Nadia, Dennis en Amanda er uit, nieuwe bewoners er in.. Zou het een stuk leuker makenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:23 schreef mootie het volgende:
Mag Amanda alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft naar huis?
Myth-busters gezien?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:27 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Wie moesten er allemaal ook gapen toen ze dit zagen?![]()
Dan moet je bij Nadia wezen!quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
"door kan stylen met Burberry en Chanel" Wat betekent dat? in eenvoudig boers Nederlands![]()
Als Huub er uit gaat blijft er momenteel niets overquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:28 schreef schatje het volgende:
Wat een sukkel is Huub ook door te denken dat ie Dennis op de stoel krijgt. Vandaar dat ze Nadia maar even naar hun toe proberen trekken.
Je komt zelf op de stoel jongen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:28 schreef schatje het volgende:
Wat een sukkel is Huub ook door te denken dat ie Dennis op de stoel krijgt. Vandaar dat ze Nadia maar even naar hun toe proberen trekken.
Je komt zelf op de stoel jongen.
Dat lijkt mij nog het allerergste in de kooi.. Je vervelen, hardstikke moe zijn en dan niet mogen slapenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:34 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. zullen we even op bed gaan liggen.
Huup. nee dan val ik in slaap als ik op bed ga liggen.
Lieke. dan ga ik effe op de bank liggen.
Welke move dan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:36 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Dennis gaat de volgende stemming naar huis dankzij de slinkse move van Huub![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |