fantastische man!quote:
Zwart/ wit TV ?quote:
AH oei, gevoelig punt binnen de familiequote:Op zondag 26 augustus 2007 21:02 schreef Arcee het volgende:
Ze doet haar boodschappen bij AH mét bonuskaart.
tikkie te kwistig met de botox, gok ik idd, zonde een beetje.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:03 schreef Cynix ® het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ze doet me een beetje denken aan een Furby. Zou het haar verkrampte glimlach zijn?
[afbeelding]
2 dacht ikquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:03 schreef Wup het volgende:
heeft zij kinderen?
Gadverdamme een huid als gepolijst kokosbrood.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:04 schreef milagro het volgende:
[..]
tikkie te kwistig met de botox, gok ik idd, zonde een beetje.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:04 schreef Cynix ® het volgende:
Wat is ze heerlijk gewoon gebleven he?
TV weer aan ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:06 schreef Ringo het volgende:
[..]
Gadverdamme een huid als gepolijst kokosbrood.
Plastische chirurgie![]()
Word gewoon oud, taart.
Thx, ik zapte precies op tijdquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:11 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zap even naar Wegmisbruikers omdat daar volgens het voorstukje zo meteen een Porsche in de vangrail duikt tijdens een achtervolging. Be right back.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:20 schreef Thelonious het volgende:
Een stukje jonger dan 62, haha.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:02 schreef Thelonious het volgende:
Zou ze van onderen er ook nog zo strak uitzien.
Die spreekt precies als Frans Bauerquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:16 schreef golfer het volgende:
Ah, papa De Mol moet ook nog even in beeld komen.
Nou? Zeg het eens?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben geen fan... kijk wel, maar ik vind het allemaal nogal tja...
Sicher, kerl.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:29 schreef Cynix ® het volgende:
Ik moest ff plassen, maar laat ze nou ook fragmenten van haar zélf zien?
Wel hervorragend duits, en dan die waterige ogen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:29 schreef golfer het volgende:
Een stukje film van jezelf uitzoeken om te bewijzen hoe goed je wel bent in een bepaald vak...tja.![]()
Hopelijk zorg hij nog voor een verrassing door uit zijn rol te vallen. Daar ga ik nu maar op inzetten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:29 schreef Mugger het volgende:
Ik vind het ook leuk, vooral omdat je bijna kunt voelen dat het Joris steeds meer moeite kost om z'n sarcasme te onderdrukken.
Oppervlakkig? Onboeiend? Onnodige zelfverheerlijking? Ongelofelijkequote:
Dat gaf ze ook toe voorafgaand aan het fragment hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:32 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ha! Ze gaat gewoon hele fragmenten van haar familie en HAARZELF uitzenden...![]()
Oh en wat ze net ging uitleggen: ´De hoofdrolspeelster blond.. de hoofdrolspeler dan donker... Na zoveel minuten moet de bedoeling van het verhaal duidelijk zijn, maar dan moet het toch even lijken alsof het niet zo gaat´ blabla.. => DAT LEEK NET EEN BOUQUETREEKS VERHAAL!!!![]()
Erg hoogstaand die Linda
![]()
Was dat niet die man die een paar weken later beteurd in beeld kwam met de boodschap dat z'n vrouw 'm verlaten had?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:01 schreef milagro het volgende:
fantastische man!
"hij heeft zijn vrouw ingeruild voor een kleuter"![]()
schande idd, je auto verkiezen boven je vrouw daarentegen![]()
ja , dat legt ze dus ook uitquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:32 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ha! Ze gaat gewoon hele fragmenten van haar familie en HAARZELF uitzenden...![]()
Oh en wat ze net ging uitleggen: ´De hoofdrolspeelster blond.. de hoofdrolspeler dan donker... Na zoveel minuten moet de bedoeling van het verhaal duidelijk zijn, maar dan moet het toch even lijken alsof het niet zo gaat´ blabla.. => DAT LEEK NET EEN BOUQUETREEKS VERHAAL!!!![]()
Erg hoogstaand die Linda
![]()
Ik dacht van niet. Dat was toch een keer gebeurd aan de tafel bij Barend en Witteman?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:33 schreef gronk het volgende:
[..]
Was dat niet die man die een paar weken later beteurd in beeld kwam met de boodschap dat z'n vrouw 'm verlaten had?![]()
Ik mis haar broer en neefje.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Heathen het volgende:
Oke filmpjes gekeken nu van haar huis, haar papa, haar acteerprestaties
Allemaal over haar ... zucht.
eh, ze heeft ergens een half uur geleden gezegd dat ze verslaafd is aan aandacht. Wat had je anders verwacht?quote:
Haar idolen zoals Marijke Helwegen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:39 schreef gronk het volgende:
[..]
eh, ze heeft ergens een half uur geleden gezegd dat ze verslaafd is aan aandacht. Wat had je anders verwacht?
Tien is uit de lucht, dus koos ze deze weg.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:41 schreef Bluezz het volgende:
Dröge![]()
Zomergasten is toch, dé ideale tv avond van een gast ?
'ik ben mijn eigen idool'quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:41 schreef Thelonious het volgende:
Haar idolen zoals Marijke Helwegen.
Zat ik net ook te bedenken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:41 schreef Bluezz het volgende:
Zomergasten is toch niet 'In de hoofdrol' ?
Zomergasten is toch, dé ideale tv avond van een gast ?
Nee hoor, is ook niks mis mee, alleen hebben we daar al erg veel alternatieven voor: RTL4, RTL5, RTL8, SBS6, Net5, Veronica en dan nog een hoop programma's op de publieke netten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:37 schreef N.icka het volgende:
Ik vind dit wel leuke tv hoor , beetje makkelijk vermaak , niks mis mee
precies, combineert prima met opruimen hierquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:37 schreef N.icka het volgende:
Ik vind dit wel leuke tv hoor , beetje makkelijk vermaak , niks mis mee
Juist omdat ze mainstream is.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:48 schreef Mugger het volgende:
Nou ik haak af. Wat een totaal oninteressante vrouw is dit eigenlijk. Hoe is die in godsnaam ooit 'beroemd' geworden?
hij heeft dat zelf al verteld dus het had niet veel uitgemaaktquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:50 schreef SunChaser het volgende:
Jammer dat ze Mathijs van Nieuwkerk niet bij naam durft teb noemen.
Idd, beetje operuimen en afwassen, prima achtergrondbehang.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:47 schreef milagro het volgende:
[..]
precies, combineert prima met opruimen hier
und , obwohl ein bischen viel Linda, ist sie mir sympathisch, oder so was
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:53 schreef SunChaser het volgende:
Ze jankt wel door over 10.
Het is niet alsof die interviewer het gesprek in een andere richting probeert te sturen..quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:53 schreef SunChaser het volgende:
Ze jankt wel door over 10.
Nogal.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:53 schreef Arcee het volgende:
Zo, het Talpa-debacle is hard aangekomen bij Linda.
LOL, weten we ook weer dat ze een hekel heeft aan Albert Verlinden:)quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:54 schreef Maartel het volgende:
Het is niet alsof die interviewer het gesprek in een andere richting probeert te sturen..![]()
Ach, ik mis na anderhalf jaar mijn oude werkgever nog steeds,en in de eerste maanden na mijn vertrek voelde het haast als een soort liefdesverdriet.. ik denk niet dat dat soort dingen makkelijker worden als je veel geld hebt, zeker als ze daar inderdaad lekker 'haar ding kon doen'..quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:53 schreef Arcee het volgende:
Zo, het Talpa-debacle is hard aangekomen bij Linda.
Eigenlijk heb je daar helemaal gelijk in. En ook zij mag zich net als ieder aangesproken voelen bij kritiek op haar broer. Hehe ik had je relativerende opmerking wel eventjes nodig.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:55 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ach, ik mis na anderhalf jaar mijn oude werkgever nog steeds,en in de eerste maanden na mijn vertrek voelde het haast als een soort liefdesverdriet.. ik denk niet dat dat soort dingen makkelijker worden als je veel geld hebt, zeker als ze daar inderdaad lekker 'haar ding kon doen'..
Vind je? Gewoon de documaakster zelfquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:55 schreef Wup het volgende:
een fantastiche documentaire zeggen ze.... maar wat een foute foute voice over...
Ik heb veel liever mensen zoals hem of Joost Zwagerman, wordt t veel boeiender en minder elitair. Zulke mannen weten wat er speelt in de wereld. Connie Palmen en Adriaan van Dis kennen alleen hun eigen wereldjequote:Op zondag 26 augustus 2007 22:05 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik kijk eigenlijk voor het eerst sinds tijden. Is die interviewer altijd zo vreselijk?
nee dat heb je gemistquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:05 schreef SunChaser het volgende:
Zegt Linda die haar eigen foto's voor haar magazine laat photoshoppen
Dat is inderdaad een dilemma. Maar dat had de VPRO zich natuurlijk ook kunnen bedenken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:48 schreef kleinzusje het volgende:
...ik vind het wel eerlijk van haar dat ze laat zien wat ze wil laten zien. Zich niet verschuilt achter "zogenaamde hoogstaande religie fragmentjes" onder het mom van "net alsof je iets zegt, maar niks zegt". Hoe moet ze dan het vooroordeel omkeren ? Door opeens VPRO fragmenten te laten zien ?
Ze heeft 6 weken lang 5 dagen per week 1 1/2 uur getraind voor die foto's om half tien s avonds.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:05 schreef SunChaser het volgende:
Zegt Linda die haar eigen foto's voor haar magazine laat photoshoppen
Wát is er volgens jou zo vreselijk aan Joris?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:05 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik kijk eigenlijk voor het eerst sinds tijden. Is die interviewer altijd zo vreselijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |