idd..die trut zelf is diep triest maar die koters verdienen beter..quote:
Tuurlijk is het zielig voor die kids, maar voor Natasjaquote:
En gelijk heb je... Het is haar eigen domme schuld! Ik zou er niet raar van op kijken als de kids haar ook niet echt meer leuk vindenquote:
Is Natasja überhaupt in staat te fulmineren....quote:...als ik de verhalen mag geloven, een vriendin heeft met een kind van hem", fulmineert Natasia in Weekblad Privé.
Lijn 8 richting de Sociale Dienst en kleding van het Leger des Heils..quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:35 schreef noekje het volgende:
en toch was dit allemaal al bekend. Tussen de regels door wisten we het allemaal al. Wel grappig want ze bleef maar volhouden dat ze terug zou komen in haar Touaregje en helemaal doorgestyled in Chanel. Nou, dat gaat het niet worden.![]()
ze krijgen ongeveer 1000-1500 per maand.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:43 schreef bierjager het volgende:
"de vergoeding van Tien voor mijn deelname aan het programma" .................................. WTF!
Dus helemaal geen eigen inleg maar gewoon op de payrol?????
Euh, hoezo?quote:
nee, meer in 'wie slecht doet, slecht ontmoet'quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, hoezo?
Heeft zij 40.000¤ van iemand anders gestolen?
Zelfreflectie is haar nog steeds vreemd.quote:Maar terwijl ik me in de Gouden Kooi keurig gedroeg
Je vergeet het belangrijkste...haar "supermooie" borsten...quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:51 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft Natasia nu uit haar kooiverblijf gesleept?
Een rijbewijs en alle kleren en zooi die ze meejatte toen ze weg moest. Bij mij blijft de teller daar steken.
Zou me helemaal niets verbazen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:54 schreef avonne het volgende:dit is toch niet een poging van Natasia om zielig te doen en nog meer geld en goederen binnen te schrapen, he?
Typisch dat ik die mislukte memmen vergeet...quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:54 schreef Mokum020 het volgende:
Je vergeet het belangrijkste...haar "supermooie" borsten...![]()
Die buikwandcorrectie gaat nu zeker ook niet meer door..quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Typisch dat ik die mislukte memmen vergeet...
Nare dingen worden snel verdrongen. Mooi he, die menselijke geestquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Typisch dat ik die mislukte memmen vergeet...
Als dat zo was had niemand het überhaupt over die hysterische snolquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nare dingen worden snel verdrongen.
Ik kan je internet wel effe uitzetten voor je?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als dat zo was had niemand het überhaupt over die hysterische snol
V.
Doe maar, ik ga toch naar huisquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik kan je internet wel effe uitzetten voor je?.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:48 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Gevangen in armoede......
Nah, ik heb er geen kracht meer voor. Ik heb nog net genoeg kracht om naar het klokje te kijken tot het 17.30 isquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:06 schreef Verbal het volgende:
Als je het morgenochtend maar weer aanzet, zodat ik na de ogendokter weer verder kan met mijn zicht verknallen op internet
V.
Ze heeft genoeg rust gehad en hoopt nu op uitnodigingen bij stenders e.d.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:54 schreef avonne het volgende:dit is toch niet een poging van Natasia om zielig te doen en nog meer geld en goederen binnen te schrapen, he?
Ach ja, maakt Boquito toch nog een kans.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:34 schreef avonne het volgende:
Natasia is een vals kreng.
Ik geloof geen woord van wat ze zegt
Waarschijnlijker is het dat die dingen die ze allemaal per telefoon bestelde toch een beetje te duur uitvielen voor het huishoudbudget. Natasia heeft nooit kunnen rekenen als het om geld aankomt.
Nog waarschijnlijker is het dat Natasia alleen maar kwaad is op Wilgo dat hij vertrokken is (al wisten we dat al veel langer, maar ze ontkende het plotseling) en zomaar wat lult.
Merkwaardig trouwens dat ze hem met de rechtbank dreigt. Wat is er mis met good-old-dreigementen?
Ze krijgen eur. 150,00 per dag plus alle lopende vaste kosten en in haar geval een extra toelage voro het huishouden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:45 schreef avonne het volgende:
[..]
ze krijgen ongeveer 1000-1500 per maand.
Dat is al lang bekend.
Daarnaast werd het huis op kosten van Talpa opnieuw ingericht, en kreeg Wilgo in januari waarschijnlijk ook een aardig sommetje
Wie alle playstations, horloges en zo betaald hebben weet ik niet.
Das lekker verdienen inderdaadquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:19 schreef pjotter41 het volgende:
[..]
Ze krijgen eur. 150,00 per dag plus alle lopende vaste kosten en in haar geval een extra toelage voro het huishouden.
Dus reken maar na. Goede deal!
150 per dagquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:19 schreef pjotter41 het volgende:
[..]
Ze krijgen eur. 150,00 per dag plus alle lopende vaste kosten en in haar geval een extra toelage voro het huishouden.
Dus reken maar na. Goede deal!
Ja geloof me ik heb het gelezen en weet het zeker. Nats heeft dus 300 x 150 dus 45.000 euro gevangen. Als je wete wat andere programma's kosten is dit een schijntje.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:34 schreef avonne het volgende:
[..]
150 per dag
geloof je dat zelf?
even rekenen ..... nee
Heb je een bron?
Nee hoor ze wist het al maar ze komt nu bij sociale zaken van de gemeente voor extra bijstand als overbrugging. Dus dan komt het naar buiten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:43 schreef Paris_Texas het volgende:
Lullig voor haar, maar vooral voor haar kinderen, ze had dit risico nooit mogen nemen.
En ¤40.000,= is een hoop geld, maar niet onmogelijk, zeker als hij het PGB voor Yairo ook ingepikt heeft.
Overigens komt ze er wel gruwelijk laat achter dat er zoveel weg is, lijkt me sterk dat hij het ineens achterover gedrukt heeft.
Als ze het al wist vind ik het meer dan slordig dat er niet eerder wat aan gedaan is en dat ze op d'r gemakkie in die fucking kutvilla is blijven zitten, zeker als er een deel PGB voor Yairo was dan moeten er mensen geweten hebben dat de betalingen niet doorgingen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:47 schreef pjotter41 het volgende:
[..]
Nee hoor ze wist het al maar ze komt nu bij sociale zaken van de gemeente voor extra bijstand als overbrugging. Dus dan komt het naar buiten.
Weet je nog van het telefoongsprek met haat zuster? Die hadden geen geld om extra kleren te kopen voro Natas. Ze wist het al maar tegen beter weten in gaan. Eigenwijs zijn en blijven was een sterk punt van haar. Ze dacht dat het een grapje was en vond het leuker om in dgk te schreeuwen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:56 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Als ze het al wist vind ik het meer dan slordig dat er niet eerder wat aan gedaan is en dat ze op d'r gemakkie in die fucking kutvilla is blijven zitten, zeker als er een deel PGB voor Yairo was dan moeten er mensen geweten hebben dat de betalingen niet doorgingen.
Wat váls shmoopy!quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:58 schreef shmoopy het volgende:
Zou best nog eens keihard gelogen kunnen zijn, zodat ze weer een uitkering kan aanvragen.
Dan hoeft ze al die poen niet aan te spreken.
Indien wel waar:![]()
![]()
Je moet wel met de billen bloot om een uitkering aan te vragen, zoals kopie bankafschriften etc. en dat doet ze niet ze vraagt een overbrugging. Dat is heel wat anders. En of ze het dan krijgt?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:58 schreef shmoopy het volgende:
Zou best nog eens keihard gelogen kunnen zijn, zodat ze weer een uitkering kan aanvragen.
Indien wel waar:![]()
![]()
Erg, hé?quote:
Het wachten is dus op de Repo-man.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:06 schreef Dories het volgende:
Hoe dan ook, Natasia zit in ieder geval riant bij, omdat ze de laatste tijd volgens de kennis veel aankopen heeft gedaan.
Waar het Natasia's verdiende loon betreft, kun je wat mij betreft heel moeilijk te ver gaan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:11 schreef tipsch het volgende:
Ik vind jullie nogal (onredelijk) ver gaan fokkerts![]()
Alsof daar iemand op af durft te gaan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het wachten is dus op de Repo-man.
Hij heeft een heel klein piemeltje, hoor!quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:23 schreef shmoopy het volgende:
Nu durft niemand meer te posten, Copycat.
Je hoeft het niet te geloven het is waar!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:02 schreef Darklight het volgende:
waarom krijgen ze 150euro per dag? geloof iik niks van
Talpa RTL betaald alleen alle huur etc, die 150per dag is niet waar
Ziet er gezond uit die foto, hij zal hem wel niet meer omhoog kunnen krijgenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:15 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Daar heeft hij geen boodschap aan. Aan Milton ook niet, trouwens.
vertelden ze net nog bij de intro van de eerste uitzending op RTL5quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:02 schreef Darklight het volgende:
waarom krijgen ze 150euro per dag? geloof iik niks van
Talpa RTL betaald alleen alle huur etc, die 150per dag is niet waar
Amen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:00 schreef noekje het volgende:
Haar zussen lieten al iets doorschemeren aan de telefoon. Er was geen geld meer, het was op.
Wilgo zat toen in Suriname. Ze wist het wel en iedereen wist ook dat die relatie over was.
Jij snapt 'm De grootste tegenvaller voor haar was waarschijnlijk dat de media niet op haar stoep stonden met lucratieve aanbiedingen. Om toch maar in de schijnwerpers te blijven zal ze straks waarschijnlijk in iedere talkshow te zien zijn om haar levensverhaal te laten optekenen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:54 schreef avonne het volgende:dit is toch niet een poging van Natasia om zielig te doen en nog meer geld en goederen binnen te schrapen, he?
¤ 4.500 per maand - 25% kansspelbelasting en daarna gaat er nog inkomstenbelasting van af.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:34 schreef avonne het volgende:
[..]
150 per dag
geloof je dat zelf?
even rekenen ..... nee
Heb je een bron?
Check die neus en die wangen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:35 schreef Gigageil het volgende:
Nou ja Natas, binnenkort heb je je Touaregje, dus dan ben je weer he-le-maal het vrouwtje.......![]()
Ik hoor haar nog zeggen, dertig keer per dag "Mijn mannetje....."![]()
BRON : WITHEET
http://witheet.com/entertainment/hunt-wilgo-wijndal
[afbeelding]
40.000 Euro ? Dat wordt uitkering terugbetalen.....fraude is strafbaar TAS![]()
Dat idee kwam bij mij dus ook meteen op.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:58 schreef shmoopy het volgende:
Kansspelbelasting en inkomstenbelassting worden nooit tegelijkertijd gehevenquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
¤ 4.500 per maand - 25% kansspelbelasting en daarna gaat er nog inkomstenbelasting van af.
is het je niet opgevallen dat alleen een aantal van de oorspronkelijke bewoners een "fatsoenlijke baan" hadden?quote:De vergoedingen om het huishouden draaiende te houden zijn ook belastbaar. Per saldo verdien je dan niets meer dan met een redelijk betaalde baan. Als ze dat niet zouden betalen zouden ze niemand zo gek krijgen om aan het programma deel te nemen. Een beetje fatsoenlijke job verdient aanzienlijk meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |