Ik zou het ook geen 5 minuten bij haar in de buurt uithouden, en wat mij betreft mag ze weg.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Toen ze een paar weken binnen was dacht ik dat ze wel eens m'n favoriet kon worden met dat gestook bij iedereen van d'r. Maar ik vind haar nu zo nep en dan de toon waarop ze spreekt vind ik niet om aan te horen.
Ik heb nog nooit mensen gezien die daar zo goed in zijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:05 schreef miraculeus het volgende:
Toch best bijzonder om te horen hoe BAN de boelt verdraaid en in hun eigen verhaaltjes/verzinsels gelooft.
Goh, dat hebben we nog niet gehadquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:05 schreef Dark het volgende:
Amanda moet van Brian Lieke gaan bashen op gierigheid en niet meer op het lichaamverhaal, ook moet Manny tegen haar zeggen, dat Lieke niet grappig is.
Nadia gaat medoen, ze gaan vanavond lekker Lieke bashen.
Eerst nog fixatie er overheen en dan tangen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:05 schreef Mearloow het volgende:
niet uitspoelen amanda! is niet nodig![]()
Dus we hoeven niet meer te luisteren naar bloedhond bloedkip smerig manwijf ga aan je lul trekken e.d.?quote:
Gek id dat ik had het eerste uur dat bij haar, maar toen ze met kinderlijke stem vroeg aan Amanda of ze bij haar en Brain mocht liggen in bed, was het gelijk afgelopen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Toen ze een paar weken binnen was dacht ik dat ze wel eens m'n favoriet kon worden met dat gestook bij iedereen van d'r. Maar ik vind haar nu zo nep en dan de toon waarop ze spreekt vind ik niet om aan te horen.
Er zit ook geen vooruitgang in de verhalen van ze. Alles wat ik de laatste 5 minuten heb gehoord heb ik al 100 keer op precies dezelfde manier gehoord. Dag in dag uit.quote:
Dat ie achterbaks is wel wel duidelijk. Toch verwacht ik van Brian een hoger niveau dan waarop hij het spel nu speelt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:05 schreef Dark het volgende:
Amanda moet van Brian Lieke gaan bashen op gierigheid en niet meer op het lichaamverhaal, ook moet Manny tegen haar zeggen, dat Lieke niet grappig is.
Nadia gaat medoen, ze gaan vanavond lekker Lieke bashen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus we hoeven niet meer te luisteren naar bloedhond bloedkip smerig manwijf ga aan je lul trekken e.d.?
nee, ze gaan haar aanspreken over dat ze gierig is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus we hoeven niet meer te luisteren naar bloedhond bloedkip smerig manwijf ga aan je lul trekken e.d.?
Ze kunnen gewoon niks extra's brengen. Te dom om eigen initiatief te tonen en om iets orgineels te bedenken. De enige aktie die ik van Amanda kan bedenken is dat ze van Brian Huub mocht zoenen om Lieke over de zeik te krijgen. Voor de erst zijn het allemaal primaire reacties.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zit ook geen vooruitgang in de verhalen van ze. Alles wat ik de laatste 5 minuten heb gehoord heb ik al 100 keer op precies dezelfde manier gehoord. Dag in dag uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |