Er gaat niemand naar huis.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:36 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Dennis gaat de volgende stemming naar huis dankzij de slinkse move van Huub![]()
Daar werken ze met dat datingverhaal naar toe, maar Nadia werkt nog niet hard genoeg mee aan het script.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:38 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Welke move dan?
Ik geloof namelijk nooit dat Nadia Dennis eruit stemt.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:39 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
waar zijn huub zijn gedachten
Laat hem toch , hij is net uit bed.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:41 schreef Dreamboy het volgende:
Goed iedee Huup een weddenschap met Jaap.
Je moet alleen zelf ook wakker blijven.
[afbeelding]
Dan zullen ze toestemming hebben en medewerking van achter anders echt niet ze zal haar neukertje niet wegwerken en dat dating is een spelletje van Nadia en Dennis.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:41 schreef Py het volgende:
[..]
Daar werken ze met dat datingverhaal naar toe, maar Nadia werkt nog niet hard genoeg mee aan het script.
Lieke moet aansluiting zoeken bij Nadia en haar bewerken. Ook Jaap zal straks op Nadia in gaan praten. Uiteindelijk zal het in de uitzending komen dat Dennis een stemming voor Huub aanvraagt maar er vervolgens zelf uitvliegt.
Ik weet het zeker denk ik
ZAG het er dan ook maar 'enigzins aantoonbaar uit' !!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:42 schreef Frasier het volgende:
Je zou toch elke dag zolang met je haar bezig moeten zijn om 't er enigzins toonbaar uit te laten zien
Dan nog ziet het er niet toonbaar uitquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:42 schreef Frasier het volgende:
Je zou toch elke dag zolang met je haar bezig moeten zijn om 't er enigzins toonbaar uit te laten zien
Ik denk dat ze zich prima vermaaktquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
SilviaatjeJammer dat ze weg is. Hoe zou het maar haar gaan?
Ze hoefde ook niet te tangenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:45 schreef Py het volgende:
[..]
Zo, die had ook geen tijd voor een hele kleurspoeling!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |