abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 augustus 2007 @ 00:44:16 #251
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52578880
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 00:27 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Maar ze is niet egocentrischer dan de intellectuele ouders van Maddy.
is dat zo?

natasia is de vervleselijking van de moeder die niet deugt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_52578917
Ik denk niet dat Natasia dit verzonnen heeft, daar heeft ze het IQ niet voor
  woensdag 22 augustus 2007 @ 00:48:17 #253
6941 APK
Factual, I think.
pi_52578956
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 00:44 schreef zoalshetis het volgende:

natasia is de vervleselijking van de moeder die niet deugt.
Het zou mij niets verbazen als een groot aantal van de schreeuwers in dit topic zelf hun kinderen geen aandacht geven terwijl ze 12 uur per dag naar de streams zitten te staren.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_52578975
edit
pi_52578987
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 00:48 schreef APK het volgende:

[..]

Het zou mij niets verbazen als een groot aantal van de schreeuwers in dit topic zelf hun kinderen geen aandacht geven terwijl ze 12 uur per dag naar de streams zitten te staren.
Nou, die kinderen leren dus wel op vroege leeftijd voor hunzelf plus iemand anders te zorgen, dat is lovenswaardig!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 00:51:41 #256
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52579022
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 00:48 schreef APK het volgende:

[..]

het zou mij niks verbazen als natasia een uitzondering is en een heel eng wijf.

wat een klote moeder om te hebben. wat een verschrikkelijk wijf om als man te hebben. wat een fucking loser is die vrouw.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_52579059
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 00:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het zou mij niks verbazen als natasia een uitzondering is en een heel eng wijf.

wat een klote moeder om te hebben. wat een verschrikkelijk wijf om als man te hebben. wat een fucking loser is die vrouw.
Soort zoekt soort. Misschien vervloekt Natasia jou ook als ze jou zou kennen....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 22 augustus 2007 @ 00:54:40 #258
6941 APK
Factual, I think.
pi_52579073
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 00:49 schreef opgebaarde het volgende:

Nou, die kinderen leren dus wel op vroege leeftijd voor hunzelf plus iemand anders te zorgen, dat is lovenswaardig!
Ik heb van horen zeggen dat een aantal babies van fokkers al hun eigen luier kunnen verschonen.
pi_52579103
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 00:54 schreef APK het volgende:

[..]

Ik heb van horen zeggen dat een aantal babies van fokkers al hun eigen luier kunnen verschonen.
tsja, even googelen is natuurlijk makkelijk en anders spreek je je moeder even aan op msn en ze geeft je zo de links voor hulp.

F1 kindje, F1, gebruik die F1!!!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 00:56:42 #260
6941 APK
Factual, I think.
pi_52579113
En vergeet alle relaties niet die kapot gaan omdat moeder streamverslaafd is (en aan het eind van de dag te uitgeput / emotioneel is om te neuken) en pappa een vriendin erbij neemt.
Het is allemaal de schuld van pappa.
pi_52579343
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 23:43 schreef JohnDope het volgende:
Wat denken jullie dan van die domme blonde sloerie uit BigBrother die even op TV vreemd ging (met Tijn) terwijl ze een man en kinderen had thuis zitten, daar bij vergeleken is Natasia een bravertje.
Monique is inmiddels gescheiden van haar man. Ze woont nu samen met Tijn in Scheveningen.

Ik vond haar een stuk oprechter overkomen als het om haar kinderen gaat dan Natasia.

Zou bij Natasia het kwartje zijn gevallen dat dit drama het gevolg is van haar eigen gedrag (karma)? Een kindje van God zou dit toch wel moeten weten? Het gebeurt niet zonder reden Natasia. Je eigen woorden waren 'iedereen krijgt wat ie toe komt'.
  Trouwste user 2022 woensdag 22 augustus 2007 @ 02:01:09 #262
7889 tong80
Spleenheup
pi_52580070
Het wordt steeds leuker

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52580081
heerlijk dat die natasja zo genaaid wordt. de smerige hoer verdiend niet beter.
underground forever baby
  Trouwste user 2022 woensdag 22 augustus 2007 @ 02:28:06 #264
7889 tong80
Spleenheup
pi_52580314
Hopen jullie ook dat ze meeleest, opzoek via google op haar naam ? Aandachtsgeil dat ze is.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52580343
hey natasja, domme hoer ...

underground forever baby
  woensdag 22 augustus 2007 @ 02:37:28 #266
6941 APK
Factual, I think.
pi_52580372
Ik hoop dat ze alle poen die van haar gestolen is 10x terugkrijgt om een mooie toekomst voor haar en haar kinderen te bewerkstelligen.
pi_52580380
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 02:37 schreef APK het volgende:
Ik hoop dat ze alle poen die van haar gestolen is 10x terugkrijgt om een mooie toekomst voor haar en haar kinderen te bewerkstelligen.
maak er 1000 van, kan er ook nog een ijsje voor de kids vanaf.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 02:40:40 #268
6941 APK
Factual, I think.
pi_52580393
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 02:39 schreef avonne het volgende:

maak er 1000 van, kan er ook nog een ijsje voor de kids vanaf.
Ik had de indruk dat ze al veel cadeautjes kregen.
pi_52581258
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 02:40 schreef APK het volgende:

[..]

Ik had de indruk dat ze al veel cadeautjes kregen.
Dan weet je ook meteen waar het geld naar toe is
Inspiratieloos!
pi_52581318
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 23:18 schreef JohnDope het volgende:

[..]

jij had het over kinderbescherming.
Verdiep je even in de taken van de kinderbescherming, die hebben gelukkig wel meer te doen als alleen kinderen weghalen. Juist om te zorgen dat de band met moeder beter/stabiel wordt, zou het handig zijn om daar wat hulptroepen voor in te schakelen.
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_52583057
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 01:08 schreef schatje het volgende:

[..]

Monique is inmiddels gescheiden van haar man. Ze woont nu samen met Tijn in Scheveningen.
quote:
Ik vond haar een stuk oprechter overkomen als het om haar kinderen gaat dan Natasia.
nee zoiets kan je dus als moeder (monique) van jonge kinderen echt niet maken.
quote:
Zou bij Natasia het kwartje zijn gevallen dat dit drama het gevolg is van haar eigen gedrag (karma)? Een kindje van God zou dit toch wel moeten weten? Het gebeurt niet zonder reden Natasia. Je eigen woorden waren 'iedereen krijgt wat ie toe komt'.
Vooralsnog, zoals de zaak er volgens Natasie voor staat, krijgt zij binnenkort gewoon haar geld terug.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_52584016
quote:

En haar zusje dan? Die zat toch ook te flirten in het huis? Of had die geen man thuis zitten...

Sorry heb het toen maar heeeel af en toe gezien.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_52584049
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:57 schreef flowerbox het volgende:

[..]

En haar zusje dan? Die zat toch ook te flirten in het huis? Of had die geen man thuis zitten...
Klopt. Alleen zij was echt extreem dom, nog dommer dan haar zuster. Als je die 2 had bezig gezien, dan zeg je niks meer over Natasia.

[ Bericht 1% gewijzigd door JohnDope op 22-08-2007 11:05:49 ]
pi_52590794
Column Nasty op witheet.nl:

----

Fa waka (3)
ENTERTAINMENT

Het zijn hectische dagen. Vrijwel elke verslaggever wil weten hoe het zit met die verduistering van mijn 40.000 euro door dat Zaanse misbaksel, wat Wilgo Wijndal heet. En die blik van oom agent, hoe ik ooit zo stom heb kunnen zijn a la Patty Brard destijds, mijn pinpas in beheer te geven aan die man, die vergeet ik nooit meer. Inmiddels heb ik een pitbull van een advocaat gevonden, die Wilgo net zo lang ondersteboven zal houden, totdat het laatste muntje met rente door hem is terugbetaald. Wilgo en zijn kringetje zijn niet erg blij met dat zijn graaiende vlugge vingertjes in de media breed wordt uitgemeten. De nodige bedreigingen per telefoon, SMS en op internet heb ik mogen ontvangen. De dappere Zaandamse helden hebben de kreukelzone van een auto van mijn familielid lid uitgetest. Zijn de frustraties een beetje afgekoeld mannen? Ja beste mensen, Natasia is een beetje boel boos. Lees hier verder:

Op donderdag 26 juli kwam ik uit de Gouden Kooi, precies op het juiste moment voor mijn gevoel. Ik wist niet wat ik me voor moest stellen van het leven na de Gouden Kooi en het boodschappen doen was niet meer het zelfde. Even naar de bakker kon ik ook wel vergeten. Sommige mensen zie je kijken maar durven of niets te zeggen. Of ze zijn heel hard aan het na denken waar ze je nou van kennen. Mijn kinderen waren door de dolle heen, ze hebben eindelijk hun lang verloren moeder weer terug ze willen zich nu bij wijze van spreken niet eens zelf aan kleden. Ik snap het wel hoor… Tien maanden zonder je moeder gaat niet in de koude kleren zitten.

Mijn zusters hebben perfect voor mijn kinderen gezorgd en ze hebben het ook erg naar hun zin gehad bij hun tantes. De scholen zijn gisteren weer begonnen en ik ben weer full time mama. Niet dat het ooit anders geweest is want zelf in de Gouden Kooi was ik een soort mama. Zowel van mijn kinderen die thuis zaten als van de miljonairs in de Gouden Kooi. De echte Gouden Kooi kijkers onder u weten precies waar ik het over heb. Tasia was altijd aan het schoonmaken en koken voor haar kroost. Tijd om dat TV gebeuren en ex-collega miljonairs te missen heb ik niet. Ik zal niet rusten totdat die dief, die oplichter, dat mispunt, mijn geld terug betaald heeft. Gelukkig – en dat is het allerbelangrijkste – maken mijn twee prachtige kinderen en de innige band met mijn familie, het echte vertrouwen en liefde die je in elkaar kunt hebben, heel veel goed.
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2007 @ 15:10:54 #275
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52591286
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 02:37 schreef APK het volgende:
Het is eigenlijk wel weer eens tijd voor een actie onder FOK!kers, dit keer om geld in te zamelen voor arme Natasia. Ze heeft misschien niet eens geld genoeg meer om een Touareg te rijden.

APK, mobiliseer jij de andere fans even?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 15:14:12 #276
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_52591337
http://youtube.com/watch?v=ztGh4J6PRcU

Whahahahahahaha alles kwijt HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Natasia is een Teringhoer die niks meer heeft!!
Wilgo bedreigt Natasia, tewijl ze het zelf nog nooit gedaan heeft Whahahahaha
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_52591524
jáhóór, op witheet ook een advertentie om een Meet&Greet met Natasia te boeken.

Is dat met gratis oordoppen en krasbeschermende bril?
  Moderator woensdag 22 augustus 2007 @ 17:06:54 #278
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_52594746
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:21 schreef avonne het volgende:
jáhóór, op witheet ook een advertentie om een Meet&Greet met Natasia te boeken.

Is dat met gratis oordoppen en krasbeschermende bril?
Ik vraag me af of er überhaupt "fans" bestaan van die griezelige heks.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_52595650
mms://media.radio538.nl/stream/radio538/fragmenten/20070821-natasia.wma

van vol vanmorgen op radio 538
pi_52595855
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 01:08 schreef schatje het volgende:
Ze waren afgelopen zondag in Walibi Flevo en ze zagen er vrolijk uit, Tijn was ook volop aan het klieren met die koters, niks mis mee. En inderdaad, dat verhaal verliep van het begin af aan al heel anders.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_52597422
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:52 schreef pronkjewail het volgende:
Column Nasty op witheet.nl:

----

Fa waka (3)
ENTERTAINMENT

Het zijn hectische dagen. Vrijwel elke verslaggever wil weten hoe het zit met die verduistering van mijn 40.000 euro door dat Zaanse misbaksel, wat Wilgo Wijndal heet. En die blik van oom agent, hoe ik ooit zo stom heb kunnen zijn a la Patty Brard destijds, mijn pinpas in beheer te geven aan die man, die vergeet ik nooit meer. Inmiddels heb ik een pitbull van een advocaat gevonden, die Wilgo net zo lang ondersteboven zal houden, totdat het laatste muntje met rente door hem is terugbetaald. Wilgo en zijn kringetje zijn niet erg blij met dat zijn graaiende vlugge vingertjes in de media breed wordt uitgemeten. De nodige bedreigingen per telefoon, SMS en op internet heb ik mogen ontvangen. De dappere Zaandamse helden hebben de kreukelzone van een auto van mijn familielid lid uitgetest. Zijn de frustraties een beetje afgekoeld mannen? Ja beste mensen, Natasia is een beetje boel boos. Lees hier verder:

(blablabla)
Hoe sterk sta je dan nog in je schoenen ook al heb je een pitbulladvocaat
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  woensdag 22 augustus 2007 @ 19:04:26 #282
166006 Polonium-120
the morning after
pi_52597870
ik heb enigszins mijn bedenkingen bij het "verhaal' van natasja. Volgens mij is het weer een poets methode om natasja "ik-ben-een-kindje-van-god" positief in de media af te schilderen. Natasja doet namelijk nooit iets fout .

Heeft iemand de belastingdienst al gebeld voor Natasja? Ze is het vast vergeten door haar full time moederschap
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
pi_52598199
Idd, ze doet alsof Wilgo 40.000 euro van haar gejat heeft, zodat ze geen inkomsten meer heeft om aan de belastingdienst door te geven.

Ze bevestigde al eerder dat ze vervolgd is wegens uitkeringsfraude. Hoe dat afgelopen is, weet ik echter niet...
pi_52601540
ze heeft een interview met Umberto Tan:
http://witheet.com/entertainment/fa-waka-3

ook staat ze weer op nu.nl. Ze wordt nu ook al weer bedreigd door Wilgo.

'Natasia wordt bedreigd door ex'
AMSTERDAM - Gouden Kooi-ster Natasia Blank wordt bedreigd door haar ex-vriend Wilgo. Dat schrijft ze in haar column op de website witheet.nl.
Maandag stond een interview met de Surinaamse in weekblad Privé, waarin ze Wilgo ervan beschuldigde haar te hebben bestolen.
Wilgo zou onder meer al het geld van de kinderbijslag voor de twee kinderen van Natasia en de vergoeding van Tien voor haar deelname aan het realityprogramma hebben ingepikt.

Van het geld, meer dan veertigduizend euro, zou hij een huis bouwen in Suriname, waar hij volgens Natasia een nieuwe vriendin en een kind heeft.

Dreigementen
In haar column vertelt de Gouden Kooi-ster, die eind juli na tien maanden uit het programma werd gestemd, dat ze na het verschijnen van Privé dreigementen 'per telefoon, sms en op internet' heeft ontvangen.
Ook haar familie zou worden bedreigd. "Wilgo en zijn kringetje hebben de kreukelzone van een auto van een familielid van mij uitgetest", schrijft ze.

Siliconenborsten
Al tijdens haar verblijf in de Gouden Kooi ging het volgens Natasia achteruit met de relatie tussen haar en Wilgo. Hij zou het niet kunnen verkroppen dat zij haar nieuwe siliconenborsten op televisie liet zien, steeds slanker werd en veel in de publiciteit kwam.
"Hij kwam steeds minder naar me toe in De Kooi en hij schreef me nog amper", vertelde Natasia daarover in Privé. "Achteraf weet ik dat hij met heel andere dingen bezig was. Terwijl ik me keurig heb gedragen, was hij gewoon aan het klootviolen met andere vrouwen."
Make my day!
pi_52603618
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:50 schreef agter het volgende:-knip-
waar is m'n teiltje.
Ik ga niet meer lezen in dit topic.
Wat een

Als ze een beetje fatsoen had, zou ze al haar tijd aan haar kinderen besteden om in te halen wat ze gemist hebben.
Maar nee, hoor. Wat WALGELIJK om je druk te gaan maken met de media om scheidingsperikelen uit te vechten.
pi_52604368
Ik hoop niet dat ze dit ook heeft verzonnen om de sleutels van Nadia's woning aan de PC Hooft te krijgen
Nadia was zo naïef om haar bij het afscheid een briefje met haar adres te geven zodat ze daar tijdelijk in kon trekken
Maar ze heeft nu dus wel de aandacht die ze zo miste...
pi_52604697
aandachtstrekkerij HOER is 't die Natasia bah
Haleloeja
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:18:36 #288
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_52605302
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:11 schreef Fast_Eddy het volgende:
kut voor Natasia. Kon haar bloed ook wel drinken maar in de rol van gouden kooi natasia, ik geloof dat een aantal mensen hier vergeten dat het een spel is ....
Ja Ja...een spel dus wat de ware aard van mensen naar boven haalt, en die aard van Nasty was aardig verknipt. Genoeg om dat kreng te blijven haten....
Het is haar van harte gegunt, met haar op Milton Felter lijkende koters, ook zo'n crimineel figuur.
En dat aantrekken van foute mannen zit er natuurlijk ook ingebakken.
1 troost voor haar: voor 40.000 kan meneertje 6 bolletjesslikkers met ieder een kilo op de KLM zetten. Dan heeft ze haar poen toch snel weer terug..... Of zijn er nog 100% controles?
pi_52609629
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:47 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ze waren afgelopen zondag in Walibi Flevo en ze zagen er vrolijk uit, Tijn was ook volop aan het klieren met die koters, niks mis mee. En inderdaad, dat verhaal verliep van het begin af aan al heel anders.
ja ja
pi_52609698
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:06 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vraag me af of er überhaupt "fans" bestaan van die griezelige heks.
ik ben geen fan, maar een tandje lichter tegen Natasia mag ook wel....
pi_52609880
Dacht Natasja dat de hulp en verzorging voor haar kinderen gratis was? Hoezo dacht ze dat geld van haar helemaal van haar was, geld van de kinderbijslag van haar was, geld uit het rugzakje van haar was?

Kinderbijslag was voor de verzorging van de kinderen... dus is dat er niet meer, de kinderen hebben al die maanden niet lopen zwerven, Wilgo verzorgde ze! En tussendoor gingen ze logeren bij de tantes. Tja, dat logeren bij een tante is gratis.... maar dan moet er wel eens een bloemetje of iets aardigs die richting op?

Rugzakje was voor de verzorging van de overige 'problemen' rond de zieke zoon. Wilgo ging met de jongen naar het ziekenhuis en stond er alleen voor wat betreft de hulp en verzorging en het vervoer van de zieke jongen.
Dat kost wat! Huur maar eens een chaufeur, ziekenverzorgende voor dag en nacht en hulpverlener die dag en nacht klaarstaat in! Persoonlijke verzorging zoals je als moeder aan je kind geeft.... dat kost wel wat! Dus uiteraard is de rugzak leeg. Had zijn moeder maar een deel van dat soort taken op haar schouders moeten nemen. Nu was het een volwassen 'niet ouder' verzorger.

En als Natasja meent dat Wilgo zijn werk gratis moest doen terwijl zij haar Fat Ass aan het kweken en onderhouden was is dat misgerekend.
Waarom zou iemand die de verzorging van haar kinderen heeft daar niet minimaal 150 euro per dag voor mogen ontvangen? Want .... hij had al die dagen wel die zorg! En dan waren er kosten voor onderdak en eten en drinken.

Ik denk dat als je de rekening opmaakt voor 10 maanden 24 uursverzorging het wel meevalt!

[PDF]
Vacature Gezinsverzorgende
Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - HTML-versie
CombiZorg is op zoek naar gezinsverzorgenden, die ouders willen ... salaris conform de CAO-thuiszorg, FWG schaal 20: minimaal ¤ ...
www.combizorg.com/Library/ Assets/vacaturegezinsverzorgende.pdf - Gelijkwaardige pagina's

Afhankelijk van je opleidingsachtergrond en ervaring ontvang je een
salaris conform de CAO-thuiszorg, FWG schaal 20: minimaal ¤
1.398,17 tot maximaal ¤ 1.847,39 bruto per maand bij een 36-urige
werkweek. Voor deze functie is een dienstverband mogelijk voor
bepaalde tijd, met perspectief op een vaste aanstelling. Ook de
arbeidsomvang is bespreekbaar, variërend van minimaal 12 en
maximaal 36 uur per week.

Ik denk dat hij onderbetaald is! Hij heeft nog een vette vordering!

Jammer dat Natasja en de hebberige zussen zo liepen te blazen over hoe anders dat bij hun soort mensen was. Dat dat bij hun heel normaal was... je kinderen gewoon bij anderen achter laten als je zelf wat leuks hebt. ( over leuk valt te twisten.... Natasja genoot van schreeuwen, dreigen, bijten, schoppen, slaan. Dat was volgens haar leuk¿)
Fijn dat het bij Surinaamse mensen ook gewoon gaat. Conform salariseisen en wensen.
pi_52609948
top dat je weer lekker genuanceerd van de partij bent Lieve
  donderdag 23 augustus 2007 @ 03:54:37 #293
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_52611873
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_52622348
Valt nog mee alles wat d'r overkomt
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 23 augustus 2007 @ 18:56:37 #295
137158 Elounda
the world is yours!
pi_52628743
"En wat doet God?
Kerel én geld weg".

Een geval van "boontje komt om zijn loontje, of Tas, omdat je zo gek was op Engelse woorden:
"what comes around, goes around".
Succes verder.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:40:54 #296
189670 dwigh
de wereld draait door
pi_52629833
Is Natasie verder nog ergens gesingaleerd?

Zou ze lik op stuk krijgen van de bevolking?

Moet de belasting niet gemaild worden en soc. dienst etc etc ???
ook zonder mij
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:56:55 #297
189670 dwigh
de wereld draait door
pi_52630151
[/quote]
[quote]
ook zonder mij
pi_52630321
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:40 schreef dwigh het volgende:

Moet de belasting niet gemaild worden
Is gestolen geld aftrekbaar
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 20:44:37 #299
189670 dwigh
de wereld draait door
pi_52631438
ik bedoel niet de instantien achter Wilgo aanmoeten, maar achter die "visbek"

Zij bestaat uit bedreigingen, dus mag ze van mij voelen het het is om bedreigd te worden....

En tevens vraag ik mij af waarom er zoweinig Surinamers reageren op Natasie?
ook zonder mij
  Trouwste user 2022 donderdag 23 augustus 2007 @ 21:06:39 #300
7889 tong80
Spleenheup
pi_52632042
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')