Laten ze de reclame en de trailers maar omdraaien, dan kun je makkelijk tijdens de reclame binnenkomen.
Oh, ik heb ook een hekel aan pauzes in films. Belachelijk om zo maar een film ineens te onderbreken
Waar erger jij je aan in de bios?
quote:Pathé RULES wat dat betreft ja, maar Pathé Arena zuigt. Wat een ongezellige, sfeerloze kutbioscoop zeg.
Op 01 oktober 2000 16:33 schreef Vork het volgende:
Pathé ArenA heeft gloof ik geen pauze's dás wel 'n voordeel opzich..
quote:Je moet ook VOOR de film begint gaan zeiken!
Pauze vinnik eigulluk wel fijn, ff zeiken.. om dat nou tijdens de film te gaan doen...?
Ik háát koters die door de film heen zitten te blèren, en dan bedoel ik niet alleen 12-16 jarigen, ook de volwassenen kunnen er wat van, vooral als het een grote groep is, vaak al halfdronken, moeten ze luidruchtig commentaar geven of een discussie beginnen.
WTF doen die gasten dan in een bioskoop?
Ook zo irritant is dat als de film net begint, dat er nog mensen moeten binnenkomen. Stommelingen! 15-20 minuten aan reclame en trailers, komen ze pas binnen als de film begint!
Oh ja, pauzes hoeven van mij niet. Misschien moet degene die de plastuit heeft uitgevonden maar een unisex bioskoopversie uitbrengen. Mwoah, in het donker zie je elkaar toch bijna niet
quote:idd
Op 01 oktober 2000 16:16 schreef David Letterman het volgende:
Mensen die luidruchtig commentaar gaan zitten leveren tijdens de film.....
En dan ook nog eens te pas en te oonpas gaan zitten gillen van het lachen tijdens een doodgewone actiefilm. Ga dan naar een comedy!
quote:pcies!!
Op 01 oktober 2000 17:46 schreef WebGuard het volgende:
Je gaat naar de bios voor de film...niet voor iets anders: dus geen reclame, geen pauze, geen trailers...just film!
Irritant:
- Mensen die luidruchtig halverwege de film weggaan ("Wat een kutfilm...")
- Als iemand midden in de zaal tijdens de film opstaat om naar de toilet te gaan ("Mag ik er even langs...")
- Kleine kinderen die tijdens de film gaan janken ("Ik vind het eng, mama...")
quote:Vergeten: bij mij, toen ik naar Blair Witch Project ging, zaten ze naast me voordurent te praten, te kloten met telefoon. En achteraan zaten ze Snake te spelen op mobiel (iritant piepje om de 10 seconden
Op 01 oktober 2000 17:54 schreef Zanderrr het volgende:
Bij slechte films is het wel leuk als het publiek een beetje luidruchtig is. Ik ben weleens naar zo'n horrornacht geweest, en elke bloederige moord op het scherm wordt dan door de zaal begeleid met hard gelach...Irritant:
- Mensen die luidruchtig halverwege de film weggaan ("Wat een kutfilm...")
- Als iemand midden in de zaal tijdens de film opstaat om naar de toilet te gaan ("Mag ik er even langs...")
- Kleine kinderen die tijdens de film gaan janken ("Ik vind het eng, mama...")
1) ga luidruchtig kauwen op je kaugom. Als ik boos omkijk negeer je dat en blaas je een bel die je *plats* vlak naast m'n oor laat knappen
2) je neemt je kleine broertje/zoontje/neefje/vriendje mee en zet die achter me. Omdat hij niet met z'n voeten bij de grond komt bungelen z'n beentjes en schopt hij dus de hele tijd tegen mijn stoel aan.
3) als je je kaugom hebt uitgespuugd (op de grond, waar ik dus straks insta) begin je met je chipszakje te kraken en kauw je met open mond.
4) dan belt je vriend/vriendin en je geeft even een korte samenvatting wat gebeurd is om vervolgens te vertellen wat je op het scherm ziet
5) als je vriend/vriendin heeft opgehangen ga je al je 134 beltonen beluisteren
6) dan ga je naar de wc waarbij je niet over m'n voeten heen stapt maar er voor de verandering OP stapt
7) terug van de wc besluit je dat je niks aan de film vind en loop je hard klagend weg
Trailers vind ik trouwens WEL leuk. Gewoon een indruk krijgen van wat voor film het is. Wel is het jammer als je in 1.5 minuut de hele film samengevat krijgt
Ik heb hem nog net geen dreun gegeven
Misschien een beetje off-topic maar wel irritant: als je thuis een video hebt gehuurd en je ouders gaan tijdens de film constant lopen zeiken, voor het beeld staan, telefoneren, etc.
quote:NEE! Ik weet precies wat er allemaal uitkomt en ik wil absoluut niet alvast in 5 minuten de halve film te zien krijgen. Trailers zuigen grote reet.
Op 02 oktober 2000 11:55 schreef Robino het volgende:
Het is toch fijn een voorproefje te kunnen zien van een film?
quote:Ik weet niet wat er uit komt, dus trailers vind ik wel leuk om te zien. Teasers zijn nog leuker.. check de Charlie's Angels teaser... woooow!!
Op 02 oktober 2000 11:58 schreef Arcee het volgende:
NEE! Ik weet precies wat er allemaal uitkomt en ik wil absoluut niet alvast in 5 minuten de halve film te zien krijgen. Trailers zuigen grote reet.
Meest irritante is als mensen dus halverwege de film weglopen. Bij Fight Club gebeurde dat nogal vaak... best wel domme mensen dus! Maar ik heb het ook meegemaakt met The 6th sense.. pfff Beregoeie film!
D'r uit schoppen. Allemaal.
[Dit bericht is gewijzigd door Ulx op 02-10-2000 12:31]
Overigens ga ik zelden naar de bioscoop, hooguit voorafgaand aan een avondje stappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |