ja ja nog meer tangenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:03 schreef Py het volgende:
Haha, Amanda is de kapsalon uitgegaan, heeft Brian opgezocht en komt 10 min. later weer terug in de kapsalon.
'Zo ik heb even tegen Brian gezegd dat ik toch mijn haar ga tangen'![]()
Dat zou me idd niks verbazen, die van Brian zeker. Waar hij al die ceepees vandaan haalt voor bellen en bezoek, geen idee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
De koffertjes van Amanda en Brian worden altijd even achter de schermen bijgevuld, door mevr. Flens
Het verbaast mij juist, is nogal vals van D. Pannekoek/Brianquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou me idd niks verbazen, die van Brian zeker. Waar hij al die ceepees vandaan haalt voor bellen en bezoek, geen idee.
Ik word er werkelijk schijtziek van, grappig is het allang niet meer, totdat blijkt dat het haar van Amanda straks of morgen oranje is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:05 schreef pullup het volgende:
Dat haargebeuren gaat weer eens zover dat er hier zelfs geen grappen meer over te maken zijn.
Dit geloof je gewoon niet
Dat weten we allang van beide.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het verbaast mij juist, is nogal vals van D. Pannekoek/Brian![]()
Verlangen, slangen,ophangen en vooral dat laatste is een optie voor Brian.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:10 schreef maril het volgende:
Brain zou er een mooi gedicht van kunnen maken, wat eindigd er op tangen?
rode wangenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:10 schreef maril het volgende:
Brain zou er een mooi gedicht van kunnen maken, wat eindigd er op tangen?
Heerlijk. Leuke capquote:
Spelverzaking echt. Ook is bekend dat de bewoners achter met enige regelmaat contact hebben met naasten. Ik had toch gehoopt dat "het missen van thuis" een veel grotere rol binnen dit spel zou gaan spelen.quote:
"door kan stylen met Burberry en Chanel" Wat betekent dat? in eenvoudig boers Nederlandsquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:14 schreef Dark het volgende:
Nadia wil haar ex bellen om te vragen of hij haar helemaal door kan stylen met Burberry en Chanel en zo....
Dat haar ex even hele dure kleren voor haar gaat kopenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
"door kan stylen met Burberry en Chanel" Wat betekent dat? in eenvoudig boers Nederlands![]()
Tasje, jasje, jurkje etc..en dat alles van Chanel of het paupermerk Burberry.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
"door kan stylen met Burberry en Chanel" Wat betekent dat? in eenvoudig boers Nederlands![]()
ah ok, dankquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat haar ex even hele dure kleren voor haar gaat kopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |