bij mij wel mooiquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:59 schreef agter het volgende:
Natasia heeft kennelijk nog nooit van internetbankieren gehoord?
Ze had dit allang kunnen weten.
Maar het verklaart wel die telefoontjes van haar...dat ze geld moest sturen omdat het op was...zoiets zei haar zus. En Natasia begreep daar niets van.
Dit heb ik meer dan 1 maal gehoord op de streams.
Gaat er dan niet een lampje bij je branden?
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOLquote:Maar terwijl ik me in de Gouden Kooi keurig gedroeg
Want daar deed ze het allemaal voorquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
beetje kut voor die kids, dat wel.![]()
Ja idd:Dquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Tijdens die laatste talpa show was ze nog gedist door linda de mol
Die zei iets van ' Dan kwamen mijn kinderen en die zeiden van :' Mama wat die zwarte mevrouw nou weer doet'
Als ik dit zo lees ben ik bang van alle haat die in mensen zit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:41 schreef it_was_me het volgende:
Weet je he, als ik dit zo lees allemaal ben ik bang dat ze weer terug komt in de kooi!
Vreemd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:00 schreef the_legend_killer het volgende:
In real live schijnt ze ook zo erg te zijn
nog 1 keer dan:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 07:50 schreef JoPiDo het volgende:
nogmaals:
waar de fuck heeft ze die 10000 euro inschrijfgeld vandaan geharkt als ze van een uitkering leefde?!
Haar dochter heeft toch een handicap? Met PGB kun je mensen inhuren om je te helpenquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:09 schreef JoPiDo het volgende:
why the fuck krijgt ze persoonsgebonden budget?!
Hij heeft dacht ik zelfs een transplantatie gehad al.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:49 schreef Copycat het volgende:
Haar zoontje heeft iets aan zijn lever.
Als moeder van 2 inmiddels volwassen kinderen blijf ik erbij dat je ,je kinderen niet in de steek laat voor eigen gewin.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees ben ik bang van alle haat die in mensen zit.
Kom op zeg, ze was een poppetje dat gemanipuleerd werd om zichzelf op een bepaalde manier uit te vergroten.
Wat heeft zij jullie allemaal aangedaan behalve maandenlang discussievoer produceren.
Nu ze weg is is er geen reet meer aan.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:11 schreef Fast_Eddy het volgende:
kut voor Natasia. Kon haar bloed ook wel drinken maar in de rol van gouden kooi natasia, ik geloof dat een aantal mensen hier vergeten dat het een spel is ....
Ja leuk hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:49 schreef Copycat het volgende:
Haar zoontje heeft iets aan zijn lever.
Zeg ik dat?quote:
Wat bedoelde je dan met die 'quote:
Ik snap het ook niet Ccquote:
Een vriendelijke post plaatsen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:02 schreef JohnDope het volgende:
Wat bedoelde je dan met die '' in de header van jouw post?
Ok dan interpreteerde ik het verkeerd.quote:
Dat zou je wel willen, maar die komen echt niet. Als ze bij Natasia de kinderen weghalen, dan kunnen ze bij half nederland wel de kinderen gaan weghalen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:10 schreef lammegiraf het volgende:
die mini gouden kooi in huize natas kon ze wel eens winnen. Man is er al uit, straks komt de kinderbescherming voor de kids en dan blijft ze alleen over...gefeli, je huis mag je houden
Kan 'beuren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:09 schreef JohnDope het volgende:
Ok dan interpreteerde ik het verkeerd.
Maarja je weet hoe het gaat met 'dingen voelen aankomen'.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat doet er voor mij niets aan af dat Natasia dit al lang kon voelen aankoen.
Nee hoor, vanmorgen vertelde ze zelf dat iedereen haar waarschuwde maar dat zij het niet wilde geloven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Maarja je weet hoe het gaat met 'dingen voelen aankomen'.
Als Natasia er op dat moment op de tv heisa over was gaan maken, dan had iedereen weer geroepen dat ze paranoïde was.
Als het tenminste waar is wat Natasia zegt.
Ok, maar daar heb je ook zoveel aan als je gevangen zit in een Kooi. Ik denk persoonlijk dat je er meer aan hebt dat al die waarschuwers zelf even actie ondernemen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:19 schreef 2live het volgende:
[..]
Nee hoor, vanmorgen vertelde ze zelf dat iedereen haar waarschuwde maar dat zij het niet wilde geloven.
Natasja wilde het verzoek van Wilgo niet honoreren. Hij heeft gevraagd om uit de kooi te stappen. Ze wilde niet!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Maarja je weet hoe het gaat met 'dingen voelen aankomen'.
Als Natasia er op dat moment op de tv heisa over was gaan maken, dan had iedereen weer geroepen dat ze paranoïde was.
Als het tenminste waar is wat Natasia zegt.
Wilgo heeft haar heel uitdrukkelijk toen gevraagd naar huis te komen, en dat wilde ze niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ok, maar daar heb je ook zoveel aan als je gevangen zit in een Kooi. Ik denk dat je er persoonlijk meer aan hebt dat al die waarschuwers zelf even actie ondernemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |