http://psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5278quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Over 10 minuten komt de samenvatting op psv.tv, volgens het filmpje met de reacties.
Viel mij idd ook op, wel verfrissend in de voetballerijquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:39 schreef Chivu het volgende:
Wat een heerlijke man is die Jan Reker om naar te luisteren zeg. Gewoon eentje die nergens omheen draait.
Simpel, ik heb ze niet, heb gegoogled en kwam zo aan deze cijfers, komen van de civ site dus als je beter zoekt zal je ze best vinden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:02 schreef Blawh het volgende:
Jammer dat je die cijfers niet post, want zo probeer je een conclusie te geven obv cijfers die niet compleet zijn.
nog 2 weken aan de kantquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel een degelijke winst weer, uitstekend gedaan. PSV maakt wel vaker gebruik van het laatste kwartier en dat is klasse als het lukt.
Hoe zit het met Farfan?
12 miljoen dollarquote:'Fiorentina weer in de markt voor Farfan'
Corriere dello Sport, altijd goed voor geruchten, meldde afgelopen weekend dat Fiorentina weer in de markt is voor Jefferson Farfan. De Italiaanse club werd de afgelopen seizoenen meerdere malen in verband gebracht met Farfan. Deze zomer zijn ze al geruime tijd op zoek naar een aanvaller. Het bedrag van 12 miljoen dollar dat ze te besteden hebben, lijkt echter niet voldoende om Farfan weg te kunnen halen uit Eindhoven.
De gedachten van Farfan zelf gaan echter meer uit naar zijn vaderland, waar een aardbeving voor vele slachtoffers zorgde in Peru. De spits liet zijn medeleven uitgaan naar de slachtoffers en liet weten zich zorgen te maken om zijn familie en vrienden in het thuisland.
Net effe 10 miljoen dollar te weinigquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:00 schreef Neoktheone het volgende:
Van PSV netwerk:
[..]
12 miljoen dollar![]()
Dat is normaal. Dat is het zand dat op kunstgras ligt dat omhoog schiet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:45 schreef ASSpirine het volgende:
Was het soms nat, of is dat normaal bij een kunstgrasveld dat er van tijd tot tijd wat witte stof opspringt als men even stopt?
Wel mooie acties van Afellay
Zelfs een hoge productie wil niet zeggen dat je niet nipt wintquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:53 schreef andre347 het volgende:
[..]
We hebben goeie spitsten dus het kan ook wel een productief seizoen worden
Ik heb cijfers vanaf 99/00quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Simpel, ik heb ze niet, heb gegoogled en kwam zo aan deze cijfers, komen van de civ site dus als je beter zoekt zal je ze best vinden.
En dan mag je het $-tekentje in een ¤-tekentje veranderen, dan kunnen ze gaan praten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Net effe 10 miljoen dollar te weinig![]()
Pro-Ajax-mediaquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:14 schreef ganzenherder het volgende:
Volgens het Algemeen dagblad wil Afellay al weer weg![]()
Nou, als er een grote club zich meldt voor hem moet je niet raar staan te kijken dat hij écht weg wil. Hij is al meerdere keren kampioen geworden met PSV en de CL gaat ie hier echt niet winnen. Voor sportieve en financiële verbetering zal hij gewoon ergens anders moeten kijken. Als hij binnen een jaar vertrekt kijk ik niet raar op.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:14 schreef ganzenherder het volgende:
Volgens het Algemeen dagblad wil Afellay al weer weg![]()
Denk dat t nog te vroeg voor hem is, hij moet maar eens eerst een echt topseizoen draaien zonder weer een blessure terwijl ie net in vorm is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, als er een grote club zich meldt voor hem moet je niet raar staan te kijken dat hij écht weg wil. Hij is al meerdere keren kampioen geworden met PSV en de CL gaat ie hier echt niet winnen. Voor sportieve en financiële verbetering zal hij gewoon ergens anders moeten kijken. Als hij binnen een jaar vertrekt kijk ik niet raar op.
quote:De spectaculaire ontwikkeling van Ibrahim Afellay ontgaat niemand. Volgens het Algemeen Dagblad liet de middenvelder van PSV zondagmiddag na afloop van het duel tegen Heracles Almelo zelfs voorzichtig doorschemeren een vertrek niet uit te sluiten.
De international merkte volgens de ochtendkrant voorzichtig op dat hij over een buitenlands avontuur zou nadenken als zich vóór 1 september een mooie kans voordoet. Afellay liet daarnaast ontvallen dat iedere voetballer zijn ambities heeft.
Het talent heeft een contract in Eindhoven tot medio 2010. De landskampioen wilde de verbintenis vorig seizoen al openbreken, maar de onderhandelingen leidden toen niet tot een vernieuwde overeenkomst.
Afellay was gisteren met afstand de beste speler op het veld van Heracles. Met een droge knal opende hij zeven minuten voor tijd de score, om vervolgens in de slotminuut een assist op Mike Zonneveld te geven.
Dat denk ik ook maar ik vind het helemaal niet vreemd dat hij al bezig is met zijn volgende stap. Zoals ik al zei: hij heeft bij PSV al de nodige sportieve successen meegemaakt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:07 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Denk dat t nog te vroeg voor hem is, hij moet maar eens eerst een echt topseizoen draaien zonder weer een blessure terwijl ie net in vorm is.
Dat gaat steeds meer voorkomen, Nederland gaat al zijn talenten binnenkort al na 1 seizoen kwijtraken vrees ik.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar ik vind het helemaal niet vreemd dat hij al bezig is met zijn volgende stap. Zoals ik al zei: hij heeft bij PSV al de nodige sportieve successen meegemaakt.
Klopt, al werd Salcido (op dit moment toch onze beste verdediger) aan het eind van de wedstrijd lelijk voorbij gelopen door Glusevic (toch niet de snelste en meest technische speler op de Nederlandse velden), waaruit er bijna gescoord werd. Daar schrok ik dan toch wel weer een beetje van.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs een hoge productie wil niet zeggen dat je niet nipt wint.
Dat lijkt me ook het grootste pluspunt van gisteren: de boel achterin droog gehouden.
Sowieso, maar ze hebben daarvoor nog een oefenwedstrijd tegen v.v. UNA uit Veldhoven gespeeld. Daar hebben ze ook kunstgras liggen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:23 schreef Chadi het volgende:
Dat kunstgras is zwaar kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |