dat dusquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee. Ze heeft vrijwillig haar pasjes aan hem gegeven en daarom wordt het niet gezien als diefstal
En wat zei Wilgo over de kwestie?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:16 schreef 2live het volgende:
[..]
Waar twijfel je aan dan? Natas was vanmorgen op de radio bij Humberto Tan, en heeft alles bevestigd.
nee dusquote:
Die kreeg het advies om niet naar Nederland te komen want dan zou ze allebei zijn benen breken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En wat zei Wilgo over de kwestie?
zucht. Oud 'grapje'quote:Inmiddels heeft ze een nieuwe baan en lijkt ze weer erg gelukkig te zijn. Ik heb haar gister gespot bij Artis, even een foto'tje gemaakt:
-
-
-
Hier verschillen wij dus onoverkomelijk van mening!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
daarbij vergeleken is dat verhaal rond om Natasia helemaal niks.
Heb je haar ook liggend in een hangmat of met een banaan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:23 schreef patty het volgende:
Inmiddels heeft ze een nieuwe baan en lijkt ze weer erg gelukkig te zijn. Ik heb haar gister gespot bij Artis, even een foto'tje gemaakt:
-
--edit-
Ahhh huiliequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:46 schreef it_was_me het volgende:
Alsjeblieft zeg! Dit hebben we al wel gehad. 10 mnd lang zelfs. Van mij mag er een modje langskomen en bans uitdelen.
Deze grappen zijn niet leuk meer!![]()
Je hebt hebt ratten, apen, gorrilla's, varkens, hamsters, parkieten, honden enz die op mensen lijken. Waarom zijn er toch altijd weer mensen die dit als rascisme opvatten. Ze lijkt op een gorrilla, maar dat wil niet zeggen dat iedere Surinamer daar op lijkt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:46 schreef it_was_me het volgende:
Alsjeblieft zeg! Dit hebben we al wel gehad. 10 mnd lang zelfs. Van mij mag er een modje langskomen en bans uitdelen.
Deze grappen zijn niet leuk meer!![]()
Maar hij heeft de vaderrol wel een poos op zich genomen, hij mag dan niet de verwekker zijn maar is toch een eikel dat hij het op deze manier heeft gedaan als het idd allemaal waar is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:46 schreef kissa het volgende:
[..]
Wilgo is NIET de vader van de kinderen.
Daar hebben we het al zo vaak over gehad de afgelopen maanden. Negers met apen vergelijken heeft nu eenmaal een andere lading dan pak 'm beet een dikke vrouw met een zeekoe vergelijken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je hebt hebt ratten, apen, gorrilla's, varkens, hamsters, parkieten, honden enz die op mensen lijken. Waarom zijn er toch altijd weer mensen die dit als rascisme opvatten. Ze lijkt op een gorrilla, maar dat wil niet zeggen dat iedere Surinamer daar op lijkt.
Fuck!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:32 schreef Gert het volgende:
On topic: Natasia mag dus binnenkort komen janken in de villa., "dankzzij" Brian, die (waarschijnlijk op aanwijzing van achter) haar wil uitnodigen.![]()
Drama voor Natasja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:32 schreef Gert het volgende:
Daar hebben we het al zo vaak over gehad de afgelopen maanden. Negers met apen vergelijken heeft nu eenmaal een andere lading dan pak 'm beet een dikke vrouw met een zeekoe vergelijken.
In de FAQ van dit forum staat dan ook al tijden te lezsen dat aap-vergelijkingen niet zijn toegestaan.
Welke krant zou dat doen volgens jou dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:03 schreef avonne het volgende:
Jammer dat het de Telegraaf / Privé is.
Een andere bron zou een meer waarheidsgetrouwe weergave geven.
er zitten toch een aantal echte racisten op dit forum.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar hebben we het al zo vaak over gehad de afgelopen maanden. Negers met apen vergelijken heeft nu eenmaal een andere lading dan pak 'm beet een dikke vrouw met een zeekoe vergelijken.
In de FAQ van dit forum staat dan ook al tijden te lezsen dat aap-vergelijkingen niet zijn toegestaan.
On topic: Natasia mag dus binnenkort komen janken in de villa., "dankzzij" Brian, die (waarschijnlijk op aanwijzing van achter) haar wil uitnodigen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |