weer op te zoeken.
Dat ze zich daarbij van halve en misschien wel hele leugens moet bedienen, is voor haar geen enkel bezwaar.
Ik denk dat Natasia daar precies op zit te wachten. En (ik hoop) dat Wilgo haar dat niet gunt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Feit blijft dat ze, mocht bovenstaande theorie kloppen, de naam van Wilgo wel rijkelijk door het slijk haalt.
Ik hoop dat, mocht het mogelijk zijn, hij haar voor de rechter sleept.![]()
Klopt allemaal.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:32 schreef tutjehola het volgende:
Het verhaal geloof ik meteen, volgens mij was dat via de streams allang bekend. Zowel de baby die Wilgo zou hebben, een bijvrouw op Su, geld dat op was, etc. Natas zou dat allemaal wel met achter regelen. Ik vergeet niet dat ze met haar chequeboek op schoot haar zussen gedag zei hoor.
jammer voor de kindjes, die verdienen beter. Van natas heb ik zwaar het gevoel dat de aandacht tegenvalt, dan maar op deze manier.
Overigens wordt ik ook niet goed van die verhalen van die uitkering, als ik het goed heb is die uitkering gestopt toen mevrouw de kooi in ging.
En niet te vergeten hoe die kinderen zijn afgekocht door hun moeder, nu hebben ze een agrassieve moeder in huis, de hele vuile was hangt buiten, staat breed uitgemeten in de krant. Dan kun je een leuke roze fiets hebben, skealers, game boys etc. maar wel hele dikke shit. Eigenlijk zou de kinderbescherming juist nu zich eens flink moeten bemoeien met dit gezin. Ik vind het in en in triest voor die blagen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:44 schreef Tissik het volgende:
[..]
Klopt allemaal.
De aanvullende bijstandsuitkering van Natasja was direct door de gemeente Almere gestopt. Dat is nog een speciaal nieuwsbericht geweest, Natasja was zelf namelijk vergeten die uitkering stop te zetten toen ze DGK in ging.
Wilgo had haar een ultimatum gesteld dat zij DGK moest verlaten, want anders was ze hem kwijt. En Natasja bleef, en Wilgo was vanaf dat moemnt inderdaad van het toneel verdwenen. Ook de andere in SU met een kind van hem, zijn toen allemaal al ter sprake gekomen, plus de gesprekken met haar zusters die de hele geldkwestie subtiel ten gehore brachten.
NIets nieuws dus.
Waarom Natasja zelf op een gegeven moment de schijn wilde wekken dat alles weer koek en ei zou zijn met Wilgo, daar snap ik geen donder van.
Wat ik wel snap, is dat de kinderen in dit hele Natasjaegotripavontuur eerst een jaar hun moeder zijn kwijtgeraakt, nu de man die zij als hun vader zagen zijn kwijtgeraakt, en ook nog eens geen cent te makken, PLUS dat ze nu het mikpunt zijn geworden van pesterijen op het schoolplein (om de effecten van alle negatieve aandacht in de media nog maar niet eens te noemen).
Het zijn de kinderen die zwaar gedupeerd zijn, niet Natasja. Dit zijn de consequenties van Natasja haar eigen domme keuzes, en wat mij betreft mag ze nog heel lang op de blaren zitten, de ogen uit haar kop schamen en nog één keer in de spiegel fluisteren dat God direct straft (Das waar Natasja!!!).
Maar die kids, die gun je zoiets niet.
Geloof je nou echt werkelijk dat die kinderen gelukkiger worden, wanneer ze bij hun moeder worden weggehaaldquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:00 schreef tutjehola het volgende:
Eigenlijk zou de kinderbescherming juist nu zich eens flink moeten bemoeien met dit gezin.
Wie heeft het over kinderen weghalen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Geloof je nou echt werkelijk dat die kinderen gelukkiger worden, wanneer ze bij hun moeder worden weggehaald![]()
![]()
Had Wilgo meer dan één buitenvrouw met kinderenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:44 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ook de andere in SU met een kind van hem, zijn toen allemaal al ter sprake gekomen, plus de gesprekken met haar zusters die de hele geldkwestie subtiel ten gehore brachten.
jij had het over kinderbescherming.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:11 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Wie heeft het over kinderen weghalen?
Ik wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Geloof je nou echt werkelijk dat die kinderen gelukkiger worden, wanneer ze bij hun moeder worden weggehaald![]()
![]()
Dit kan je niet serieus menen Gert.quote:
In dit geval wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
![]()
Je mening posten op een forum is heel wat minder gedoe.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:28 schreef APK het volgende:
Waarom gaan jullie niet gezellig met z'n allen in een bus naar Almere om een mooi brandend kruis in haar tuin te plaatsen?![]()
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit kan je niet serieus menen Gert.
tuurlijk meent gert dat en ik ook...die kinderen verdienen niet een wijf als natasia..de egotripster...zij is nog niet eens een hond waard. Zo duidelijk genoeg!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit kan je niet serieus menen Gert.
Doe ff normaal man. Kinderen zijn zoals de ouders zijn. Als die kinderen bij Natasia worden weggehaald, dan gaan ze door muren en vuren om hun moeder te bereiken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Die kinderen zijn ergens anders al snel beter af dan bij hun zieke moeder.
Goed Gert...we zijn het voor de verandering is mega met elkaar eens!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Die kinderen zijn ergens anders al snel beter af dan bij hun zieke moeder.
Geen haat, wel leedvermaak. En dat is wat mij betreft terecht. Dat er geen reet meer aan is boeit me niet, ik keek toch allang niet meer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:51 schreef APK het volgende:
Als ik dit zo lees ben ik bang van alle haat die in mensen zit.
Kom op zeg, ze was een poppetje dat gemanipuleerd werd om zichzelf op een bepaalde manier uit te vergroten.
Wat heeft zij jullie allemaal aangedaan behalve maandenlang discussievoer produceren.
Nu ze weg is is er geen reet meer aan.
Jij hebt blijkbaar van de 9 maanden GK iets gemist ofzo..... maar jah..hopeloos om mee in discussie te gaan. Ik wil nog wel groffer duidelijk maken hoe ik er over denk, maar die kids lezen misschien dit ooit is en dan gun ik ze een fijne leespartij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Doe ff normaal man. Kinderen zijn zoals de ouders zijn. Als die kinderen bij Natasia worden weggehaald, dan gaan ze door muren en vuren om hun moeder te bereiken.
Ik heb alles gezienquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar van de 9 maanden GK iets gemist ofzo..... maar jah..hopeloos om mee in discussie te gaan. Ik wil nog wel groffer duidelijk maken hoe ik er over denk, maar die kids lezen misschien dit ooit is en dan gun ik ze een fijne leespartij.
Nou dan weet je toch genoeg...tis natasia voor en achter en onder en boven ...die kids betenden alleen wat voor haar als de rest haar op dat punt afzeek. voor de rest zou en moest ze blijven tot einde show....terwijl die kids SMEEKTE om thuis te komen..dat zegt genoeg voor mij.quote:
dat kan zo zijn ..maar das ouwe koek...heel ouwe koek...zeg maar niet relevant voor deze discussie...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:43 schreef JohnDope het volgende:
Wat denken jullie dan van die domme blonde sloerie uit BigBrother die even op TV vreemd ging terwijl ze een man en kinderen had thuis zitten, daar bij vergeleken is Natasia een bravertje.
Jonge, jij verdient zelf geen kinderen met die hypocriete respectloze opmerkingen van jou.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:44 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
dat kan zo zijn ..maar das ouwe koek...heel ouwe koek...zeg maar niet relevant voor deze discussie...
zowiezo zijn er miljoenen KUT ouders..die geen kinderen verdienen..en daar is zij er eentje van even als die BB hoeren.
Ach.. ze schijnen al wat ervaring te hebben met het langdurig zonder hun moeder leven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Doe ff normaal man. Kinderen zijn zoals de ouders zijn. Als die kinderen bij Natasia worden weggehaald, dan gaan ze door muren en vuren om hun moeder te bereiken.
Zucht. Ik geloof niet dat je het meent. Of heb je niet goed opgelet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach.. ze schijnen al wat ervaring te hebben met het langdurig zonder hun moeder leven.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zucht. Ik geloof niet dat je het meent. Of heb je niet goed opgelet?
Die kinderen waren helemaal stuk dat ze hun moeder moesten missen. Als je dan ook nog eens permanent die kinderen weg gaat halen, ben je echt een nazi.quote:
Tering wat een druktemaker ben jij. Slaap je nog wel goed?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die kinderen waren helemaal stuk dat ze hun moeder moesten missen. Als je dan ook nog eens permanent die kinderen weg gaat halen, ben je echt een nazi.
Hou jij nou maar gewoon op met het persoonlijk aanvallen van mensen die een andere mening hebben. Opmerkingen als "jij verdient zelf geen kinderen" en "je bent een nazi" zijn hier niet gewenst.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die kinderen waren helemaal stuk dat ze hun moeder moesten missen. Als je dan ook nog eens permanent die kinderen weg gaat halen, ben je echt een nazi.
Lees even het topic terug. En reageer dan even opnieuwquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:15 schreef FokingHell het volgende:
[..]
Tering wat een druktemaker ben jij. Slaap je nog wel goed?
Gert hoe zou jij het vinden als jij een klein kind zou zijn en van je moeder zou houden en dat er mensen zouden zijn, die zouden roepen dat je bij jouw moeder weggehaald moet worden?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Hou jij nou maar gewoon op met het persoonlijk aanvallen van mensen die een andere mening hebben. Opmerkingen als "jij verdient zelf geen kinderen" en "je bent een nazi" zijn hier niet gewenst.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
JohnDope, keek je streams of tv-uitzendingen?
Denk je dat ik niks te doen hebquote:
Maar ze is niet egocentrischer dan de intellectuele ouders van Maddy.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:25 schreef zoalshetis het volgende:
natasja is niet helemaal tof in de bovenkamer. bovendien is ze zo egocentrisch dat ze het niet eens snapt.
is dat zo?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Maar ze is niet egocentrischer dan de intellectuele ouders van Maddy.![]()
Het zou mij niets verbazen als een groot aantal van de schreeuwers in dit topic zelf hun kinderen geen aandacht geven terwijl ze 12 uur per dag naar de streams zitten te staren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:44 schreef zoalshetis het volgende:
natasia is de vervleselijking van de moeder die niet deugt.
Nou, die kinderen leren dus wel op vroege leeftijd voor hunzelf plus iemand anders te zorgen, dat is lovenswaardig!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als een groot aantal van de schreeuwers in dit topic zelf hun kinderen geen aandacht geven terwijl ze 12 uur per dag naar de streams zitten te staren.
het zou mij niks verbazen als natasia een uitzondering is en een heel eng wijf.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als een groot aantal van de schreeuwers in dit topic zelf hun kinderen geen aandacht geven terwijl ze 12 uur per dag naar de streams zitten te staren.
Soort zoekt soort. Misschien vervloekt Natasia jou ook als ze jou zou kennen....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het zou mij niks verbazen als natasia een uitzondering is en een heel eng wijf.
wat een klote moeder om te hebben. wat een verschrikkelijk wijf om als man te hebben. wat een fucking loser is die vrouw.
Ik heb van horen zeggen dat een aantal babies van fokkers al hun eigen luier kunnen verschonen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:49 schreef opgebaarde het volgende:
Nou, die kinderen leren dus wel op vroege leeftijd voor hunzelf plus iemand anders te zorgen, dat is lovenswaardig!![]()
tsja, even googelen is natuurlijk makkelijk en anders spreek je je moeder even aan op msn en ze geeft je zo de links voor hulp.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat een aantal babies van fokkers al hun eigen luier kunnen verschonen.![]()
Monique is inmiddels gescheiden van haar man. Ze woont nu samen met Tijn in Scheveningen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:43 schreef JohnDope het volgende:
Wat denken jullie dan van die domme blonde sloerie uit BigBrother die even op TV vreemd ging (met Tijn) terwijl ze een man en kinderen had thuis zitten, daar bij vergeleken is Natasia een bravertje.
maak er 1000 van, kan er ook nog een ijsje voor de kids vanaf.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:37 schreef APK het volgende:
Ik hoop dat ze alle poen die van haar gestolen is 10x terugkrijgt om een mooie toekomst voor haar en haar kinderen te bewerkstelligen.
Ik had de indruk dat ze al veel cadeautjes kregen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:39 schreef avonne het volgende:
maak er 1000 van, kan er ook nog een ijsje voor de kids vanaf.
Dan weet je ook meteen waar het geld naar toe isquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat ze al veel cadeautjes kregen.
Verdiep je even in de taken van de kinderbescherming, die hebben gelukkig wel meer te doen als alleen kinderen weghalen. Juist om te zorgen dat de band met moeder beter/stabiel wordt, zou het handig zijn om daar wat hulptroepen voor in te schakelen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
jij had het over kinderbescherming.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Monique is inmiddels gescheiden van haar man. Ze woont nu samen met Tijn in Scheveningen.
nee zoiets kan je dus als moeder (monique) van jonge kinderen echt niet maken.quote:Ik vond haar een stuk oprechter overkomen als het om haar kinderen gaat dan Natasia.
Vooralsnog, zoals de zaak er volgens Natasie voor staat, krijgt zij binnenkort gewoon haar geld terug.quote:Zou bij Natasia het kwartje zijn gevallen dat dit drama het gevolg is van haar eigen gedrag (karma)? Een kindje van God zou dit toch wel moeten weten? Het gebeurt niet zonder reden Natasia. Je eigen woorden waren 'iedereen krijgt wat ie toe komt'.
En haar zusje dan? Die zat toch ook te flirten in het huis? Of had die geen man thuis zitten...quote:Monique is inmiddels gescheiden van haar man. Ze woont nu samen met Tijn in Scheveningen.
Ik vond haar een stuk oprechter overkomen als het om haar kinderen gaat dan Natasia.
Klopt. Alleen zij was echt extreem dom, nog dommer dan haar zuster. Als je die 2 had bezig gezien, dan zeg je niks meer over Natasia.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:57 schreef flowerbox het volgende:
[..]
En haar zusje dan? Die zat toch ook te flirten in het huis? Of had die geen man thuis zitten...
Het is eigenlijk wel weer eens tijd voor een actie onder FOK!kers, dit keer om geld in te zamelen voor arme Natasia. Ze heeft misschien niet eens geld genoeg meer om een Touareg te rijden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:37 schreef APK het volgende:
Ik hoop dat ze alle poen die van haar gestolen is 10x terugkrijgt om een mooie toekomst voor haar en haar kinderen te bewerkstelligen.
Ik vraag me af of er überhaupt "fans" bestaan van die griezelige heks.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:21 schreef avonne het volgende:
jáhóór, op witheet ook een advertentie om een Meet&Greet met Natasia te boeken.
Is dat met gratis oordoppen en krasbeschermende bril?
Ze waren afgelopen zondag in Walibi Flevo en ze zagen er vrolijk uit, Tijn was ook volop aan het klieren met die koters, niks mis mee. En inderdaad, dat verhaal verliep van het begin af aan al heel anders.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:08 schreef schatje het volgende:
Monique is inmiddels gescheiden van haar man. Ze woont nu samen met Tijn in Scheveningen.
Hoe sterk sta je dan nog in je schoenen ook al heb je een pitbulladvocaatquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:52 schreef pronkjewail het volgende:
Column Nasty op witheet.nl:
----
Fa waka (3)
ENTERTAINMENT
Het zijn hectische dagen. Vrijwel elke verslaggever wil weten hoe het zit met die verduistering van mijn 40.000 euro door dat Zaanse misbaksel, wat Wilgo Wijndal heet. En die blik van oom agent, hoe ik ooit zo stom heb kunnen zijn a la Patty Brard destijds, mijn pinpas in beheer te geven aan die man, die vergeet ik nooit meer. Inmiddels heb ik een pitbull van een advocaat gevonden, die Wilgo net zo lang ondersteboven zal houden, totdat het laatste muntje met rente door hem is terugbetaald. Wilgo en zijn kringetje zijn niet erg blij met dat zijn graaiende vlugge vingertjes in de media breed wordt uitgemeten. De nodige bedreigingen per telefoon, SMS en op internet heb ik mogen ontvangen. De dappere Zaandamse helden hebben de kreukelzone van een auto van mijn familielid lid uitgetest. Zijn de frustraties een beetje afgekoeld mannen? Ja beste mensen, Natasia is een beetje boel boos. Lees hier verder:
(blablabla)
waar is m'n teiltje.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:50 schreef agter het volgende:-knip-
Ja Ja...een spel dus wat de ware aard van mensen naar boven haalt, en die aard van Nasty was aardig verknipt. Genoeg om dat kreng te blijven haten....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:11 schreef Fast_Eddy het volgende:
kut voor Natasia. Kon haar bloed ook wel drinken maar in de rol van gouden kooi natasia, ik geloof dat een aantal mensen hier vergeten dat het een spel is ....
ja jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:47 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ze waren afgelopen zondag in Walibi Flevo en ze zagen er vrolijk uit, Tijn was ook volop aan het klieren met die koters, niks mis mee. En inderdaad, dat verhaal verliep van het begin af aan al heel anders.
ik ben geen fan, maar een tandje lichter tegen Natasia mag ook wel....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er überhaupt "fans" bestaan van die griezelige heks.
Is gestolen geld aftrekbaarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:40 schreef dwigh het volgende:
Moet de belasting niet gemaild worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |