abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52552712
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:24 schreef it_was_me het volgende:

[..]

Natasja wilde het verzoek van Wilgo niet honoreren. Hij heeft gevraagd om uit de kooi te stappen. Ze wilde niet!
Hij heeft gezegd dat hij voor de kinderen zou zorgen totdat Madam thuis kwam. Ze wilde niet.
De kinderen wilde haar graag weer thuis hebben. Ze wilde niet.
Ze heeft toch aan de telefoon moeten regelen dat haar kinderen weer door een ander verzorgd werden. Zij wilde het niet zelf doen. Zij wilde in de kooi blijven. En wat een drama op TV: Wilgo was weg. Ze had het zwaar want ze wist even niet hoe het met de kinderen was.
Wat nou aanvoelen?
Die beelden hebben we toch gezien op youyube?
En dan nog vraag ik me af of er wel zoveel geld weg is.

Damn wat heb ik een medelijden met die kids.
Ja kijk dat Natasia beseft dat haar vriend weg loopt ok. Maar 40 ruggen van je laten stelen is een ander verhaal, dat zijn geen onkosten
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_52552759
Wilgo
pi_52552814
Wilgo lacht nu in zijn vuistje in Suriname.

Weg bij die draak van een vriendin en heel veel geld rijker
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_52552831
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:21 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ok, maar daar heb je ook zoveel aan als je gevangen zit in een Kooi. Ik denk persoonlijk dat je er meer aan hebt dat al die waarschuwers zelf even actie ondernemen.
Gevangen?? Nee hoor ze zitten er allemaal vrijwillig. En het gaat erom wie een ander iets gunt.
Weet je nog de voice-over bij die 10.000,- aan het begin? Huilende kinderen terwijlk Gordon mama meeneent. Natasja die echt wel voor het geld ging Hoe vaak gaat het niet over een ander iets gunnen qua uitstapjes enzo. Oh arme Natasja die kreeg nooit iets gegund.

Gevangen
Inspiratieloos!
pi_52552835
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:30 schreef flowerbox het volgende:
Wilgo lacht nu in zijn vuistje in Suriname.

Weg bij die draak van een vriendin en heel veel geld rijker
Wij hebben een uitleveringsverdrag met Suriname. Dus als het verhaal van Natasia waarheid is, dan wordt Wilgo binnenkort uitgeleverd en moet hij gaan terugbetalen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_52552845
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:26 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ja kijk dat Natasia beseft dat haar vriend weg loopt ok. Maar 40 ruggen van je laten stelen is een ander verhaal, dat zijn geen onkosten
We horen hier alleen maar natasja
Inspiratieloos!
pi_52552907
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:31 schreef it_was_me het volgende:

[..]

Gevangen?? Nee hoor ze zitten er allemaal vrijwillig. En het gaat erom wie een ander iets gunt.
Weet je nog de voice-over bij die 10.000,- aan het begin? Huilende kinderen terwijlk Gordon mama meeneent. Natasja die echt wel voor het geld ging Hoe vaak gaat het niet over een ander iets gunnen qua uitstapjes enzo. Oh arme Natasja die kreeg nooit iets gegund.

Gevangen
Ze zitten er vrijwillig gevangen. En zo'n slechte moeder is Natasia niet. Ze is bijvoorbeeld niet slechter dan die intellectuele ouders van Maddy, die hun kinderen helemaal alleen in een wildvreemd hotel, in een wildvreemd land achter lieten, omdat zij zo nodig rustig moesten kunnen gaan eten.

En wat denk je van al die hardwerkende politici die er nooit zijn voor hun kinderen en zo kan ik nog tig voorbeelden van slechte ouders opnoemen.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:35:19 #158
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_52552912
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:24 schreef 2live het volgende:

[..]

Wilgo heeft haar heel uitdrukkelijk toen gevraagd naar huis te komen, en dat wilde ze niet.
Als ze dat had gedaan dan had ze helemaal geen geld gekregen van DGK, hij wilde gewoon zijn handen vrij om naar suriname te gaan, haar zussen hadden toen al een paar keer gbeld dat ze geen geld meer hadden.
Nu heeft ze iig nog een beetje geld, maar een toearegje zit er voorlopig niet in denk ik.
Ik vind het sneu voor haar kinderen die kunnen er niets aan doen, de situatie is voor hen heel verwarrend, eerst ma weg en pa thuis, nu ma thuis en pa weg.
Voor haar, tja ik kan me niet onttrekken aan een gevoel van wie doornen zaait zal stekels oogsten.
be nice or go away
pi_52552960
Vreemd verhaal. Ik geloof het niet zo. Net wat iemand eerder al zei: in die 10 maanden moest het huishouden toch ook doordraaien en dat kost toch ook geld? En de kinderbijslag is toch niet voor Nasty maar voor de kinderen? En het PGB van Jairo is toch voor Jairo en niet voor mama? Heeft Jairo dan zijn PGB niet nodig alleen omdat mama er niet is???

Vreemd verhaal. Volgens mij mist Nasty de aandacht.
pi_52552990
-edit-Ik hoop dat het waar is. Wat mij betreft mag ze in de goot eindigen dan staat ze wellicht nog te schreeuwen met die grafbek van dr. Haal die kids maar snel bij haar weg want als ze opgroeien met die -edit-als moeder wordt het later toch niks met ze, zullen het waarschijnlijk criminelen worden en dat kost weer een hoop belastinggeld. Weg met dat wijf.

[ Bericht 6% gewijzigd door paddy op 21-08-2007 20:36:03 ]
pi_52553546
quote:
Wij hebben een uitleveringsverdrag met Suriname. Dus als het verhaal van Natasia waarheid is, dan wordt Wilgo binnenkort uitgeleverd en moet hij gaan terugbetalen.
Ja daar heb je gelijk in. Maar ja of het nou echt waar is wat Natasia er allemaal uitkraamt.....
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_52553708
Ik twijfel ook aan het verhaal, ik heb een foto gezien van Natasia en Wilgo op de markt in almere. Kan hem alleen nergens terug vinden
pi_52553720
Allereerst zal er een rechtzaak moeten komen waarbij Wilgo schuldig bevonden moet worden. Zolang zijn schuld niet vast staat kan er niets gebeuren. Ten tweede uitleveren voor dit soort zaken kan niet alleen als er sprake is van een misdrijf of zaken van meer dan 100.000 euro. Anders blijven ze aan de gang. En dan kan het alleen als hij toevallig in NL is en dan nog blijft de vraag is hij schuldig bevonden. Dus voorlopig zit zij op zwart zaad. Maar past goed bij haar!
pi_52553768
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:10 schreef pjotter41 het volgende:
Allereerst zal er een rechtzaak moeten komen waarbij Wilgo schuldig bevonden moet worden. Zolang zijn schuld niet vast staat kan er niets gebeuren. Ten tweede uitleveren voor dit soort zaken kan niet alleen als er sprake is van een misdrijf of zaken van meer dan 100.000 euro. Anders blijven ze aan de gang. En dan kan het alleen als hij toevallig in NL is en dan nog blijft de vraag is hij schuldig bevonden. Dus voorlopig zit zij op zwart zaad. Maar past goed bij haar!
Tuurlijk kan dat wel. Natasia kan gewoon via afschriften aantonen dat er 40 ruggen van haar gestolen zijn.
Er zijn mensen voor minder uitgeleverd.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:13:19 #165
145755 kahaarin
pi_52553800
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:03 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Ja daar heb je gelijk in. Maar ja of het nou echt waar is wat Natasia er allemaal uitkraamt.....
Al is er een deel van waar, hij heeft dan gewoon geld van zijn kinderen gejat want Natasia is verantwoordelijk voor hen, niet dat ze alles zo goed doet en ik snap ook best dat hij van haar weg wil maar geld jatten van de moeder van je kinderen is wat mij betreft een grote no no.
Ik vraag me wel af hoeveel het is maar je kinderen zonder geld laten zitten en je gezin met schulden laten zitten voor een ander?
Zij is er voor een deel verantwoordelijk voor dat hij weg is gegaan en is een onmogelijk mens maar je doet je kinderen dat toch niet aan?
be nice or go away
pi_52553906
Natasia wist allang van dat kind
dit heeft ze toen via een kaart gehoord toen ze nog in de kooi zat
Dat er geen geld was en ze schuld had wist ze ook (via haar zus)
z heeft toen via de teleoon aan wilgo gevraagt hoe dat kon
en dit gaf 10 toen de schuld dat er niet betaald was door hun
Natasia zei toen dat ze het door achter zou laten regelen
als het goed is zijn er zelfs nog filmpjes van
pi_52554140
http://nl.youtube.com/watch?v=8n6lZKBFw0c

Hier hebben ze het over de belastingschuld van natasia van 2005
hij zegt het niet in het nederlads maar het is toen vertaalt door iemand
pi_52554201
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:12 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat wel. Natasia kan gewoon via afschriften aantonen dat er 40 ruggen van haar gestolen zijn.
Er zijn mensen voor minder uitgeleverd.
Nee. Ze heeft vrijwillig haar pasjes aan hem gegeven en daarom wordt het niet gezien als diefstal
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:29:07 #169
145755 kahaarin
pi_52554262
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:24 schreef monique.t het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=8n6lZKBFw0c

Hier hebben ze het over de belastingschuld van natasia van 2005
hij zegt het niet in het nederlads maar het is toen vertaalt door iemand
Ik snap wel dat ze schulden had, dat was al allang bekend, ik snap ook dat hij weg is gegaan, ik vind het al een wonder dat hij 2 kinderen met haar heeft, maar weggaan en je kinderen in de shit laten zitten is een heel ander uiterste.
be nice or go away
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:30:10 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52554289
Die kinderen zijn niet van Wilgo, maar van Milton.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52554412
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:35 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ze zitten er vrijwillig gevangen. En zo'n slechte moeder is Natasia niet. Ze is bijvoorbeeld niet slechter dan die intellectuele ouders van Maddy, die hun kinderen helemaal alleen in een wildvreemd hotel, in een wildvreemd land achter lieten, omdat zij zo nodig rustig moesten kunnen gaan eten.

En wat denk je van al die hardwerkende politici die er nooit zijn voor hun kinderen en zo kan ik nog tig voorbeelden van slechte ouders opnoemen.
Als je op de streams kunt meeluisteren hoe Natasja zich in alle hoeken moet wringen om weer een oppas te zoeken voor haar kids. De kinderen worden van school gehaald omdat de oppas weer gewijzigd is. Ze heeft voor de tv gesold met de kinderen.
Off-topic En bij die politici is er nog een andere ouder. Maddy is gewoon een heel treurig verhaal. Ben benieuwd hoe dit afloopt.
Inspiratieloos!
pi_52554676
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:26 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nee. Ze heeft vrijwillig haar pasjes aan hem gegeven en daarom wordt het niet gezien als diefstal
dat je aan iemand de pasjes meegeeft, betekent het nog niet dat diegene jouw rekening helemaal mag leeg trekken

Natasia is heus niet de eerste waarvan de ex-partner er vandoor gaat met het geld
pi_52554705
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:34 schreef it_was_me het volgende:

[..]

Als je op de streams kunt meeluisteren hoe Natasja zich in alle hoeken moet wringen om weer een oppas te zoeken voor haar kids. De kinderen worden van school gehaald omdat de oppas weer gewijzigd is. Ze heeft voor de tv gesold met de kinderen.
Off-topic En bij die politici is er nog een andere ouder. Maddy is gewoon een heel treurig verhaal. Ben benieuwd hoe dit afloopt.
Ja maar er zijn zat situaties te vinden waar het ook rommelt. En dat verhaal van Maddy is gewoon super egocentrisch van die ouders, daarbij vergeleken is dat verhaal rond om Natasia helemaal niks.
pi_52554822
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:13 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Al is er een deel van waar, hij heeft dan gewoon geld van zijn kinderen gejat want Natasia is verantwoordelijk voor hen, niet dat ze alles zo goed doet en ik snap ook best dat hij van haar weg wil maar geld jatten van de moeder van je kinderen is wat mij betreft een grote no no.
Wilgo is NIET de vader van de kinderen.
pi_52555768
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:10 schreef Ning het volgende:
Ik twijfel ook aan het verhaal, ik heb een foto gezien van Natasia en Wilgo op de markt in almere. Kan hem alleen nergens terug vinden
Waar twijfel je aan dan? Natas was vanmorgen op de radio bij Humberto Tan, en heeft alles bevestigd.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')