Scorebordjournalistiekquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Trouwens viel het jullie ook op dat de overwinning van Feyenoord dik verdiend was en de statistieken en kansen tegen hun spraken. En dat PSV gelukkig was terwijl die de statistieken en kansen mee hadden?
Nou ja, Afellay zal dit seizoen nog wel blijven maar ik zou het in zijn geval best snappen als hij weg wil. Hij is volgens mij sinds hij bij de selectie van PSV zit al 2 keer kampioen geworden en hij gaat met PSV echt de CL niet winnen. Dus als hij sportief hogerop wil ligt een vertrek voor de hand. En mocht hij zich dit jaar goed ontwikkelen (en de voortekenen lijken gunstig) dan vind ik het niet gek als hij vertrekt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gaat steeds meer voorkomen, Nederland gaat al zijn talenten binnenkort al na 1 seizoen kwijtraken vrees ik.
Ik bedoel, Drenthe, beetje leuk jeugd EK en nu zit ie bij Real, dat gaat toch nergens over?
Die jongen verdient genoeg om moeders ook mee te nemen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Afellay naar het buitenland?
Die jongen woont nog thuis bij zijn moeder en komt elke dag op en neer vanuit Utrecht met de auto/trein...
En dat zou dan in één klap alleen in Spanje/Italië in een kast van een huis moeten wonen?
naaah...![]()
hehe.. dat lijkt me wel duidelijk ja.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Die jongen verdient genoeg om moeders ook mee te nemen.
Ik eigenlijk niet. Hij moet nog zeker twee seizoenen blijven en dan is hij nog snel vertrokken. Die gozert is 21...quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou ja, Afellay zal dit seizoen nog wel blijven maar ik zou het in zijn geval best snappen als hij weg wil.
maar wij stonden al 1-6 verdiend voorquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoezo lucky in de 84e minuut? Die hoort er nog echt bij. Moest Heracles niet verslappen. In de 91e scoren door een schwalbe is pas triest en antivoetbal
PSV
Ajax
Voetbal = bal in netje schoppen. Deden wij toch 2x?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:26 schreef BonJovi het volgende:
[..]
maar wij stonden al 1-6 verdiend voor![]()
anti voetbal
Als je zijn contract nu openbreekt, dan zullen er weer eisen van de kant van de speler komen (lees: manager van de speler). Een ontsnappingclausule, een gelimiteerde transfersom, etc...quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:46 schreef pascalheister het volgende:
dat contract van afellay meteen openbreken, en een mega salaris geven
Was te verwachten door die debielen van heracles die het steeds op affie hadden gemunt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:53 schreef ganzenherder het volgende:
En ja hoor, Afellay heeft weer eens een blessure nu hij net in vorm is, hoe verassend![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |