Zo had ik jouw idool nog niet gezien.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:20 schreef dgk_fan het volgende:
Brian klaar voor overval....
[afbeelding]
Mijn idool is Dennis !! Delta Echo November November India Sierra !!!quote:
Haar wat als snot wordt en gewoon afbreekt. Oranje uitgroei of groen. Dat oranje heeft ze al gehad zag ik dus ik ga voor de groen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:22 schreef Copycat het volgende:
Wat zijn de risico's van blonderen nu Amanda's haar al in deze slechte conditie is? Een haarstyler die het weet?
De ergste risico's, vooral!
Je bedoelt Die Enge Nare Nixnut Is Spuuglelijk?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Mijn idool is Dennis !! Delta Echo November November India Sierra !!!
Je weet wel, dat lekkere Ding wat volgend jaar De Kooi wint !!![]()
En ze heeft die troep op de gok gemengd. Ze vindt zichzelf geweldig dat ze allemaal zelf kan, dit ivm haar 3 jarige kappersopleiding.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:23 schreef Katewalker het volgende:
Zou Amanda nu echt waterstofperoxide in haar haar smeren...??...in die afgebroken dorre stukjes haar..??...
Die is echt niet lekker hoor..![]()
Maar als haar eigen haar als snot (quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:24 schreef noekje het volgende:
Haar wat als snot wordt en gewoon afbreekt. Oranje uitgroei of groen. Dat oranje heeft ze al gehad zag ik dus ik ga voor de groen.
Misschien dat het ook wel blond wordt maar haar eigen haar is sowieso niks meer. De extentions zullen er niks van voelen.
Ik ook. Kan niet wachtenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar als haar eigen haar als snot () wordt, dan hebben die extensions geen houvast meer, lijkt mij?
Ik ben hoe dan ook enorm benieuwd naar het resultaat.
Ik hoop met je meequote:Op zondag 19 augustus 2007 16:26 schreef Mearloow het volgende:
ik lach haar echt uit.![]()
hoop zooooo dat het mislukt PLEASE!
![]()
Zo'n outfitje zou Dennis wel staan imho.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Mijn idool is Dennis !! Delta Echo November November India Sierra !!!
Je weet wel, dat lekkere Ding wat volgend jaar De Kooi wint !!![]()
Ik voel gewoon dat het mis gaat.quote:
Thanks dat is dan duidelijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Direct na het afsluiten van de weddenschap hebben Japio en Brian in het kantoor afgesproken dat Brian eten (zalm e.d.) zal klaarzetten op geheime plaatsen. En in de lade van Brian's kastje in de slaapkamer zullen koekjes, M&M's, ed worden klaargelegd. Dennix was erbij en bevestigde alles '100% zeker' ...... Daarvan heb ik (nog) geen filmpje gezien.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Haar wat als snot wordt en gewoon afbreekt. Oranje uitgroei of groen. Dat oranje heeft ze al gehad zag ik dus ik ga voor de groen.
Misschien dat het ook wel blond wordt maar haar eigen haar is sowieso niks meer. De extentions zullen er niks van voelen.
En dat noemt Amanda "plukjes"quote:
Ze vindt de kleur spuuglelijk en van binnen huilt ze.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:30 schreef Clank het volgende:
'k Snap werkelijk geen hout van Amanda. DOB is toch geweest en die zijn volgens haar toch zó geweldig??? Wat is er fout gegaan??
Staat hij nou iets te eten?...quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:26 schreef dgk_fan het volgende:
Ondertussen eet Jaap een krantje en leest een nootje....
[afbeelding]
Alleen waterstofperoxide, dat is nog het mooiste.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:33 schreef kybe het volgende:
Heeft iemand gezien wat Amanda gebruikt behalve waterstofperoxide?
Serieus? Dat is toch veel te agressief voor dit broze haar?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
Alleen waterstofperoxide, dat is nog het mooiste.![]()
Dus ipv blonde plukken heeft ze straks kale plekken?!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hoefde je er niet bij te zetten hoor.quote:
ik ookquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar als haar eigen haar als snot () wordt, dan hebben die extensions geen houvast meer, lijkt mij?
Ik ben hoe dan ook enorm benieuwd naar het resultaat.
Ik zag het inderdaad verkeerd. Ik dacht dat het een schaal nootjes was (hoewelquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:33 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Staat hij nou iets te eten?...
ow...groente..![]()
LOL!!! Die smiley.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:36 schreef avonne het volgende:
ik ook
kan nooit lukken. Het wordt groen of breekt af [afbeelding]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ziet er zo dood uit, dat het haast wel photoshop leekquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hoefde je er niet bij te zetten hoor.![]()
3 verschillende kleuren door elkaar heen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:33 schreef kybe het volgende:
Heeft iemand gezien wat Amanda gebruikt behalve waterstofperoxide?
quote:
Ik bid met je mee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:36 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ook
kan nooit lukken. Het wordt groen of breekt af [afbeelding]
Ze heeft de kappersopleiding gedaan hé, dus ze gokte het gewoon.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:38 schreef avonne het volgende:
we weten niet welk percentage die peroxide is?
Heeft ze het verdund?
Misschien is het zijn droom ooit chirurg te worden of tandarts.quote:
Ik stel voor: Hersenchirurg...quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:40 schreef FdW het volgende:
[..]
Misschien is het zijn droom ooit chirurg te worden of tandarts.![]()
Zij voelt dat gewoon, 3 jaar kappersopleiding he?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft de kappersopleiding gedaan hé, dus ze gokte het gewoon.![]()
Zelfs al zou ze er een half jaar niet meer aanzitten, dan blijft het er nog net zo rot uitzien.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:41 schreef Mearloow het volgende:
een grote teringzooi dat haar van amanda. dat ze dit nog durft te doen serieus ik zou er een half jaar niet aan durven te zitten.
Amanda moet van idool wisselen; Britney Spears met kaal hoofd i.p.v. Paris Hilton.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs al zou ze er een half jaar niet meer aanzitten, dan blijft het er nog net zo rot uitzien.
De enige remedie is
[afbeelding]
![]()
Geweldige capquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:47 schreef akveor het volgende:
Amanda hoort Nadia uit over wat ze gsiteren heeft besproken met Huub.
nix was gisteren in ieder geval not amused:
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:48 schreef mootie het volgende:
Tsja Amanda, je komt ook wel een ietsiepietsie dom over...
Naatje is wel een stukje intelligenter dan Amanda. ( en ook gestoorder )quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:49 schreef noekje het volgende:
Nadia zegt dat Huub heeft gezegd dat Amanda onderontwikkeld en gewoon dom is.
Toch een scherpe analyse.
Waar exposeer jij?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:50 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Amanda en Nadia, concludeer jullie zelf een kern in.
Wil je dat weten dan?quote:
Mooi da's dan een exit. Weg met dat domme wicht.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:52 schreef noekje het volgende:
Als Huub Amanda nog één een keer een kus geeft dan geeft ze hem een douw in z'n bek.
Dit is de COSquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:50 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Amanda en Nadia, concludeer jullie zelf een kern in.
Deze laatste is absoluut niet onaardig..quote:
Da's ook het enige wat ze kwam. Ze heeft gewoon Natasia rol overgenomen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:52 schreef tipsch het volgende:
Amanda is op dit moment hard bezig om ook voor Huub oprechte haat te kweken.
Kijk even naar je ondertitelquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is de COS![]()
Me dunkt dat dit niets met de streams te maken heeft, en het kost nog een kwartier om te laden ook
COS is ook niet gemaakt voor mensen met 56k inbelverbindingenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is de COS![]()
Me dunkt dat dit niets met de streams te maken heeft, en het kost nog een kwartier om te laden ook
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:53 schreef mootie het volgende:
Het enige wat ie mocht was mn doos likken! Krijg toch de pestpleuris...!
Omdat ik het niet mooi genoeg vind voor een expositie?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Deze laatste is absoluut niet onaardig..
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:55 schreef SiRojK het volgende:
COS is ook niet gemaakt voor mensen met 56k inbelverbindingen![]()
Lijkt me werkelijk zo prachtigquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:55 schreef Starlie het volgende:
Of Amanda haar haar straks groen uitslaat of niet, ze zal het prachtig vinden, want toegeven dat ze haar eigen haar verknalt heeft zal ze nooit doen!!! Het ligt namelijk altijd aan een ander!
Dit is ook behoorlijk flauw van Nadia overigens. Ze had dit speltechnisch gezien misshien beter voor zich kunnen houden. Eigenlijk vertelt Nadia nu niets nieuws voor Amanda. Het zijn dingen die Huub ook recht in Amanda's gezicht zou zeggen ("Ze is ordinair en dom"). Was het bovendien niet Nadia die in haar eerste dagen in DGK een beef met Amanda kreeg, omdat zij haar ordinair vond.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's ook het enige wat ze kwam. Ze heeft gewoon Natasia rol overgenomen.
Het valt er vanzelf vanaf!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
De eerste kleuring zit toch minimaal al een half uur in het haar van Amanda.![]()
Binnen het spel ''werkt'' Naatje wel hard. Ze blijft gaan, of het leuk is??quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:56 schreef akveor het volgende:
Waar gaat dit gesprek nu over? Ik hoop dat ze dat durven uitspreken waar Huub bij is. Die Nadia loopt ook weer dom te stoken met d'r halve waarheden.
Ik hoop dat hij in een deuk ligt en dat hij nu zit te bidden dat de extensions spontaan van haar hoofd af schieten!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:59 schreef SiRojK het volgende:
Zou Stanley kijken en ondertussen al een hart verzakking hebben gehad?
helemaal goed! hoop dat ze het nog een half uur laat zitten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
De eerste kleuring zit toch minimaal al een half uur in het haar van Amanda.![]()
Stanley zit zich te bescheuren op dit moment.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:59 schreef SiRojK het volgende:
Zou Stanley kijken en ondertussen al een hart verzakking hebben gehad?
Amanda: het enige is dom, blond en ordinair. Hij weet niet eens wat ordinair is!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
Toen ze een paar weken binnen was dacht ik dat ze wel eens m'n favoriet kon worden met dat gestook bij iedereen van d'r. Maar ik vind haar nu zo nep en dan de toon waarop ze spreekt vind ik niet om aan te horen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Binnen het spel ''werkt'' Naatje wel hard. Ze blijft gaan, of het leuk is??
Brian doet niks, Nix is nix en Amanda kan alleen maar zeer grof schelden.
Van Jaap gaat ook niet veel uit, dus ja Naatje probeert in ieder geval wat.
de laatste die aan het haar van amanda heeft gezeten waren toch DOBquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stanley zit zich te bescheuren op dit moment.![]()
Ik zou het ook geen 5 minuten bij haar in de buurt uithouden, en wat mij betreft mag ze weg.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Toen ze een paar weken binnen was dacht ik dat ze wel eens m'n favoriet kon worden met dat gestook bij iedereen van d'r. Maar ik vind haar nu zo nep en dan de toon waarop ze spreekt vind ik niet om aan te horen.
Ik heb nog nooit mensen gezien die daar zo goed in zijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:05 schreef miraculeus het volgende:
Toch best bijzonder om te horen hoe BAN de boelt verdraaid en in hun eigen verhaaltjes/verzinsels gelooft.
Goh, dat hebben we nog niet gehadquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:05 schreef Dark het volgende:
Amanda moet van Brian Lieke gaan bashen op gierigheid en niet meer op het lichaamverhaal, ook moet Manny tegen haar zeggen, dat Lieke niet grappig is.
Nadia gaat medoen, ze gaan vanavond lekker Lieke bashen.
Eerst nog fixatie er overheen en dan tangen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:05 schreef Mearloow het volgende:
niet uitspoelen amanda! is niet nodig![]()
Dus we hoeven niet meer te luisteren naar bloedhond bloedkip smerig manwijf ga aan je lul trekken e.d.?quote:
Gek id dat ik had het eerste uur dat bij haar, maar toen ze met kinderlijke stem vroeg aan Amanda of ze bij haar en Brain mocht liggen in bed, was het gelijk afgelopen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Toen ze een paar weken binnen was dacht ik dat ze wel eens m'n favoriet kon worden met dat gestook bij iedereen van d'r. Maar ik vind haar nu zo nep en dan de toon waarop ze spreekt vind ik niet om aan te horen.
Er zit ook geen vooruitgang in de verhalen van ze. Alles wat ik de laatste 5 minuten heb gehoord heb ik al 100 keer op precies dezelfde manier gehoord. Dag in dag uit.quote:
Dat ie achterbaks is wel wel duidelijk. Toch verwacht ik van Brian een hoger niveau dan waarop hij het spel nu speelt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:05 schreef Dark het volgende:
Amanda moet van Brian Lieke gaan bashen op gierigheid en niet meer op het lichaamverhaal, ook moet Manny tegen haar zeggen, dat Lieke niet grappig is.
Nadia gaat medoen, ze gaan vanavond lekker Lieke bashen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus we hoeven niet meer te luisteren naar bloedhond bloedkip smerig manwijf ga aan je lul trekken e.d.?
nee, ze gaan haar aanspreken over dat ze gierig is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus we hoeven niet meer te luisteren naar bloedhond bloedkip smerig manwijf ga aan je lul trekken e.d.?
Ze kunnen gewoon niks extra's brengen. Te dom om eigen initiatief te tonen en om iets orgineels te bedenken. De enige aktie die ik van Amanda kan bedenken is dat ze van Brian Huub mocht zoenen om Lieke over de zeik te krijgen. Voor de erst zijn het allemaal primaire reacties.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zit ook geen vooruitgang in de verhalen van ze. Alles wat ik de laatste 5 minuten heb gehoord heb ik al 100 keer op precies dezelfde manier gehoord. Dag in dag uit.
Ik heb me hier al eerder over verbbasd, maar met gierig bedoelen ze in hun geval hebberig, niet schraperigquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:10 schreef tipsch het volgende:
Wat is dat toch typisch. De gierigste van DGK beschuldigen andere bewoners ervan gierig te zijn
Er mankeert meer aan Brian dan alleen achterbaks zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat ie achterbaks is wel wel duidelijk. Toch verwacht ik van Brian een hoger niveau dan waarop hij het spel nu speelt.
Zo speelt die het al vanaf het begin.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat ie achterbaks is wel wel duidelijk. Toch verwacht ik van Brian een hoger niveau dan waarop hij het spel nu speelt.
Lieke trekt zich geen reet aan van dat domme gebash... ik denk eerder dat Huub zich slechter kan inhouden als Brian zich er mee bemoeit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Zeg dat wel, dat zogenaamde bashen van die twee stelt nog eens niks voor ook![]()
Hij is echt een stand-up comedian.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:11 schreef Clank het volgende:
Brian zegt dat ze Lieke moeten pakken op haar gierigheid en dat ze niet grappig is.
Nee, dat is Brian wel![]()
Maar dat doet Brian niet, want Brian is bang voor Ome Fonsquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke trekt zich geen reet aan van dat domme gebash... ik denk eerder dat Huub zich slechter kan inhouden als Brian zich er mee bemoeit.
Lieke maakte de opmerking dat ze meteen voor blond had moeten gaan: " blond staat je beter, een stuk ongezondermaar veel beterquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:17 schreef Mearloow het volgende:
lieke praat tegen amanda ze zegt niks terug.
Dan moeten we er reken mee houden dat de wraak van Amanda schelden wordtquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:18 schreef Dark het volgende:
Lieke tegen Amanda - Wel goed dat je luistert, ik zei al, blond staat je beter!
de een neukt zich de villa in de ander neukt om in de vilaa te blijven.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:21 schreef Mearloow het volgende:
hebben ze het er weer over dat lieke zich de villa heeft ingeneukt..![]()
Dat viel me ook al op, ik weet niet veel van haren verven, maar dat werkt toch door als het er niet goed uit wordt gespoeld?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:22 schreef Mearloow het volgende:
amanda spoelt de verf ook echt supergoed uit!
Beetje water erover en klaar, heerlijk. En dan zo lekker föhnen , klaar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:22 schreef Mearloow het volgende:
amanda spoelt de verf ook echt supergoed uit!
En daar zitten we allemaal op te wachten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:24 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op, ik weet niet veel van haren verven, maar dat werkt toch door als het er niet goed uit wordt gespoeld?
dank je, had ik het dus goed, hoe lang kan het nog duren voordat het uitvalt...quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar zitten we allemaal op te wachten.![]()
nee, maar is niet erg dat er restanten verf in blijven zitten dan is het morgen misschien wel weer een andere kleur dan vandaag en gaat ze weer vervenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:24 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op, ik weet niet veel van haren verven, maar dat werkt toch door als het er niet goed uit wordt gespoeld?
Ik voel een POLL aankomen:quote:
Als Brain boos is denkt hij niet meer na en is hij voor niemand bang , helaas,quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat doet Brian niet, want Brian is bang voor Ome Fons
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:36 schreef Mearloow het volgende:
nee er gaat nog een zware masker in bij amanda!
Als iemand tegen mij over kinderen begint tijdens de sex, zou ik ter plekke in lachen uitbarsten en de deur wijzenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:26 schreef blomst het volgende:
Dennix wil tijdens de seks dat Nadia tegen hem zegt dat ze hem wil als de vader van haar kinderen, dat wind hem op
Eten jijquote:
Gaat het over Nadia?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:28 schreef Mearloow het volgende:
[..]
nee, maar is niet erg dat er restanten verf in blijven zitten dan is het morgen misschien wel weer een andere kleur dan vandaag en gaat ze weer verven![]()
nee ging over amanda.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:44 schreef avonne het volgende:
[..]
Gaat het over Nadia?
Want Amanda had blondeer, dat werkt wel door, dacht ik
Af en toe een andere coupe of een ander kleurtje vinden de meeste vrouwen toch leuk?quote:
idd, en het was ook al zo lang geleden dat amanda dr haar had geverft enz. was echt nodigquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Af en toe een andere coupe of een ander kleurtje vinden de meeste vrouwen toch leuk?![]()
Als je het tangen ook nog afwacht, ben je zo weer 4 uur verderquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:46 schreef Py het volgende:
[..]
Even denken ...
Resultaat afwachten van dit chemisch experiment ... [afbeelding] ... eten
Met voetbal mag ik ook met mijn bord op schoot.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je het tangen ook nog afwacht, ben je zo weer 4 uur verder![]()
Is dit nu melkboerenhondenhaar?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:51 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
wel weer een oranjegloed nij de haargrens![]()
eerst zien dan oordelenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:50 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb nog een cap van gisteren op mijn pc staan, waarderen jullie het als ik deze alsnog post?
quote:
Als hij leuk is heel ergquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:50 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb nog een cap van gisteren op mijn pc staan, waarderen jullie het als ik deze alsnog post?
Ze krijgt toch al nieuwe, ze vindt deze te kortquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:52 schreef Clank het volgende:
Stanley mocht niet eens kijken naar de dure extensions.. en zie hoe Amanda ze zelf vakkundig naar de káloten helpt![]()
Ze moeten zo nu en dan met hun hele cp koffer naar achteren om ze te laten tellen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:56 schreef beequeen het volgende:
Amanda vraagt aan Brian: Zou je met mijn points naar achteren willen, en weg beeld. Wat zou dat betekenen?![]()
Die mag je voortaan achterwege laten, dank je.quote:
Wat heeft dat voor zin. Ze geven het toch dagelijks door aan José?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:57 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze moeten zo nu en dan met hun hele cp koffer naar achteren om ze te laten tellen.
De koffertjes van Amanda en Brian worden altijd even achter de schermen bijgevuld, door mevr. Flensquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor zin. Ze geven het toch dagelijks door aan José?
ja ja nog meer tangenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:03 schreef Py het volgende:
Haha, Amanda is de kapsalon uitgegaan, heeft Brian opgezocht en komt 10 min. later weer terug in de kapsalon.
'Zo ik heb even tegen Brian gezegd dat ik toch mijn haar ga tangen'![]()
Dat zou me idd niks verbazen, die van Brian zeker. Waar hij al die ceepees vandaan haalt voor bellen en bezoek, geen idee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
De koffertjes van Amanda en Brian worden altijd even achter de schermen bijgevuld, door mevr. Flens
Het verbaast mij juist, is nogal vals van D. Pannekoek/Brianquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou me idd niks verbazen, die van Brian zeker. Waar hij al die ceepees vandaan haalt voor bellen en bezoek, geen idee.
Ik word er werkelijk schijtziek van, grappig is het allang niet meer, totdat blijkt dat het haar van Amanda straks of morgen oranje is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:05 schreef pullup het volgende:
Dat haargebeuren gaat weer eens zover dat er hier zelfs geen grappen meer over te maken zijn.
Dit geloof je gewoon niet
Dat weten we allang van beide.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het verbaast mij juist, is nogal vals van D. Pannekoek/Brian![]()
Verlangen, slangen,ophangen en vooral dat laatste is een optie voor Brian.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:10 schreef maril het volgende:
Brain zou er een mooi gedicht van kunnen maken, wat eindigd er op tangen?
rode wangenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:10 schreef maril het volgende:
Brain zou er een mooi gedicht van kunnen maken, wat eindigd er op tangen?
Heerlijk. Leuke capquote:
Spelverzaking echt. Ook is bekend dat de bewoners achter met enige regelmaat contact hebben met naasten. Ik had toch gehoopt dat "het missen van thuis" een veel grotere rol binnen dit spel zou gaan spelen.quote:
"door kan stylen met Burberry en Chanel" Wat betekent dat? in eenvoudig boers Nederlandsquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:14 schreef Dark het volgende:
Nadia wil haar ex bellen om te vragen of hij haar helemaal door kan stylen met Burberry en Chanel en zo....
Dat haar ex even hele dure kleren voor haar gaat kopenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
"door kan stylen met Burberry en Chanel" Wat betekent dat? in eenvoudig boers Nederlands![]()
Tasje, jasje, jurkje etc..en dat alles van Chanel of het paupermerk Burberry.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
"door kan stylen met Burberry en Chanel" Wat betekent dat? in eenvoudig boers Nederlands![]()
ah ok, dankquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat haar ex even hele dure kleren voor haar gaat kopen![]()
Nadia, Dennis en Amanda er uit, nieuwe bewoners er in.. Zou het een stuk leuker makenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:23 schreef mootie het volgende:
Mag Amanda alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft naar huis?
Myth-busters gezien?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:27 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Wie moesten er allemaal ook gapen toen ze dit zagen?![]()
Dan moet je bij Nadia wezen!quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als Huub er uit gaat blijft er momenteel niets overquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:28 schreef schatje het volgende:
Wat een sukkel is Huub ook door te denken dat ie Dennis op de stoel krijgt. Vandaar dat ze Nadia maar even naar hun toe proberen trekken.
Je komt zelf op de stoel jongen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:28 schreef schatje het volgende:
Wat een sukkel is Huub ook door te denken dat ie Dennis op de stoel krijgt. Vandaar dat ze Nadia maar even naar hun toe proberen trekken.
Je komt zelf op de stoel jongen.
Dat lijkt mij nog het allerergste in de kooi.. Je vervelen, hardstikke moe zijn en dan niet mogen slapenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:34 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. zullen we even op bed gaan liggen.
Huup. nee dan val ik in slaap als ik op bed ga liggen.
Lieke. dan ga ik effe op de bank liggen.
Welke move dan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:36 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Dennis gaat de volgende stemming naar huis dankzij de slinkse move van Huub![]()
Er gaat niemand naar huis.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:36 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Dennis gaat de volgende stemming naar huis dankzij de slinkse move van Huub![]()
Daar werken ze met dat datingverhaal naar toe, maar Nadia werkt nog niet hard genoeg mee aan het script.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:38 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Welke move dan?
Ik geloof namelijk nooit dat Nadia Dennis eruit stemt.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:39 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
waar zijn huub zijn gedachten
Laat hem toch , hij is net uit bed.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:41 schreef Dreamboy het volgende:
Goed iedee Huup een weddenschap met Jaap.
Je moet alleen zelf ook wakker blijven.
[afbeelding]
Dan zullen ze toestemming hebben en medewerking van achter anders echt niet ze zal haar neukertje niet wegwerken en dat dating is een spelletje van Nadia en Dennis.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:41 schreef Py het volgende:
[..]
Daar werken ze met dat datingverhaal naar toe, maar Nadia werkt nog niet hard genoeg mee aan het script.
Lieke moet aansluiting zoeken bij Nadia en haar bewerken. Ook Jaap zal straks op Nadia in gaan praten. Uiteindelijk zal het in de uitzending komen dat Dennis een stemming voor Huub aanvraagt maar er vervolgens zelf uitvliegt.
Ik weet het zeker denk ik
ZAG het er dan ook maar 'enigzins aantoonbaar uit' !!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:42 schreef Frasier het volgende:
Je zou toch elke dag zolang met je haar bezig moeten zijn om 't er enigzins toonbaar uit te laten zien
Dan nog ziet het er niet toonbaar uitquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:42 schreef Frasier het volgende:
Je zou toch elke dag zolang met je haar bezig moeten zijn om 't er enigzins toonbaar uit te laten zien
Ik denk dat ze zich prima vermaaktquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
SilviaatjeJammer dat ze weg is. Hoe zou het maar haar gaan?
Ze hoefde ook niet te tangenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:45 schreef Py het volgende:
[..]
Zo, die had ook geen tijd voor een hele kleurspoeling!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |