Zeeer opmerkelijk, daarom meldde ik dat ook, maar goed, we moeten het hebben van participatie en diversiteit...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vooral voor een programma van de VPRO, waar men normaal gesproken nooit iets wil weten van de 'buitenlanderproblematiek'.
ik ook.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:50 schreef Cynix ® het volgende:
Erg boeiende uitzending tot nu toe!
Nou ja,dat vind ik dan.
de klapdeur natuurlijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:52 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ook.![]()
ARK, ik kan wel met hem door 1 deur, wel door meerdere deuren, behalve die ene
Dit is de 4e. Nog 2 meen ik.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:54 schreef One_conundrum het volgende:
Hoeveel komen er nog na deze?
Ik had verwacht dat het stuk over barbarisme jou wel zou aanspreken gezien je familiegeschiedenis?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:57 schreef golfer het volgende:
Ik haak af voor vandaag.
Het beeld dat ik van ARK had is bevestigd: erudiete, brave saaie leraar.
Jammer, want je zit er imo naast. Deze man is niet saai. Hij legt alles duidelijk uit, hij heeft een mening, hij is direct en concreet. Ik vind hem zelfs geloofwaardig en sympathiek.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:57 schreef golfer het volgende:
Ik haak af voor vandaag.
Toen haakte ik juist af.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:59 schreef _The_General_ het volgende:
Ik had verwacht dat het stuk over barbarisme jou wel zou aanspreken gezien je familiegeschiedenis?
Haak dan inderdaad maar af, want als dat je mening is heb je er volstrekt niets van begrepenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:57 schreef golfer het volgende:
Ik haak af voor vandaag.
Liever wat meer VPRO oude stijl?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:09 schreef Aoristus het volgende:
Wat mij betreft mag het wel wat complexer eigenlijk, de gast entertaint, dat maakt het een klein beetje oppervlakkig
Dat met die wiskunde was nog wel van enig niveau.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Liever wat meer VPRO oude stijl?
Ik vind het zo wel prettig eigenlijk.
Ik geef toe dat hij misschien iets té zwart/witte denkbeelden heeft of op zijn minst neerzet, maar hij is dus iig niet grijs.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:19 schreef Klopkoek het volgende:
Ik vind wel dat het een slappe zwetser is met een hoop gemeenplaatsen, de fragmenten daarentegen zijn mooi.
Ik weet niet wat aoristus precies bedoeld, maar d'r mogen wat mij betreft best wel meer 'experts' onderling een praatje houden, zonder dat iedere keer een interviewer onderbreekt met 'ho, u moet nou even uitleggen wat dat precies betekent, want de domme kijkertjes weten dat niet.'quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:17 schreef Cynix ® het volgende:
Liever wat meer VPRO oude stijl?
Maar wie is geïnteresseerd in de 'echte' Rinnooy Kan? Dat boeit niet en daar draaide het dus ook niet om vanavond. Wat Rinnooy Kan wel deed was een aantal thema's aansnijden en illustreren met fragmenten en voorbeelden. Dat deed hij prima en daarom was het zo'n goede aflevering.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:18 schreef Aoristus het volgende:
Het vermoeden dat deze man erg berekenend is, krijgt steeds meer gestalte. Hij zat ooit in de raad van bestuur van de ING ofzoiets zei hij net. Die oppositie heeft hij in dat geval in een andere rol van tafel geveegd. Ik vind het erg slim van hem dat hij er extreme voorbeelden bij haalt, als ware het deel van een strategie om een beeld van zijn avond neer te zetten. Aan het einde van de avond weten we nog steeds niet wie Alexander Rinnooy Kan is
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:23 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik weet niet wat aoristus precies bedoeld, maar d'r mogen wat mij betreft best wel meer 'experts' onderling een praatje houden, zonder dat iedere keer een interviewer onderbreekt met 'ho, u moet nou even uitleggen wat dat precies betekent, want de domme kijkertjes weten dat niet.'
Tenzij de interviewer precies de juiste domme vragen stelt ('kunt u uitleggen wat rente is?')
Ik bedoel te zeggen dat Alexander Rinnooy Kan een volledig geregisseerd idee heeft ingepland wat eigenlijk van begin tot eind ge-ensceneerd is uitgevoerd. Je kunt niets over de man zeggen, behalve dat hij sympathiek oogt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:26 schreef Soul79 het volgende:
Je hebt gelijk dat tegenvragen bedoeld zijn of zouden moeten zijn om achter de redenatie of overwegingen of gedachtegang van de zomergast te komen, Joris drukte op een enkel moment zijn punten wat dwingend door en ARK liet wat mij betreft terecht merken dat hem dat wat minder zinde.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:28 schreef Aoristus het volgende:
Op het moment dat Luyendijk een tegenvraag stelt, dan wordt dat door de meesten hier als negatief gewaardeerd,...
Dat ben ik met je eens, er geldt een natuurlijke druk die voorkomt dat mensen te open reageren. Dat neemt niet weg dat deze gast er een uit het rijtje van Moris Tabaksblat is die eigenlijk niet zoveel toevoegt over zijn echte agenda, maar die wel graag laat weten dat er algemene dingen zijn die de moeite waard zijn om te onderzoeken. Vervelend was het in elk geval niet om A.R.K een avondje fragmenten te laten uitkiezen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat tegenvragen bedoeld zijn of zouden moeten zijn om achter de redenatie of overwegingen of gedachtegang van de zomergast te komen, Joris drukte op een enkel moment zijn punten wat dwingend door en ARK liet wat mij betreft terecht merken dat hem dat wat minder zinde.
Overigens leerde ik nu net zoveel over ARK als 3 weken geleden over Bettine Vriesekoop. Laten we blij zijn dat ze iig gasten uitnodigen die je niet geheel kunt doorgronden in 3 uurtjes.
Ah, dat. Ja, dat is me wel vaker opgevallen bij zomergasten; dat het allemaal wel erg strak geregisseerd is. Ik weet niet of dat vroeger ook zo was, of dat dat nou komt omdat ik zelf ouder ben geworden, en het allemaal beter kan plaatsen. Ik vind wel dat 't afbreuk doet aan zomergasten; de magie is er een beetje af.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:28 schreef Aoristus het volgende:
Ik bedoel te zeggen dat Alexander Rinnooy Kan een volledig geregisseerd idee heeft ingepland wat eigenlijk van begin tot eind ge-ensceneerd is uitgevoerd. Je kunt niets over de man zeggen, behalve dat hij sympathiek oogt.
Dat zal voelgende week met L. de Mol wél lukken dacht ik zo. Heb haar nog nooit iets boeiend horen zeggen laat staan doen. Overigens hoef ik een gast niet echt beter te leren kennen, wél waarom hij iets laat zien en ook dan is de reden waarom dit fragment gekozen is interessant. Maar zo heeft een ieder een reden wát hij uit een gast wil halen, wil zien door de bevrager. Ik ben helemaal uitgeput, gelukkig heb ik deze mooie film die nu draait al 2x gezien.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:34 schreef Cynix ® het volgende:Overigens leerde ik nu net zoveel over ARK als 3 weken geleden over Bettine Vriesekoop. Laten we blij zijn dat ze iig gasten uitnodigen die je niet geheel kunt doorgronden in 3 uurtjes.
Ook dat is berekend, er kwam een echte goochelaar in beeld om te laten zien dat je zout op de vloer kan strooien vanuit een ander hand, terwijl je mouwen zijn afgekniptquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:42 schreef gronk het volgende:
[..]
Ah, dat. Ja, dat is me wel vaker opgevallen bij zomergasten; dat het allemaal wel erg strak geregisseerd is. Ik weet niet of dat vroeger ook zo was, of dat dat nou komt omdat ik zelf ouder ben geworden, en het allemaal beter kan plaatsen. Ik vind wel dat 't afbreuk doet aan zomergasten; de magie is er een beetje af.
Goeiemorgen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:45 schreef tong80 het volgende:
Ik wil jullie afraden om in bed naar zomergasten te kijken. Na Fred Haché sliep ik
Zou ik zeker doen.quote:Zaterdag de herhaling maar kijken
Ik weet niet of Zomergasten daarvoor is bedoeld. Ooit was het geloof ik bedoeld om een interessante gast zijn/haar ideale televisie avond te laten samenstellen. Dat is later geëvolueerd naar een echt interview, gericht op de persoon van de gast. Joris probeert daar politieke discussie aan toe te voegen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:28 schreef Aoristus het volgende:
Ik bedoel te zeggen dat Alexander Rinnooy Kan een volledig geregisseerd idee heeft ingepland wat eigenlijk van begin tot eind ge-ensceneerd is uitgevoerd.
Op het moment dat Luyendijk een tegenvraag stelt, dan wordt dat door de meesten hier als negatief gewaardeerd, terwijl je zou zeggen dat een gesprek met een zomergast er voor bedoeld is om meer te weten te komen over de denkwijze en motivatie van de zomergast
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:03 schreef Soul79 het volgende:
Haak dan inderdaad maar af, want als dat je mening is heb je er volstrekt niets van begrepen![]()
Ik denk dat je gelijk hebt, zij het afhankelijk van de gast, zoals je al zelf zegt. Vind je dat Luyendijk daar op anticipeert?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:54 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Zomergasten daarvoor is bedoeld. Ooit was het geloof ik bedoeld om een interessante gast zijn/haar ideale televisie avond te laten samenstellen. Dat is later geëvolueerd naar een echt interview, gericht op de persoon van de gast. Joris probeert daar politieke discussie aan toe te voegen.
Ikzelf geeft de voorkeur aan het oorspronkelijke concept (al ben ik te jong om dat bewust te hebben meegekregen, dus misschien schat ik dat helemaal verkeerd in): geef een gast zelf de regie en laat hem vertellen wat hij wil vertellen, zonder dat een interviewer daar een discussie van probeert te maken. Al heb je daar wel de juiste gasten voor nodig, die op eigen benen kunnen staan. Rinnooy Kan kan dat, maar veel anderen niet. Als ik de gasten van vroeger zie, dat waren echt zwaargewichten die dat moeiteloos moeten hebben gekund: Mulisch, Bolkestein, Kousbroek, Hofland, Ian Buruma, Hugo Claus......
De laatste jaren is de klad er wat ingekomen met oppervlakkige lichtgewichten als Henkjan Smits en Heleen van Royen. Die kunnen uit zich zelf niks dus dan moet de interviewer veel werk doen in een poging het boeiend te houden.
Ja, ze kan ook vliegen heb ik gehoord.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:50 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat Linda de Mol ons gaat verrassen. Was al een geweldige gaste van DWHN en heeft nooit een blad voor haar mond. Hoogbegaafde meid met een fotografisch geheugen.
Y'know, dat soort libelle-psychoanalyses kan me nou echt *totaal* *niet* boeien.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:02 schreef Zwaardvisch het volgende:
Toen Rinnooy over zijn vader begon dacht ik: "vraag nou door over zijn druk en pressie op de jonge Alexander", maar hij hapte niet.
Weet ik niet, maar vanavond bleek dat het vooral aan de gast ligt. Als die een goed verhaal heeft en dat goed weergeeft met fragmenten en uitleg, zoals Rinnooy Kan, dan hoeft Luyendijk weinig te doen. Zo ging het vorig jaar ook met Ad Verbrugge, dat was toen ook de beste aflevering omdat die alles zelf deed.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:00 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, zij het afhankelijk van de gast, zoals je al zelf zegt. Vind je dat Luyendijk daar op anticipeert?
Met die vragen zat ik toen ook, maar die werden niet gesteld door Palmen, natuurlijk kan Dijkgraaf in dat opzicht ook zelf een beetje de regie in handen nemen, maar Palmen had er dan helemaal voor joker bij gezeten. Die bleef zich nu al verontschuldigen dat ze er niet zoveel van snapte. Ik had tijdens die aflevering dolgraag de vragen gesteld.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:42 schreef gronk het volgende:
Ik vond dat wel een zwakke aflevering, omdat Dijkgraaf niet verder kwam dan het uitleggen van 'natuurkunde voor dummies'. De echt interessante vragen ('geloof je in noodzakelijkheid/predestinatie, wat kwam er voor de big bang, wat komt er na, waarom lopen die new-agers QM te aanbidden, heeft de natuurkunde nog leuke dingen in het vat zitten, of is de koek wel op') heb ik eigenlijk allemaal wel gemist.
Ja, precies! Gemiste kans!quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:46 schreef Eb het volgende:
Maar bestuurders als Rinnooy Kan vertrouwen handelsreizigers niet en bepalen het liever allemaal zelf.
De fragmenten niet, in verband met auteursrechten. Maar misschien wel interviewfragmenten, op de site van VPRO.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:19 schreef Dunckie het volgende:
Zijn de oude afleveringen ook ergens terug te vinden? En dan zowel die van dit seizoen als die van de eerdere jaargangen.
Zomergasten Light dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:15 schreef Cynix ® het volgende:
Een voordeel van een avondje met een lichtgewicht is dat de gekozen fragmenten waarschijnlijk ook niet al te hoogdravend zijn. Het kan wel eens een avondje voor de hele familie worden en dat is dan weer mooi meegenomen voor de VPRO.
Ik zou het wel leuk vinden als de VPRO, puur om te jennen, ergens halverwege 5 minuten testbeeld uitzend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:15 schreef Cynix ® het volgende:
Een voordeel van een avondje met een lichtgewicht is dat de gekozen fragmenten waarschijnlijk ook niet al te hoogdravend zijn. Het kan wel eens een avondje voor de hele familie worden en dat is dan weer mooi meegenomen voor de VPRO.
Lijkt me eigenlijk wel weer eens prettig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:15 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ook niet, maar ik geef het een kans.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ga niet eens kijken, ik ben hier geen fan van.
Geen fan van Linda? Of geen fan van Zomergasten?quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ga niet eens kijken, ik ben hier geen fan van.
Dat ook. Verder heeft ze haar ogen laten doen en wil ze natuurlijk met dat decolleté ook even die dure verbouwde tietuh van haar goed in beeld laten komen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:29 schreef Cynix ® het volgende:
Is ze gebotoxd eigenlijk? Haar lach is wat geforceerd.
Nee, hij wil haar laten zeggen dat háár publiek dom is.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:36 schreef Argento het volgende:
Joris wil haar laten zeggen dat Nederlands dom zijn. Hij is er nog niet klaar mee.
Ja, eentje die al 20 jaar bij Mies op zolder stof stond te vangen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:47 schreef golfer het volgende:
1 van de 8, geweldig...hij heeft een kleuren-TV gewonnen.
De ideale schoondochter.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:44 schreef Kidney_Bean het volgende:
Dit gaat precies worden zoals ik al dacht: Linda blijft in haar rol van de lieve, gladde, zakelijke vrouw waar iedereen zich zogenaamd in ´herkent´.
Lijkt me echt doodvervelende televisie.quote:
Ik vind em wel te doen. Maar heb de indruk dat hij nu een beetje weggeblazen wordt door de vlot sprekende charmante Lindo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:51 schreef Eb het volgende:
Djeez wat is die Luyendijk irritant bezig zeg
Bla bla blaquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De ideale schoondochter.
Haar beste karaktertrek is trouwens dat ze gewone Nederlanders zo respecteert. In haar kringen schijnt dat heel bijzonder te zijn.
Vroeger bleef Nederland echt thuis voor 1 van de 8. Natuurlijk ook wel enigszins omdat er verder weinig anders te zien of te doen was, maar we hebben het hier wel over legendarische televisie.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:53 schreef Thelonious het volgende:
Lijkt me echt doodvervelende televisie.
Dat was gewoon toevallig een leuke kandidaat.
Tsja, ik heb geen hekel aan Linda. Integendeel, ik vind haar op zich wel sympathiek, maar we zouden nooit vrienden kunnen zijn, daarvoor komt ze me toch te denigrerend over. Bovendien hou ik zelf to-taal niet van het soort volksvermaak waar zij groot mee is geworden.quote:
fantastische man!quote:
Zwart/ wit TV ?quote:
AH oei, gevoelig punt binnen de familiequote:Op zondag 26 augustus 2007 21:02 schreef Arcee het volgende:
Ze doet haar boodschappen bij AH mét bonuskaart.
tikkie te kwistig met de botox, gok ik idd, zonde een beetje.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:03 schreef Cynix ® het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ze doet me een beetje denken aan een Furby. Zou het haar verkrampte glimlach zijn?
[afbeelding]
2 dacht ikquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:03 schreef Wup het volgende:
heeft zij kinderen?
Gadverdamme een huid als gepolijst kokosbrood.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:04 schreef milagro het volgende:
[..]
tikkie te kwistig met de botox, gok ik idd, zonde een beetje.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:04 schreef Cynix ® het volgende:
Wat is ze heerlijk gewoon gebleven he?
TV weer aan ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:06 schreef Ringo het volgende:
[..]
Gadverdamme een huid als gepolijst kokosbrood.
Plastische chirurgie![]()
Word gewoon oud, taart.
Thx, ik zapte precies op tijdquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:11 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zap even naar Wegmisbruikers omdat daar volgens het voorstukje zo meteen een Porsche in de vangrail duikt tijdens een achtervolging. Be right back.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:20 schreef Thelonious het volgende:
Een stukje jonger dan 62, haha.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:02 schreef Thelonious het volgende:
Zou ze van onderen er ook nog zo strak uitzien.
Die spreekt precies als Frans Bauerquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:16 schreef golfer het volgende:
Ah, papa De Mol moet ook nog even in beeld komen.
Nou? Zeg het eens?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben geen fan... kijk wel, maar ik vind het allemaal nogal tja...
Sicher, kerl.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:29 schreef Cynix ® het volgende:
Ik moest ff plassen, maar laat ze nou ook fragmenten van haar zélf zien?
Wel hervorragend duits, en dan die waterige ogen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:29 schreef golfer het volgende:
Een stukje film van jezelf uitzoeken om te bewijzen hoe goed je wel bent in een bepaald vak...tja.![]()
Hopelijk zorg hij nog voor een verrassing door uit zijn rol te vallen. Daar ga ik nu maar op inzetten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:29 schreef Mugger het volgende:
Ik vind het ook leuk, vooral omdat je bijna kunt voelen dat het Joris steeds meer moeite kost om z'n sarcasme te onderdrukken.
Oppervlakkig? Onboeiend? Onnodige zelfverheerlijking? Ongelofelijkequote:
Dat gaf ze ook toe voorafgaand aan het fragment hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:32 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ha! Ze gaat gewoon hele fragmenten van haar familie en HAARZELF uitzenden...![]()
Oh en wat ze net ging uitleggen: ´De hoofdrolspeelster blond.. de hoofdrolspeler dan donker... Na zoveel minuten moet de bedoeling van het verhaal duidelijk zijn, maar dan moet het toch even lijken alsof het niet zo gaat´ blabla.. => DAT LEEK NET EEN BOUQUETREEKS VERHAAL!!!![]()
Erg hoogstaand die Linda
![]()
Was dat niet die man die een paar weken later beteurd in beeld kwam met de boodschap dat z'n vrouw 'm verlaten had?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:01 schreef milagro het volgende:
fantastische man!
"hij heeft zijn vrouw ingeruild voor een kleuter"![]()
schande idd, je auto verkiezen boven je vrouw daarentegen![]()
ja , dat legt ze dus ook uitquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:32 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ha! Ze gaat gewoon hele fragmenten van haar familie en HAARZELF uitzenden...![]()
Oh en wat ze net ging uitleggen: ´De hoofdrolspeelster blond.. de hoofdrolspeler dan donker... Na zoveel minuten moet de bedoeling van het verhaal duidelijk zijn, maar dan moet het toch even lijken alsof het niet zo gaat´ blabla.. => DAT LEEK NET EEN BOUQUETREEKS VERHAAL!!!![]()
Erg hoogstaand die Linda
![]()
Ik dacht van niet. Dat was toch een keer gebeurd aan de tafel bij Barend en Witteman?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:33 schreef gronk het volgende:
[..]
Was dat niet die man die een paar weken later beteurd in beeld kwam met de boodschap dat z'n vrouw 'm verlaten had?![]()
Ik mis haar broer en neefje.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Heathen het volgende:
Oke filmpjes gekeken nu van haar huis, haar papa, haar acteerprestaties
Allemaal over haar ... zucht.
eh, ze heeft ergens een half uur geleden gezegd dat ze verslaafd is aan aandacht. Wat had je anders verwacht?quote:
Haar idolen zoals Marijke Helwegen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:39 schreef gronk het volgende:
[..]
eh, ze heeft ergens een half uur geleden gezegd dat ze verslaafd is aan aandacht. Wat had je anders verwacht?
Tien is uit de lucht, dus koos ze deze weg.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:41 schreef Bluezz het volgende:
Dröge![]()
Zomergasten is toch, dé ideale tv avond van een gast ?
'ik ben mijn eigen idool'quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:41 schreef Thelonious het volgende:
Haar idolen zoals Marijke Helwegen.
Zat ik net ook te bedenken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:41 schreef Bluezz het volgende:
Zomergasten is toch niet 'In de hoofdrol' ?
Zomergasten is toch, dé ideale tv avond van een gast ?
Nee hoor, is ook niks mis mee, alleen hebben we daar al erg veel alternatieven voor: RTL4, RTL5, RTL8, SBS6, Net5, Veronica en dan nog een hoop programma's op de publieke netten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:37 schreef N.icka het volgende:
Ik vind dit wel leuke tv hoor , beetje makkelijk vermaak , niks mis mee
precies, combineert prima met opruimen hierquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:37 schreef N.icka het volgende:
Ik vind dit wel leuke tv hoor , beetje makkelijk vermaak , niks mis mee
Juist omdat ze mainstream is.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:48 schreef Mugger het volgende:
Nou ik haak af. Wat een totaal oninteressante vrouw is dit eigenlijk. Hoe is die in godsnaam ooit 'beroemd' geworden?
hij heeft dat zelf al verteld dus het had niet veel uitgemaaktquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:50 schreef SunChaser het volgende:
Jammer dat ze Mathijs van Nieuwkerk niet bij naam durft teb noemen.
Idd, beetje operuimen en afwassen, prima achtergrondbehang.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:47 schreef milagro het volgende:
[..]
precies, combineert prima met opruimen hier
und , obwohl ein bischen viel Linda, ist sie mir sympathisch, oder so was
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:53 schreef SunChaser het volgende:
Ze jankt wel door over 10.
Het is niet alsof die interviewer het gesprek in een andere richting probeert te sturen..quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:53 schreef SunChaser het volgende:
Ze jankt wel door over 10.
Nogal.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:53 schreef Arcee het volgende:
Zo, het Talpa-debacle is hard aangekomen bij Linda.
LOL, weten we ook weer dat ze een hekel heeft aan Albert Verlinden:)quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:54 schreef Maartel het volgende:
Het is niet alsof die interviewer het gesprek in een andere richting probeert te sturen..![]()
Ach, ik mis na anderhalf jaar mijn oude werkgever nog steeds,en in de eerste maanden na mijn vertrek voelde het haast als een soort liefdesverdriet.. ik denk niet dat dat soort dingen makkelijker worden als je veel geld hebt, zeker als ze daar inderdaad lekker 'haar ding kon doen'..quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:53 schreef Arcee het volgende:
Zo, het Talpa-debacle is hard aangekomen bij Linda.
Eigenlijk heb je daar helemaal gelijk in. En ook zij mag zich net als ieder aangesproken voelen bij kritiek op haar broer. Hehe ik had je relativerende opmerking wel eventjes nodig.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:55 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ach, ik mis na anderhalf jaar mijn oude werkgever nog steeds,en in de eerste maanden na mijn vertrek voelde het haast als een soort liefdesverdriet.. ik denk niet dat dat soort dingen makkelijker worden als je veel geld hebt, zeker als ze daar inderdaad lekker 'haar ding kon doen'..
Vind je? Gewoon de documaakster zelfquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:55 schreef Wup het volgende:
een fantastiche documentaire zeggen ze.... maar wat een foute foute voice over...
Ik heb veel liever mensen zoals hem of Joost Zwagerman, wordt t veel boeiender en minder elitair. Zulke mannen weten wat er speelt in de wereld. Connie Palmen en Adriaan van Dis kennen alleen hun eigen wereldjequote:Op zondag 26 augustus 2007 22:05 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik kijk eigenlijk voor het eerst sinds tijden. Is die interviewer altijd zo vreselijk?
nee dat heb je gemistquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:05 schreef SunChaser het volgende:
Zegt Linda die haar eigen foto's voor haar magazine laat photoshoppen
Dat is inderdaad een dilemma. Maar dat had de VPRO zich natuurlijk ook kunnen bedenken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:48 schreef kleinzusje het volgende:
...ik vind het wel eerlijk van haar dat ze laat zien wat ze wil laten zien. Zich niet verschuilt achter "zogenaamde hoogstaande religie fragmentjes" onder het mom van "net alsof je iets zegt, maar niks zegt". Hoe moet ze dan het vooroordeel omkeren ? Door opeens VPRO fragmenten te laten zien ?
Ze heeft 6 weken lang 5 dagen per week 1 1/2 uur getraind voor die foto's om half tien s avonds.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:05 schreef SunChaser het volgende:
Zegt Linda die haar eigen foto's voor haar magazine laat photoshoppen
Wát is er volgens jou zo vreselijk aan Joris?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:05 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik kijk eigenlijk voor het eerst sinds tijden. Is die interviewer altijd zo vreselijk?
Tietenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een dilemma. Maar dat had de VPRO zich natuurlijk ook kunnen bedenken.
Niettemin, een aardig avondje vermaak. Misschien moeten we er ook niet veel meer dan dat uit willen halen.
Heb t vooral over dat ze zogenaamd zonder make up erin stondquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:07 schreef Wup het volgende:
[..]
nee dat heb je gemist
ze heeft zich wekenlang sufgetraind voor die fotoshoot.
Ik heb tot zo net betwijfelt of het nou een extravagante nicht of lelijke vrouw wasquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:13 schreef SunChaser het volgende:
Wat een leuk programma, ken t niet, die homo is geweldig
Het programma heet How To Look Good Naked.. en het was/is ook op de nederlandse tv te zien meen ikquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:18 schreef pberends het volgende:
Wie was die zelfbeeld homo en hoe heet dat BBC-programma ook alweer?
ik ben ook nog steeds geen fan van hem als interviewer.. en hij onderbreekt zo veelquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:19 schreef N.icka het volgende:
Ik vind hem niet al te best intervieuwen
De zelfbeeldopvijzelhomo, heerlijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:13 schreef SunChaser het volgende:
Wat een leuk programma, ken t niet, die homo is geweldig
Op Talpa geloof ik zelfsquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:19 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het programma heet How To Look Good Naked.. en het was/is ook op de nederlandse tv te zien meen ik
quote:
Ik verwacht dat we het 'echte' einde niet gaan zien....quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:23 schreef Maartel het volgende:
anders laat je even de ontknoping zien van een film die ik nog klaar had liggen op dvd...
Je bent dan ook een man, vrouwen zijn gek op zulke films.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:23 schreef Wup het volgende:
ow veel te klef die film voor mij
auw...;)quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Je bent dan ook een man, vrouwen zijn gek op zulke films.![]()
dat zie je van mijlenver aankomen, hoorquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:23 schreef Maartel het volgende:
anders laat je even de ontknoping zien van een film die ik nog klaar had liggen op dvd...
Idd, dat was idd de cruciale scene uit het verhaalquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:23 schreef Maartel het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:23 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik verwacht dat we het 'echte' einde niet gaan zien....
Eigen schuld. Je kijkt films meteen als je ze binnenhebt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:23 schreef Maartel het volgende:
Oh, laat maar.quote:
Ik ook, want Ik hááááááát trailers!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:25 schreef milagro het volgende:
niettemin toch altijd jammer, ik zap dan ook altijd meteen bij trailers e.d. , wil compleet verrast worden
Ik koop meer dan ik kan kijkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:26 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Eigen schuld. Je kijkt films meteen als je ze binnenhebt.
Nu oogt dit ook wel als iets wat je kan verwachten (tenzij meerdere mannen in het verhaal zitten), zeker als je Titanic gezien hebt (wie niet?) weet je dat 'de verteller' nooit zomaar een buitenstaander is..quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:29 schreef SunChaser het volgende:
De hele film proberen ze in t midden te hiouden wat die twee oudjes van elkaar zijn en hier meteen de de plot, zowel van het Notebookverhaal als van de raamvertelling
Dat zouden ze vaker moeten doen. Da's tenminste lekker efficient films kijkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:29 schreef SunChaser het volgende:
De hele film proberen ze in t midden te hiouden wat die twee oudjes van elkaar zijn en hier meteen de de plot, zowel van het Notebookverhaal als van de raamvertelling
Dat hebben die Mollen wel, hoewel ik ook weer niet direct een bedrag zal zijn om zo maar weg te geven.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:31 schreef N.icka het volgende:
Wat zit hij nou te zeiken over 500 miljoen![]()
Mijn gaapfactor begint ook te stijgen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben Linda-moe... het gaat echt alléééééén maar over haarzelf
ja, het ligt er wel dik bovenop, maar in de film zitten wat verwijzingen dat je denkt dat ze geen stel zijn. Ze lieten de sleutelscene zien van het notebookverhaal en dat van de twee oudjes. Hoewel het einde ook mooi is, tenzij je wéér met Titanic vergelijktquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:30 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nu oogt dit ook wel als iets wat je kan verwachten (tenzij meerdere mannen in het verhaal zitten), zeker als je Titanic gezien hebt (wie niet?) weet je dat 'de verteller' nooit zomaar een buitenstaander is..
Ben benieuwd hoveel hij zelf geeft , jammer dat zij dat niet vroegquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat hebben die Mollen wel, hoewel ik ook weer niet direct een bedrag zal zijn om zo maar weg te geven.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:34 schreef SunChaser het volgende:
Wel goede film, beter dan dat brakke 21 Grams
Marokkaanse kidsquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:36 schreef SunChaser het volgende:
Over kindacteurs gesproken, die twee Afghaanse kids speelden nog beter.
Ik kijk niks op telesyncquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:36 schreef Arcee het volgende:
Je hebt 'm zeker weer op een brakke telesync bekeken.
Ik vind het niet boeiend hoeveel iemand aan goede doelen geeft. Ze had w.m.b. ook kunnen zeggen dat hij daar geen moer mee te maken heeft. Je doet het toch nooit goed: of je bent gierig óf je bent een patser met een te groot ego.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:34 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoveel hij zelf geeft , jammer dat zij dat niet vroeg
Precies, want het was zo chique om niet te vertellen dat je goede doelen steuntquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind het niet boeiend hoeveel iemand aan goede doelen geeft. Ze had w.m.b. ook kunnen zeggen dat hij daar geen moer mee te maken heeft. Je doet het toch nooit goed: of je bent gierig óf je bent een patser met een te groot ego.
Da`s dan ook wel knap van zo`n regisseur...maar ja die Amerikaanse kinderacteurs worden vaak al vanaf jongs af aan hierop getraind...bij die kids in Full House kon je dat altijd goed zien haha.quote:
Helaas, dat zou Talpagasten wordenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:50 schreef SunChaser het volgende:
Ik had me wel verheugt op Linda idd, maar het kabbelt maar voort. Waarom niet John de Mol, lijkt me veel boeiender, of Andre van Duin.
en andere presentator maar weerquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:49 schreef Cynix ® het volgende:
Ik gok dat de VPRO zich nog eens buigt over de keuze van de gasten voor volgend jaar.
Mwah, dat kon je toch ook eigenlijk niet echt verwachten. Ik vind 't best leuk en her en der nog best relatief verrassend.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:49 schreef Cynix ® het volgende:
Hoewel ik eigenlijk beter wist had ik tóch stiekem gehoopt dat we een verrassende kant van Linda zouden zien, maar ik kan haar helaas niet betrappen op welke onthulling dan ook.
Ze is gewoon een charmante vrouw, die doen dat.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:50 schreef rubbereend het volgende:
duidelijk dat ze hem zit in te pakken
Nee, ze zet de avond naar haar hand, Wat ik wel begrijp. Joris krijgt geen grip op haar, probeert t wel maar durft niet wat diepere vragen te stellen. Jammer.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze is gewoon een charmante vrouw, die doen dat.
dat gebeurt hem dus steedsquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:57 schreef SunChaser het volgende:
Nee, ze zet de avond naar haar hand
Ik pleit voor een minimum leeftijdgrens van 75 jaar, minimaal twee hoogleraarsposten, een vermelding in de Winkler Prins en een aantoonbare afkeer van iedere vorm van populaire cultuur.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:49 schreef Cynix ® het volgende:
Ik gok dat de VPRO zich nog eens buigt over de keuze van de gasten voor volgend jaar.
Kan-ie doen, maar hij weet ook dat-ie echt geen antwoord gaat krijgen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:57 schreef SunChaser het volgende:
Nee, ze zet de avond naar haar hand, Wat ik wel begrijp. Joris krijgt geen grip op haar, probeert t wel maar durft niet wat diepere vragen te stellen. Jammer.
Mies Bouwman, Droge, pa De Mol waren wel oud(er).quote:Wel allemaal recenre fragmenten trouwens, ben gewend ouwe meuk te zien, ook leuk soms hoor.
Ja, of doe dat iig niet na élke zin.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:03 schreef golfer het volgende:
Joris, hou eens op met de amateur-psycholoog uit te hangen en ga gewoon eens in op wat ze wel zegt.
Jah. Overigens vond ik de internationale versie van zomergasten wel OK trouwens. Misschien zijn we in nederland een beetje door de interessante personen heen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:59 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ik pleit voor een minimum leeftijdgrens van 75 jaar, minimaal twee hoogleraarsposten, een vermelding in de Winkler Prins en een aantoonbare afkeer van iedere vorm van populaire cultuur.
Dan wordt er tenminste weer op niveau geluld![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:59 schreef Soul79 het volgende:
Ik bespeur enig sarcasme?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:59 schreef Soul79 het volgende:
Ik pleit voor een minimum leeftijdgrens van 75 jaar, minimaal twee hoogleraarsposten, een vermelding in de Winkler Prins en een aantoonbare afkeer van iedere vorm van populaire cultuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |