ik niet snapquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:54 schreef -Mo- het volgende:
Nu kunnen we eindelijk gewoon weer om 19:00 de televisie aandoen en om 19:15 weer de televisie uitdoen.
Uhuh.quote:
http://www.bndestem.nl/cultuur/article1767133.ecequote:Wij beginnen in principe met de belangrijkste wedstrijd, met een van de 'paaf-clubs', PSV, Ajax, AZ of Feyenoord. Dat is zondag landskampioen PSV, maar je kunt ook voor Utrecht-Feyenoord kiezen. Het ligt er maar aan wat je belangrijk vindt. Maar als je maar drie wedstrijden op een avond hebt, en één topclub, kun je die ook in het midden zetten. Daarom zeg ik in principe."
We hebben goeie spitsten dus het kan ook wel een productief seizoen wordenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het wordt dus weer een seizoen vol nipte overwinningen.
Boe-hoe... Het is ook allemaal niet eerlijk...quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:10 schreef J.Herrer het volgende:
Hou op man, als er 1 ploeg lucky is, is het PSV wel
Idd johquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Boe-hoe... Het is ook allemaal niet eerlijk...
Teren op het verleden. Tsja, als het heden niets positiefs te brengen heeft blijft er ook weinig anders over...quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:37 schreef J.Herrer het volgende:
Vergelijk Ajax' palmares eens met die van psv
Geef niet hoor, ik zou daar ook van huilen
Ajax het verleden, PSV het hedenquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:37 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Idd joh
Vergelijk Ajax' palmares eens met die van psv
Geef niet hoor, ik zou daar ook van huilen
Weet je wat triest is? Met z'n allen op Afellay intrappenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:06 schreef Damzkieee het volgende:
Huilie die Affelay
Gelijkspel was verdiend geweest.
De kampioen die moet tijdrekken in Almelo, wat triest jongens. Succes dit seizoen
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Weet je wat triest is? Met z'n allen op Afellay intrappen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hier in Nijverdal/Hellendoorn is 3 kwart van de lui voor HA, als ik dan met m'n PSV-shirt over straat loop, hoor ik zóóóó vaak: "Doe dat lelijke shirt uit joh" en: "en als ajax op 1 staat ben je zeker voor ajax."
Paupers
Die was wel 'lekker' bezig ja...quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed gezegd. Maas had verdomme 4 keer rood mogen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |