Artikel uit de Telegraaf van vandaag (net weer even anders..)Gouden Kooi’moeder beroofd door vriend…
Natasia vangt klappen
„Ik was een blinde vink!”
Natasia (33) is met een klap weer in de echte wereld terechtgekomen. De ex-Gouden Kooi-bewoonster zegt te zijn beroofd door Wilgo, de man met wie ze wilde trouwen. „Hij is met al mijn geld vertrokken naar Suriname waar hij, als ik de verhalen mag geloven, een vriendin en een kind heeft.”
De zwarte diva, over wie heel Nederland heen viel toen ze haar kinderen achterliet om aan het programma mee te doen, vertelt in de nieuwe uitgave van weekblad Privé: „Vol vertrouwen had ik mijn pinpasjes bij hem achtergelaten.
Hij zou immers voor mijn kinderen zorgen en ons huishoudinkje draaiende houden (…) In de vijf jaar en acht maanden dat we een relatie hadden, heb ik dit nooit zien aankomen. Ik was zo’n blinde vink!”
Volgens Natasia heeft Wilgo alles ingepikt: „Het geld van de kinderbijslag, de ouderkorting, de vergoeding van Tien voor mijn deelname aan De Gouden Kooi. Bij elkaar 40.000 euro. Daarvan is hij nu vast een huis in Suriname aan het bouwen.”
„Ik heb een civiele zaak tegen hem aangespannen en klim desnoods in de allerhoogste boom. Hij komt heus wel een keer teug naar Nederland, naar zijn zonen die hier wonen. En dan laat ik hem van zijn bed lichten.”
Onder andere door de borg die ze van De Gouden Kooi terugkreeg heeft de mama van dochter Cheyenne en zoontje Yairo haar financiën inmiddels weer wat op orde. Natasia kwam eind juli thuis, nadat haar medebewoners van de miljoenenvilla haar in een zogeheten ontslagronde unaniem wegstemden. Ze kon, na tien maanden in luxe opsluiting, niet wachten haar gezin in de armen te sluiten. Maar voor Wilgo had ze het niet hoeven doen, die is in geen velden of wegen meer te bekennen…
Ben benieuwd of de miljonairs vandaag ook gewoon de krant krijgen