Is dit nu melkboerenhondenhaar?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:51 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
wel weer een oranjegloed nij de haargrens![]()
eerst zien dan oordelenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:50 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb nog een cap van gisteren op mijn pc staan, waarderen jullie het als ik deze alsnog post?
quote:
Als hij leuk is heel ergquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:50 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb nog een cap van gisteren op mijn pc staan, waarderen jullie het als ik deze alsnog post?
Ze krijgt toch al nieuwe, ze vindt deze te kortquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:52 schreef Clank het volgende:
Stanley mocht niet eens kijken naar de dure extensions.. en zie hoe Amanda ze zelf vakkundig naar de káloten helpt![]()
Ze moeten zo nu en dan met hun hele cp koffer naar achteren om ze te laten tellen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:56 schreef beequeen het volgende:
Amanda vraagt aan Brian: Zou je met mijn points naar achteren willen, en weg beeld. Wat zou dat betekenen?![]()
Die mag je voortaan achterwege laten, dank je.quote:
Wat heeft dat voor zin. Ze geven het toch dagelijks door aan José?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:57 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze moeten zo nu en dan met hun hele cp koffer naar achteren om ze te laten tellen.
De koffertjes van Amanda en Brian worden altijd even achter de schermen bijgevuld, door mevr. Flensquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor zin. Ze geven het toch dagelijks door aan José?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |