Omdat ik het niet mooi genoeg vind voor een expositie?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Deze laatste is absoluut niet onaardig..
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:55 schreef SiRojK het volgende:
COS is ook niet gemaakt voor mensen met 56k inbelverbindingen![]()
Lijkt me werkelijk zo prachtigquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:55 schreef Starlie het volgende:
Of Amanda haar haar straks groen uitslaat of niet, ze zal het prachtig vinden, want toegeven dat ze haar eigen haar verknalt heeft zal ze nooit doen!!! Het ligt namelijk altijd aan een ander!
Dit is ook behoorlijk flauw van Nadia overigens. Ze had dit speltechnisch gezien misshien beter voor zich kunnen houden. Eigenlijk vertelt Nadia nu niets nieuws voor Amanda. Het zijn dingen die Huub ook recht in Amanda's gezicht zou zeggen ("Ze is ordinair en dom"). Was het bovendien niet Nadia die in haar eerste dagen in DGK een beef met Amanda kreeg, omdat zij haar ordinair vond.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's ook het enige wat ze kwam. Ze heeft gewoon Natasia rol overgenomen.
Het valt er vanzelf vanaf!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
De eerste kleuring zit toch minimaal al een half uur in het haar van Amanda.![]()
Binnen het spel ''werkt'' Naatje wel hard. Ze blijft gaan, of het leuk is??quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:56 schreef akveor het volgende:
Waar gaat dit gesprek nu over? Ik hoop dat ze dat durven uitspreken waar Huub bij is. Die Nadia loopt ook weer dom te stoken met d'r halve waarheden.
Ik hoop dat hij in een deuk ligt en dat hij nu zit te bidden dat de extensions spontaan van haar hoofd af schieten!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:59 schreef SiRojK het volgende:
Zou Stanley kijken en ondertussen al een hart verzakking hebben gehad?
helemaal goed! hoop dat ze het nog een half uur laat zitten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
De eerste kleuring zit toch minimaal al een half uur in het haar van Amanda.![]()
Stanley zit zich te bescheuren op dit moment.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:59 schreef SiRojK het volgende:
Zou Stanley kijken en ondertussen al een hart verzakking hebben gehad?
Amanda: het enige is dom, blond en ordinair. Hij weet niet eens wat ordinair is!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
Toen ze een paar weken binnen was dacht ik dat ze wel eens m'n favoriet kon worden met dat gestook bij iedereen van d'r. Maar ik vind haar nu zo nep en dan de toon waarop ze spreekt vind ik niet om aan te horen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Binnen het spel ''werkt'' Naatje wel hard. Ze blijft gaan, of het leuk is??
Brian doet niks, Nix is nix en Amanda kan alleen maar zeer grof schelden.
Van Jaap gaat ook niet veel uit, dus ja Naatje probeert in ieder geval wat.
de laatste die aan het haar van amanda heeft gezeten waren toch DOBquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stanley zit zich te bescheuren op dit moment.![]()
Ik zou het ook geen 5 minuten bij haar in de buurt uithouden, en wat mij betreft mag ze weg.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Toen ze een paar weken binnen was dacht ik dat ze wel eens m'n favoriet kon worden met dat gestook bij iedereen van d'r. Maar ik vind haar nu zo nep en dan de toon waarop ze spreekt vind ik niet om aan te horen.
Ik heb nog nooit mensen gezien die daar zo goed in zijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:05 schreef miraculeus het volgende:
Toch best bijzonder om te horen hoe BAN de boelt verdraaid en in hun eigen verhaaltjes/verzinsels gelooft.
Goh, dat hebben we nog niet gehadquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:05 schreef Dark het volgende:
Amanda moet van Brian Lieke gaan bashen op gierigheid en niet meer op het lichaamverhaal, ook moet Manny tegen haar zeggen, dat Lieke niet grappig is.
Nadia gaat medoen, ze gaan vanavond lekker Lieke bashen.
Eerst nog fixatie er overheen en dan tangen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:05 schreef Mearloow het volgende:
niet uitspoelen amanda! is niet nodig![]()
Dus we hoeven niet meer te luisteren naar bloedhond bloedkip smerig manwijf ga aan je lul trekken e.d.?quote:
Gek id dat ik had het eerste uur dat bij haar, maar toen ze met kinderlijke stem vroeg aan Amanda of ze bij haar en Brain mocht liggen in bed, was het gelijk afgelopen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Toen ze een paar weken binnen was dacht ik dat ze wel eens m'n favoriet kon worden met dat gestook bij iedereen van d'r. Maar ik vind haar nu zo nep en dan de toon waarop ze spreekt vind ik niet om aan te horen.
Er zit ook geen vooruitgang in de verhalen van ze. Alles wat ik de laatste 5 minuten heb gehoord heb ik al 100 keer op precies dezelfde manier gehoord. Dag in dag uit.quote:
Dat ie achterbaks is wel wel duidelijk. Toch verwacht ik van Brian een hoger niveau dan waarop hij het spel nu speelt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:05 schreef Dark het volgende:
Amanda moet van Brian Lieke gaan bashen op gierigheid en niet meer op het lichaamverhaal, ook moet Manny tegen haar zeggen, dat Lieke niet grappig is.
Nadia gaat medoen, ze gaan vanavond lekker Lieke bashen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus we hoeven niet meer te luisteren naar bloedhond bloedkip smerig manwijf ga aan je lul trekken e.d.?
nee, ze gaan haar aanspreken over dat ze gierig is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus we hoeven niet meer te luisteren naar bloedhond bloedkip smerig manwijf ga aan je lul trekken e.d.?
Ze kunnen gewoon niks extra's brengen. Te dom om eigen initiatief te tonen en om iets orgineels te bedenken. De enige aktie die ik van Amanda kan bedenken is dat ze van Brian Huub mocht zoenen om Lieke over de zeik te krijgen. Voor de erst zijn het allemaal primaire reacties.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zit ook geen vooruitgang in de verhalen van ze. Alles wat ik de laatste 5 minuten heb gehoord heb ik al 100 keer op precies dezelfde manier gehoord. Dag in dag uit.
Ik heb me hier al eerder over verbbasd, maar met gierig bedoelen ze in hun geval hebberig, niet schraperigquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:10 schreef tipsch het volgende:
Wat is dat toch typisch. De gierigste van DGK beschuldigen andere bewoners ervan gierig te zijn
Er mankeert meer aan Brian dan alleen achterbaks zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat ie achterbaks is wel wel duidelijk. Toch verwacht ik van Brian een hoger niveau dan waarop hij het spel nu speelt.
Zo speelt die het al vanaf het begin.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat ie achterbaks is wel wel duidelijk. Toch verwacht ik van Brian een hoger niveau dan waarop hij het spel nu speelt.
Lieke trekt zich geen reet aan van dat domme gebash... ik denk eerder dat Huub zich slechter kan inhouden als Brian zich er mee bemoeit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Zeg dat wel, dat zogenaamde bashen van die twee stelt nog eens niks voor ook![]()
Hij is echt een stand-up comedian.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:11 schreef Clank het volgende:
Brian zegt dat ze Lieke moeten pakken op haar gierigheid en dat ze niet grappig is.
Nee, dat is Brian wel![]()
Maar dat doet Brian niet, want Brian is bang voor Ome Fonsquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke trekt zich geen reet aan van dat domme gebash... ik denk eerder dat Huub zich slechter kan inhouden als Brian zich er mee bemoeit.
Lieke maakte de opmerking dat ze meteen voor blond had moeten gaan: " blond staat je beter, een stuk ongezondermaar veel beterquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:17 schreef Mearloow het volgende:
lieke praat tegen amanda ze zegt niks terug.
Dan moeten we er reken mee houden dat de wraak van Amanda schelden wordtquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:18 schreef Dark het volgende:
Lieke tegen Amanda - Wel goed dat je luistert, ik zei al, blond staat je beter!
de een neukt zich de villa in de ander neukt om in de vilaa te blijven.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:21 schreef Mearloow het volgende:
hebben ze het er weer over dat lieke zich de villa heeft ingeneukt..![]()
Dat viel me ook al op, ik weet niet veel van haren verven, maar dat werkt toch door als het er niet goed uit wordt gespoeld?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:22 schreef Mearloow het volgende:
amanda spoelt de verf ook echt supergoed uit!
Beetje water erover en klaar, heerlijk. En dan zo lekker föhnen , klaar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:22 schreef Mearloow het volgende:
amanda spoelt de verf ook echt supergoed uit!
En daar zitten we allemaal op te wachten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:24 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op, ik weet niet veel van haren verven, maar dat werkt toch door als het er niet goed uit wordt gespoeld?
dank je, had ik het dus goed, hoe lang kan het nog duren voordat het uitvalt...quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar zitten we allemaal op te wachten.![]()
nee, maar is niet erg dat er restanten verf in blijven zitten dan is het morgen misschien wel weer een andere kleur dan vandaag en gaat ze weer vervenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:24 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op, ik weet niet veel van haren verven, maar dat werkt toch door als het er niet goed uit wordt gespoeld?
Ik voel een POLL aankomen:quote:
Als Brain boos is denkt hij niet meer na en is hij voor niemand bang , helaas,quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat doet Brian niet, want Brian is bang voor Ome Fons
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:36 schreef Mearloow het volgende:
nee er gaat nog een zware masker in bij amanda!
Als iemand tegen mij over kinderen begint tijdens de sex, zou ik ter plekke in lachen uitbarsten en de deur wijzenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:26 schreef blomst het volgende:
Dennix wil tijdens de seks dat Nadia tegen hem zegt dat ze hem wil als de vader van haar kinderen, dat wind hem op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |