Iedere wedstrijd die PSV wint wordt een lucky genoemd.. ik begin er haast aan te wennenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:17 schreef LuNaTiC het volgende:
Phew. Opgelucht, maar weer een hoop mensen die overdrijven en de term 'lucky' te pas en te onpas gebruiken...
Maar het gaat om de drie punten, tijd genoeg om na een stroef begin te groeien in het seizoen
quote:Koeman: "Het gaat snel met Afellay"
Ibrahim Afellay was vanmiddag duidelijk de uitblinker bij PSV. De jonge middenvelder was, naast zijn uitstekende spel, ook constant bezig met het coachen van zijn medespelers. Dit tot grote tevredenheid van Ronald Koeman.
De coach liet na afloop weten zelf ook verrast te zijn door de stormachtige ontwikkeling van de 21-jarige international. "Het gaat inderdaad hard met hem. Het is zeldzaam dat een middenvelder een man uitspeelt en een versnelling heeft. je zag ook dat de tegenstander drie keer geel nodig had om hem te stoppen en misschien wel rood had moeten hebben. Afellay ontwikkelt zich fantastisch."
De middenvelder zelf bleef kalm onder alle lovende kritieken. "Dit is een hele stugge ploeg. We wisten van te voren dat het moeilijk zou worden. We kregen twee hele goede kansen in de eerste helft en ik vond dat we toen goed speelden. Als het doelpunt niet valt, gaan de minuten wegtikken. Dan wordt het steeds moeilijker. Ik ben blij voor het elftal dat de goal alsnog viel. Dat ik dan dat goaltje meepak, is meegenomen voor mij."
Ook Koeman sprak van een goede overwinning. "De overwinning was verdiend, al vielen de goals juist in de mindere tweede helft. Maar ik vond dat we in de eerste helft al hadden moeten scoren. Toen hadden we drie behoorlijk grote kansen. Je weet dat het moeilijk voetballen is tegen een ploeg die inzakt. Zeker op kunstgras dat bovendien nog erg droog was, waardoor de bal moeizaam loopt. In de tweede helft was het een ander beeld."
Ruud Brood, coach van Heracles, baalde van het late verlies. "Doodzonde. Ik had niet het idee dat er nog een doelpunt zou vallen, we hebben geen kans weggegeven. Ik dacht niet dat we nog zouden verliezen. Toch maak ik een compliment voor mijn spelers."
Tot die prutser aan zijn eigen team gaat bouwenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:13 schreef pascalheister het volgende:
Zo zie je maar dat het met een prutser genoeg is om kampioen te worden, moet je nagaan wat er bij de rest v.d clubs zit
Winnen = Winnen,de rest er omheen is onzin..quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iedere wedstrijd die PSV wint wordt een lucky genoemd.. ik begin er haast aan te wennen
zo gaat dat toch elke keer als er een nieuwe trainer komt?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:20 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Tot die prutser aan zijn eigen team gaat bouwen
Dan stort alles als een kaartenhuis in elkaar
Koeman heeft tot nu toe alleen bewezen dat hij resultaten kan halen door het werk van zijn voorganger, voor de rest stelt hij niks voor
Dat zeg ik nou ook altijdquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:20 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Winnen = Winnen,de rest er omheen is onzin..![]()
Zal hier ook nog wel even doorgaanquote:
Als er een slechte trainer komt wel jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zo gaat dat toch elke keer als er een nieuwe trainer komt?
Sorryquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:23 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Zal hier ook nog wel even doorgaan
Oh, en misschien kan een mod nog "het officiele" vooraan in de TT zetten?
Heb je ook een eigen mening, dit heb ik nu al vaak genoeg gehoord.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:20 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Tot die prutser aan zijn eigen team gaat bouwen
Dan stort alles als een kaartenhuis in elkaar
Koeman heeft tot nu toe alleen bewezen dat hij resultaten kan halen door het werk van zijn voorganger, voor de rest stelt hij niks voor
Dankuquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:27 schreef dndiek het volgende:
De laatste tijd wordt vaker grote gebruikt dus dat heb ik er bij gezet... officiële kan ik er niet bij zetten door een bug met leestekens.
Volgende keer weer wat spitsen erbij
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:30 schreef andre347 het volgende:
Jep, Farfan en Danko moeten Koné assisteren volgende week, tegen wie moeten we dan?
quote:za 25-8 19.30 PSV - NEC
Thuis tegen NEC, en daarna uit tegen Twente. Volgende week zal Farfan er denk ik nog niet bij zijn, maar Perez kan dat dan opvangen hopelijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:30 schreef andre347 het volgende:
Jep, Farfan en Danko moeten Koné assisteren volgende week, tegen wie moeten we dan?
anders lees je de OP even doorquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:30 schreef andre347 het volgende:
Oke, maar er waren al wat users die me hielpen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
anders lees je de OP even door
ik niet snapquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:54 schreef -Mo- het volgende:
Nu kunnen we eindelijk gewoon weer om 19:00 de televisie aandoen en om 19:15 weer de televisie uitdoen.
Uhuh.quote:
http://www.bndestem.nl/cultuur/article1767133.ecequote:Wij beginnen in principe met de belangrijkste wedstrijd, met een van de 'paaf-clubs', PSV, Ajax, AZ of Feyenoord. Dat is zondag landskampioen PSV, maar je kunt ook voor Utrecht-Feyenoord kiezen. Het ligt er maar aan wat je belangrijk vindt. Maar als je maar drie wedstrijden op een avond hebt, en één topclub, kun je die ook in het midden zetten. Daarom zeg ik in principe."
We hebben goeie spitsten dus het kan ook wel een productief seizoen wordenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het wordt dus weer een seizoen vol nipte overwinningen.
Boe-hoe... Het is ook allemaal niet eerlijk...quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:10 schreef J.Herrer het volgende:
Hou op man, als er 1 ploeg lucky is, is het PSV wel
Idd johquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Boe-hoe... Het is ook allemaal niet eerlijk...
Teren op het verleden. Tsja, als het heden niets positiefs te brengen heeft blijft er ook weinig anders over...quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:37 schreef J.Herrer het volgende:
Vergelijk Ajax' palmares eens met die van psv
Geef niet hoor, ik zou daar ook van huilen
Ajax het verleden, PSV het hedenquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:37 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Idd joh
Weet je wat triest is? Met z'n allen op Afellay intrappenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:06 schreef Damzkieee het volgende:
Huilie die Affelay
Gelijkspel was verdiend geweest.
De kampioen die moet tijdrekken in Almelo, wat triest jongens. Succes dit seizoen
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Weet je wat triest is? Met z'n allen op Afellay intrappen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hier in Nijverdal/Hellendoorn is 3 kwart van de lui voor HA, als ik dan met m'n PSV-shirt over straat loop, hoor ik zóóóó vaak: "Doe dat lelijke shirt uit joh" en: "en als ajax op 1 staat ben je zeker voor ajax."
Paupers
Die was wel 'lekker' bezig ja...quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed gezegd. Maas had verdomme 4 keer rood mogen hebben
Affie ging ook bij ieder wissewasje naar de grond toequote:Op zondag 19 augustus 2007 20:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
Toch wel jammer dat het maar 0-2 bleef.Maar had eerder een verlies verwacht dus ben er tevreden mee.
Ow trouwens wel bijzonder triest van dat skijt heracles met zijn constante overtredingen op Affie.
Lijers.
Gelukkig kregen er niet meer geel, want hij loopt de hele wedstrijd te huilen om zn moeder. Wat een mietje zegquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Weet je wat triest is? Met z'n allen op Afellay intrappen.
4x?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed gezegd. Maas had verdomme 4 keer rood mogen hebben
Scheer vooral alle Heracles fans over 1 kam ja, trouwens ken ik andersom ook wel een aantal voorbeelden. Maar daar willen ze in Enschede niets van weten?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:44 schreef Luizao het volgende:
Dat zijn diezelfde jongens die een paar jaar terug nog met een shirt van FC Twente aanliepen.. dus waar praten ze over!
[..]
Jij bent vast fan sinds 1995quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:37 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Idd joh
Neem wel een doos Tempo mee, want het is nogal een huilbaby.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:16 schreef koningdavid het volgende:
10 miljoen voor Affellay en we komen hem maandag ophalen ok?![]()
De echte huillie's komen allemaal in dit topic klagenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Neem wel een doos Tempo mee, want het is nogal een huilbaby.
Volgens mij huilen jullie net zo hard dat Maas rood had moeten hebben maar kijken jullie niet naar Alcides.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De echte huillie's komen allemaal in dit topic klagen
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:23 schreef LudoSanders het volgende:
Zonder kunstgrasveld speelde Heracles al lang en breed weer mee in de onderste regioenen van de Jupiler league.
Ik heb geen post over Maas gedaanquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Volgens mij huilen jullie net zo hard dat Maas rood had moeten hebben maar kijken jullie niet naar Alcides.
Maar wellicht had je nog minder punten gehaald op gras thuis, dus in principe kan je er verder weinig conclusies aan vastbinden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Zowel het kampioensjaar in de 1e divisie en het 1e jaar in de eredivisie werden er uit meer punten gepakt dan thuis.
Ik had het hier drukker verwacht met al die successupporters.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Huilliquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik had het hier drukker verwacht met al die successupporters.
Dit is niet het Ajax topic.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wellicht ja, wat is wellicht waard?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Maar wellicht had je nog minder punten gehaald op gras thuis, dus in principe kan je er verder weinig conclusies aan vastbinden.
Nee precies, blijft speculeren. Het ligt er nou eenmaal, en daar moeten tegenstanders zich maar op aanpassen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wellicht ja, wat is wellicht waard?
Wellicht hadden we met ons knollenveld dat er voor de kunstgrasmat lag de titel wel gepakt omdat de keeper van de tegenpartij de bal mistte door een polletje.
Verstandigste opmerking. Zo zit het. Je kunt het ook zien als dat wij ons moeten aanpassen op het gras van de tegenstander.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee precies, blijft speculeren. Het ligt er nou eenmaal, en daar moeten tegenstanders zich maar op aanpassen.
Inderdaad, al kan ik de reactie tov het kunstgras van velen ook wel begrijpen. In het begin dacht ik ook: 'Wtf moeten we hiermee?!' en had ik ook liever gewoon een goede grasmat.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee precies, blijft speculeren. Het ligt er nou eenmaal, en daar moeten tegenstanders zich maar op aanpassen.
2e ploegje?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
Maar misschien kunnen de Heracles fans in dit topic beter hun tweede ploegje weer gaan aanmoedigen?
Discussie is hier niet toegestaan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
Maar misschien kunnen de Heracles fans in dit topic beter hun tweede ploegje weer gaan aanmoedigen?
Hij doelt op Zapper denk ikquote:
Mits jullie dan echt gras hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Discussie is hier niet toegestaan?
Succes verder in de competitie en tot volgend jaar. Hopelijk dan wel met mooi voetbal.
Het zit je echt hoog hč?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jaquote:
Ik las toch echt fans, dat is meervoud. Bovendien is niet iedereen vanaf de oprichting fan van een club. Heracles had in de 1e divisie ook al vaak 5.000 a 5.500 toeschouwers, dus qua successupporterij valt het ook wel reuzemee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij doelt op Zapper denk ik. Die, tot aan de promotie van Heracles, veelvuldig in het PSV topic postte. Nu kankert ie er op
.
Juist op kunstgras is mooi voetbal mogelijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:44 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Mits jullie dan echt gras hebben![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij doelt op Zapper denk ik. Die, tot aan de promotie van Heracles, veelvuldig in het PSV topic postte. Nu kankert ie er op
.
Discussie is hier zeker toegestaan. Ik lees echter alleen maar woorden als huilie, kaartaannaaier, mazzel. Tsja, lastig discussiëren. En als je voro mooi voetbal bent, ga je toch naar het AZ-topic? Heb je alleen nooit een feestje.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Discussie is hier niet toegestaan?
Succes verder in de competitie en tot volgend jaar. Hopelijk dan wel met mooi voetbal.
Je maakt mij niet wijs dat je echt geniet van het tijdrekken bij een 1-0 voorsprong.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Discussie is hier zeker toegestaan. Ik lees echter alleen maar woorden als huilie, kaartaannaaier, mazzel. Tsja, lastig discussiëren. En als je voro mooi voetbal bent, ga je toch naar het AZ-topic? Heb je alleen nooit een feestje.
Dit is het PSV-topic. PSV: club van de drie punten, no matter what. Club van de eenheid. Club van de kampioenschappen. Zin in een feestje aan het eind van het jaar? Wees welkom. Laat je wel het mooie voetbal buiten please?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:17 schreef Damzkieee het volgende:
Mooie overwinning heren
Alleen ben ik bang dat jullie weer geen kampioen worden, want die schijtclub uit Eindhoven speelt weer net zo als vorig jaar. Tijdrekken in Almelo
Het kampioenschap is jullie gegund na wat ik vandaag gezien heb.
Oké, het was maar een fan..quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat heb je goed. Ik bezoek ook regelmatig een potje van Ajax
Alleen dat eerste is wat overdreven.
Maar met die club uit Eindhoven heb ik niets, ik hou van mooi voetbal.
Wij komen naar het stadion om weer met 3 punten naar huis te gaanquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat je echt geniet van het tijdrekken bij een 1-0 voorsprong.
Jullie trainer zegt zelf dat jullie dit seizoen mooier willen gaan voetballen. We komen toch allemaal naar het stadion voor een mooie pot voetbal?
Hij was altijd al Heracles fan, alleen nu Heracles meer op de voorgrond treedt ivm spelen in eredivisie komt dat eens te meer naar voren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik dacht altijd dat hij gewoon 100% PSV-ert was. Trieste overlopert.
Ach een verkapte jood, dat verklaart weer genoegquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Oké, het was maar een fan..
a) Wat is er verboden aan om een voorkeur te hebben tussen Ajax en PSVquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Oké, het was maar een fan..
Moeilijk te verkroppen hč, dat neutrale supporters liever Ajax zien winnen dan PSV. Hoe zou dat toch komen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:51 schreef knep het volgende:
[..]
Ach een verkapte jood, dat verklaart weer genoeg.
Kloptquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:50 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Rubber heeft ook affectie met, ehm, nec was het?
Het kan me helemaal niets boeien, alleen kom jij hier stoken en tegelijkertijd slijmen in het ajax topic. Daar wordt je op gewezen, verder niets aan het handje hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Moeilijk te verkroppen hč, dat neutrale supporters liever Ajax zien winnen dan PSV. Hoe zou dat toch komen?
Heerlijk argument weer hoor. Ik ben een paar wedstrijden bij Ajax geweest, paar keer bij Feyenoord en een keer bij Zwolle en paar keer de Graafschap. Verder heb ik een 6tal jaar een seizoenskaart bij Heracles.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:51 schreef knep het volgende:
[..]
Ach een verkapte jood, dat verklaart weer genoeg.
Amen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het ging vooral over je collega, maar goed ik heb weer genoeg gehapt. On topic maar weerquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heerlijk argument weer hoor. Ik ben een paar wedstrijden bij Ajax geweest, paar keer bij Feyenoord en een keer bij Zwolle en paar keer de Graafschap. Verder heb ik een 6tal jaar een seizoenskaart bij Heracles.
Ben ik nu een verkapte superboer, rotterdammer, jood, zwollenaar?
Maak je niet druk, ik ben al weg. De frustratie is al wat gezakt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:56 schreef knep het volgende:
[..]
Het kan me helemaal niets boeien, alleen kom jij hier stoken en tegelijkertijd slijmen in het ajax topic. Daar wordt je op gewezen, verder niets aan het handje hoor.
- A: Niets, niet meer dan normaal. Al is het bezoeken van een ploeg waar je enkel een voorkeur voor hebt t.o.v. PSV dubieus.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
a) Wat is er verboden aan om een voorkeur te hebben tussen Ajax en PSV
b) Wat is je punt?
Ik reageer hier op de wedstrijd. Wat doe je trouwens zelf in het Ajaxtopic?
Als jullie vaker zoals vandaag spelen gaan jullie nog flink punten pakken. Put daar moed uitquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ik ben al weg. De frustratie is al wat gezakt.
Waar je je druk om kan maken zeg.
Nee daar vertoon ik me niet, net zoals zij zich niet bij ons vertonenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
- A: Niets, niet meer dan normaal. Al is het bezoeken van een ploeg waar je enkel een voorkeur voor hebt t.o.v. PSV dubieus.
-B: Het gezaag van je over huillie dit, matennaaier dat, kutvoetbal zus, Alcides nog erger zo.
Ik denk dat ik gewoon in het Ajax topic las, of lees jij niet in het topic van grote concurrent Twente?
Hm nog een compliment ook. We spelen al 3 seizoenen Eredivisie op deze manier en 3x hebben jullie het vrij moeilijk gehad, net als Ajax trouwens en Feyenoord. We zullen proberen Ajax punten af te troggelen, maar dat neemt niet weg dat ik hun liever kampioen zie worden dan jullie op dit moment. Maar dat is aan PSV om te bewijzen dat zij het verdienen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:02 schreef knep het volgende:
[..]
Als jullie vaker zoals vandaag spelen gaan jullie nog flink punten pakken. Put daar moed uit.
En doe dat vooral tegen Ajax
Hmm... Je avatar: Heracles (verloren van PSV), Ronaldinho (Barcelona), Real Madrid (ook verloren van PSV in Railway Cup).quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Moeilijk te verkroppen hč, dat neutrale supporters liever Ajax zien winnen dan PSV. Hoe zou dat toch komen?
Ben zwaar benieuwd wat PSV kan als de volledige aanval beschikbaar is (en ingespeeld isquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hm nog een compliment ook. We spelen al 3 seizoenen Eredivisie op deze manier en 3x hebben jullie het vrij moeilijk gehad, net als Ajax trouwens en Feyenoord. We zullen proberen Ajax punten af te troggelen, maar dat neemt niet weg dat ik hun liever kampioen zie worden dan jullie op dit moment. Maar dat is aan PSV om te bewijzen dat zij het verdienen.
Ken de geschiedenis. Ronaldinho avatar vanwege een verloren weddenschap in het PrimeraDivisíon topic.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hmm... Je avatar: Heracles (verloren van PSV), Ronaldinho (Barcelona), Real Madrid (ook verloren van PSV in Railway Cup).![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bijna goed, sinds '93quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij bent vast fan sinds 1995
Hmmm... Ik heb net in mijn geschiedenisboek van vorig jaar niks daarover kunnen vinden..quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ken de geschiedenis. Ronaldinho avatar vanwege een verloren weddenschap in het PrimeraDivisíon topic.
bronquote:19/8/2007 - DN: PSV wil 20 miljoen voor Da Costa
(Gepost door RvN)
Volgens de Portugese krant Diario de Moticias heeft Claudio Ranieri, coach van Juventus, de leiding de opdracht gegeven onderhandelingen met PSV te starten over de mogelijke transfer van Manuel da Costa. De verdediger wordt al langer in verband gebracht met interesse van Juventus. Volgens de Portugese krant wil PSV alleen praten als de Italiaanse club 20 miljoen euro wil betalen als afkoopsom voor de verdediger.
Had ik al gelezen ja, en terecht. Flink dokken, niet akkoord gaan met een mieterig miljoentje of 5.quote:
Mwa we hebben wel wat achter de hand, maar als hij gaat, graag wel een centrale verdediger terug.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:30 schreef Damzkieee het volgende:
Op die positie hebben jullie toch zelf ook wel vervangers?
20 miljoen is wel erg veel trouwens.
Addoquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:30 schreef Damzkieee het volgende:
Op die positie hebben jullie toch zelf ook wel vervangers?
20 miljoen is wel erg veel trouwens.
Denk dat het nu wel lastig wordt om nog een capabele centrale verdediger aan te trekken, zo op het laatste moment.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa we hebben wel wat achter de hand, maar als hij gaat, graag wel een centrale verdediger terug.
Dat is wel zeker, zeker een met zoveel talent.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Denk dat het nu wel lastig wordt om nog een capabele centrale verdediger aan te trekken, zo op het laatste moment.
Hoe durf je Bruggink in 'één adem te noemen met Nilis en Ruudquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef ASSpirine het volgende:
De voorhoede is wel fantastisch bij PSV, hopelijk zijn ze samen ook fantastisch. Goed op elkaar inspelen en we kunnen misschien een doelpuntenfestijn hebben dit seizoen. Herriner me nog RvN, Luc Nilis en Arnold Bruggink, eindigend met meer dan 100 doelpunten dat seizoen
hij scoorde veel dat seizoenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe durf je Bruggink in 'één adem te noemen met Nilis en Ruud![]()
Daar heb je hetquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hij scoorde veel dat seizoen
das gewoon smerig, ik let daar nooit opquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:53 schreef Bos81 het volgende:
Never mind de PI
Bruggink kwam duidelijk te kort om een seizoen lang te presteren bij PSV, maar belangrijke goals heeft hij zeker gemaakt.
Vroeg ik me ook al af jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand video's (!!) van de goals ?
http://goalzzz.50webs.com/psv.html is gestopt ?
Beter dan Westerhof iigquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:39 schreef Chivu het volgende:
Wat een heerlijke man is die Jan Reker om naar te luisteren zeg. Gewoon eentje die nergens omheen draait.
alvast de gifjes en ik verwacht een samenvatting op www.psv.tvquote:
Gemiddeldes van 97/8 tm 00/1quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:46 schreef Blawh het volgende:
Heracles had in de 1e divisie ook al vaak 5.000 a 5.500 toeschouwers, dus qua successupporterij valt het ook wel reuzemee.
Sinds '99/'00 speelt Heracles in het Polman stadion, sindsdien zaten er ieder seizoen gemiddeld rond de 5000 mensen minimaal. Bovendien ben ik benieuwd naar de gemiddeldes na 00/01, want daarna speelde Heracles ook nog een paar jaar in de 1e divisie. Jammer dat je die cijfers niet post, want zo probeer je een conclusie te geven obv cijfers die niet compleet zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gemiddeldes van 97/8 tm 00/1
2.033 3.604 4.854 4.673
http://psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5278quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Over 10 minuten komt de samenvatting op psv.tv, volgens het filmpje met de reacties.
Viel mij idd ook op, wel verfrissend in de voetballerijquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:39 schreef Chivu het volgende:
Wat een heerlijke man is die Jan Reker om naar te luisteren zeg. Gewoon eentje die nergens omheen draait.
Simpel, ik heb ze niet, heb gegoogled en kwam zo aan deze cijfers, komen van de civ site dus als je beter zoekt zal je ze best vinden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:02 schreef Blawh het volgende:
Jammer dat je die cijfers niet post, want zo probeer je een conclusie te geven obv cijfers die niet compleet zijn.
nog 2 weken aan de kantquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel een degelijke winst weer, uitstekend gedaan. PSV maakt wel vaker gebruik van het laatste kwartier en dat is klasse als het lukt.
Hoe zit het met Farfan?
12 miljoen dollarquote:'Fiorentina weer in de markt voor Farfan'
Corriere dello Sport, altijd goed voor geruchten, meldde afgelopen weekend dat Fiorentina weer in de markt is voor Jefferson Farfan. De Italiaanse club werd de afgelopen seizoenen meerdere malen in verband gebracht met Farfan. Deze zomer zijn ze al geruime tijd op zoek naar een aanvaller. Het bedrag van 12 miljoen dollar dat ze te besteden hebben, lijkt echter niet voldoende om Farfan weg te kunnen halen uit Eindhoven.
De gedachten van Farfan zelf gaan echter meer uit naar zijn vaderland, waar een aardbeving voor vele slachtoffers zorgde in Peru. De spits liet zijn medeleven uitgaan naar de slachtoffers en liet weten zich zorgen te maken om zijn familie en vrienden in het thuisland.
Net effe 10 miljoen dollar te weinigquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:00 schreef Neoktheone het volgende:
Van PSV netwerk:
[..]
12 miljoen dollar![]()
Dat is normaal. Dat is het zand dat op kunstgras ligt dat omhoog schiet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:45 schreef ASSpirine het volgende:
Was het soms nat, of is dat normaal bij een kunstgrasveld dat er van tijd tot tijd wat witte stof opspringt als men even stopt?
Wel mooie acties van Afellay
Zelfs een hoge productie wil niet zeggen dat je niet nipt wintquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:53 schreef andre347 het volgende:
[..]
We hebben goeie spitsten dus het kan ook wel een productief seizoen worden
Ik heb cijfers vanaf 99/00quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Simpel, ik heb ze niet, heb gegoogled en kwam zo aan deze cijfers, komen van de civ site dus als je beter zoekt zal je ze best vinden.
En dan mag je het $-tekentje in een ¤-tekentje veranderen, dan kunnen ze gaan praten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Net effe 10 miljoen dollar te weinig![]()
Pro-Ajax-mediaquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:14 schreef ganzenherder het volgende:
Volgens het Algemeen dagblad wil Afellay al weer weg![]()
Nou, als er een grote club zich meldt voor hem moet je niet raar staan te kijken dat hij écht weg wil. Hij is al meerdere keren kampioen geworden met PSV en de CL gaat ie hier echt niet winnen. Voor sportieve en financiële verbetering zal hij gewoon ergens anders moeten kijken. Als hij binnen een jaar vertrekt kijk ik niet raar op.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:14 schreef ganzenherder het volgende:
Volgens het Algemeen dagblad wil Afellay al weer weg![]()
Denk dat t nog te vroeg voor hem is, hij moet maar eens eerst een echt topseizoen draaien zonder weer een blessure terwijl ie net in vorm is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, als er een grote club zich meldt voor hem moet je niet raar staan te kijken dat hij écht weg wil. Hij is al meerdere keren kampioen geworden met PSV en de CL gaat ie hier echt niet winnen. Voor sportieve en financiële verbetering zal hij gewoon ergens anders moeten kijken. Als hij binnen een jaar vertrekt kijk ik niet raar op.
quote:De spectaculaire ontwikkeling van Ibrahim Afellay ontgaat niemand. Volgens het Algemeen Dagblad liet de middenvelder van PSV zondagmiddag na afloop van het duel tegen Heracles Almelo zelfs voorzichtig doorschemeren een vertrek niet uit te sluiten.
De international merkte volgens de ochtendkrant voorzichtig op dat hij over een buitenlands avontuur zou nadenken als zich vóór 1 september een mooie kans voordoet. Afellay liet daarnaast ontvallen dat iedere voetballer zijn ambities heeft.
Het talent heeft een contract in Eindhoven tot medio 2010. De landskampioen wilde de verbintenis vorig seizoen al openbreken, maar de onderhandelingen leidden toen niet tot een vernieuwde overeenkomst.
Afellay was gisteren met afstand de beste speler op het veld van Heracles. Met een droge knal opende hij zeven minuten voor tijd de score, om vervolgens in de slotminuut een assist op Mike Zonneveld te geven.
Dat denk ik ook maar ik vind het helemaal niet vreemd dat hij al bezig is met zijn volgende stap. Zoals ik al zei: hij heeft bij PSV al de nodige sportieve successen meegemaakt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:07 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Denk dat t nog te vroeg voor hem is, hij moet maar eens eerst een echt topseizoen draaien zonder weer een blessure terwijl ie net in vorm is.
Dat gaat steeds meer voorkomen, Nederland gaat al zijn talenten binnenkort al na 1 seizoen kwijtraken vrees ik.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar ik vind het helemaal niet vreemd dat hij al bezig is met zijn volgende stap. Zoals ik al zei: hij heeft bij PSV al de nodige sportieve successen meegemaakt.
Klopt, al werd Salcido (op dit moment toch onze beste verdediger) aan het eind van de wedstrijd lelijk voorbij gelopen door Glusevic (toch niet de snelste en meest technische speler op de Nederlandse velden), waaruit er bijna gescoord werd. Daar schrok ik dan toch wel weer een beetje van.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs een hoge productie wil niet zeggen dat je niet nipt wint.
Dat lijkt me ook het grootste pluspunt van gisteren: de boel achterin droog gehouden.
Sowieso, maar ze hebben daarvoor nog een oefenwedstrijd tegen v.v. UNA uit Veldhoven gespeeld. Daar hebben ze ook kunstgras liggen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:23 schreef Chadi het volgende:
Dat kunstgras is zwaar kut.
Scorebordjournalistiekquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Trouwens viel het jullie ook op dat de overwinning van Feyenoord dik verdiend was en de statistieken en kansen tegen hun spraken. En dat PSV gelukkig was terwijl die de statistieken en kansen mee hadden?
Nou ja, Afellay zal dit seizoen nog wel blijven maar ik zou het in zijn geval best snappen als hij weg wil. Hij is volgens mij sinds hij bij de selectie van PSV zit al 2 keer kampioen geworden en hij gaat met PSV echt de CL niet winnen. Dus als hij sportief hogerop wil ligt een vertrek voor de hand. En mocht hij zich dit jaar goed ontwikkelen (en de voortekenen lijken gunstig) dan vind ik het niet gek als hij vertrekt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gaat steeds meer voorkomen, Nederland gaat al zijn talenten binnenkort al na 1 seizoen kwijtraken vrees ik.
Ik bedoel, Drenthe, beetje leuk jeugd EK en nu zit ie bij Real, dat gaat toch nergens over?
Die jongen verdient genoeg om moeders ook mee te nemen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Afellay naar het buitenland?
Die jongen woont nog thuis bij zijn moeder en komt elke dag op en neer vanuit Utrecht met de auto/trein...
En dat zou dan in één klap alleen in Spanje/Italië in een kast van een huis moeten wonen?
naaah...![]()
hehe.. dat lijkt me wel duidelijk ja.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Die jongen verdient genoeg om moeders ook mee te nemen.
Ik eigenlijk niet. Hij moet nog zeker twee seizoenen blijven en dan is hij nog snel vertrokken. Die gozert is 21...quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou ja, Afellay zal dit seizoen nog wel blijven maar ik zou het in zijn geval best snappen als hij weg wil.
maar wij stonden al 1-6 verdiend voorquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoezo lucky in de 84e minuut? Die hoort er nog echt bij. Moest Heracles niet verslappen. In de 91e scoren door een schwalbe is pas triest en antivoetbal
PSV
Ajax
Voetbal = bal in netje schoppen. Deden wij toch 2x?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:26 schreef BonJovi het volgende:
[..]
maar wij stonden al 1-6 verdiend voor![]()
anti voetbal
Als je zijn contract nu openbreekt, dan zullen er weer eisen van de kant van de speler komen (lees: manager van de speler). Een ontsnappingclausule, een gelimiteerde transfersom, etc...quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:46 schreef pascalheister het volgende:
dat contract van afellay meteen openbreken, en een mega salaris geven
Was te verwachten door die debielen van heracles die het steeds op affie hadden gemunt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:53 schreef ganzenherder het volgende:
En ja hoor, Afellay heeft weer eens een blessure nu hij net in vorm is, hoe verassend![]()
Zoals Ricky vd Bergh zei: als je zó goed bent krijg je gewoon een bult schoppen. Incasseren heet dat. Ronaldinho doet al jaren niet anders. Hoewel ik beide figuren uitermate irritant vind en de vergelijking mank vind gaan 'vragen' ze er natuurlijk wel om met hun manier van spelen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Was te verwachten door die debielen van heracles die het steeds op affie hadden gemunt.
Er zijn ook voetballers die niet kunnen incasseren.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zoals Ricky vd Bergh zei: als je zó goed bent krijg je gewoon een bult schoppen. Incasseren heet dat. Ronaldinho doet al jaren niet anders. Hoewel ik beide figuren uitermate irritant vind en de vergelijking mank vind gaan 'vragen' ze er natuurlijk wel om met hun manier van spelen.
Ik vind het en blijf het triest vinden om alleen maar affie te pakken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zoals Ricky vd Bergh zei: als je zó goed bent krijg je gewoon een bult schoppen. Incasseren heet dat. Ronaldinho doet al jaren niet anders. Hoewel ik beide figuren uitermate irritant vind en de vergelijking mank vind gaan 'vragen' ze er natuurlijk wel om met hun manier van spelen.
Zaterdag tegen NECquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:36 schreef WooZ het volgende:
Wanneer heeft kone eigenlijk voor het laatst gescoord, tegen heereveen ofzo![]()
Dude, het waren zeker kaarten. Maar vooral nuttige overtredingen en zeker geen doodschoppen waardoor de geblesseerd raakte.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Was te verwachten door die debielen van heracles die het steeds op affie hadden gemunt.
Een sliding van achter is rood ja, dit is niet meer dan een professionele overtreding. Een heel klein tikje om de counter eruit te halen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:00 schreef knep het volgende:
Tja, was vanachter op de man niet standaard rood?
Hij had niet AL geel, hij krijg zijn kaar voor die overtreding hierboven. Verder heeft hij amper een overtreding gemaakt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
vd Bergh moest daarvoor gewoon rood krijgen want meneer had al geel.
ja stelde niks voor he, tuurlijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dude, het waren zeker kaarten. Maar vooral nuttige overtredingen en zeker geen doodschoppen waardoor de geblesseerd raakte.
Als ik zo naar de lichaamsuitdrukking kijk is het niet bepaald een 'professioneel heel klein tikje'.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Een sliding van achter is rood ja, dit is niet meer dan een professionele overtreding. Een heel klein tikje om de counter eruit te halen.
Maar goed, als dit rood is dan kan je het voetbal weg stoppen omdat dan iedere wedstrijd gestaakt moet worden vanwege teveel rode kaarten.
Zeg ik dat? Jullie doen voorkomen of Heracles een ordinaire schopploeg is die Afellay helemaal kapot hebben getrapt. Verder weigeren jullie te kijken naar die Alcides, alsof dat een lieverdje is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja stelde niks voor he, tuurlijk![]()
Hij haalde met zn rechterbeen door ?? Deze foto geeft een zwaar vertekend beeld.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dude, het waren zeker kaarten. Maar vooral nuttige overtredingen en zeker geen doodschoppen waardoor de geblesseerd raakte.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit was de overtreding waarvan Koeman zei dat het rood moest zijn, kijk eens hoe klein het tikje is en hoe erg Afellay huilt.
Doet hij nu voorkomen of zijn beide enkels net een aanslag hebben gehad?
Volgens mij worden doodschoppen in samenvattingen altijd duidelijk in beeld gebracht met herhaling en al. Waarom heb ik deze niet gezien? Het waren stevige overtredingen, maar jullie maken er hier een heel erg groot drama van.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:09 schreef LuNaTiC het volgende:
Oja op basis van een foto vaststellen of het wel of geen overtreding was...
Omdat gisteren Heracles - PSV was en een forum bestaat om te discusseren. Als er dingen gezegd worden in de lijn van 'Afellay geblesseerd omdat ze van Heracles allemaal Afellay aanpakten' en er werd al eerder gezegd dat Maas 4x rood had kunnen hebben en 'Bergje' ook dan zijn wij het daar niet mee eens en mogen we er wat van zeggen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom heraclesjes steeds terugkomen hier...wij denken zo.. jullie denken zo.. jullie hoeven mij of andere niet iets op te dringen dat het dit of dat was.
Ik vond het minimaal rood voor Bergje.
Klaar.
(en nu zoek ik mn nest op)
Mijn Spaans is niet zo best, staat er ongeveer hetzelfde als in de link een paar posts hierboven van voetbalzone?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:29 schreef venomsnake het volgende:
Kone naar Sevilla?
Hier het artikel op Marca.
http://www.marca.com/edic(...)arrollo/1027679.html
Er staat dat Sevilla en PSV aan het onderhandelen zijn over de transfer van Kone. Er staat dat ze dicht bij een akkoord zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:41 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Mijn Spaans is niet zo best, staat er ongeveer hetzelfde als in de link een paar posts hierboven van voetbalzone?
Oké, dankjequote:Op maandag 20 augustus 2007 23:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Er staat dat Sevilla en PSV aan het onderhandelen zijn over de transfer van Kone. Er staat dat ze dicht bij een akkoord zijn.
Verder nog een stukje over Kone zelf, waar ie vandaan komt etc.
Alleen voor 15> miljoen mag hij weg van mij. Hij kan veel dingen maar helaas kan hij ook een paar dingen totaal nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:13 schreef TimoBasso het volgende:
Ik zie stiekem Kone' toch wel graag vertrekken..
Veel liever dan Väyrynen,Ik hoop trouwens dat Mika dit jaar zijn stempel kan zetten.
"Mocht hij niet vertrekken"
Maar PSV is wel bereid om mee te werken aan een transfer?quote:Eerder wees Koné persoonlijk een overgang naar Galatasaray van de hand, terwijl PSV bereid was in te gaan op het riante Turkse bod.
Waarom geen vergelijking met Babel? Bijna dezelfde spelers. Babel 17 miljoen. Dan moet Kone voor 15 toch wel kunnen zou je zeggen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat verwachten jullie dan? 20 miljoen?
Technisch gezien een mooie voetballer, maar zijn rendement blijft nogal vaak uit. Één op één faalt ie constant. En begin nu niet over Babel, want ook zijn scorend vermogen is om van te huilen
[..]
Maar PSV is wel bereid om mee te werken aan een transfer?Voor hoelang heeft hij nog een contract dan? Kijk als dit zijn laatste jaar is kan je nu nog mooi cashen
Het bedrag van Babel vond ik zoals eerder gezegd ook absurd. Maar hey als PSV bij het bod van Galatasaray al mee wou werken om Koné aan hun af te lossen, waarom nu dan ook niet zou je zeggen. Toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom geen vergelijking met Babel? Bijna dezelfde spelers. Babel 17 miljoen. Dan moet Kone voor 15 toch wel kunnen zou je zeggen.
omdat als we 9 miljoen accepteren dan maken we verlies op Konequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het bedrag van Babel vond ik zoals eerder gezegd ook absurd. Maar hey als PSV bij het bod van Galatasaray al mee wou werken om Koné aan hun af te lossen, waarom nu dan ook niet zou je zeggen. Toch?
Omdat dat bod 13 miljoen was en geen 9. Voor 13 denk ik wel dat hij naar Sevilla mag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het bedrag van Babel vond ik zoals eerder gezegd ook absurd. Maar hey als PSV bij het bod van Galatasaray al mee wou werken om Koné aan hun af te lossen, waarom nu dan ook niet zou je zeggen. Toch?
Zie edit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
omdat als we 9 miljoen accepteren dan maken we verlies op Kone
Lijkt me voldoendequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zie edit.
Maar ja dan is het 13/15 miljoen euro dan, take it or leave it. Hoe mooi de Spaanse competitie ook is, de Premier League blijft zijn #1 droom.
Van mij mag hij nog 1 jaar blijvenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zie edit.
Maar ja dan is het 13/15 miljoen euro dan, take it or leave it. Hoe mooi de Spaanse competitie ook is, de Premier League blijft zijn #1 droom.
ALs hij zich revancheerd in de CL, wat zijn bedoeling ook is, verlengen we zijn contract volgend jaar en verkopen we hem voor 30 miljoenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Van mij mag hij nog 1 jaar blijven
Zolang er maar een club komt die 11 miljoen wil betalen want anders maken we flink verlies op hem
grote kans dat die niet wil verlengen (of mag verlengen, van zn zaakwaarnemers), na dit seizoen heeft die toch nog maar 1 jarig contract ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ALs hij zich revancheerd in de CL, wat zijn bedoeling ook is, verlengen we zijn contract volgend jaar en verkopen we hem voor 30 miljoen![]()
Ik neem aan dat ze dan wel verwachten eruit te komen met Sevilla. Als het maar niet voor die 9 miljoen doen, want dan kun je hem net zo goed houden.quote:'Kone krijgt toestemming te praten met Sevilla'
Volgens De Telegraaf heeft PSV Arouna Kone toestemming gegeven de onderhandelingen met Sevilla te starten. de club zou dat gedaan hebben, nadat Sevilla maandag een openingsbod van 9 miljoen euro heeft neergelegd bij de Eindhovense club.
De voorzitter van Sevilla was gisteren al in Nederland voor onderhandelingen.
Hoorde ik vanochtend ook op het journaal. Lijkt me wel lachen als het hem zou lukkenquote:Van Bommel bezig met Duits paspoort
BRON: TV Limburg
Mark van Bommel verklaart in een interview met TV-Limburg dat de Duitse bond, Bayern en hijzelf sinds 2 weken bezig zijn met het verkrijgen van een Duits paspoort. Dit zou de weg moeten vrijmaken voor een debuut in Die Mannschaft. Hij zou inmiddels ook al een gesprek hebben gehad met de Duitse bondscoach Joachim Löw. De kans lijkt overigens gering dat Van Bommel voor Die Mannschaft gaat uitkomen; De FIFA-reglementen stellen dat een speler met een officiële interland achter zijn naam na zijn 21ste niet meer mag veranderen van nationaal team.
ik denk dat ze t wel doen.., anders heb je zomaar weer kans dat we weer ergens in t seizoen aanvallend tekort komen, misschien toch nog luque ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:54 schreef Suijk het volgende:
Moet er nog iemand aangetrokken worden, mocht Kone alsnog vertrekken?
Het is een grap. Jammer, was wel humorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:55 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Hoorde ik vanochtend ook op het journaal. Lijkt me wel lachen als het hem zou lukken. Als de FIFA dit toe zou laten (wat natuurlijk niet gebeurt), dan kunnen we ook werk gaan maken van Gomes
Met Farfan, Lazovic, Perez, Reis, Bakkal en Zeefuik hebben we m.i. wel genoeg aanvallers. Ik ga voor een goede centrale verdediger, maar dat zal er wel niet inzittenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:02 schreef KELDER het volgende:
[..]
ik denk dat ze t wel doen.., anders heb je zomaar weer kans dat we weer ergens in t seizoen aanvallend tekort komen, misschien toch nog luque ?
Dit is echt een kulverhaal. Ik geloof er geen donder van, om niet te zeggen dat ik zeker weet dat het niet klopt (bovendien, het is een limburger, die hebben toch al een Duits paspoort?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:55 schreef Neoktheone het volgende:
Hoorde ik vanochtend ook op het journaal. Lijkt me wel lachen als het hem zou lukken.
Soms is het handig om eerst alle berichten te lezen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:03 schreef Neoktheone het volgende:
Het is een grap. Jammer, was wel humor
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/164111/index.html
Dan mogen ze haast gaan maken, want Feyenoord en Ajax schijnen ook op hem te azen:quote:
Hmm ik weet het niet. We spelen met 3 spitsen, dus dan zou het altijd met Farfan, Lazovic en Perez zijn. Dan heb je dus als back-up nog een middenvelder en 2 talenten die het niveau eigenlijk nog niet aan kunnen (en zeker niet in grote wedstrijden). Mocht er dus één van die drie spelers gebleseerd raken (wat ongetwijfeld zal gebeuren), dan zit je dus al met een flinke kwaliteitsvermindering in je basiselftal. Ik zou zeker nog wel een spits erbij halen, mocht Koné vertrekken. Maar die ma dus absoluut niet voor 9 miljoen gaan!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:05 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Met Farfan, Lazovic, Perez, Reis, Bakkal en Zeefuik hebben we m.i. wel genoeg aanvallers. Ik ga voor een goede centrale verdediger, maar dat zal er wel niet inzitten![]()
Openingsbod. Valencia bood 14 miljoen op Van der Vaart, zitten nu op 22 geloof ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:39 schreef andre347 het volgende:
9 miljoen is volgens mij wel een beetje weinig voor Koné![]()
Oke, als jij het zegtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:58 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Openingsbod. Valencia bood 14 miljoen op Van der Vaart, zitten nu op 22 geloof ik.
Ik wil dan wel weer een beweeglijke en balvaste aanvaller terug eigenlijk. Graag met wat meer scorend vermogen (al heeft Kone wel érg veel pech gehad..)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat Kone nu maar vertrekken en niet dalijk pas de 30ste
Idd hij heeft vast een bedrag in zijn contract staan waarmee we hem kunnen kopenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Koné gaat wel.
Halen we Suárez als vervanger: PSV is zijn droomclub.
Dat zal nu wel 20M zijn ofzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd hij heeft vast een bedrag in zijn contract staan waarmee we hem kunnen kopen
Misschien willen zijn zaakwaarnemers geld verdienen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zal nu wel 20M zijn ofzo![]()
Jep. En dan om 5 voor 12 nog wel even Luque ofzo binnenhalen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, we komen in wat ik noem "de gevaarlijke periode". Als er nu nog spelers vertrekken wordt het verdomd moeilijk om op tijd fatsoenlijke vervangers aan te trekken. Al mogen Koné en Da Costa van mij om 10 voor 12 nog weg voor 20 miljoen per stuk.
Hij wilde van de winter anders maar al te graag naar PSV komen. Van mij mag de situatie gewoon zo blijven, want ik betwijfel of we snel en goedkoop een betere speler vinden dan Kone.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:52 schreef BonJovi het volgende:
Luque komt helemaal niet naar Nederland denk ik, veel te veel eisen heeft die gast.
Dat voordeel heeft Ajax nu wel inderdaad. PSV heeft alleen wat aan Luque als Kone vertrekt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgens de media zou hij naar Ajax kunnen trekken ivm de spaanse enclave.
Maar wie weet he
Media zit er meestal naast
Niet dusquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:59 schreef PinhoSouza het volgende:
Nee hoor, Media zit.
Media is meervoud.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:59 schreef PinhoSouza het volgende:
Nee hoor, Media zit.
quote:Arouna Koné (23) is vader geworden van een gezonde zoon genaamd Amidou Koné. De Ivoriaanse aanvaller van PSV heeft aan de club laten weten dat moeder en kind het goed maken. Namens de hele club ook via deze weg uiteraard alle gelukwensen en felicitaties voor het kersverse gezin Koné.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:51 schreef TimoBasso het volgende:
Zaterdag,Kenneth Perez in ons shirt voor het thuispubliek![]()
Voor 20 miljoen mag hij van mij nog niet gaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:09 schreef ruud.nl het volgende:
Het altijd betrouwbare soccernews meldt dat Afellay tweede keus is voor Valencia, mocht het niet lukken om van der Vaart binnen te halen. Als bron wordt Marca genoemd, die echter niets hierover op hun site hebben staan.![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Voor 2030 miljoen mag hij van mij nog niet gaan
Prachtvoetballer
[..]
Voor 20 40 miljoen mag hij van mij nog niet gaan
Prachtvoetballer
[..]
Voor 20 140 miljoen mag hij van mij nog niet gaan
Prachtvoetballer