abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 19 augustus 2007 @ 22:49:16 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52514237
Vervolg op: Zomergasten 2007, deel 3: Met Joris en......

Hier verder.

Vanavond: Alexander Rinnooy Kan.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 19 augustus 2007 @ 22:50:53 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52514284
Erg boeiende uitzending tot nu toe!

Nou ja,dat vind ik dan.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_52514317
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:44 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Vooral voor een programma van de VPRO, waar men normaal gesproken nooit iets wil weten van de 'buitenlanderproblematiek'.
Zeeer opmerkelijk, daarom meldde ik dat ook, maar goed, we moeten het hebben van participatie en diversiteit... Verder maar weer.
pi_52514319
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:50 schreef Cynix ® het volgende:
Erg boeiende uitzending tot nu toe!

Nou ja,dat vind ik dan.
ik ook.

ARK, ik kan wel met hem door 1 deur, wel door meerdere deuren, behalve die ene
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:52:31 #5
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52514330
Waarom mag Luyendijk geen eigen visie laten zien? Hij weet heel veel van de Arabische wereld, zijn gast nodigt bij elk onderwerp uit om een discussie te starten. Qua strategie is dat natuurlijk geniaal om je tegenspeler uit te dagen om de vergrotende trap aan te bieden, want die zal altijd meer informatie bevatten dan wat jij geeft. Luyendijk moet alleen wel oppassen dat hij zijn gast in de spotlight houdt. Hij doet het nog niet verkeerd op het moment, volgens mij.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:53:21 #6
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52514365
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:52 schreef milagro het volgende:

[..]

ik ook.

ARK, ik kan wel met hem door 1 deur, wel door meerdere deuren, behalve die ene
de klapdeur natuurlijk
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 augustus 2007 @ 22:53:23 #7
862 Arcee
Look closer
pi_52514367
Ik heb alleen een stukje van Fortuyn gezien en van Den Uyl. En bij Den Uyl dacht ik: lang leve de autocue.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_52514389
Uitstekende aflevering tot nu toe. Rinnooy Kan is heel goed, met goeie fragmenten en duidelijke uitleg. Hij neemt Joris als het ware het werk uit handen.
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:54:26 #9
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_52514412
Hoeveel komen er nog na deze?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:57:34 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52514529
Ik haak af voor vandaag.
Het beeld dat ik van ARK had is bevestigd: erudiete, brave saaie leraar.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † zondag 19 augustus 2007 @ 22:58:41 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52514572
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:54 schreef One_conundrum het volgende:
Hoeveel komen er nog na deze?
Dit is de 4e. Nog 2 meen ik.
pi_52514614
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:57 schreef golfer het volgende:
Ik haak af voor vandaag.
Ik had verwacht dat het stuk over barbarisme jou wel zou aanspreken gezien je familiegeschiedenis?
  † In Memoriam † zondag 19 augustus 2007 @ 23:00:22 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52514631
quote:
Ik haak af voor vandaag.
Jammer, want je zit er imo naast. Deze man is niet saai. Hij legt alles duidelijk uit, hij heeft een mening, hij is direct en concreet. Ik vind hem zelfs geloofwaardig en sympathiek.

Ik ben wel blij dat er eens geen zwever zit.
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:00:34 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52514639
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:59 schreef _The_General_ het volgende:

Ik had verwacht dat het stuk over barbarisme jou wel zou aanspreken gezien je familiegeschiedenis?
Toen haakte ik juist af.
Kende dat fragment nog van vroeger.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:03:24 #15
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52514727
o, dit is een goed fragment
pi_52514732
quote:
Ik haak af voor vandaag.
Haak dan inderdaad maar af, want als dat je mening is heb je er volstrekt niets van begrepen
pi_52514759
Mooie man, George Steiner. Echt zo'n intellectueel van de oude stempel met een ouderwetse, gezonde afkeer van alle populaire cultuur. Jammer dat figuren als hij aan het uitsterven zijn.
pi_52514796
Minnie Driver
pi_52514855
Ik vind het tot nu toe één van de beste afleveringen, en dan maakt het niet uit of ik de gast mag of niet eigenlijk. Het leeft, beweegt, emotioneert, 't doet wat met je iig.
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:09:31 #20
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52514891
Wat mij betreft mag het wel wat complexer eigenlijk, de gast entertaint, dat maakt het een klein beetje oppervlakkig
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:15:25 #21
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_52515053
Holy cow!
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  † In Memoriam † zondag 19 augustus 2007 @ 23:16:14 #22
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52515085
Het belang van oppositie, mooi uitgelegd.
  † In Memoriam † zondag 19 augustus 2007 @ 23:17:01 #23
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52515114
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:09 schreef Aoristus het volgende:
Wat mij betreft mag het wel wat complexer eigenlijk, de gast entertaint, dat maakt het een klein beetje oppervlakkig
Liever wat meer VPRO oude stijl?

Ik vind het zo wel prettig eigenlijk.
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:18:59 #24
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52515176
Het vermoeden dat deze man erg berekenend is, krijgt steeds meer gestalte. Hij zat ooit in de raad van bestuur van de ING ofzoiets zei hij net. Die oppositie heeft hij in dat geval in een andere rol van tafel geveegd. Ik vind het erg slim van hem dat hij er extreme voorbeelden bij haalt, als ware het deel van een strategie om een beeld van zijn avond neer te zetten. Aan het einde van de avond weten we nog steeds niet wie Alexander Rinnooy Kan is
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:19:15 #25
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_52515186
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:17 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik vind het zo wel prettig eigenlijk.
Dat met die wiskunde was nog wel van enig niveau.

Ik vind wel dat het een slappe zwetser is met een hoop gemeenplaatsen, de fragmenten daarentegen zijn mooi.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  † In Memoriam † zondag 19 augustus 2007 @ 23:21:57 #26
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52515280
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:19 schreef Klopkoek het volgende:
Ik vind wel dat het een slappe zwetser is met een hoop gemeenplaatsen, de fragmenten daarentegen zijn mooi.
Ik geef toe dat hij misschien iets té zwart/witte denkbeelden heeft of op zijn minst neerzet, maar hij is dus iig niet grijs.

Maar mooie fragmenten inderdaad.
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:23:35 #27
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_52515339
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:17 schreef Cynix ® het volgende:
Ik weet niet wat aoristus precies bedoeld, maar d'r mogen wat mij betreft best wel meer 'experts' onderling een praatje houden, zonder dat iedere keer een interviewer onderbreekt met 'ho, u moet nou even uitleggen wat dat precies betekent, want de domme kijkertjes weten dat niet.'

Tenzij de interviewer precies de juiste domme vragen stelt ('kunt u uitleggen wat rente is?')
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_52515439
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:18 schreef Aoristus het volgende:
Het vermoeden dat deze man erg berekenend is, krijgt steeds meer gestalte. Hij zat ooit in de raad van bestuur van de ING ofzoiets zei hij net. Die oppositie heeft hij in dat geval in een andere rol van tafel geveegd. Ik vind het erg slim van hem dat hij er extreme voorbeelden bij haalt, als ware het deel van een strategie om een beeld van zijn avond neer te zetten. Aan het einde van de avond weten we nog steeds niet wie Alexander Rinnooy Kan is
Maar wie is geïnteresseerd in de 'echte' Rinnooy Kan? Dat boeit niet en daar draaide het dus ook niet om vanavond. Wat Rinnooy Kan wel deed was een aantal thema's aansnijden en illustreren met fragmenten en voorbeelden. Dat deed hij prima en daarom was het zo'n goede aflevering.

Het had af en toe wel wat meer de diepte in gemogen, het was duidelijk dat Rinnooy Kan zich als het ware inhield om het verteerbaarder te maken.
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:28:11 #29
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52515477
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:23 schreef gronk het volgende:

[..]

Ik weet niet wat aoristus precies bedoeld, maar d'r mogen wat mij betreft best wel meer 'experts' onderling een praatje houden, zonder dat iedere keer een interviewer onderbreekt met 'ho, u moet nou even uitleggen wat dat precies betekent, want de domme kijkertjes weten dat niet.'

Tenzij de interviewer precies de juiste domme vragen stelt ('kunt u uitleggen wat rente is?')
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:26 schreef Soul79 het volgende:
Ik bedoel te zeggen dat Alexander Rinnooy Kan een volledig geregisseerd idee heeft ingepland wat eigenlijk van begin tot eind ge-ensceneerd is uitgevoerd. Je kunt niets over de man zeggen, behalve dat hij sympathiek oogt.
Op het moment dat Luyendijk een tegenvraag stelt, dan wordt dat door de meesten hier als negatief gewaardeerd, terwijl je zou zeggen dat een gesprek met een zomergast er voor bedoeld is om meer te weten te komen over de denkwijze en motivatie van de zomergast

"The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn't exist. And like that... he is gone."

[ Bericht 7% gewijzigd door Aoristus op 19-08-2007 23:34:42 ]
  † In Memoriam † zondag 19 augustus 2007 @ 23:34:53 #30
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52515664
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:28 schreef Aoristus het volgende:
Op het moment dat Luyendijk een tegenvraag stelt, dan wordt dat door de meesten hier als negatief gewaardeerd,...
Je hebt gelijk dat tegenvragen bedoeld zijn of zouden moeten zijn om achter de redenatie of overwegingen of gedachtegang van de zomergast te komen, Joris drukte op een enkel moment zijn punten wat dwingend door en ARK liet wat mij betreft terecht merken dat hem dat wat minder zinde.

Overigens leerde ik nu net zoveel over ARK als 3 weken geleden over Bettine Vriesekoop. Laten we blij zijn dat ze iig gasten uitnodigen die je niet geheel kunt doorgronden in 3 uurtjes.
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:38:55 #31
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52515764
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:34 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Je hebt gelijk dat tegenvragen bedoeld zijn of zouden moeten zijn om achter de redenatie of overwegingen of gedachtegang van de zomergast te komen, Joris drukte op een enkel moment zijn punten wat dwingend door en ARK liet wat mij betreft terecht merken dat hem dat wat minder zinde.

Overigens leerde ik nu net zoveel over ARK als 3 weken geleden over Bettine Vriesekoop. Laten we blij zijn dat ze iig gasten uitnodigen die je niet geheel kunt doorgronden in 3 uurtjes.
Dat ben ik met je eens, er geldt een natuurlijke druk die voorkomt dat mensen te open reageren. Dat neemt niet weg dat deze gast er een uit het rijtje van Moris Tabaksblat is die eigenlijk niet zoveel toevoegt over zijn echte agenda, maar die wel graag laat weten dat er algemene dingen zijn die de moeite waard zijn om te onderzoeken. Vervelend was het in elk geval niet om A.R.K een avondje fragmenten te laten uitkiezen.
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:42:19 #32
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_52515857
quote:

Ik bedoel te zeggen dat Alexander Rinnooy Kan een volledig geregisseerd idee heeft ingepland wat eigenlijk van begin tot eind ge-ensceneerd is uitgevoerd. Je kunt niets over de man zeggen, behalve dat hij sympathiek oogt.
Ah, dat. Ja, dat is me wel vaker opgevallen bij zomergasten; dat het allemaal wel erg strak geregisseerd is. Ik weet niet of dat vroeger ook zo was, of dat dat nou komt omdat ik zelf ouder ben geworden, en het allemaal beter kan plaatsen. Ik vind wel dat 't afbreuk doet aan zomergasten; de magie is er een beetje af.
  † In Memoriam † zondag 19 augustus 2007 @ 23:43:02 #33
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52515880
De film skip ik daarentegen weer. As usual te laat en te VPRO-erig.
pi_52515888
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:34 schreef Cynix ® het volgende:Overigens leerde ik nu net zoveel over ARK als 3 weken geleden over Bettine Vriesekoop. Laten we blij zijn dat ze iig gasten uitnodigen die je niet geheel kunt doorgronden in 3 uurtjes.
Dat zal voelgende week met L. de Mol wél lukken dacht ik zo. Heb haar nog nooit iets boeiend horen zeggen laat staan doen. Overigens hoef ik een gast niet echt beter te leren kennen, wél waarom hij iets laat zien en ook dan is de reden waarom dit fragment gekozen is interessant. Maar zo heeft een ieder een reden wát hij uit een gast wil halen, wil zien door de bevrager. Ik ben helemaal uitgeput, gelukkig heb ik deze mooie film die nu draait al 2x gezien.
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:44:26 #35
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52515918
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:42 schreef gronk het volgende:

[..]

Ah, dat. Ja, dat is me wel vaker opgevallen bij zomergasten; dat het allemaal wel erg strak geregisseerd is. Ik weet niet of dat vroeger ook zo was, of dat dat nou komt omdat ik zelf ouder ben geworden, en het allemaal beter kan plaatsen. Ik vind wel dat 't afbreuk doet aan zomergasten; de magie is er een beetje af.
Ook dat is berekend, er kwam een echte goochelaar in beeld om te laten zien dat je zout op de vloer kan strooien vanuit een ander hand, terwijl je mouwen zijn afgeknipt

Misschien is Luyendijk aan vervanging toen, wie zal het zeggen?
  Trouwste user 2022 zondag 19 augustus 2007 @ 23:45:12 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_52515940
Ik wil jullie afraden om in bed naar zomergasten te kijken. Na Fred Haché sliep ik

Zaterdag de herhalintg maar kijken

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † zondag 19 augustus 2007 @ 23:47:40 #37
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52516005
Linda, als verpersoonlijking van het Talpagevoel dat alles met geld te koop is, en dat wie smakeloosheid niet weet te waarderen een snob is, is imo een van de meest onboeiende personen die ik ken uit de 'mediawereldje'. Het zou me verbazen als ze mij haar mening over haar kan doen bijstellen, wat op zich dan wél weer een reden is om te gaan kijken.
  † In Memoriam † zondag 19 augustus 2007 @ 23:50:52 #38
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52516094
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:45 schreef tong80 het volgende:
Ik wil jullie afraden om in bed naar zomergasten te kijken. Na Fred Haché sliep ik
Goeiemorgen.
quote:
Zaterdag de herhaling maar kijken
Zou ik zeker doen.
  Trouwste user 2022 zondag 19 augustus 2007 @ 23:50:58 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_52516095
Ik denk dat Linda de Mol ons gaat verrassen. Was al een geweldige gaste van DWHN en heeft nooit een blad voor haar mond. Hoogbegaafde meid met een fotografisch geheugen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52516195
quote:

Ik bedoel te zeggen dat Alexander Rinnooy Kan een volledig geregisseerd idee heeft ingepland wat eigenlijk van begin tot eind ge-ensceneerd is uitgevoerd.

Op het moment dat Luyendijk een tegenvraag stelt, dan wordt dat door de meesten hier als negatief gewaardeerd, terwijl je zou zeggen dat een gesprek met een zomergast er voor bedoeld is om meer te weten te komen over de denkwijze en motivatie van de zomergast
Ik weet niet of Zomergasten daarvoor is bedoeld. Ooit was het geloof ik bedoeld om een interessante gast zijn/haar ideale televisie avond te laten samenstellen. Dat is later geëvolueerd naar een echt interview, gericht op de persoon van de gast. Joris probeert daar politieke discussie aan toe te voegen.

Ikzelf geeft de voorkeur aan het oorspronkelijke concept (al ben ik te jong om dat bewust te hebben meegekregen, dus misschien schat ik dat helemaal verkeerd in): geef een gast zelf de regie en laat hem vertellen wat hij wil vertellen, zonder dat een interviewer daar een discussie van probeert te maken. Al heb je daar wel de juiste gasten voor nodig, die op eigen benen kunnen staan. Rinnooy Kan kan dat, maar veel anderen niet. Als ik de gasten van vroeger zie, dat waren echt zwaargewichten die dat moeiteloos moeten hebben gekund: Mulisch, Bolkestein, Kousbroek, Hofland, Ian Buruma, Hugo Claus......

De laatste jaren is de klad er wat ingekomen met oppervlakkige lichtgewichten als Henkjan Smits en Heleen van Royen. Die kunnen uit zich zelf niks dus dan moet de interviewer veel werk doen in een poging het boeiend te houden.
pi_52516203
Don Giovanni
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:58:19 #42
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52516288
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:03 schreef Soul79 het volgende:

Haak dan inderdaad maar af, want als dat je mening is heb je er volstrekt niets van begrepen

Laten we het daar maar op houden.
Gelukkig heb jij genoten van deze saaie berekenende D'66-er die nooit het achterste van z'n tong laat zien en het zelfs voor elkaar krijgt de presentator geen kritische vragen te laten stellen.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 20 augustus 2007 @ 00:00:05 #43
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52516334
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:54 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Ik weet niet of Zomergasten daarvoor is bedoeld. Ooit was het geloof ik bedoeld om een interessante gast zijn/haar ideale televisie avond te laten samenstellen. Dat is later geëvolueerd naar een echt interview, gericht op de persoon van de gast. Joris probeert daar politieke discussie aan toe te voegen.

Ikzelf geeft de voorkeur aan het oorspronkelijke concept (al ben ik te jong om dat bewust te hebben meegekregen, dus misschien schat ik dat helemaal verkeerd in): geef een gast zelf de regie en laat hem vertellen wat hij wil vertellen, zonder dat een interviewer daar een discussie van probeert te maken. Al heb je daar wel de juiste gasten voor nodig, die op eigen benen kunnen staan. Rinnooy Kan kan dat, maar veel anderen niet. Als ik de gasten van vroeger zie, dat waren echt zwaargewichten die dat moeiteloos moeten hebben gekund: Mulisch, Bolkestein, Kousbroek, Hofland, Ian Buruma, Hugo Claus......

De laatste jaren is de klad er wat ingekomen met oppervlakkige lichtgewichten als Henkjan Smits en Heleen van Royen. Die kunnen uit zich zelf niks dus dan moet de interviewer veel werk doen in een poging het boeiend te houden.
Ik denk dat je gelijk hebt, zij het afhankelijk van de gast, zoals je al zelf zegt. Vind je dat Luyendijk daar op anticipeert?
pi_52516398
Een mooie man om naar te kijken. Mijn moeder heeft bij hem op school gezeten in Den Haag (VCL).

Ik vond hem leuk overkomen. Hij geeft inderdaad vrij weinig over zichzelf prijs, maar dat komt ook door de manier van interviewen van Luyendijk. Die heeft in een interview ooit aangegeven niet geïnteresseerd te zijn in de mens achter de beslissing, maar de mens als beslisser. Toen Rinnooy over zijn vader begon dacht ik: "vraag nou door over zijn druk en pressie op de jonge Alexander", maar hij hapte niet.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_52516504
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:50 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat Linda de Mol ons gaat verrassen. Was al een geweldige gaste van DWHN en heeft nooit een blad voor haar mond. Hoogbegaafde meid met een fotografisch geheugen.

Ja, ze kan ook vliegen heb ik gehoord.
“Everybody's got plans...until they get hit.” - Mike Tyson
  maandag 20 augustus 2007 @ 00:12:58 #46
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_52516703
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:02 schreef Zwaardvisch het volgende:
Toen Rinnooy over zijn vader begon dacht ik: "vraag nou door over zijn druk en pressie op de jonge Alexander", maar hij hapte niet.
Y'know, dat soort libelle-psychoanalyses kan me nou echt *totaal* *niet* boeien.

Een paar jaar geleden zag ik 'n (ex?)-VVD-ideoloog bij een EO-programma (kruispunt ofzoiets), die ergens halverwege zei 'weet je, een van de gedachtes achter het liberalisme zoals wij dat brengen is dat het allemaal goed met je moet gaan. Zolang je jong, gezond en goed in de markt ligt: niets aan dehand. Mocht er wel iets met je zijn, pech voor jou, dan zul je er zelf iets aan moeten doen, want wij doen het niet'. De verplichte bijbel-referenties zaten er ook wel in, maar in deze context waren ze prima te pruimen. En zo zaten er nog meer van dat soort quotes in. Dat mis ik wel een beetje bij zomergasten; ik vermoed dat Joris d'r ook naar op zoek is, maar hij weet 't niet handig in te kleden.
pi_52517148
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:00 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ik denk dat je gelijk hebt, zij het afhankelijk van de gast, zoals je al zelf zegt. Vind je dat Luyendijk daar op anticipeert?
Weet ik niet, maar vanavond bleek dat het vooral aan de gast ligt. Als die een goed verhaal heeft en dat goed weergeeft met fragmenten en uitleg, zoals Rinnooy Kan, dan hoeft Luyendijk weinig te doen. Zo ging het vorig jaar ook met Ad Verbrugge, dat was toen ook de beste aflevering omdat die alles zelf deed.

Maar Henkjan Smits en ik vrees ook Linda de Mol zijn leeghoofden die niks boeiends te vertellen hebben. Dan probeert Luyendijk daar wat aan te trekken maar dat zijn paarlen voor de zwijnen. En soms is het op voorhand al een soort 'confrontatie', zoals vorig jaar met Leon de Winter en dit jaar met Moszkowitz. Dan wordt het vanzelf een discussie en daarvan zijn er al genoeg op tv.
pi_52517155
Jammer dat Luyendijk niet wat meer bij die wiskunde blijft hangen, toch een belangrijk aspect in het leven ARK en bovendien kun je de man zo van een andere kant leren kennen. Bovendien denk ik dat het verband tussen inzichten en vaardigheden die met wiskunde ontwikkeld zijn van aardig nut zijn op de gebieden waar hij nu in werkt. Bij de zomergasten aflevering met Robbert Dijkgraaf ontbrak het Conny Palmen ook aan interesse voor de natuurlijke/technische kant van het leven en de wereld om ons heen. De VPRO zou wat meer evenwichtige interviewers aan moeten trekken op dat gebied.
  maandag 20 augustus 2007 @ 00:42:02 #49
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_52517388
Ik vond dat wel een zwakke aflevering, omdat Dijkgraaf niet verder kwam dan het uitleggen van 'natuurkunde voor dummies'. De echt interessante vragen ('geloof je in noodzakelijkheid/predestinatie, wat kwam er voor de big bang, wat komt er na, waarom lopen die new-agers QM te aanbidden, heeft de natuurkunde nog leuke dingen in het vat zitten, of is de koek wel op') heb ik eigenlijk allemaal wel gemist.
pi_52517459
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:42 schreef gronk het volgende:
Ik vond dat wel een zwakke aflevering, omdat Dijkgraaf niet verder kwam dan het uitleggen van 'natuurkunde voor dummies'. De echt interessante vragen ('geloof je in noodzakelijkheid/predestinatie, wat kwam er voor de big bang, wat komt er na, waarom lopen die new-agers QM te aanbidden, heeft de natuurkunde nog leuke dingen in het vat zitten, of is de koek wel op') heb ik eigenlijk allemaal wel gemist.
Met die vragen zat ik toen ook, maar die werden niet gesteld door Palmen, natuurlijk kan Dijkgraaf in dat opzicht ook zelf een beetje de regie in handen nemen, maar Palmen had er dan helemaal voor joker bij gezeten. Die bleef zich nu al verontschuldigen dat ze er niet zoveel van snapte. Ik had tijdens die aflevering dolgraag de vragen gesteld.
pi_52518133
sublieme film!
pi_52520708
Even terug komen op Connie Palmen dan, ik had/heb al helemaal niks met haar (ondanks haar zelfstandig voorkomen vind ik haar en haar schrijfsels een dociel gebeuren), zij had toen als gast Cees Nooteboom, de saaiheid zelve maar heftig geadoreerd (op het genante af) door Connie. Zelden heb ik zo'n klef onderonsje met 'intellectuelen' mogen aanschouwen < en zo kwam het ook over, wij waren 'toevallig' als kijker aanwezig maar eigenlijk deden wij er niet toe. Met fragmenten die ongelooflijk oninteressant waren, alleen iets van betekenis voor de gast met een bijvallende/instemmende Connie, want zij liet telkenmale blijken daar ook iets van te weten. Vet irritant als de presentator zijn/haar rol vergeet en mee gaat ouwehoeren met de gast en het niet kan laten quotes te orakelen om te laten zien hoe belezen men is, en mindere gasten qua interesse van Connie werden duidelijk ook minder behandeld, gadverdamme. Het was voor mij een verloren seizoen Zomergasten. Met Joris kan ik het soms wel en soms niet vinden, en dat kan ik hebben. Vorig ging hij iets teveel in debat maar gelukkig is dat dit seizoen teruggedrongen of althans verminderd. Gisteravond vond ik hem goed omdat de gast genoeg body/geluid produceerde en Joris genoeg ruimte gaf om conclusies te trekken en soms opvallende vragen stelde aangaande bv moslims alhier en hun gedachtegoed, je kan dan zien dat ook hij niet stilstaat en meegroeit met vragen die 'het volk' ook bezighoudt en niet blijft hangen in die semi-intellectuele ozo politiek correcte houding. Hij stond er zelfs op Fortuyn wél te laten zien alhoewel ERK dat maar weg wilde laten als er dan toch tijdgebrek is. Als Zomergasten volgende jaar terug komt mag hij het wat mij betreft wéér doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Suko op 20-08-2007 09:14:05 ]
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:46:51 #53
54636 Eb
Le Big Mac
pi_52525451
Het was zeker een interessante uitzending. En ik moet zeggen dat Ik Luyendijk zag groeien naarmate de avond vorderde. Op de vraag hoveel moslims hij kende bleef Rinnooy Kan het antwoord schuldig. Hij ontweek de kwestie met de opmerking dat hij dat minder relevant achtte, maar Luyendijk had wel degelijk een punt. Net als met de opmerking dat bestuurlijk Nederland een zeker autisme aan de dag legt als het gaat om de problemen die in de samenleving wel degelijk worden gevoeld, maar waarvoor oplossingen uitblijven.

In dat kader is de wiskundige achtergrond van Rinnooy Kan juist zo interessant, en dat is nou net een punt waar Luyendijk dieper op in had kunnen (moeten) gaan. Rinnooy Kan haalde het voorbeeld aan van het probleem van de handelsreiziger, voor wie de snelste route langs - zeg - honderd steden moet worden berekend. Om tot een oplossing te komen ga je dan met dusdanig grote getallen werken dat je er niet uit komt. Het was een typische exponent van het achterhaalde 'one-best-way' denken, dat Taylor ooit introduceerde met zijn scientific management. Een doctrine die, hoewel officieel achterhaad, nog altijd leidend is in het denken van bestuurders in zowel de publieke als private sector. Er wordt gestuurd op basis van getallen (targets) en niet op basis van visie.

Simpel toegelicht: in het wiskundige probleem van Rinnooy Kan dient de optimale route van de handelsreiziger te worden bepaald aan de hand van objectief meetbare gegevens. De gedachte om de handelsreiziger eens te vragen wat hij zelf de ideale route vindt komt niet in het woordenboek van dit soort bestuurders voor, maar brengt een oplossing voor het probleem aanzienlijk dichterbij dan miljoenen supercomputers aan het werk zetten met onzinnige berekeningen.

Waar het immers om gaat, is het doel van de exercitie: waarom zou je willen berekenen wat de ideale route van de handelsreiziger is? Een handelsreiziger gaat op pad om spullen te verkopen. Dan is aan het eind van de rit relevant dat hij een goede marge heeft behaald: verkopen minus kosten. De lengte van zijn route is wellicht van invloed op zijn kosten, maar de volgorde van zijn route waarschijnlijk op zijn verkopen. Het inzicht in die verhouding ligt bij de handelsreiziger zelf, op zijn minst de verantwoordelijkheid. Maar bestuurders als Rinnooy Kan vertrouwen handelsreizigers niet en bepalen het liever allemaal zelf. De demotivatie die daarvan uitgaat op de handelsreiziger laat zich wiskundig vermoedelijk ook maar lastig achterhalen.
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:52:56 #54
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_52525604
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:46 schreef Eb het volgende:

Maar bestuurders als Rinnooy Kan vertrouwen handelsreizigers niet en bepalen het liever allemaal zelf.
Ja, precies! Gemiste kans!

Rinnooy Kan vs Ad Verbruggen. Gaat volgens mij een aardig avondje worden
pi_52531477
Zijn de oude afleveringen ook ergens terug te vinden? En dan zowel die van dit seizoen als die van de eerdere jaargangen.
Ik weet het ook niet
pi_52533184
Ik vond het echt een geweldige aflevering gister. De fragmenten waren bijna allemaal wel interessant; nixon, die minister van defensie ten tijde van de Cuba crisis etc. En ik vond dat Rinnooy Kan ook wel goed kon vertellen, al was hij misschien af en toe iets teveel aan het 'hopen' op het goede. Maar de discussies die ze aanhaalden waren wel heel erg boeiend. Van mij had het ook nog wel 3 uur door mogen gaan.
pi_52534924
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:19 schreef Dunckie het volgende:
Zijn de oude afleveringen ook ergens terug te vinden? En dan zowel die van dit seizoen als die van de eerdere jaargangen.
De fragmenten niet, in verband met auteursrechten. Maar misschien wel interviewfragmenten, op de site van VPRO.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:36:35 #58
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52663436
Zondag Linda de Mol.

Linda's ideale televisieavond zal onder meer gaan over televisiemaken in Nederland en Duitsland, oud en nieuw geld, het maakbare lichaam en familie. Op haar Zomergastenavond laat ze beelden zien van Mies Bouwman, Paul de Leeuw en de onlangs overleden Gert-Jan Dröge. Daarnaast toont ze fragmenten uit de veelbesproken documentaire Beperkt houdbaar, uit een aflevering van de Engelse serie Extras met Kate Winslet en uit Michael Moore's Bowling for Columbine.

De keuzefilm van Linda is de documentaire Pretpark Nederland (Michiel van Erp 2006).
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:15:21 #59
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52664639
Een voordeel van een avondje met een lichtgewicht is dat de gekozen fragmenten waarschijnlijk ook niet al te hoogdravend zijn. Het kan wel eens een avondje voor de hele familie worden en dat is dan weer mooi meegenomen voor de VPRO.
pi_52664812
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 23:15 schreef Cynix ® het volgende:
Een voordeel van een avondje met een lichtgewicht is dat de gekozen fragmenten waarschijnlijk ook niet al te hoogdravend zijn. Het kan wel eens een avondje voor de hele familie worden en dat is dan weer mooi meegenomen voor de VPRO.
Zomergasten Light dus
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:48:53 #61
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_52665696
quote:
Ik zou het wel leuk vinden als de VPRO, puur om te jennen, ergens halverwege 5 minuten testbeeld uitzend.

(nog beter zou 't zijn als linda 't zelf deed, onder het motto 'ach, soms moet je je gastheer een beetje plezieren' )
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:20:45 #62
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52666505
Die keuzefilm van haar lijkt mij wel weer leuk.
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:10:34 #63
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_52673404
Keuzefilm is inderdaad leuk, vorig jaar gezien op het Nederlands Film Festival:

Film: Pretpark Nederland

Maar of ik ga kijken weet ik nog niet. Fragmenten klinken niet zo boeiend en heb ik allemaal al gezien. Al het gezeik na Beperkt houdbaar zie ik nu al voor me, en zo goed was die documentaire niet. Heel voorzichtig allemaal. Niet te intellectueel, niet te talpa-achtig. Alleen Extras is erg leuk.
  zondag 26 augustus 2007 @ 10:53:14 #64
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_52693340
Ik neem zomergasten op Ben wel benieuwd wat Linda te zeggen heeft
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 augustus 2007 @ 10:59:52 #65
862 Arcee
Look closer
pi_52693417
quote:
Lijkt me eigenlijk wel weer eens prettig.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_52695791
ARK vorige week gemist. Gister zag ik een stukje, maar dat vond ik niet zo.

Nou vanavond Linda de Mol. Ik ben benieuwd.
pi_52695892
Ik ga niet eens kijken, ik ben hier geen fan van.
pi_52695910
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ook niet, maar ik geef het een kans.
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2007 @ 15:46:23 #69
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52700010
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Geen fan van Linda? Of geen fan van Zomergasten?
pi_52706735
Joris vindt het nog steeds spannend om een aankondiging te doen. Hij kijkt er altijd zo speciaal bij.
  zondag 26 augustus 2007 @ 20:20:36 #71
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52706842
Ik zit er weer klaar voor.
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2007 @ 20:26:49 #72
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52706985
Ik ook.
  zondag 26 augustus 2007 @ 20:29:29 #73
184336 Vale17
Divide et impera
pi_52707052
Ik niet.. Als het leuk dan hoor ik het wel van jullie. Wellicht dat ik het dan zaterdag ga kijken/alsnog opnemen.

Maar mijn verwachtingen zijn niet dusdanig dat ik Johan Derksen laat schieten..
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2007 @ 20:29:53 #74
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52707058
Is ze gebotoxd eigenlijk? Haar lach is wat geforceerd.
  zondag 26 augustus 2007 @ 20:34:25 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52707183
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:29 schreef Cynix ® het volgende:
Is ze gebotoxd eigenlijk? Haar lach is wat geforceerd.
Dat ook. Verder heeft ze haar ogen laten doen en wil ze natuurlijk met dat decolleté ook even die dure verbouwde tietuh van haar goed in beeld laten komen.
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 26 augustus 2007 @ 20:36:29 #76
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_52707250
Tietuh ...

En een rare kop idd, naturel is anders ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_52707255
Joris wil haar laten zeggen dat Nederlands dom zijn. Hij is er nog niet klaar mee.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_52707300
Veelbelovende begin.
Haar lach is minder.
Keeping an eye on the world going by my window.
  zondag 26 augustus 2007 @ 20:40:00 #79
92279 N.icka
Windforce 11
pi_52707344
Volgens mij ben ik de enige die Linda wel leuk vind
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2007 @ 20:40:47 #80
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52707371
Ondanks haar volharding geloof ik niet dat ze oprecht geïnteresseerd is in de 'Gewone Nederlander'. Hooguit als klapvee of als melkkoe. Ik ben benieuwd of Joris dat nog uit haar gaat krijgen.
pi_52707378
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:36 schreef Argento het volgende:
Joris wil haar laten zeggen dat Nederlands dom zijn. Hij is er nog niet klaar mee.
Nee, hij wil haar laten zeggen dat háár publiek dom is.

Maar Linda voelt dat helemaal niet zo.
pi_52707438
*meldt
~ "That is the essence of a linear existence, each day affects the next"
pi_52707516
Nee toch maar niet. Die aangeleerde brouwende Gooise r alleen al, had ze vroeger niet, iets wat die Tensen en anderen ook al meer produceren. En dat gelul over het gemiddelde publiek die ze tóch te kakken zet hoe mooi ze het ook verpakt dat het haar publiek is. Ja meid, je bent de gebotoxte routine-del in optima forma, die de lampjes herkend maar de bruidjes even later niet meer. Nee wijffie, en ja, aan Mies Bouwman kan je nog steeds niet tippen. Zij was de beste in háár tijd, jij bent de zoveelste omhoog gevallen kloon met een broer aan de kruiwagen. Pffffff en gaat film kijken.
pi_52707518
Dit gaat precies worden zoals ik al dacht: Linda blijft in haar rol van de lieve, gladde, zakelijke vrouw waar iedereen zich zogenaamd in ´herkent´.

Je hebt trouwens nu eindelijk wel eens de tijd om haar bijgewerkte gezicht te bekijken; normaal in haar eigen programma's mag de camera nooit zo dichtbij komen..
pi_52707569
eens met Suko zijnd..
  zondag 26 augustus 2007 @ 20:46:34 #86
97745 Thorical
finding a way
pi_52707581
Heb ik al iets gemist?
  zondag 26 augustus 2007 @ 20:47:32 #87
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52707618
1 van de 8, geweldig...hij heeft een kleuren-TV gewonnen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_52707707
Geweldig, met Mies en 1 van de 8!
  zondag 26 augustus 2007 @ 20:51:48 #89
54636 Eb
Le Big Mac
pi_52707748
Djeez wat is die Luyendijk irritant bezig zeg
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 augustus 2007 @ 20:52:21 #90
862 Arcee
Look closer
pi_52707778
Ik vind haar best charmant tot nu toe.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 augustus 2007 @ 20:53:03 #91
862 Arcee
Look closer
pi_52707805
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:47 schreef golfer het volgende:
1 van de 8, geweldig...hij heeft een kleuren-TV gewonnen.
Ja, eentje die al 20 jaar bij Mies op zolder stof stond te vangen.
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2007 @ 20:53:29 #92
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52707822
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:44 schreef Kidney_Bean het volgende:
Dit gaat precies worden zoals ik al dacht: Linda blijft in haar rol van de lieve, gladde, zakelijke vrouw waar iedereen zich zogenaamd in ´herkent´.
De ideale schoondochter.

Haar beste karaktertrek is trouwens dat ze gewone Nederlanders zo respecteert. In haar kringen schijnt dat heel bijzonder te zijn.
pi_52707827
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:50 schreef Liejannuh het volgende:
Geweldig, met Mies en 1 van de 8!
Lijkt me echt doodvervelende televisie.
Dat was gewoon toevallig een leuke kandidaat.
pi_52707852
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:51 schreef Eb het volgende:
Djeez wat is die Luyendijk irritant bezig zeg
Ik vind em wel te doen. Maar heb de indruk dat hij nu een beetje weggeblazen wordt door de vlot sprekende charmante Lindo.
  zondag 26 augustus 2007 @ 20:56:09 #95
92279 N.icka
Windforce 11
pi_52707903
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:53 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

De ideale schoondochter.

Haar beste karaktertrek is trouwens dat ze gewone Nederlanders zo respecteert. In haar kringen schijnt dat heel bijzonder te zijn.
Bla bla bla
pi_52707912
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2007 @ 20:57:30 #97
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52707938
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:53 schreef Thelonious het volgende:
Lijkt me echt doodvervelende televisie.
Dat was gewoon toevallig een leuke kandidaat.
Vroeger bleef Nederland echt thuis voor 1 van de 8. Natuurlijk ook wel enigszins omdat er verder weinig anders te zien of te doen was, maar we hebben het hier wel over legendarische televisie.
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 augustus 2007 @ 20:57:36 #98
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52707943
best lollige start
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_52707981
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:57 schreef borisz het volgende:
best lollige start
Helemaal hier
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2007 @ 20:59:53 #100
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52708004
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:56 schreef N.icka het volgende:

[..]

Bla bla bla
Tsja, ik heb geen hekel aan Linda. Integendeel, ik vind haar op zich wel sympathiek, maar we zouden nooit vrienden kunnen zijn, daarvoor komt ze me toch te denigrerend over. Bovendien hou ik zelf to-taal niet van het soort volksvermaak waar zij groot mee is geworden.
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:00:24 #101
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52708014
Die vent bij De stoel van Felderhof.
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:00:33 #102
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_52708022
Ze doet me denken aan een Klingon.

De TV snel weer uitgezet.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_52708054
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:00 schreef golfer het volgende:
Die vent bij De stoel van Felderhof.
fantastische man!

"hij heeft zijn vrouw ingeruild voor een kleuter"

schande idd, je auto verkiezen boven je vrouw daarentegen
pi_52708065
Zou ze van onderen er ook nog zo strak uitzien.
pi_52708066
Hahahaha, of ze een bonuskaart heeft

Ik vind `t wel okay tot nu toe.
pi_52708073
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:00 schreef Ringo het volgende:

De TV snel weer uitgezet.
Zwart/ wit TV ?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 augustus 2007 @ 21:02:59 #107
862 Arcee
Look closer
pi_52708087
Ze doet haar boodschappen bij AH mét bonuskaart.
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2007 @ 21:03:18 #108
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52708093
Ik weet niet waarom, maar ze doet me een beetje denken aan een Furby.
Zou het haar verkrampte glimlach zijn?

pi_52708105
heeft zij kinderen?
pi_52708123
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:02 schreef Arcee het volgende:
Ze doet haar boodschappen bij AH mét bonuskaart.
AH oei, gevoelig punt binnen de familie
pi_52708125
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:03 schreef Cynix ® het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ze doet me een beetje denken aan een Furby. Zou het haar verkrampte glimlach zijn?

[afbeelding]
tikkie te kwistig met de botox, gok ik idd, zonde een beetje.
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2007 @ 21:04:33 #112
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52708136
Wat is ze heerlijk gewoon gebleven he?
pi_52708152
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:03 schreef Wup het volgende:
heeft zij kinderen?
2 dacht ik
pi_52708178
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:05 schreef milagro het volgende:
2 dacht ik
aha, dank je
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:06:20 #115
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_52708190
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:04 schreef milagro het volgende:

[..]

tikkie te kwistig met de botox, gok ik idd, zonde een beetje.
Gadverdamme een huid als gepolijst kokosbrood.

Plastische chirurgie

Word gewoon oud, taart.
pi_52708202
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:04 schreef Cynix ® het volgende:
Wat is ze heerlijk gewoon gebleven he?
nou
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 augustus 2007 @ 21:06:45 #117
862 Arcee
Look closer
pi_52708211
Kate Winslet.
pi_52708231
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:06 schreef Ringo het volgende:

[..]

Gadverdamme een huid als gepolijst kokosbrood.

Plastische chirurgie

Word gewoon oud, taart.
TV weer aan ?
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:08:53 #119
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_52708268
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:07 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

TV weer aan ?
Nee. Ik heb helaas een fotografisch geheugen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 augustus 2007 @ 21:09:22 #120
862 Arcee
Look closer
pi_52708282
"Oscars comin' out of their ass."

Leuk fragment.
pi_52708342
Hahaha, Luyendijk wordt doodziek van aandacht.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 augustus 2007 @ 21:11:55 #122
862 Arcee
Look closer
pi_52708375
Ze vindt Paul de Leeuw de allerbeste televisiemaker van Nederland.

Ja, Paul is een vakman.
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2007 @ 21:11:55 #123
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52708376
Ik zap even naar Wegmisbruikers omdat daar volgens het voorstukje zo meteen een Porsche in de vangrail duikt tijdens een achtervolging. Be right back.
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:15:36 #124
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52708489
Ze geilt gewoon op alle aandacht en geeft het gelukkig ook nog toe ook.
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:16:18 #125
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52708515
Ah, papa De Mol moet ook nog even in beeld komen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_52708551
Nou, ze hebben de wansmaak niet van een vreemde in ieder geval.
pi_52708575
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe ze erover heeft gesproken met haar vrienden voor deze uitzending. Straks zit ik bij die vervelende VPRO waar ze gaan zeiken over materialisme etc. etc. Of zou ze het een grote eer vinden om een keer Zomergast te zijn. Waarschijnlijk allebei.
pi_52708579
"1960 ver voordat ik geboren was"

[ Bericht 4% gewijzigd door Loohcs op 26-08-2007 21:23:40 ]
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_52708670
Een stukje jonger dan 62, haha.
pi_52708699
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:11 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zap even naar Wegmisbruikers omdat daar volgens het voorstukje zo meteen een Porsche in de vangrail duikt tijdens een achtervolging. Be right back.
Thx, ik zapte precies op tijd
Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
pi_52708774
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:20 schreef Thelonious het volgende:
Een stukje jonger dan 62, haha.
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:02 schreef Thelonious het volgende:
Zou ze van onderen er ook nog zo strak uitzien.
pi_52708790
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:16 schreef golfer het volgende:
Ah, papa De Mol moet ook nog even in beeld komen.
Die spreekt precies als Frans Bauer
Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2007 @ 21:24:21 #133
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52708808
Zijn de fans afgedropen? N.icka?
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 augustus 2007 @ 21:25:57 #134
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52708889
Linda laat zichzelf zien
pi_52708911
Vind `t best leuk, maar ik verkies eventjes een ander interviewtje boven dit..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 26 augustus 2007 @ 21:26:49 #136
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52708922
ik vind het wel leuk tot nu toe
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_52708924
Ik ben geen fan... kijk wel, maar ik vind het allemaal nogal tja...
pi_52708962
Ze is dus heel erg onzeker, vandaar de botox.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 augustus 2007 @ 21:28:48 #139
862 Arcee
Look closer
pi_52709016
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben geen fan... kijk wel, maar ik vind het allemaal nogal tja...
Nou? Zeg het eens?
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2007 @ 21:29:01 #140
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52709029
Ik moest ff plassen, maar laat ze nou ook fragmenten van haar zélf zien?
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:29:22 #141
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52709049
Een stukje film van jezelf uitzoeken om te bewijzen hoe goed je wel bent in een bepaald vak...tja.
Poef.....gone! ©golfer
pi_52709051
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:29 schreef Cynix ® het volgende:
Ik moest ff plassen, maar laat ze nou ook fragmenten van haar zélf zien?
Sicher, kerl.
pi_52709057
nou moet dit nou...
pi_52709072
Ik vind het ook leuk, vooral omdat je bijna kunt voelen dat het Joris steeds meer moeite kost om z'n sarcasme te onderdrukken.
pi_52709087
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:29 schreef golfer het volgende:
Een stukje film van jezelf uitzoeken om te bewijzen hoe goed je wel bent in een bepaald vak...tja.
Wel hervorragend duits, en dan die waterige ogen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 augustus 2007 @ 21:30:17 #146
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52709089
toch even over naar rtl7 nu
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:30:27 #147
92279 N.icka
Windforce 11
pi_52709097
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:24 schreef Cynix ® het volgende:
Zijn de fans afgedropen? N.icka?
Moest even de hond uitlaten
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2007 @ 21:31:35 #148
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52709147
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:29 schreef Mugger het volgende:
Ik vind het ook leuk, vooral omdat je bijna kunt voelen dat het Joris steeds meer moeite kost om z'n sarcasme te onderdrukken.
Hopelijk zorg hij nog voor een verrassing door uit zijn rol te vallen. Daar ga ik nu maar op inzetten.
pi_52709160
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:28 schreef Arcee het volgende:

Nou? Zeg het eens?
Oppervlakkig? Onboeiend? Onnodige zelfverheerlijking? Ongelofelijke tv
Ik zit gewoon te wachten op Pretpark Nederland
Michiel van Erp
pi_52709178
Ha! Ze gaat gewoon hele fragmenten van haar familie en HAARZELF uitzenden...

Oh en wat ze net ging uitleggen: ´De hoofdrolspeelster blond.. de hoofdrolspeler dan donker... Na zoveel minuten moet de bedoeling van het verhaal duidelijk zijn, maar dan moet het toch even lijken alsof het niet zo gaat´ blabla.. => DAT LEEK NET EEN BOUQUETREEKS VERHAAL!!! Erg hoogstaand die Linda
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 26 augustus 2007 @ 21:32:43 #151
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52709195
Joris draait elke fragment toch wel in een persoonlijke vraag naar de gast, dan kan je net zogoed iets van jezelf uitzenden
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_52709209
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:32 schreef Kidney_Bean het volgende:

Oh en wat ze net ging uitleggen: ´De hoofdrolspeelster blond.. de hoofdrolspeler dan donker... Na zoveel minuten moet de bedoeling van het verhaal duidelijk zijn, maar dan moet het toch even lijken alsof het niet zo gaat´ blabla.. => DAT LEEK NET EEN BOUQUETREEKS VERHAAL!!! Erg hoogstaand die Linda
Dat gaf ze ook toe voorafgaand aan het fragment hoor.
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:33:29 #153
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_52709241
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:01 schreef milagro het volgende:

fantastische man!

"hij heeft zijn vrouw ingeruild voor een kleuter"

schande idd, je auto verkiezen boven je vrouw daarentegen
Was dat niet die man die een paar weken later beteurd in beeld kwam met de boodschap dat z'n vrouw 'm verlaten had?
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:33:48 #154
92279 N.icka
Windforce 11
pi_52709254
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:32 schreef Kidney_Bean het volgende:

ja , dat legt ze dus ook uit
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2007 @ 21:34:15 #155
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52709275
Het programma wil nog niet echt de diepte in. De fragmenten houden me nog nét op de been, maar ik durf er geen grote weddenschappen op af te sluiten of ik deze rit uit ga zitten.
pi_52709286
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:33 schreef gronk het volgende:

[..]

Was dat niet die man die een paar weken later beteurd in beeld kwam met de boodschap dat z'n vrouw 'm verlaten had?
Ik dacht van niet. Dat was toch een keer gebeurd aan de tafel bij Barend en Witteman?
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:34:48 #157
36022 Heathen
Its No Game
pi_52709299
Oke filmpjes gekeken nu van haar huis, haar papa, haar acteerprestaties

Allemaal over haar ... zucht.
Now my death is more than just a sad song.
pi_52709326
Ja ik volg het ook half, moet er niet aan denken om daar de hele avond alleen maar naar te kijken... Denk dat ik zo eens ga overstappen naar het lichte vermaak van Eddy Zoey (Nee dat is vast niet hoogdravend genoeg voor Linda de Mol, ik begrijp het... )
pi_52709329
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Heathen het volgende:
Oke filmpjes gekeken nu van haar huis, haar papa, haar acteerprestaties

Ik mis haar broer en neefje.
pi_52709357
oooooh die komen nog wel.. en Willeke Alberti, kan die nog? Is tenslotte ook soort van ´gelinkt´
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:37:10 #161
92279 N.icka
Windforce 11
pi_52709374
Ik vind dit wel leuke tv hoor , beetje makkelijk vermaak , niks mis mee
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:38:37 #162
92279 N.icka
Windforce 11
pi_52709433
Droge , geweldige vent
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:39:28 #163
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52709465
Gert-Jan Dröge.
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:39:28 #164
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_52709466
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Heathen het volgende:

eh, ze heeft ergens een half uur geleden gezegd dat ze verslaafd is aan aandacht. Wat had je anders verwacht?
pi_52709533
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:39 schreef gronk het volgende:

[..]

eh, ze heeft ergens een half uur geleden gezegd dat ze verslaafd is aan aandacht. Wat had je anders verwacht?
Haar idolen zoals Marijke Helwegen.
pi_52709544
Dröge

Zomergasten is toch niet 'In de hoofdrol' ?
Zomergasten is toch, dé ideale tv avond van een gast ?
pi_52709570
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:41 schreef Bluezz het volgende:
Dröge

Tien is uit de lucht, dus koos ze deze weg.
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:42:38 #168
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_52709576
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:41 schreef Thelonious het volgende:

Haar idolen zoals Marijke Helwegen.
'ik ben mijn eigen idool'
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:42:52 #169
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52709586
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:41 schreef Bluezz het volgende:

Zomergasten is toch niet 'In de hoofdrol' ?
Zat ik net ook te bedenken.
This is you're life, Linda de Mol.
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2007 @ 21:43:11 #170
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52709597
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:37 schreef N.icka het volgende:
Nee hoor, is ook niks mis mee, alleen hebben we daar al erg veel alternatieven voor: RTL4, RTL5, RTL8, SBS6, Net5, Veronica en dan nog een hoop programma's op de publieke netten.

Het was zo'n aardig concept om daar eens wat afstand van te nemen door ons een avond lang mee te laten voeren met de door een interessante Nederlander uitgezochte fragmenten om op die manier tegelijkertijd die persoon beter te leren kennen.

Een van de "problemen" van vanavond is dat we niets nieuws zien van Linda. Waarmee ze onbedoeld een vooroordeel lijkt te bevestigen: er ís niks nieuws te ontdekken aan Linda.
pi_52709732
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:37 schreef N.icka het volgende:
precies, combineert prima met opruimen hier

und , obwohl ein bischen viel Linda, ist sie mir sympathisch, oder so was
pi_52709750
Zucht, nu weer over Talpa...mensen vonden de meeste programma`s gewoon ruk. En wat ze niet ruk vonden bekeken ze wel, duh. En van het argument "on-Nederlands" word ik gewoon heel boos haha.

Aan de andere kant heb ik niet het idee dat ze de fragmenten van zichzelf laat zien om te laten zien hoe onwijs geweldig en goed ze wel niet is.
pi_52709770
Of de fragmenten me boeien of niet, ik vind het wel eerlijk van haar dat ze laat zien wat ze wil laten zien. Zich niet verschuilt achter "zogenaamde hoogstaande religie fragmentjes" onder het mom van "net alsof je iets zegt, maar niks zegt". Hoe moet ze dan het vooroordeel omkeren ? Door opeens VPRO fragmenten te laten zien ?

Mijn keus qua kijken of niet, tot nu toe, oprecht haar invulling...........

zo !!!
pi_52709789
Nou ik haak af. Wat een totaal oninteressante vrouw is dit eigenlijk. Hoe is die in godsnaam ooit 'beroemd' geworden?
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:49:11 #175
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52709814
Linda .
pi_52709827
Ik vind Joris Luyendijk weer erg glibberig
  Redactie Frontpage zondag 26 augustus 2007 @ 21:50:27 #177
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52709867
Jammer dat ze Mathijs van Nieuwkerk niet bij naam durft teb noemen.
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:50:31 #178
36022 Heathen
Its No Game
pi_52709870
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:35 schreef Thelonious het volgende:

[..]

Ik mis haar broer en neefje.
Zo, ze verdedigt nu haar broer.
Now my death is more than just a sad song.
  Redactie Frontpage zondag 26 augustus 2007 @ 21:51:23 #179
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52709901
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:48 schreef Mugger het volgende:
Nou ik haak af. Wat een totaal oninteressante vrouw is dit eigenlijk. Hoe is die in godsnaam ooit 'beroemd' geworden?
Juist omdat ze mainstream is.

Ik viel erin bij Glammourland trouwens, wat heb ik daarvoor gemist?
pi_52709932
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:50 schreef SunChaser het volgende:
Jammer dat ze Mathijs van Nieuwkerk niet bij naam durft teb noemen.
hij heeft dat zelf al verteld dus het had niet veel uitgemaakt
  Redactie Frontpage zondag 26 augustus 2007 @ 21:52:14 #181
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52709936
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:47 schreef milagro het volgende:

[..]

precies, combineert prima met opruimen hier

und , obwohl ein bischen viel Linda, ist sie mir sympathisch, oder so was
Idd, beetje operuimen en afwassen, prima achtergrondbehang.
  Redactie Frontpage zondag 26 augustus 2007 @ 21:53:07 #183
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52709972
Ze jankt wel door over 10.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 augustus 2007 @ 21:53:16 #184
862 Arcee
Look closer
pi_52709979
Zo, het Talpa-debacle is hard aangekomen bij Linda.
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:53:46 #185
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_52709996
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:53 schreef SunChaser het volgende:
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_52710007
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:53 schreef SunChaser het volgende:
Het is niet alsof die interviewer het gesprek in een andere richting probeert te sturen..
  Redactie Frontpage zondag 26 augustus 2007 @ 21:54:22 #187
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52710020
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:53 schreef Arcee het volgende:
Nogal.

En ik denk dat we binnenkort wel het format krijgen: kruiden uit je Achtertuin
pi_52710034
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:54 schreef Maartel het volgende:
Het is niet alsof die interviewer het gesprek in een andere richting probeert te sturen..
LOL, weten we ook weer dat ze een hekel heeft aan Albert Verlinden:)
pi_52710058
een fantastiche documentaire zeggen ze.... maar wat een foute foute voice over...
pi_52710065
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:53 schreef Arcee het volgende:
Ach, ik mis na anderhalf jaar mijn oude werkgever nog steeds,en in de eerste maanden na mijn vertrek voelde het haast als een soort liefdesverdriet.. ik denk niet dat dat soort dingen makkelijker worden als je veel geld hebt, zeker als ze daar inderdaad lekker 'haar ding kon doen'..
pi_52710246
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:55 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ach, ik mis na anderhalf jaar mijn oude werkgever nog steeds,en in de eerste maanden na mijn vertrek voelde het haast als een soort liefdesverdriet.. ik denk niet dat dat soort dingen makkelijker worden als je veel geld hebt, zeker als ze daar inderdaad lekker 'haar ding kon doen'..
Eigenlijk heb je daar helemaal gelijk in. En ook zij mag zich net als ieder aangesproken voelen bij kritiek op haar broer. Hehe ik had je relativerende opmerking wel eventjes nodig.

Mooi fragment
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:01:15 #192
92279 N.icka
Windforce 11
pi_52710255
Whehehehe bij mij zou hij ook veel te veranderen hebben
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:03:34 #193
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52710327
Leuk dat juist zij die docu van Sunny Bergman heeft uitgezocht.
Poef.....gone! ©golfer
pi_52710330
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:55 schreef Wup het volgende:
een fantastiche documentaire zeggen ze.... maar wat een foute foute voice over...
Vind je? Gewoon de documaakster zelf
Ik had alweer verwacht dat het meteen weer over haarzelf zou gaan, maar goed, daar komen we vanavond niet meer vanaf.
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2007 @ 22:03:50 #195
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52710338
Het siert haar om het ook over haar eigen verbouwingen te hebben.
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:05:10 #196
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_52710379
Ik kijk eigenlijk voor het eerst sinds tijden. Is die interviewer altijd zo vreselijk?
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
  Redactie Frontpage zondag 26 augustus 2007 @ 22:05:50 #197
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52710403
Zegt Linda die haar eigen foto's voor haar magazine laat photoshoppen
  Redactie Frontpage zondag 26 augustus 2007 @ 22:07:02 #198
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52710443
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:05 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik kijk eigenlijk voor het eerst sinds tijden. Is die interviewer altijd zo vreselijk?
Ik heb veel liever mensen zoals hem of Joost Zwagerman, wordt t veel boeiender en minder elitair. Zulke mannen weten wat er speelt in de wereld. Connie Palmen en Adriaan van Dis kennen alleen hun eigen wereldje
pi_52710450
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:05 schreef SunChaser het volgende:
nee dat heb je gemist
ze heeft zich wekenlang sufgetraind voor die fotoshoot.
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2007 @ 22:07:25 #200
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52710460
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:48 schreef kleinzusje het volgende:
...ik vind het wel eerlijk van haar dat ze laat zien wat ze wil laten zien. Zich niet verschuilt achter "zogenaamde hoogstaande religie fragmentjes" onder het mom van "net alsof je iets zegt, maar niks zegt". Hoe moet ze dan het vooroordeel omkeren ? Door opeens VPRO fragmenten te laten zien ?
Dat is inderdaad een dilemma. Maar dat had de VPRO zich natuurlijk ook kunnen bedenken.

Niettemin, een aardig avondje vermaak. Misschien moeten we er ook niet veel meer dan dat uit willen halen.
pi_52710462
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:05 schreef SunChaser het volgende:
Ze heeft 6 weken lang 5 dagen per week 1 1/2 uur getraind voor die foto's om half tien s avonds.
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2007 @ 22:08:20 #202
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52710498
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:05 schreef SigmundFreud het volgende:
Wát is er volgens jou zo vreselijk aan Joris?
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:09:57 #203
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_52710565
Ik vind Joris te hautain, hij heeft zichzelf in een uurtje tijd een keer of 10 als ras-VPRO-er neergezet. "Onze kijkers kennen dit waarschijnlijk niet." en al dat soort onzin. En zijn gepsychologiseer is gewoon tenenkrommend.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
pi_52710622
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:07 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een dilemma. Maar dat had de VPRO zich natuurlijk ook kunnen bedenken.

Niettemin, een aardig avondje vermaak. Misschien moeten we er ook niet veel meer dan dat uit willen halen.
Tieten
  Redactie Frontpage zondag 26 augustus 2007 @ 22:13:21 #205
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52710661
Wat een leuk programma, ken t niet, die homo is geweldig
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:14:33 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52710703
Prachtig BBC-programma.
Poef.....gone! ©golfer
  Redactie Frontpage zondag 26 augustus 2007 @ 22:15:10 #207
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52710734
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:07 schreef Wup het volgende:

[..]

nee dat heb je gemist
ze heeft zich wekenlang sufgetraind voor die fotoshoot.
Heb t vooral over dat ze zogenaamd zonder make up erin stond

ha, ze geeft t zelf tgoe hoor ik nu
pi_52710815
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:13 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb tot zo net betwijfelt of het nou een extravagante nicht of lelijke vrouw was
Maar het programma is inderdaad best sympathiek
pi_52710858
Wie was die zelfbeeld homo en hoe heet dat BBC-programma ook alweer ?
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:19:20 #210
92279 N.icka
Windforce 11
pi_52710890
Ik vind hem niet al te best intervieuwen
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:19:22 #211
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_52710891
Mogen we nu bellen naar de studio om het antwoord te geven?
pi_52710900
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:18 schreef pberends het volgende:
Wie was die zelfbeeld homo en hoe heet dat BBC-programma ook alweer ?
Het programma heet How To Look Good Naked.. en het was/is ook op de nederlandse tv te zien meen ik
pi_52710949
Ik ben Linda-moe... het gaat echt alléééééén maar over haarzelf
pi_52710955
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:19 schreef N.icka het volgende:
Ik vind hem niet al te best intervieuwen
ik ben ook nog steeds geen fan van hem als interviewer.. en hij onderbreekt zo veel
  Redactie Frontpage zondag 26 augustus 2007 @ 22:20:44 #215
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52710959
Pfffffffffff kap eens met 10
pi_52710962
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:13 schreef SunChaser het volgende:
De zelfbeeldopvijzelhomo, heerlijk
pi_52710971
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:19 schreef Maartel het volgende:

[..]

Het programma heet How To Look Good Naked.. en het was/is ook op de nederlandse tv te zien meen ik
Op Talpa geloof ik zelfs
pi_52710983
Ik wil ook zo'n homo
Oh, die heb ik al
pi_52711015
Oh mooie film
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 augustus 2007 @ 22:21:52 #220
862 Arcee
Look closer
pi_52711016
Ze heeft écht geen leuk jaar gehad. Welcome to the real world, Linda. Het lijkt wel alsof ze nu pas door heeft hoe mensen zijn.
pi_52711041
Naast een film over dementie natuurlijk een lekker zoete romantische film.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 augustus 2007 @ 22:22:35 #222
862 Arcee
Look closer
pi_52711051
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:21 schreef milagro het volgende:
Oh mooie film
  Redactie Frontpage zondag 26 augustus 2007 @ 22:23:07 #223
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52711081
Wat een mooie film. Heeft de VPRO helaas geen rechten over om helemaal uit te zenden vermoed ik
pi_52711094
anders laat je even de ontknoping zien van een film die ik nog klaar had liggen op dvd...
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:23:32 #225
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_52711098
The Notebook, wat een verschrikkelijke film.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_52711109
ow veel te klef die film voor mij
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:23:56 #227
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52711121
The Notebook hebben we hier nog op onze PC staan. Nog steeds niet bekeken.
Moeten we binnenkort maar eens gaan doen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_52711124
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:23 schreef Maartel het volgende:
anders laat je even de ontknoping zien van een film die ik nog klaar had liggen op dvd...
Ik verwacht dat we het 'echte' einde niet gaan zien....

Maar wel kijken hoor, echt een leuke zwijmelfilm.
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:24:41 #229
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_52711148
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:23 schreef Wup het volgende:
ow veel te klef die film voor mij
Je bent dan ook een man, vrouwen zijn gek op zulke films.
pi_52711184
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Je bent dan ook een man, vrouwen zijn gek op zulke films.
auw...;)
pi_52711185
quote:
dat zie je van mijlenver aankomen, hoor
niettemin toch altijd jammer, ik zap dan ook altijd meteen bij trailers e.d. , wil compleet verrast worden
  Redactie Frontpage zondag 26 augustus 2007 @ 22:25:56 #232
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52711205
quote:
Idd, dat was idd de cruciale scene uit het verhaal Zat ook al te kijken
pi_52711237
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:23 schreef Toad het volgende:

[..]

Ik verwacht dat we het 'echte' einde niet gaan zien....
Nou weet ik nóg meer...

Ik ga 'm toch nog wel kijken hoor, ik koop doorgaans geen dvd's om ze nooit te bekijken (t grootste deel zijn zelfs films die ik al 10 keer gezien heb, dus zo'n ramp zal het niet zijn)
pi_52711244
quote:
Eigen schuld. Je kijkt films meteen als je ze binnenhebt.
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:27:12 #235
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_52711268
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:25 schreef Wup het volgende:

[..]

auw...;)
Oh, laat maar.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 augustus 2007 @ 22:28:05 #236
862 Arcee
Look closer
pi_52711315
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:25 schreef milagro het volgende:
niettemin toch altijd jammer, ik zap dan ook altijd meteen bij trailers e.d. , wil compleet verrast worden
Ik ook, want Ik hááááááát trailers!!
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:28:13 #237
92279 N.icka
Windforce 11
pi_52711323
Ja hoor gelijk een spuit er in , hhij heeft hem niet eens hoeven klaar maken
  Redactie Frontpage zondag 26 augustus 2007 @ 22:29:18 #238
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52711360
De hele film proberen ze in t midden te hiouden wat die twee oudjes van elkaar zijn en hier meteen de de plot, zowel van het Notebookverhaal als van de raamvertelling
pi_52711370
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:26 schreef Thelonious het volgende:

[..]

Eigen schuld. Je kijkt films meteen als je ze binnenhebt.
Ik koop meer dan ik kan kijken
(heb ook nog zo'n 20 onbeluisterde cd's liggen )
pi_52711433
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:29 schreef SunChaser het volgende:
De hele film proberen ze in t midden te hiouden wat die twee oudjes van elkaar zijn en hier meteen de de plot, zowel van het Notebookverhaal als van de raamvertelling
Nu oogt dit ook wel als iets wat je kan verwachten (tenzij meerdere mannen in het verhaal zitten), zeker als je Titanic gezien hebt (wie niet?) weet je dat 'de verteller' nooit zomaar een buitenstaander is..
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:31:38 #241
92279 N.icka
Windforce 11
pi_52711455
Wat zit hij nou te zeiken over 500 miljoen
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:31:54 #242
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_52711464
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:29 schreef SunChaser het volgende:
Dat zouden ze vaker moeten doen. Da's tenminste lekker efficient films kijken
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 augustus 2007 @ 22:32:41 #243
862 Arcee
Look closer
pi_52711492
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:31 schreef N.icka het volgende:
Wat zit hij nou te zeiken over 500 miljoen
Dat hebben die Mollen wel, hoewel ik ook weer niet direct een bedrag zal zijn om zo maar weg te geven.
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2007 @ 22:33:10 #244
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52711513
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben Linda-moe... het gaat echt alléééééén maar over haarzelf
Mijn gaapfactor begint ook te stijgen.
pi_52711519
Weer Babel.

Andere Babel zo te zien.

Weer Babel!
pi_52711528
Weer Babel?
  Redactie Frontpage zondag 26 augustus 2007 @ 22:33:28 #247
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52711535
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:30 schreef Maartel het volgende:

[..]

Nu oogt dit ook wel als iets wat je kan verwachten (tenzij meerdere mannen in het verhaal zitten), zeker als je Titanic gezien hebt (wie niet?) weet je dat 'de verteller' nooit zomaar een buitenstaander is..
ja, het ligt er wel dik bovenop, maar in de film zitten wat verwijzingen dat je denkt dat ze geen stel zijn. Ze lieten de sleutelscene zien van het notebookverhaal en dat van de twee oudjes. Hoewel het einde ook mooi is, tenzij je wéér met Titanic vergelijkt
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:34:04 #248
92279 N.icka
Windforce 11
pi_52711561
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:32 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dat hebben die Mollen wel, hoewel ik ook weer niet direct een bedrag zal zijn om zo maar weg te geven.
Ben benieuwd hoveel hij zelf geeft , jammer dat zij dat niet vroeg
  Redactie Frontpage zondag 26 augustus 2007 @ 22:34:16 #249
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52711572
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:33 schreef Toad het volgende:
Weer Babel.

Andere Babel zo te zien.
Wel goede film, beter dan dat brakke 21 Grams
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 augustus 2007 @ 22:34:44 #250
862 Arcee
Look closer
pi_52711591
Babel is niet echt een Amerikaanse film, meer een Mexicaanse film met deels Amerikaanse sterren.

Alejandro González Iñárritu
  Redactie Frontpage zondag 26 augustus 2007 @ 22:36:04 #251
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52711643
Wat een stom wijf die Mexicaanse Nanny, als illegaal 2 blanke Amerikaanse kids ontvoeren
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 augustus 2007 @ 22:36:15 #252
862 Arcee
Look closer
pi_52711652
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:34 schreef SunChaser het volgende:
Wel goede film, beter dan dat brakke 21 Grams
21 Grams

Wat een kneitergoeie film!

Je hebt 'm zeker weer op een brakke telesync bekeken.
  Redactie Frontpage zondag 26 augustus 2007 @ 22:36:45 #253
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52711675
Over kindacteurs gesproken, die twee Afghaanse kids speelden nog beter.
pi_52711718
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:36 schreef SunChaser het volgende:
Over kindacteurs gesproken, die twee Afghaanse kids speelden nog beter.
Marokkaanse kids
  Redactie Frontpage zondag 26 augustus 2007 @ 22:37:54 #255
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52711726
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:36 schreef Arcee het volgende:

Je hebt 'm zeker weer op een brakke telesync bekeken.
Ik kijk niks op telesync promo DVD, zo heb ik gisteren Bourne Ultimatum gekeken op DVD
  Redactie Frontpage zondag 26 augustus 2007 @ 22:38:17 #256
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52711743
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:37 schreef milagro het volgende:

[..]

Marokkaanse kids
En geen acteurs hoor ik net
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:38:26 #257
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52711748
Hockey met een stokkie zonder rokkie
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2007 @ 22:38:32 #258
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52711750
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:34 schreef N.icka het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoveel hij zelf geeft , jammer dat zij dat niet vroeg
Ik vind het niet boeiend hoeveel iemand aan goede doelen geeft. Ze had w.m.b. ook kunnen zeggen dat hij daar geen moer mee te maken heeft. Je doet het toch nooit goed: of je bent gierig óf je bent een patser met een te groot ego.
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:39:37 #259
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52711787
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:38 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik vind het niet boeiend hoeveel iemand aan goede doelen geeft. Ze had w.m.b. ook kunnen zeggen dat hij daar geen moer mee te maken heeft. Je doet het toch nooit goed: of je bent gierig óf je bent een patser met een te groot ego.
Precies, want het was zo chique om niet te vertellen dat je goede doelen steunt
pi_52711793
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:38 schreef SunChaser het volgende:

[..]

En geen acteurs hoor ik net
Da`s dan ook wel knap van zo`n regisseur...maar ja die Amerikaanse kinderacteurs worden vaak al vanaf jongs af aan hierop getraind...bij die kids in Full House kon je dat altijd goed zien haha.
  Redactie Frontpage zondag 26 augustus 2007 @ 22:39:51 #261
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52711798
En wederom. Nu de sleutelscene uit Bowling for Columbine
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:40:40 #262
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52711824
Wel erg veel al vertoonde fragmenten van eerdere zomergasten weer:

Babel, Bowling for Columbine...

Poef.....gone! ©golfer
pi_52711845
Raar recht vind ik het maar.
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:42:14 #264
92279 N.icka
Windforce 11
pi_52711877
Ik ga in bed verder kijken , prettige avond verder
  Redactie Frontpage zondag 26 augustus 2007 @ 22:46:35 #265
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52712029
Idd jammer van dat laatste stukje, dat is er overduidelijk ingemonteerd, opgenomen toen Charlton al weg was.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 augustus 2007 @ 22:47:37 #266
862 Arcee
Look closer
pi_52712066
Michael Moore.

Geweldige docu, geweldig fragment.

Cowboy Heston met z'n pistooltjes.
pi_52712085
oei, tussenevaluatie
pi_52712122
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:48 schreef kleinzusje het volgende:
oei, tussenevaluatie
wat zit hij toch te drammen steeds.
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2007 @ 22:49:24 #269
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52712133
Hoewel ik eigenlijk beter wist had ik tóch stiekem gehoopt dat we een verrassende kant van Linda zouden zien, maar ik kan haar helaas niet betrappen op welke onthulling dan ook. Ik gok dat de VPRO zich nog eens buigt over de keuze van de gasten voor volgend jaar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 26 augustus 2007 @ 22:50:34 #270
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52712173
duidelijk dat ze hem zit in te pakken
DeLuna vindt me dik ;(
  Redactie Frontpage zondag 26 augustus 2007 @ 22:50:48 #271
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52712180
Ik had me wel verheugt op Linda idd, maar het kabbelt maar voort. Waarom niet John de Mol, lijkt me veel boeiender, of Andre van Duin.
pi_52712198
Joris, hou eens op, zeg.
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:51:32 #273
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52712202
aha, doorzakken op de bank met vrienden is Linda's privemoment
pi_52712217
Hahaha die Joris.
pi_52712227
Meeste fragmenten hadden we inderdaad al eens gezien.
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:52:15 #276
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52712233
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:50 schreef SunChaser het volgende:
Ik had me wel verheugt op Linda idd, maar het kabbelt maar voort. Waarom niet John de Mol, lijkt me veel boeiender, of Andre van Duin.
Helaas, dat zou Talpagasten worden
pi_52712247
Linda voelt zich nu een beetje in het nauw gedreven.. Joris(?)komt nu te dichtbij..
(spreek ik als collega-controlfreak)
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:52:56 #278
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52712253
Joris, geef het nou maar op.
Die plastic pop laat toch nooit haar echte ik zien.
Poef.....gone! ©golfer
pi_52712264
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:49 schreef Cynix ® het volgende:
Ik gok dat de VPRO zich nog eens buigt over de keuze van de gasten voor volgend jaar.
en andere presentator maar weer
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 augustus 2007 @ 22:53:47 #280
862 Arcee
Look closer
pi_52712286
quote:
Hoewel ik eigenlijk beter wist had ik tóch stiekem gehoopt dat we een verrassende kant van Linda zouden zien, maar ik kan haar helaas niet betrappen op welke onthulling dan ook.
Mwah, dat kon je toch ook eigenlijk niet echt verwachten. Ik vind 't best leuk en her en der nog best relatief verrassend.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 augustus 2007 @ 22:54:17 #281
862 Arcee
Look closer
pi_52712303
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:50 schreef rubbereend het volgende:
duidelijk dat ze hem zit in te pakken
Ze is gewoon een charmante vrouw, die doen dat.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 augustus 2007 @ 22:55:48 #282
862 Arcee
Look closer
pi_52712350
Deventer Moordzaak. Buitengewoon fascinerende zaak.
  Redactie Frontpage zondag 26 augustus 2007 @ 22:57:10 #283
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52712380
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:54 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ze is gewoon een charmante vrouw, die doen dat.
Nee, ze zet de avond naar haar hand, Wat ik wel begrijp. Joris krijgt geen grip op haar, probeert t wel maar durft niet wat diepere vragen te stellen. Jammer.

Wel allemaal recenre fragmenten trouwens, ben gewend ouwe meuk te zien, ook leuk soms hoor.
pi_52712385
Waarom wordt die man krampachtig Ernest L. genoemd als je tussentijds de rechter gewoon de achternaam uit hoort spreken?
pi_52712427
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:57 schreef SunChaser het volgende:
Nee, ze zet de avond naar haar hand
dat gebeurt hem dus steeds
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:58:54 #286
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52712440
Ze maakt het Joris niet bepaald makkelijk met die samengeknepen tieten van d'r
pi_52712474
quote:
Ik gok dat de VPRO zich nog eens buigt over de keuze van de gasten voor volgend jaar.
Ik pleit voor een minimum leeftijdgrens van 75 jaar, minimaal twee hoogleraarsposten, een vermelding in de Winkler Prins en een aantoonbare afkeer van iedere vorm van populaire cultuur.

Dan wordt er tenminste weer op niveau geluld
  zondag 26 augustus 2007 @ 23:03:04 #288
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52712570
Joris, hou eens op met de amateur-psycholoog uit te hangen en ga gewoon eens in op wat ze wel zegt.
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 augustus 2007 @ 23:04:35 #289
862 Arcee
Look closer
pi_52712634
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:57 schreef SunChaser het volgende:
Nee, ze zet de avond naar haar hand, Wat ik wel begrijp. Joris krijgt geen grip op haar, probeert t wel maar durft niet wat diepere vragen te stellen. Jammer.
Kan-ie doen, maar hij weet ook dat-ie echt geen antwoord gaat krijgen.
quote:
Wel allemaal recenre fragmenten trouwens, ben gewend ouwe meuk te zien, ook leuk soms hoor.
Mies Bouwman, Droge, pa De Mol waren wel oud(er).
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 augustus 2007 @ 23:04:59 #290
862 Arcee
Look closer
pi_52712647
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 23:03 schreef golfer het volgende:
Joris, hou eens op met de amateur-psycholoog uit te hangen en ga gewoon eens in op wat ze wel zegt.
Ja, of doe dat iig niet na élke zin.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 26 augustus 2007 @ 23:05:31 #291
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52712661
Joris kan dit niet dat is het jammere, andere interviewers hadden er veel meer uitgekregen
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 26 augustus 2007 @ 23:05:50 #292
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_52712665
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:59 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Ik pleit voor een minimum leeftijdgrens van 75 jaar, minimaal twee hoogleraarsposten, een vermelding in de Winkler Prins en een aantoonbare afkeer van iedere vorm van populaire cultuur.

Jah. Overigens vond ik de internationale versie van zomergasten wel OK trouwens. Misschien zijn we in nederland een beetje door de interessante personen heen?
pi_52712680
quote:

Het hoeft niet altijd 'op niveau' te zijn om interessant kijkvoer te zijn hoor

Ik hapte
pi_52712686
* Maartel ergert zich enorm aan Joris' "nu doe je 't weer!"'s.. Maakt niet uit wat Linda zegt, als het niet aan zijn verwachting voldoet is ze zichzelf weer aan het 'afschermen'..

Soms zit je er gewoon naast en zit er niks achter, jongen!
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2007 @ 23:06:38 #295
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52712694
quote:

Ik bespeur enig sarcasme?
Ik vond Rinnooy Kan een prima gast. Wat mij betreft mogen ze zelfs Willibrord Frequin of Fons van Westerlo uitnodigen. Of Sonja Barend, Of Astrid Joosten, of wie dan ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')