Nee, hij wil haar laten zeggen dat háár publiek dom is.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:36 schreef Argento het volgende:
Joris wil haar laten zeggen dat Nederlands dom zijn. Hij is er nog niet klaar mee.
Ja, eentje die al 20 jaar bij Mies op zolder stof stond te vangen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:47 schreef golfer het volgende:
1 van de 8, geweldig...hij heeft een kleuren-TV gewonnen.
De ideale schoondochter.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:44 schreef Kidney_Bean het volgende:
Dit gaat precies worden zoals ik al dacht: Linda blijft in haar rol van de lieve, gladde, zakelijke vrouw waar iedereen zich zogenaamd in ´herkent´.
Lijkt me echt doodvervelende televisie.quote:
Ik vind em wel te doen. Maar heb de indruk dat hij nu een beetje weggeblazen wordt door de vlot sprekende charmante Lindo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:51 schreef Eb het volgende:
Djeez wat is die Luyendijk irritant bezig zeg
Bla bla blaquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De ideale schoondochter.
Haar beste karaktertrek is trouwens dat ze gewone Nederlanders zo respecteert. In haar kringen schijnt dat heel bijzonder te zijn.
Vroeger bleef Nederland echt thuis voor 1 van de 8. Natuurlijk ook wel enigszins omdat er verder weinig anders te zien of te doen was, maar we hebben het hier wel over legendarische televisie.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:53 schreef Thelonious het volgende:
Lijkt me echt doodvervelende televisie.
Dat was gewoon toevallig een leuke kandidaat.
Tsja, ik heb geen hekel aan Linda. Integendeel, ik vind haar op zich wel sympathiek, maar we zouden nooit vrienden kunnen zijn, daarvoor komt ze me toch te denigrerend over. Bovendien hou ik zelf to-taal niet van het soort volksvermaak waar zij groot mee is geworden.quote:
fantastische man!quote:
Zwart/ wit TV ?quote:
AH oei, gevoelig punt binnen de familiequote:Op zondag 26 augustus 2007 21:02 schreef Arcee het volgende:
Ze doet haar boodschappen bij AH mét bonuskaart.
tikkie te kwistig met de botox, gok ik idd, zonde een beetje.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:03 schreef Cynix ® het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ze doet me een beetje denken aan een Furby. Zou het haar verkrampte glimlach zijn?
[afbeelding]
2 dacht ikquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:03 schreef Wup het volgende:
heeft zij kinderen?
Gadverdamme een huid als gepolijst kokosbrood.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:04 schreef milagro het volgende:
[..]
tikkie te kwistig met de botox, gok ik idd, zonde een beetje.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:04 schreef Cynix ® het volgende:
Wat is ze heerlijk gewoon gebleven he?
TV weer aan ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:06 schreef Ringo het volgende:
[..]
Gadverdamme een huid als gepolijst kokosbrood.
Plastische chirurgie![]()
Word gewoon oud, taart.
Thx, ik zapte precies op tijdquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:11 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zap even naar Wegmisbruikers omdat daar volgens het voorstukje zo meteen een Porsche in de vangrail duikt tijdens een achtervolging. Be right back.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:20 schreef Thelonious het volgende:
Een stukje jonger dan 62, haha.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:02 schreef Thelonious het volgende:
Zou ze van onderen er ook nog zo strak uitzien.
Die spreekt precies als Frans Bauerquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:16 schreef golfer het volgende:
Ah, papa De Mol moet ook nog even in beeld komen.
Nou? Zeg het eens?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben geen fan... kijk wel, maar ik vind het allemaal nogal tja...
Sicher, kerl.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:29 schreef Cynix ® het volgende:
Ik moest ff plassen, maar laat ze nou ook fragmenten van haar zélf zien?
Wel hervorragend duits, en dan die waterige ogen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:29 schreef golfer het volgende:
Een stukje film van jezelf uitzoeken om te bewijzen hoe goed je wel bent in een bepaald vak...tja.![]()
Hopelijk zorg hij nog voor een verrassing door uit zijn rol te vallen. Daar ga ik nu maar op inzetten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:29 schreef Mugger het volgende:
Ik vind het ook leuk, vooral omdat je bijna kunt voelen dat het Joris steeds meer moeite kost om z'n sarcasme te onderdrukken.
Oppervlakkig? Onboeiend? Onnodige zelfverheerlijking? Ongelofelijkequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |