Had ik al gelezen ja, en terecht. Flink dokken, niet akkoord gaan met een mieterig miljoentje of 5.quote:
Mwa we hebben wel wat achter de hand, maar als hij gaat, graag wel een centrale verdediger terug.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:30 schreef Damzkieee het volgende:
Op die positie hebben jullie toch zelf ook wel vervangers?
20 miljoen is wel erg veel trouwens.
Addoquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:30 schreef Damzkieee het volgende:
Op die positie hebben jullie toch zelf ook wel vervangers?
20 miljoen is wel erg veel trouwens.
Denk dat het nu wel lastig wordt om nog een capabele centrale verdediger aan te trekken, zo op het laatste moment.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa we hebben wel wat achter de hand, maar als hij gaat, graag wel een centrale verdediger terug.
Dat is wel zeker, zeker een met zoveel talent.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Denk dat het nu wel lastig wordt om nog een capabele centrale verdediger aan te trekken, zo op het laatste moment.
Hoe durf je Bruggink in 'één adem te noemen met Nilis en Ruudquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef ASSpirine het volgende:
De voorhoede is wel fantastisch bij PSV, hopelijk zijn ze samen ook fantastisch. Goed op elkaar inspelen en we kunnen misschien een doelpuntenfestijn hebben dit seizoen. Herriner me nog RvN, Luc Nilis en Arnold Bruggink, eindigend met meer dan 100 doelpunten dat seizoen
hij scoorde veel dat seizoenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe durf je Bruggink in 'één adem te noemen met Nilis en Ruud![]()
Daar heb je hetquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hij scoorde veel dat seizoen
das gewoon smerig, ik let daar nooit opquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:53 schreef Bos81 het volgende:
Never mind de PI
Bruggink kwam duidelijk te kort om een seizoen lang te presteren bij PSV, maar belangrijke goals heeft hij zeker gemaakt.
Vroeg ik me ook al af jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand video's (!!) van de goals ?
http://goalzzz.50webs.com/psv.html is gestopt ?
Beter dan Westerhof iigquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:39 schreef Chivu het volgende:
Wat een heerlijke man is die Jan Reker om naar te luisteren zeg. Gewoon eentje die nergens omheen draait.
alvast de gifjes en ik verwacht een samenvatting op www.psv.tvquote:
Gemiddeldes van 97/8 tm 00/1quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:46 schreef Blawh het volgende:
Heracles had in de 1e divisie ook al vaak 5.000 a 5.500 toeschouwers, dus qua successupporterij valt het ook wel reuzemee.
Sinds '99/'00 speelt Heracles in het Polman stadion, sindsdien zaten er ieder seizoen gemiddeld rond de 5000 mensen minimaal. Bovendien ben ik benieuwd naar de gemiddeldes na 00/01, want daarna speelde Heracles ook nog een paar jaar in de 1e divisie. Jammer dat je die cijfers niet post, want zo probeer je een conclusie te geven obv cijfers die niet compleet zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gemiddeldes van 97/8 tm 00/1
2.033 3.604 4.854 4.673
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |