is dat zo?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Maar ze is niet egocentrischer dan de intellectuele ouders van Maddy.![]()
Het zou mij niets verbazen als een groot aantal van de schreeuwers in dit topic zelf hun kinderen geen aandacht geven terwijl ze 12 uur per dag naar de streams zitten te staren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:44 schreef zoalshetis het volgende:
natasia is de vervleselijking van de moeder die niet deugt.
Nou, die kinderen leren dus wel op vroege leeftijd voor hunzelf plus iemand anders te zorgen, dat is lovenswaardig!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als een groot aantal van de schreeuwers in dit topic zelf hun kinderen geen aandacht geven terwijl ze 12 uur per dag naar de streams zitten te staren.
het zou mij niks verbazen als natasia een uitzondering is en een heel eng wijf.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als een groot aantal van de schreeuwers in dit topic zelf hun kinderen geen aandacht geven terwijl ze 12 uur per dag naar de streams zitten te staren.
Soort zoekt soort. Misschien vervloekt Natasia jou ook als ze jou zou kennen....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het zou mij niks verbazen als natasia een uitzondering is en een heel eng wijf.
wat een klote moeder om te hebben. wat een verschrikkelijk wijf om als man te hebben. wat een fucking loser is die vrouw.
Ik heb van horen zeggen dat een aantal babies van fokkers al hun eigen luier kunnen verschonen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:49 schreef opgebaarde het volgende:
Nou, die kinderen leren dus wel op vroege leeftijd voor hunzelf plus iemand anders te zorgen, dat is lovenswaardig!![]()
tsja, even googelen is natuurlijk makkelijk en anders spreek je je moeder even aan op msn en ze geeft je zo de links voor hulp.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat een aantal babies van fokkers al hun eigen luier kunnen verschonen.![]()
Monique is inmiddels gescheiden van haar man. Ze woont nu samen met Tijn in Scheveningen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:43 schreef JohnDope het volgende:
Wat denken jullie dan van die domme blonde sloerie uit BigBrother die even op TV vreemd ging (met Tijn) terwijl ze een man en kinderen had thuis zitten, daar bij vergeleken is Natasia een bravertje.
maak er 1000 van, kan er ook nog een ijsje voor de kids vanaf.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:37 schreef APK het volgende:
Ik hoop dat ze alle poen die van haar gestolen is 10x terugkrijgt om een mooie toekomst voor haar en haar kinderen te bewerkstelligen.
Ik had de indruk dat ze al veel cadeautjes kregen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:39 schreef avonne het volgende:
maak er 1000 van, kan er ook nog een ijsje voor de kids vanaf.
Dan weet je ook meteen waar het geld naar toe isquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat ze al veel cadeautjes kregen.
Verdiep je even in de taken van de kinderbescherming, die hebben gelukkig wel meer te doen als alleen kinderen weghalen. Juist om te zorgen dat de band met moeder beter/stabiel wordt, zou het handig zijn om daar wat hulptroepen voor in te schakelen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
jij had het over kinderbescherming.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Monique is inmiddels gescheiden van haar man. Ze woont nu samen met Tijn in Scheveningen.
nee zoiets kan je dus als moeder (monique) van jonge kinderen echt niet maken.quote:Ik vond haar een stuk oprechter overkomen als het om haar kinderen gaat dan Natasia.
Vooralsnog, zoals de zaak er volgens Natasie voor staat, krijgt zij binnenkort gewoon haar geld terug.quote:Zou bij Natasia het kwartje zijn gevallen dat dit drama het gevolg is van haar eigen gedrag (karma)? Een kindje van God zou dit toch wel moeten weten? Het gebeurt niet zonder reden Natasia. Je eigen woorden waren 'iedereen krijgt wat ie toe komt'.
En haar zusje dan? Die zat toch ook te flirten in het huis? Of had die geen man thuis zitten...quote:Monique is inmiddels gescheiden van haar man. Ze woont nu samen met Tijn in Scheveningen.
Ik vond haar een stuk oprechter overkomen als het om haar kinderen gaat dan Natasia.
Klopt. Alleen zij was echt extreem dom, nog dommer dan haar zuster. Als je die 2 had bezig gezien, dan zeg je niks meer over Natasia.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:57 schreef flowerbox het volgende:
[..]
En haar zusje dan? Die zat toch ook te flirten in het huis? Of had die geen man thuis zitten...
Het is eigenlijk wel weer eens tijd voor een actie onder FOK!kers, dit keer om geld in te zamelen voor arme Natasia. Ze heeft misschien niet eens geld genoeg meer om een Touareg te rijden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:37 schreef APK het volgende:
Ik hoop dat ze alle poen die van haar gestolen is 10x terugkrijgt om een mooie toekomst voor haar en haar kinderen te bewerkstelligen.
Ik vraag me af of er überhaupt "fans" bestaan van die griezelige heks.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:21 schreef avonne het volgende:
jáhóór, op witheet ook een advertentie om een Meet&Greet met Natasia te boeken.
Is dat met gratis oordoppen en krasbeschermende bril?
Ze waren afgelopen zondag in Walibi Flevo en ze zagen er vrolijk uit, Tijn was ook volop aan het klieren met die koters, niks mis mee. En inderdaad, dat verhaal verliep van het begin af aan al heel anders.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:08 schreef schatje het volgende:
Monique is inmiddels gescheiden van haar man. Ze woont nu samen met Tijn in Scheveningen.
Hoe sterk sta je dan nog in je schoenen ook al heb je een pitbulladvocaatquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:52 schreef pronkjewail het volgende:
Column Nasty op witheet.nl:
----
Fa waka (3)
ENTERTAINMENT
Het zijn hectische dagen. Vrijwel elke verslaggever wil weten hoe het zit met die verduistering van mijn 40.000 euro door dat Zaanse misbaksel, wat Wilgo Wijndal heet. En die blik van oom agent, hoe ik ooit zo stom heb kunnen zijn a la Patty Brard destijds, mijn pinpas in beheer te geven aan die man, die vergeet ik nooit meer. Inmiddels heb ik een pitbull van een advocaat gevonden, die Wilgo net zo lang ondersteboven zal houden, totdat het laatste muntje met rente door hem is terugbetaald. Wilgo en zijn kringetje zijn niet erg blij met dat zijn graaiende vlugge vingertjes in de media breed wordt uitgemeten. De nodige bedreigingen per telefoon, SMS en op internet heb ik mogen ontvangen. De dappere Zaandamse helden hebben de kreukelzone van een auto van mijn familielid lid uitgetest. Zijn de frustraties een beetje afgekoeld mannen? Ja beste mensen, Natasia is een beetje boel boos. Lees hier verder:
(blablabla)
waar is m'n teiltje.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:50 schreef agter het volgende:-knip-
Ja Ja...een spel dus wat de ware aard van mensen naar boven haalt, en die aard van Nasty was aardig verknipt. Genoeg om dat kreng te blijven haten....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:11 schreef Fast_Eddy het volgende:
kut voor Natasia. Kon haar bloed ook wel drinken maar in de rol van gouden kooi natasia, ik geloof dat een aantal mensen hier vergeten dat het een spel is ....
ja jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:47 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ze waren afgelopen zondag in Walibi Flevo en ze zagen er vrolijk uit, Tijn was ook volop aan het klieren met die koters, niks mis mee. En inderdaad, dat verhaal verliep van het begin af aan al heel anders.
ik ben geen fan, maar een tandje lichter tegen Natasia mag ook wel....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er überhaupt "fans" bestaan van die griezelige heks.
Is gestolen geld aftrekbaarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:40 schreef dwigh het volgende:
Moet de belasting niet gemaild worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |