Ik heb me hier al eerder over verbbasd, maar met gierig bedoelen ze in hun geval hebberig, niet schraperigquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:10 schreef tipsch het volgende:
Wat is dat toch typisch. De gierigste van DGK beschuldigen andere bewoners ervan gierig te zijn
Er mankeert meer aan Brian dan alleen achterbaks zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat ie achterbaks is wel wel duidelijk. Toch verwacht ik van Brian een hoger niveau dan waarop hij het spel nu speelt.
Zo speelt die het al vanaf het begin.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat ie achterbaks is wel wel duidelijk. Toch verwacht ik van Brian een hoger niveau dan waarop hij het spel nu speelt.
Lieke trekt zich geen reet aan van dat domme gebash... ik denk eerder dat Huub zich slechter kan inhouden als Brian zich er mee bemoeit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Zeg dat wel, dat zogenaamde bashen van die twee stelt nog eens niks voor ook![]()
Hij is echt een stand-up comedian.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:11 schreef Clank het volgende:
Brian zegt dat ze Lieke moeten pakken op haar gierigheid en dat ze niet grappig is.
Nee, dat is Brian wel![]()
Maar dat doet Brian niet, want Brian is bang voor Ome Fonsquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke trekt zich geen reet aan van dat domme gebash... ik denk eerder dat Huub zich slechter kan inhouden als Brian zich er mee bemoeit.
Lieke maakte de opmerking dat ze meteen voor blond had moeten gaan: " blond staat je beter, een stuk ongezondermaar veel beterquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:17 schreef Mearloow het volgende:
lieke praat tegen amanda ze zegt niks terug.
Dan moeten we er reken mee houden dat de wraak van Amanda schelden wordtquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:18 schreef Dark het volgende:
Lieke tegen Amanda - Wel goed dat je luistert, ik zei al, blond staat je beter!
de een neukt zich de villa in de ander neukt om in de vilaa te blijven.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:21 schreef Mearloow het volgende:
hebben ze het er weer over dat lieke zich de villa heeft ingeneukt..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |