Zoals Ricky vd Bergh zei: als je zó goed bent krijg je gewoon een bult schoppen. Incasseren heet dat. Ronaldinho doet al jaren niet anders. Hoewel ik beide figuren uitermate irritant vind en de vergelijking mank vind gaan 'vragen' ze er natuurlijk wel om met hun manier van spelen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Was te verwachten door die debielen van heracles die het steeds op affie hadden gemunt.
Er zijn ook voetballers die niet kunnen incasseren.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zoals Ricky vd Bergh zei: als je zó goed bent krijg je gewoon een bult schoppen. Incasseren heet dat. Ronaldinho doet al jaren niet anders. Hoewel ik beide figuren uitermate irritant vind en de vergelijking mank vind gaan 'vragen' ze er natuurlijk wel om met hun manier van spelen.
Ik vind het en blijf het triest vinden om alleen maar affie te pakken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zoals Ricky vd Bergh zei: als je zó goed bent krijg je gewoon een bult schoppen. Incasseren heet dat. Ronaldinho doet al jaren niet anders. Hoewel ik beide figuren uitermate irritant vind en de vergelijking mank vind gaan 'vragen' ze er natuurlijk wel om met hun manier van spelen.
Zaterdag tegen NECquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:36 schreef WooZ het volgende:
Wanneer heeft kone eigenlijk voor het laatst gescoord, tegen heereveen ofzo![]()
Dude, het waren zeker kaarten. Maar vooral nuttige overtredingen en zeker geen doodschoppen waardoor de geblesseerd raakte.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Was te verwachten door die debielen van heracles die het steeds op affie hadden gemunt.
Een sliding van achter is rood ja, dit is niet meer dan een professionele overtreding. Een heel klein tikje om de counter eruit te halen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:00 schreef knep het volgende:
Tja, was vanachter op de man niet standaard rood?
Hij had niet AL geel, hij krijg zijn kaar voor die overtreding hierboven. Verder heeft hij amper een overtreding gemaakt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
vd Bergh moest daarvoor gewoon rood krijgen want meneer had al geel.
ja stelde niks voor he, tuurlijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dude, het waren zeker kaarten. Maar vooral nuttige overtredingen en zeker geen doodschoppen waardoor de geblesseerd raakte.
Als ik zo naar de lichaamsuitdrukking kijk is het niet bepaald een 'professioneel heel klein tikje'.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Een sliding van achter is rood ja, dit is niet meer dan een professionele overtreding. Een heel klein tikje om de counter eruit te halen.
Maar goed, als dit rood is dan kan je het voetbal weg stoppen omdat dan iedere wedstrijd gestaakt moet worden vanwege teveel rode kaarten.
Zeg ik dat? Jullie doen voorkomen of Heracles een ordinaire schopploeg is die Afellay helemaal kapot hebben getrapt. Verder weigeren jullie te kijken naar die Alcides, alsof dat een lieverdje is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja stelde niks voor he, tuurlijk![]()
Hij haalde met zn rechterbeen door ?? Deze foto geeft een zwaar vertekend beeld.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dude, het waren zeker kaarten. Maar vooral nuttige overtredingen en zeker geen doodschoppen waardoor de geblesseerd raakte.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit was de overtreding waarvan Koeman zei dat het rood moest zijn, kijk eens hoe klein het tikje is en hoe erg Afellay huilt.
Doet hij nu voorkomen of zijn beide enkels net een aanslag hebben gehad?
Volgens mij worden doodschoppen in samenvattingen altijd duidelijk in beeld gebracht met herhaling en al. Waarom heb ik deze niet gezien? Het waren stevige overtredingen, maar jullie maken er hier een heel erg groot drama van.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:09 schreef LuNaTiC het volgende:
Oja op basis van een foto vaststellen of het wel of geen overtreding was...
Omdat gisteren Heracles - PSV was en een forum bestaat om te discusseren. Als er dingen gezegd worden in de lijn van 'Afellay geblesseerd omdat ze van Heracles allemaal Afellay aanpakten' en er werd al eerder gezegd dat Maas 4x rood had kunnen hebben en 'Bergje' ook dan zijn wij het daar niet mee eens en mogen we er wat van zeggen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom heraclesjes steeds terugkomen hier...wij denken zo.. jullie denken zo.. jullie hoeven mij of andere niet iets op te dringen dat het dit of dat was.
Ik vond het minimaal rood voor Bergje.
Klaar.
(en nu zoek ik mn nest op)
Mijn Spaans is niet zo best, staat er ongeveer hetzelfde als in de link een paar posts hierboven van voetbalzone?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:29 schreef venomsnake het volgende:
Kone naar Sevilla?
Hier het artikel op Marca.
http://www.marca.com/edic(...)arrollo/1027679.html
Er staat dat Sevilla en PSV aan het onderhandelen zijn over de transfer van Kone. Er staat dat ze dicht bij een akkoord zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:41 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Mijn Spaans is niet zo best, staat er ongeveer hetzelfde als in de link een paar posts hierboven van voetbalzone?
Oké, dankjequote:Op maandag 20 augustus 2007 23:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Er staat dat Sevilla en PSV aan het onderhandelen zijn over de transfer van Kone. Er staat dat ze dicht bij een akkoord zijn.
Verder nog een stukje over Kone zelf, waar ie vandaan komt etc.
Alleen voor 15> miljoen mag hij weg van mij. Hij kan veel dingen maar helaas kan hij ook een paar dingen totaal nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:13 schreef TimoBasso het volgende:
Ik zie stiekem Kone' toch wel graag vertrekken..
Veel liever dan Väyrynen,Ik hoop trouwens dat Mika dit jaar zijn stempel kan zetten.
"Mocht hij niet vertrekken"
Maar PSV is wel bereid om mee te werken aan een transfer?quote:Eerder wees Koné persoonlijk een overgang naar Galatasaray van de hand, terwijl PSV bereid was in te gaan op het riante Turkse bod.
Waarom geen vergelijking met Babel? Bijna dezelfde spelers. Babel 17 miljoen. Dan moet Kone voor 15 toch wel kunnen zou je zeggen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat verwachten jullie dan? 20 miljoen?
Technisch gezien een mooie voetballer, maar zijn rendement blijft nogal vaak uit. Één op één faalt ie constant. En begin nu niet over Babel, want ook zijn scorend vermogen is om van te huilen
[..]
Maar PSV is wel bereid om mee te werken aan een transfer?Voor hoelang heeft hij nog een contract dan? Kijk als dit zijn laatste jaar is kan je nu nog mooi cashen
Het bedrag van Babel vond ik zoals eerder gezegd ook absurd. Maar hey als PSV bij het bod van Galatasaray al mee wou werken om Koné aan hun af te lossen, waarom nu dan ook niet zou je zeggen. Toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom geen vergelijking met Babel? Bijna dezelfde spelers. Babel 17 miljoen. Dan moet Kone voor 15 toch wel kunnen zou je zeggen.
omdat als we 9 miljoen accepteren dan maken we verlies op Konequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het bedrag van Babel vond ik zoals eerder gezegd ook absurd. Maar hey als PSV bij het bod van Galatasaray al mee wou werken om Koné aan hun af te lossen, waarom nu dan ook niet zou je zeggen. Toch?
Omdat dat bod 13 miljoen was en geen 9. Voor 13 denk ik wel dat hij naar Sevilla mag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het bedrag van Babel vond ik zoals eerder gezegd ook absurd. Maar hey als PSV bij het bod van Galatasaray al mee wou werken om Koné aan hun af te lossen, waarom nu dan ook niet zou je zeggen. Toch?
Zie edit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
omdat als we 9 miljoen accepteren dan maken we verlies op Kone
Lijkt me voldoendequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zie edit.
Maar ja dan is het 13/15 miljoen euro dan, take it or leave it. Hoe mooi de Spaanse competitie ook is, de Premier League blijft zijn #1 droom.
Van mij mag hij nog 1 jaar blijvenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zie edit.
Maar ja dan is het 13/15 miljoen euro dan, take it or leave it. Hoe mooi de Spaanse competitie ook is, de Premier League blijft zijn #1 droom.
ALs hij zich revancheerd in de CL, wat zijn bedoeling ook is, verlengen we zijn contract volgend jaar en verkopen we hem voor 30 miljoenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Van mij mag hij nog 1 jaar blijven
Zolang er maar een club komt die 11 miljoen wil betalen want anders maken we flink verlies op hem
grote kans dat die niet wil verlengen (of mag verlengen, van zn zaakwaarnemers), na dit seizoen heeft die toch nog maar 1 jarig contract ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ALs hij zich revancheerd in de CL, wat zijn bedoeling ook is, verlengen we zijn contract volgend jaar en verkopen we hem voor 30 miljoen![]()
Ik neem aan dat ze dan wel verwachten eruit te komen met Sevilla. Als het maar niet voor die 9 miljoen doen, want dan kun je hem net zo goed houden.quote:'Kone krijgt toestemming te praten met Sevilla'
Volgens De Telegraaf heeft PSV Arouna Kone toestemming gegeven de onderhandelingen met Sevilla te starten. de club zou dat gedaan hebben, nadat Sevilla maandag een openingsbod van 9 miljoen euro heeft neergelegd bij de Eindhovense club.
De voorzitter van Sevilla was gisteren al in Nederland voor onderhandelingen.
Hoorde ik vanochtend ook op het journaal. Lijkt me wel lachen als het hem zou lukkenquote:Van Bommel bezig met Duits paspoort
BRON: TV Limburg
Mark van Bommel verklaart in een interview met TV-Limburg dat de Duitse bond, Bayern en hijzelf sinds 2 weken bezig zijn met het verkrijgen van een Duits paspoort. Dit zou de weg moeten vrijmaken voor een debuut in Die Mannschaft. Hij zou inmiddels ook al een gesprek hebben gehad met de Duitse bondscoach Joachim Löw. De kans lijkt overigens gering dat Van Bommel voor Die Mannschaft gaat uitkomen; De FIFA-reglementen stellen dat een speler met een officiële interland achter zijn naam na zijn 21ste niet meer mag veranderen van nationaal team.
ik denk dat ze t wel doen.., anders heb je zomaar weer kans dat we weer ergens in t seizoen aanvallend tekort komen, misschien toch nog luque ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:54 schreef Suijk het volgende:
Moet er nog iemand aangetrokken worden, mocht Kone alsnog vertrekken?
Het is een grap. Jammer, was wel humorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:55 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Hoorde ik vanochtend ook op het journaal. Lijkt me wel lachen als het hem zou lukken. Als de FIFA dit toe zou laten (wat natuurlijk niet gebeurt), dan kunnen we ook werk gaan maken van Gomes
Met Farfan, Lazovic, Perez, Reis, Bakkal en Zeefuik hebben we m.i. wel genoeg aanvallers. Ik ga voor een goede centrale verdediger, maar dat zal er wel niet inzittenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:02 schreef KELDER het volgende:
[..]
ik denk dat ze t wel doen.., anders heb je zomaar weer kans dat we weer ergens in t seizoen aanvallend tekort komen, misschien toch nog luque ?
Dit is echt een kulverhaal. Ik geloof er geen donder van, om niet te zeggen dat ik zeker weet dat het niet klopt (bovendien, het is een limburger, die hebben toch al een Duits paspoort?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:55 schreef Neoktheone het volgende:
Hoorde ik vanochtend ook op het journaal. Lijkt me wel lachen als het hem zou lukken.
Soms is het handig om eerst alle berichten te lezen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:03 schreef Neoktheone het volgende:
Het is een grap. Jammer, was wel humor
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/164111/index.html
Dan mogen ze haast gaan maken, want Feyenoord en Ajax schijnen ook op hem te azen:quote:
Hmm ik weet het niet. We spelen met 3 spitsen, dus dan zou het altijd met Farfan, Lazovic en Perez zijn. Dan heb je dus als back-up nog een middenvelder en 2 talenten die het niveau eigenlijk nog niet aan kunnen (en zeker niet in grote wedstrijden). Mocht er dus één van die drie spelers gebleseerd raken (wat ongetwijfeld zal gebeuren), dan zit je dus al met een flinke kwaliteitsvermindering in je basiselftal. Ik zou zeker nog wel een spits erbij halen, mocht Koné vertrekken. Maar die ma dus absoluut niet voor 9 miljoen gaan!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:05 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Met Farfan, Lazovic, Perez, Reis, Bakkal en Zeefuik hebben we m.i. wel genoeg aanvallers. Ik ga voor een goede centrale verdediger, maar dat zal er wel niet inzitten![]()
Openingsbod. Valencia bood 14 miljoen op Van der Vaart, zitten nu op 22 geloof ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:39 schreef andre347 het volgende:
9 miljoen is volgens mij wel een beetje weinig voor Koné![]()
Oke, als jij het zegtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:58 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Openingsbod. Valencia bood 14 miljoen op Van der Vaart, zitten nu op 22 geloof ik.
Ik wil dan wel weer een beweeglijke en balvaste aanvaller terug eigenlijk. Graag met wat meer scorend vermogen (al heeft Kone wel érg veel pech gehad..)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat Kone nu maar vertrekken en niet dalijk pas de 30ste
Idd hij heeft vast een bedrag in zijn contract staan waarmee we hem kunnen kopenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Koné gaat wel.
Halen we Suárez als vervanger: PSV is zijn droomclub.
Dat zal nu wel 20M zijn ofzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd hij heeft vast een bedrag in zijn contract staan waarmee we hem kunnen kopen
Misschien willen zijn zaakwaarnemers geld verdienen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zal nu wel 20M zijn ofzo![]()
Jep. En dan om 5 voor 12 nog wel even Luque ofzo binnenhalen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, we komen in wat ik noem "de gevaarlijke periode". Als er nu nog spelers vertrekken wordt het verdomd moeilijk om op tijd fatsoenlijke vervangers aan te trekken. Al mogen Koné en Da Costa van mij om 10 voor 12 nog weg voor 20 miljoen per stuk.
Hij wilde van de winter anders maar al te graag naar PSV komen. Van mij mag de situatie gewoon zo blijven, want ik betwijfel of we snel en goedkoop een betere speler vinden dan Kone.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:52 schreef BonJovi het volgende:
Luque komt helemaal niet naar Nederland denk ik, veel te veel eisen heeft die gast.
Dat voordeel heeft Ajax nu wel inderdaad. PSV heeft alleen wat aan Luque als Kone vertrekt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgens de media zou hij naar Ajax kunnen trekken ivm de spaanse enclave.
Maar wie weet he
Media zit er meestal naast
Niet dusquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:59 schreef PinhoSouza het volgende:
Nee hoor, Media zit.
Media is meervoud.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:59 schreef PinhoSouza het volgende:
Nee hoor, Media zit.
quote:Arouna Koné (23) is vader geworden van een gezonde zoon genaamd Amidou Koné. De Ivoriaanse aanvaller van PSV heeft aan de club laten weten dat moeder en kind het goed maken. Namens de hele club ook via deze weg uiteraard alle gelukwensen en felicitaties voor het kersverse gezin Koné.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:51 schreef TimoBasso het volgende:
Zaterdag,Kenneth Perez in ons shirt voor het thuispubliek![]()
Voor 20 miljoen mag hij van mij nog niet gaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:09 schreef ruud.nl het volgende:
Het altijd betrouwbare soccernews meldt dat Afellay tweede keus is voor Valencia, mocht het niet lukken om van der Vaart binnen te halen. Als bron wordt Marca genoemd, die echter niets hierover op hun site hebben staan.![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Voor 2030 miljoen mag hij van mij nog niet gaan
Prachtvoetballer
[..]
Voor 20 40 miljoen mag hij van mij nog niet gaan
Prachtvoetballer
[..]
Voor 20 140 miljoen mag hij van mij nog niet gaan
Prachtvoetballer