Hij was altijd al Heracles fan, alleen nu Heracles meer op de voorgrond treedt ivm spelen in eredivisie komt dat eens te meer naar voren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik dacht altijd dat hij gewoon 100% PSV-ert was. Trieste overlopert.
Ach een verkapte jood, dat verklaart weer genoegquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Oké, het was maar een fan..
a) Wat is er verboden aan om een voorkeur te hebben tussen Ajax en PSVquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Oké, het was maar een fan..
Moeilijk te verkroppen hč, dat neutrale supporters liever Ajax zien winnen dan PSV. Hoe zou dat toch komen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:51 schreef knep het volgende:
[..]
Ach een verkapte jood, dat verklaart weer genoeg.
Kloptquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:50 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Rubber heeft ook affectie met, ehm, nec was het?
Het kan me helemaal niets boeien, alleen kom jij hier stoken en tegelijkertijd slijmen in het ajax topic. Daar wordt je op gewezen, verder niets aan het handje hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Moeilijk te verkroppen hč, dat neutrale supporters liever Ajax zien winnen dan PSV. Hoe zou dat toch komen?
Heerlijk argument weer hoor. Ik ben een paar wedstrijden bij Ajax geweest, paar keer bij Feyenoord en een keer bij Zwolle en paar keer de Graafschap. Verder heb ik een 6tal jaar een seizoenskaart bij Heracles.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:51 schreef knep het volgende:
[..]
Ach een verkapte jood, dat verklaart weer genoeg.
Amen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De echte huillie's komen allemaal in dit topic klagen
Het ging vooral over je collega, maar goed ik heb weer genoeg gehapt. On topic maar weerquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heerlijk argument weer hoor. Ik ben een paar wedstrijden bij Ajax geweest, paar keer bij Feyenoord en een keer bij Zwolle en paar keer de Graafschap. Verder heb ik een 6tal jaar een seizoenskaart bij Heracles.
Ben ik nu een verkapte superboer, rotterdammer, jood, zwollenaar?
Maak je niet druk, ik ben al weg. De frustratie is al wat gezakt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:56 schreef knep het volgende:
[..]
Het kan me helemaal niets boeien, alleen kom jij hier stoken en tegelijkertijd slijmen in het ajax topic. Daar wordt je op gewezen, verder niets aan het handje hoor.
- A: Niets, niet meer dan normaal. Al is het bezoeken van een ploeg waar je enkel een voorkeur voor hebt t.o.v. PSV dubieus.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
a) Wat is er verboden aan om een voorkeur te hebben tussen Ajax en PSV
b) Wat is je punt?
Ik reageer hier op de wedstrijd. Wat doe je trouwens zelf in het Ajaxtopic?
Als jullie vaker zoals vandaag spelen gaan jullie nog flink punten pakken. Put daar moed uitquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ik ben al weg. De frustratie is al wat gezakt.
Waar je je druk om kan maken zeg.
Nee daar vertoon ik me niet, net zoals zij zich niet bij ons vertonenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
- A: Niets, niet meer dan normaal. Al is het bezoeken van een ploeg waar je enkel een voorkeur voor hebt t.o.v. PSV dubieus.
-B: Het gezaag van je over huillie dit, matennaaier dat, kutvoetbal zus, Alcides nog erger zo.
Ik denk dat ik gewoon in het Ajax topic las, of lees jij niet in het topic van grote concurrent Twente?
Hm nog een compliment ook. We spelen al 3 seizoenen Eredivisie op deze manier en 3x hebben jullie het vrij moeilijk gehad, net als Ajax trouwens en Feyenoord. We zullen proberen Ajax punten af te troggelen, maar dat neemt niet weg dat ik hun liever kampioen zie worden dan jullie op dit moment. Maar dat is aan PSV om te bewijzen dat zij het verdienen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:02 schreef knep het volgende:
[..]
Als jullie vaker zoals vandaag spelen gaan jullie nog flink punten pakken. Put daar moed uit.
En doe dat vooral tegen Ajax
Hmm... Je avatar: Heracles (verloren van PSV), Ronaldinho (Barcelona), Real Madrid (ook verloren van PSV in Railway Cup).quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Moeilijk te verkroppen hč, dat neutrale supporters liever Ajax zien winnen dan PSV. Hoe zou dat toch komen?
Ben zwaar benieuwd wat PSV kan als de volledige aanval beschikbaar is (en ingespeeld isquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hm nog een compliment ook. We spelen al 3 seizoenen Eredivisie op deze manier en 3x hebben jullie het vrij moeilijk gehad, net als Ajax trouwens en Feyenoord. We zullen proberen Ajax punten af te troggelen, maar dat neemt niet weg dat ik hun liever kampioen zie worden dan jullie op dit moment. Maar dat is aan PSV om te bewijzen dat zij het verdienen.
Ken de geschiedenis. Ronaldinho avatar vanwege een verloren weddenschap in het PrimeraDivisíon topic.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hmm... Je avatar: Heracles (verloren van PSV), Ronaldinho (Barcelona), Real Madrid (ook verloren van PSV in Railway Cup).![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bijna goed, sinds '93quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij bent vast fan sinds 1995
Hmmm... Ik heb net in mijn geschiedenisboek van vorig jaar niks daarover kunnen vinden..quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ken de geschiedenis. Ronaldinho avatar vanwege een verloren weddenschap in het PrimeraDivisíon topic.
bronquote:19/8/2007 - DN: PSV wil 20 miljoen voor Da Costa
(Gepost door RvN)
Volgens de Portugese krant Diario de Moticias heeft Claudio Ranieri, coach van Juventus, de leiding de opdracht gegeven onderhandelingen met PSV te starten over de mogelijke transfer van Manuel da Costa. De verdediger wordt al langer in verband gebracht met interesse van Juventus. Volgens de Portugese krant wil PSV alleen praten als de Italiaanse club 20 miljoen euro wil betalen als afkoopsom voor de verdediger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |