Touché....quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij kan geeneens 2 paraplu's betalen_!
Middels is een afschuwelijk woord en het is nog een germanisme ook.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:00 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Man, zeur niet...
Ik hoef feitelijk niet eens over straat...![]()
Het trappenhuis van de flat komt uit in de hal van de supermarkt![]()
Ja, ook in het weekend, maar dan is alles goed afgesloten verder middels met hekken!![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij kan geeneens 2 paraplu's betalen_!
Koop dan een tweede auto.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:17 schreef Bierik het volgende:
[..]
Wat zit je nou met je _!
Ik heb geen tijd om paraplu's te kopen, daar ik werk.
haha je hond gaat over manquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:17 schreef Bierik het volgende:
[..]
Wat zit je nou met je _!
Ik heb geen tijd om paraplu's te kopen, daar ik werk.
auto's en paraplu's zijn wel lekker vergelijkbaar qua prijs jaquote:
soms welquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:24 schreef Bierik het volgende:
[..]
auto's en paraplu's zijn wel lekker vergelijkbaar qua prijs ja
Misschien krijg ik wel ergens een nieuwe paraplu bíj m'n auto.quote:
schaalmodellen hebben ze ook jahquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:28 schreef Bierik het volgende:
[..]
Misschien krijg ik wel ergens een nieuwe paraplu bíj m'n auto.
Effe hessing bellen morgen, die hebben wel van dat soort wagens staan
Vriendin... had ik die maar...quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:56 schreef MPG het volgende:
Ransaap
stuur dan je vriending op boodschappenjacht in dr net niet goed genoeg dichtgeknoopte badjas![]()
Je had die ene toch? Die rooie? Hoe heet ze nou ook al weer es?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:01 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Vriendin... had ik die maar...![]()
Had ja...quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Je had die ene toch? Die rooie? Hoe heet ze nou ook al weer es?
OOw ja. Irene. Lekker mokkel is datquote:
Hey M.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
OOw ja. Irene. Lekker mokkel is dat. Hoezo "had"?
O! Jij hier?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:07 schreef OA het volgende:
[..]
Hey M.![]()
zij Hij zal wel gedumpt zijn...![]()
Ik had ze de politie laten bellen, ik ben erg benieuwd welke wet bepaald dat jij niet ongewassen, geschoren, gekamd in je badjas door een supermarkt mag slenteren.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:37 schreef Miljonair het volgende:
Ik had vanochtend geen brood ed. in huis, dus moest ik even naar de supermarkt.
Nu woon ik bijna in de Bas vd Heijden, dus leek het mij geen enkel probleem om even in badjas en slippers snel naar de winkel te gaan, croissantjes en melk pakken, afrekenen en weer snel naar huis. (dan heb ik het nog niet eens over de ongekamde haren, ongepoetste bek, etc...)![]()
Goed, ik loop dus de supermarkt in, pak een mandje en wil richting de zuivelafdeling lopen. Ik zag wel wat mensen vreemd kijken, maar daar heb ik schijt aan.![]()
Na nog geen minuut komt de beveiliging op me af (wat die lui doorgaans precies doen vraag ik me af...) met de mededeling dat ik niet verder kon winkelen en direct de winkel moest verlaten. Als ik geen gehoor zou geven, zou men de politie inschakelen...
![]()
De reden: m'n badjas was ietwat opengevallen en een aantal oude dames had daar aanstoot aan genomen....![]()
Klacht: niet in je badjas, zonder ondergoed, door de supermarkt mogen lopen!![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
Volgens mij heb je dit verzonnen/niet zelf meegemaakt.
je dollo was wel te aanschouwen dus of had je er nog wat anders onder anders kan ik het nog wel begrijpen dat je eruit gelazerd bentquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:47 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Nee joh.
Aan een badjas zit altijd een koord, zodat ie dicht te binden is, maar na verloop van tijd gaat dat losser zitten en verschuift alles wat. Zodoende was er, ws van de zijkant, wat inkijk...![]()
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:52 schreef Ezechielk het volgende:
Miljonair is geen miljonair meer, en moet nu uit vuuilnisbakken eten.
Eens.quote:Kutkick
Getuige het plaatje dient de eerste zin met enieg gevoel voor sarcasme gelezen te wordenquote:
Prima.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Getuige het plaatje dient de eerste zin met enieg gevoel voor sarcasme gelezen te worden
Wel als je een besnijdenis wiltquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je moet ook niet met je vleeswaren bij de vleeswaren gaan staan
Wehehequote:
je mini pikje was in beeldquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:37 schreef Miljonair het volgende:
Nu woon ik bijna in de Bas vd Heijden, dus leek het mij geen enkel probleem om even in badjas en slippers snel naar de winkel te gaan, croissantjes en melk pakken, afrekenen en weer snel naar huis. (dan heb ik het nog niet eens over de ongekamde haren, ongepoetste bek, etc...)![]()
Goed, ik loop dus de supermarkt in, pak een mandje en wil richting de zuivelafdeling lopen. Ik zag wel wat mensen vreemd kijken, maar daar heb ik schijt aan.![]()
Na nog geen minuut komt de beveiliging op me af (wat die lui doorgaans precies doen vraag ik me af...) met de mededeling dat ik niet verder kon winkelen en direct de winkel moest verlaten. Als ik geen gehoor zou geven, zou men de politie inschakelen...
![]()
De reden: m\'n badjas was ietwat opengevallen en een aantal oude dames had daar aanstoot aan genomen....![]()
Klacht: niet in je badjas, zonder ondergoed, door de supermarkt mogen lopen!![]()
wat een fucking onzin inderdaadquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:37 schreef Miljonair het volgende:
![]()
De reden: m\'n badjas was ietwat opengevallen en een aantal oude dames had daar aanstoot aan genomen....![]()
Kip, ei.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:53 schreef OA het volgende:
[..]
Lijkt me, dat je dan wel meteen eruit gegooid wordt... en terecht dan...![]()
Misschien lopen er wel kleine kinderen rond![]()
Dat plaatje zocht ik, thanks dude.quote:
Bedankt voor de kick LUL.quote:
Op je kamp kan dat, maar het is vies en ongepast om dat in de echte wereld te doenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:37 schreef Miljonair het volgende:
![]()
Ik zie het nu ook pas. Bril-jan-te kick - een van de beste die ik ooit heb gezien en ik loop al een tijdje mee op FOK!.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |