das waar, maar jij lijkt me niet echt een vent die met mij en mijn sores om kan gaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:38 schreef WEST het volgende:
voetbal
er zijn ook nog andere dingen in het leven dan voetbal
wat zijn jou sores dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
das waar, maar jij lijkt me niet echt een vent die met mij en mijn sores om kan gaan
zaken die ik niet op fok ga rondbazuinenquote:
op msn mag ook hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
zaken die ik niet op fok ga rondbazuinen
't Rusje??? Leg dat eens uit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:44 schreef Ynske het volgende:
hoi bengeltje, tja ze wilden t rusje bij mij uit huis hebben, dan maar foto;s zoeken
kom je tegen bij trefwoord pret in google
hoe issie meis, maandag had je je gesprek eh
Ja, zo komen we er welquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:01 schreef Ynske het volgende:
(duits kan ik wel, maa rdoe ik niet uit principe)
geloof me als jij in winkels gewerkt hebt, vlak bij de duitse grens en als stront behandeld word door duitsers die weigeren je te vragen of je duits of engels spreekt en je alleen afblaffen in het duits. dan heb je het snel gezien. vooral ook omdat als jij naar duitsland gaat 80% je alleen als je duits spreekt behandeld.quote:
Fransen zijn uitschot trouwens, daar hoef je sowieso überhaupt niet op te letten. Tenzij je pet goed staat, maar dan hebben ze mazzel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoezo? Dat doen Duitsers toch ook, of Fransen die vertikken dat ook vaak.
zeker, als ik naar duitsland ga spreek ik duitsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, maar als je in die landen bent, dan pas je je aan![]()
zeker hangt het van de situatie af. maar t feit dat ze vanmorgen om half 8 al kwamen inhuizen en ze zich eerst niet eens voorstelden, me stom aankeken toen ik netjes vroeg of het wat zachter kon, en me weigerden om ook maar nederlands proberen te sprekenquote:Net zoals je verwacht dat mensen die hier komen, zich hier aanpassen. En in sommige gevallen gebeurt dat dus niet. Duitsers die in Volendam een beetje komen doen alsof ze de werled 0wnen, ik zou me irriteren als ze daar een beetje komen doen alsof iedereen maar duits moet spreken. Maar goed, net hoe je het brengt natuurlijk. Toen ik bij de efteling werkte was ik een beetje standaard-invaller als een frans- of duitstalige klant aan de balie stond.
het hangt heul van de situatie af natuurlijk, maar in de meeste gevallen bereik je meer door je vermogens aan te wenden, dan door koppigheid.
In welke winkels heb je gewerkt?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof me als jij in winkels gewerkt hebt, vlak bij de duitse grens en als stront behandeld word door duitsers die weigeren je te vragen of je duits of engels spreekt en je alleen afblaffen in het duits. dan heb je het snel gezien. vooral ook omdat als jij naar duitsland gaat 80% je alleen als je duits spreekt behandeld.
ik ben heel gemakkelijk, dat geld voor iedereen die uit het buitenland komt, als je in Nederland komt wonen, leer je Nederlands. Dat je in het begin met handen-voeten-engels-eigen taal je duidelijk probeert te maken, totaal geen probleem. maar je past je aan, en blijft niet in je eigen taaltje/leefwereld functioneren.
zij komt hier studeren, en zal naar ik aanneem echt geen duitstalige colleges hier gaan volgen. makkelijk zat om dan hier in huis ook nederlands te communiceren.
verschillende jaren bij de Xenos, de Blokkerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In welke winkels heb je gewerkt?
Jah of in t plat Limburgs tegen ze reageren dat ze niet moeten denken dat iedereen zo onbeschoft is als de gemiddelde Duitserquote:Ik herken het wel wat je zegt. niet dat ik vaak in het Duits afgeblaft ben, dan blaf ik heel hard Duits terug opeens.![]()
ow maar dat is ook helemaal geen probleem.quote:Als iemand me netjes vraagt of het in hun taal kan, maak ik er ook geen probleem van.
kijk jij begrijpt mequote:Het is inderdaad zoals je zegt, in Duitsland praat ik Duits en in Frankrijk mja helaas, ken geen Frans
of iig niet goed genoeg, dus verwoord ik me wel in het Engels.![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:16 schreef Bengeltje het volgende:
Ik herken het wel wat je zegt. niet dat ik vaak in het Duits afgeblaft ben, dan blaf ik heel hard Duits terug opeens.![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
verschillende jaren bij de Xenos, de Blokker
maar t was hetzelfde liedje bij het Sprookjesbos
Ik praat normaal gesproken geen plat, dat heb ik wel eens gedaan toen ik met een vriendinquote:Jah of in t plat Limburgs tegen ze reageren dat ze niet moeten denken dat iedereen zo onbeschoft is als de gemiddelde Duitser
[..]
ow maar dat is ook helemaal geen probleem.
Denk het ook wel.quote:kijk jij begrijpt me
en toch denk ik dat je er bij de grens meer last van hebt en dat ik daardoor zo reageer
Ghehe, idd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik met een paar collega's ook eens een keer gedaan bij de Efteling
Paar van die lui met zo'n bakkes aan de balie
Dus wij een beetje krijsen "HEE SIND DIE VERDAMMTE POMMES NOCH NICHT FERTIG?!?!?! VERDAMMT NOCH MAL, DU SCHWEIN!!!"
Dan zijn ze wel gelijk stil
Ooo kijk Bengeltje met haar zachte b..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:26 schreef Bengeltje het volgende:
Ooo kijk Limburgers met de zachte gggggjjj/
nog op de sarool, in t pand naast daar waar je gaat solliciterenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Xenos Sarool of al in het Corio?![]()
Misschien heb ik je toch wel eens gezien.
daar word ik nog altijd hier zo mee doodgegooid, net of dat grappig isquote:[..]
Ik praat normaal gesproken geen plat, dat heb ik wel eens gedaan toen ik met een vriendin
in de rij stond van een atractie in Holland.Dat is ook wel fun, deden we ook alleen maar
omdat die lui zielig gingen doen. " Ooo kijk Limburgers met de zachte gggggjjj/
ik lul hier eigenlijk geen limburgs, gek hequote:[..]
Denk het ook wel.
Ja, en alle Nederlanders wisten ook meteen waarom we dat dedenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ghehe, idd.Kijk als wij Duits leren dan leren we ook alle woorden.
![]()
borstenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooo kijk Bengeltje met haar zachte b..
Zeg over welke b... heb jij het.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooo kijk Bengeltje met haar zachte b..
of bedoelde je die nietquote:
deze reactie was net zo te verwachten als een duitser die duits lult in NLquote:
Dan moet ik je zeker eens gezien hebben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
nog op de sarool, in t pand naast daar waar je gaat solliciteren
Uhh wat is snirken.quote:daar word ik nog altijd hier zo mee doodgegooid, net of dat grappig is
vooral hoe ze zichzelf voor lul zetten als ze het na proberen te doen
maar zo heb ik ook vaak woorden die ik gebruik, en dan weten ze niet wat t is
probeer bv maar eens uit te leggen wat snirken is
Ik doe het tegenwoordig dus echt niet meer. Ook niet thuis.quote:ik lul hier eigenlijk geen limburgs, gek he
en bij mijn ouders ligt het helemaal aan de situatie
Nou, lief toch?quote:
Door wie???quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, lief toch?
Mooie zachte borsten, die bewonderd worden en zo
Truste Beejquote:
Aha, nu je dat zegt ja, nu weet ik het wel weer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:39 schreef Ynske het volgende:een limburger die niet weet wat snirken is
in t nederlands is t iig zoiets als smeulen,t dekt niet de complete lading maar komt wel in de richting
ik blijf dus alleenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aha, nu je dat zegt ja, nu weet ik het wel weer.![]()
Mja, ga toch te weinig met "Limbo's " om.
Ik ga ook, als toch iedereen gaat.
Even het Harry Potter boek uitlezen en dan slapen.![]()
Trusten.![]()
oiquote:Op zondag 19 augustus 2007 09:00 schreef Ynske het volgende:
moggeh
Niet luisteren! Sterk zijn!quote:
Ontbijt, mag dat ook?quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:14 schreef Ynske het volgende:
of drugs
das beterquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:14 schreef Ynske het volgende:
sex dan>?
Dat kan ik toch net zo makkelijk (makkelijker waarschijnlijk) doen met het nummer dat ik in mijn foon heb staan onder de S van Qutiequote:Op zondag 19 augustus 2007 15:52 schreef qu63 het volgende:
[afbeelding]
Als het goed is kan je hier een foto van maken met je telefoon, en dan moet ie mij automatisch gaan bellen als je de juiste software op je telefoon hebt
Of het nummer van Qu koppelen aan een sneltoetsquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat kan ik toch net zo makkelijk (makkelijker waarschijnlijk) doen met het nummer dat ik in mijn foon heb staan onder de S van Qutie.
Das klote.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:46 schreef Ynske het volgende:
ik weet dat ik een zeur ben, maar voel me gewoon zo ontzettend klote
zit hier gewoon tegen een migraineaanval te vechten, kan niet naar huis, daar is geen rust
gooi er nog een jankbui tegenaan en tel er dan nog een stapel tabletten bij op...
das ook weer zo jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat kan ik toch net zo makkelijk (makkelijker waarschijnlijk) doen met het nummer dat ik in mijn foon heb staan onder de S van Qutie.
Probeer het eens tussen Code tags?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:07 schreef qu63 het volgende:
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
| (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @)
1 2 3 4 | |.THE WHO GIVES A | | |'""|""_ ,_ | __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|) | (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @) |
Zie je wel!! En phille zit altijd te zeggen dat ik mij die tekens inbeeldquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk trouwens dat ik nodig kindertjes moet gaan makenDe hints afgelopen weekend waren niet bepaald over het hoofd te zien
Zo heb ik minimaal 6 hoogzwangere vrouwen zien langslopen, en eentje die gewoon en plein public borstvoeding zat te geven
Het is vast een teken
Wat hebben ze nu weer gedaan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
tering tyfus cholera wat zijn Belgen dom![]()
![]()
.quote:
Lang verhaalquote:
nog 2 daagjes misschien dat je dan weet wat te doen en dat t allemaal beter gaatquote:Op maandag 20 augustus 2007 08:01 schreef marcb1974 het volgende:
Smorgens
Blijf toch maar thuis, zelfs mijn sokken aantrekken was ik half van buiten adem
Kijken hoe het vandaag gaat, maar hoop toch morgen weer te gaan werkenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
nog 2 daagjes misschien dat je dan weet wat te doen en dat t allemaal beter gaat
Canon 40Dquote:
Kan je niet beter een imagetank halen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:30 schreef Pheno het volgende:
Ik moet nog 2x2G flash halen, ik gok dat ik in 24 dagen wel wat fotos ga maken
tuuluk niet ff wachten, dr staat weer een cashbackactie aan te komenquote:
idd veel verstandiger, ik wil wel nog een 1 gig erbij hebben, die ander begint een beetje te etteren, maar goed na 3 jaar intensief gebruikquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet beter een imagetank halen?
Dat wel ja, aanbeiding icm met cashbackquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuuluk niet ff wachten, dr staat weer een cashbackactie aan te komen
Ik heb maar 1 512 cf kaartje, dus er wat bij is geen overbodige luxe.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet beter een imagetank halen?
je moet er wel rekening mee houden dat t risico dat je cards volraken he.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 512 cf kaartje, dus er wat bij is geen overbodige luxe.
Ik zal eens kijken wat een imgatank kost
Dan moet je idd ook wat CF kaartjes hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 512 cf kaartje, dus er wat bij is geen overbodige luxe.
Ik zal eens kijken wat een imgatank kost
Dat zou kansloos zijn bedoel jequote:Op maandag 20 augustus 2007 09:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
je moet er wel rekening mee houden dat t risico dat je cards volraken he.
in 24 dagen zou ik geen genoeg hebben met 4 gig
als ik nu naar de dierentuin ga een dag, kom ik meestal uit op een 850mb soms zelfs meer.
zou een krappertje worden voor de dagen aan opslagruimte
quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:56 schreef Ynske het volgende:
deze heb ik, zelf een hd ingezet en klaar
die van mij kan ik zelf de hd in vervangen, dus als ik niet meer genoeg opslagcapaciteit heb dan gooi ik er een grotere hd in, lekker makkelijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van mij is duidelijk ouder. Daar kan maar 40gb op
Das wel handig ja. Ik wil tzt eigenlijk een andere hebben. 1 met schermpje erop zodat ik ook hierop de foto's kan zienquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
die van mij kan ik zelf de hd in vervangen, dus als ik niet meer genoeg opslagcapaciteit heb dan gooi ik er een grotere hd in, lekker makkelijk
Ik heb het idee dat ik mijn vakantie niet constant in de lens bekijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
je moet er wel rekening mee houden dat t risico dat je cards volraken he.
in 24 dagen zou ik geen genoeg hebben met 4 gig
als ik nu naar de dierentuin ga een dag, kom ik meestal uit op een 850mb soms zelfs meer.
zou een krappertje worden voor de dagen aan opslagruimte
dat heeft voor mij geen meerwaarde, als je ze ff wilde kijken kon dat ook op je camquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel handig ja. Ik wil tzt eigenlijk een andere hebben. 1 met schermpje erop zodat ik ook hierop de foto's kan zien
dat doe ik ook niet, maar ik heb liever teveel ruimte als te weingquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik mijn vakantie niet constant in de lens bekijk
Maar ik heb nu een shop gevonden waar 2x4g al bijna netz o duur is, gewoon sd ultra II 4G kaartjes. Lijkt me prima.
dat kan ook met een imagetank gebeuren...ook redelijk pijnlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat doe ik ook niet, maar ik heb liever teveel ruimte als te weing
ik zou overigens niet voor te grote opslag gaan aangezier er al mensen zijn geweest waar de kaartjes eerder bij sneuvelden, t wegschrijven of het uitlezen niet goed ging, en ze dus al hun foto;s kwijt waren
He, alle tips zijn welkom, ik ha dniet eens aan een imagetank gedacht. Ik vind het alleen erg veel geld voor wat mb dat in een rugzak gaat meestuiteren (en dat gaat het doen). Ik zie er ook 1 van LaCie die er zogenaamd voor gemaakt is om te stuiteren, maar dat is alleen een rubberen zooi erom heen om zo krassen en beschadigingen tegen te gaan. Mij iets te duur, maar dat vind ik LaCie sowieso.quote:
Is stuiteren technisch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:54 schreef Kuukske het volgende:
Technisch geleuter allemaal hier.
Ja, ga maar weg als je er niet tegen kunt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:54 schreef Kuukske het volgende:
Technisch geleuter allemaal hier.
Doe ik, we gaan een dagje shoppen en eten in Arnhem.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, ga maar weg als je er niet tegen kunt.
je bent wel verdacht vaak bij mij in de buurtquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Doe ik, we gaan een dagje shoppen en eten in Arnhem.
Mooi, dan leuteren wij even technisch verdertquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Doe ik, we gaan een dagje shoppen en eten in Arnhem.
He, valt het me nu op dat flashkaartjes veel goedkoper zijn in duitsland? Waarom betalen wij weer zo belachelijk veel extra?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi, dan leuteren wij even technisch verdert
Veel plezier![]()
Is dat zo? Oh, weeniequote:Op maandag 20 augustus 2007 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, valt het me nu op dat flashkaartjes veel goedkoper zijn in duitsland? Waarom betalen wij weer zo belachelijk veel extra?
Dat zou wel erg ziek zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
Is dat niet die toevoeging voor kopieergebruik?
Dat is allemaal gelul ja. Voor Sandisk geldt dat Extreme3 niet merkbaar beter of sneller is dan Ultra2. Misschien potentieel wel, maar de snelheden liggen daar al zo hoog dat de wegschrijfsnelheid van je camera de beperkende factor wordt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:38 schreef Pheno het volgende:
Het verschil zit 'm vooral in de nieuwere kaartjes, de extremes etc.
Niet dat ik die nodig heb
Die accu's kan je in Nederland ook voor 10 euro oid krijgenquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat zo? Oh, weenieMaar het kan best hoor, is met heel veel dingen zo. Je kan voor een DSLR ook extra accu's kopen van Canon, voor 89 euro geloof ik. Maar je kan ze ook in Duitsland gaan halen van eoa okkie-bokkie merk, voor 6,50. En die zijn echt niet veel slechter, er staat alleen geen Canon op.
Maar flashkaartjes kosten sowieso geen drol meer tegenwoordig. Ook in Nederland niet
Daar waren ze toen mee bezig. Weet alleen niet of het ook door is gegaan maar kan het me zomaar voorstellenquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou wel erg ziek zijndie mafia moet ook eens stoppen
Oh nou ja, zoiets iigquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die accu's kan je in Nederland ook voor 10 euro oid krijgen
Alleen via internet hier hoor voor zover ik weetquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ja, zoiets iig(het is wel een tijdje zo geweest dat je ze alleen in Duitsland kon krijgen, maar de markt werkt dat verschil vanzelf wel weg natuurlijk
)
Ik heb een Nikon D70, maar een "ordinair" CF werkt al prima, niets ultra of extreme nodig gehad tot nu toe. Met dank aan interne buffer, natuurlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is allemaal gelul ja. Voor Sandisk geldt dat Extreme3 niet merkbaar beter of sneller is dan Ultra2. Misschien potentieel wel, maar de snelheden liggen daar al zo hoog dat de wegschrijfsnelheid van je camera de beperkende factor wordt.
Anders gezegd: Onder een Eend Vredestein-banden leggen is prima, Pirelli slicks zijn tachtig keer zo duur, en je eend wordt er niet sneller van
Wederom: hoiquote:
Hoiquote:
Ja nou ja, foutje, kan gebeuren. Tikkie lomp foutje, maar goed, kan gebeuren. Maar de Kers op de Taart is natuurlijk deze:quote:
Overigens weet ik dat ook Amerikanen erg creatief met spoorwegovergangen kunnen zijnquote:Ik maak me zorgen dat pedofielen nu naar Arkansas komen om ouders te vinden die bereid zijn een verklaring van goedkeuring voor een huwelijk te tekenen voor hun jonge spruit", zei een bezorgde senator Sue Madison.
Dat wordt dan spannend. Want het biljft natuurlijk wel verboden sex te hebben met iemand onder de 18 voor een volwassenequote:Op maandag 20 augustus 2007 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens weet ik dat ook Amerikanen erg creatief met spoorwegovergangen kunnen zijn
Blijkbaar heeft die Sue Brainless zoveel vertrouwen in de verstandelijke vermogens van haar landgenoten dat ze het mogelijk acht dat ouders vrijwillig hun eigen kinderen aan een pedofiel zouden uithuwelijken. Dat doet de vraag rijzen: "Hoe dom kun je zijn? Is daar een soort maximum aan eigenlijk?"quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wordt dan spannend. Want het biljft natuurlijk wel verboden sex te hebben met iemand onder de 18 voor een volwassene
Dat vroeg ik me ook al af. Welke ouder gaat nu zijn kind uithuwelijken aan een Karl Nooten?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft die Sue Brainless zoveel vertrouwen in de verstandelijke vermogens van haar landgenoten dat ze het mogelijk acht dat ouders vrijwillig hun eigen kinderen aan een pedofiel zouden uithuwelijken. Dat doet de vraag rijzen: "Hoe dom kun je zijn? Is daar een soort maximum aan eigenlijk?"
Op je mp3 speler?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:58 schreef Ynske het volgende:
buts ik ben moe
ben net zo'n les van vlaanderen sportland start to run gaan doen
yepzquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:24 schreef Pheno het volgende:
Bijna weekend
Nog beginnen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer begint je weekend
Mijn werkweek moet zelfs nog beginnen
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog beginnen?Dagje verlof
Altijd leuk
Ik denk van morgen een dagje verlof te nemen... Vandaag werken tot 20u... morgen zou rust welgekomen zijn
Uh nee, geen verlof, dagje ziek nog maar eensquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog beginnen?Dagje verlof
Altijd leuk
Ik denk van morgen een dagje verlof te nemen... Vandaag werken tot 20u... morgen zou rust welgekomen zijn
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, geen verlof, dagje ziek nog maar eens
Het moet echt een keer ophouden want![]()
Goed,quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goed,morgen aanwezig zijn voor mijn eerste (kijk)dag.
werkkleding is besteld. Ik hoop dat ik eindelijk eens wat meer vastigheid krijg.
ik ken tquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje.Ben er ook blij mee.
En toch gaan de twijfels pas weg na de proefperiode
Dus je contract loopt af in september? Bevalt je dus wel goed bij dat bedrijf?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ken t
hier nu te horen gekregen dat mijn uitzendcontract iig niet afloopt volgens het uitzendbureau in oktober
mooi zo, dan nu de 10 sept nog afwachten wat het nieuws dan is.
hoop iig op nog werk hier tot april
nee, mijn contract is op dit moment zonder eindequote:Op maandag 20 augustus 2007 15:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus je contract loopt af in september? Bevalt je dus wel goed bij dat bedrijf?
Wat verwacht jezelf? Denk je dat je langer mag blijven?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, mijn contract is op dit moment zonder einde
en in september horen we hoe en wat er met de reorganisatie gebreurt
Dat is dan wel het belangrijkste, je hebt werk en het brengt geld in het laatje.quote:bevallen... ach tis geen toppertje, maar t verdiend geld en t is een opstap naar het volgende
ik verwacht niets, kan het ook niet tegenvallenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat verwacht jezelf? Denk je dat je langer mag blijven?
[..]
t is iid geld, en verder ach we zien het welquote:Dat is dan wel het belangrijkste, je hebt werk en het brengt geld in het laatje.
Flink rondkijken dus.
Hoe is je dag vandaag?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik verwacht niets, kan het ook niet tegenvallen
we zien wel. tot april hebben ze iig nog veel mensen nodig
t belangrijkste is dat ik gelukkig met mezelf kan zijn, de rest komt later
Zo denk ik eigenlijk tegenwoordig ook.quote:t is iid geld, en verder ach we zien het wel
Oeh, vrouw in overallquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:54 schreef Bengeltje het volgende:
werkkleding is besteld. Ik hoop dat ik eindelijk eens wat meer vastigheid krijg.
Overal ?quote:
Oh okee, nou ja, had gekundquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Overal ?spiekerboks en bluuske he.
Overal is alleen mooi als je de rits wat lager open kan laten, das niet echt geschikt
voor een "respectable" winkel.
als ik eerlijk voor mezelf ben, weet ik dat het niet goed gaatquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe is je dag vandaag?
Als je er mee bezig bent is al goed, teken dat je wil dat het beter gaat en niet
het daarbij laat zitten.
[..]
idd wie dan leeft die dan zorgtquote:Zo denk ik eigenlijk tegenwoordig ook.
We zien wel per dag wat er gebeurt.
Wel een idee trouwens om weer eens zo'n ding aan te schaffen.quote:
Als ik er ga werken is dat zo.quote:
Dat weten dat het niet goed gaat is toch al iets, je erkent het, dus dat is goed.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
als ik eerlijk voor mezelf ben, weet ik dat het niet goed gaat
alles kost me heel veel energie en moeite
en voel me nog altijd in alles zo alleen staan
[..]
idd wie dan leeft die dan zorgt
Dat is te overzienquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:50 schreef Pheno het volgende:
nog 3 dagen en dan weekend. Op vrijdag moet ik 500+km autorijden
Op vakantie?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:50 schreef Pheno het volgende:
nog 3 dagen en dan weekend. Op vrijdag moet ik 500+km autorijden
Zoiets zou ik nooit doen dus wie bedoel je?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
Omdat er hier anders straks iemand aan het kwartetten is
van nijmegen naar achterhoek, limboland, schiphol, doetinchem en nijmegen. Leuk stukje op vrijdag middag in de filé americain. En alleen maar omdat ik aardig benquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is te overzien
500+ km160.000 is ook 500+
nee, ik breng mensen naar vakantiequote:
heb je ook wel gelijk in, alleen t is heel lastig om ermee om te gaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat weten dat het niet goed gaat is toch al iets, je erkent het, dus dat is goed.
Nu langzaam opkrabbelen, is logisch dat zoiets traag gaat, veel te traag als het jezelf betreft.
Natuurlijk zou jij dat nooit doenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoiets zou ik nooit doen dus wie bedoel je?
Weet ik.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je ook wel gelijk in, alleen t is heel lastig om ermee om te gaan
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
Fatima nu op tv
En de rest van het nederlandse dames elftal
ik rijd al een maand vanuit huis naar doetinchem om mijn vrouw naar haar werk te brengen ipv met syntusquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt het je niet goed geregeld Pheno.
Lief van je dat wel.
Die heb ik gratis gekregen in de goede tijden op fok! NBquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk zou jij dat nooit doen
Die 85.000 posts kreeg je zomaar
is t ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ijs en een deken, die combi vind ik vreemd.
Ik ben waardeloos met afstanden, dus helaas van jouw huis naar Doetinchem zegt me niets.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik rijd al een maand vanuit huis naar doetinchem om mijn vrouw naar haar werk te brengen ipv met syntus
syntus is volgens mij een busmaatschappijquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben waardeloos met afstanden, dus helaas van jouw huis naar Doetinchem zegt me niets.
Syntus? Wasda?
Oke, daar kan je zo nu en dan natuurlijk eens aan toegeven.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
is t ook
maar heb gewoon ff zin om een ijsje te eten en daarna lekker wegkruipen in een beschermende deken
een treinquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
syntus is volgens mij een busmaatschappij
waarom gaat arual niet met de bus?
60km om, daarna naar hillywood te rijden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben waardeloos met afstanden, dus helaas van jouw huis naar Doetinchem zegt me niets.
Syntus? Wasda?
Moet je de Nederlandse versie lezen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:03 schreef Ynske het volgende:
ik heb HP6 nog liggen dat ik moet lezen
ik kan me gewoon niet meer concentreren
6 keer een pagina lezen en ik weet nog niet wat er staat
Zet het geluid uit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
Ahhhhhhh, ik raak nu al geïrriteerd van het commentaar
Belachelijk, en die mensen die daar werken moeten dan maar zelf zorgen dat ze bijquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
een trein
van nijmegen naar arnhem is ns daarna met syntus naar doetinchem. Kutverbinding.
Omdat de bus nog opgetiefter is? Daar rijdt in de schoolvakantie geen bus naar haar werk, omdat die anders leeg zou zijn. Echt te trieste OV daar
fuck, zit ook al in de top 70.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk zou jij dat nooit doen
Die 85.000 posts kreeg je zomaar
Dat kan nooit lang duren. Vrouwen die commentaar geven bij sportwedstrijdenquote:
yup. goed he.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Belachelijk, en die mensen die daar werken moeten dan maar zelf zorgen dat ze bij
hun werk komen.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet je de Nederlandse versie lezen?
Nee grapje, das niks als je er niet lekker in kan wegdromen..
Ja, jij wel met je 200 posts per dagquote:
ikke lekker nietquote:
Idd, dat is een taak voor mannen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan nooit lang duren. Vrouwen die commentaar geven bij sportwedstrijden![]()
dat haal ik al tijden niet meer. oh ja, 1x 400+ om een postopkrikgeile kutn00b een lesje te leren.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, jij wel met je 200 posts per dag
Suske en Wiske moet je alleen naar de plaatjes kijken das ook fun.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:08 schreef Ynske het volgende:
[..]heb idd de engelse versie
maar heb t ook met nederlandse boeken, zelfs eens suske en wiske kan me niet bij t verhaal houden
Ik heb laasts De Passievrucht geluisterdquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Suske en Wiske moet je alleen naar de plaatjes kijken das ook fun.![]()
Luisterboek ook een optie?
Zegt zijquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis ook niet erg om erin te staan hoooooor...![]()
Tis pas erg als je er naar toe werkt.
Die komt me bekend voor, eens opzoeken of ik die gelezen heb.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik heb laasts De Passievrucht geluisterd
[afbeelding]
heel mooi
Iddquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:48 schreef Ynske het volgende:
[..]nu alweer vrij? je bent net begonnen
Proficiatquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goed,morgen aanwezig zijn voor mijn eerste (kijk)dag.
Da's minderquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, geen verlof, dagje ziek nog maar eens
Het moet echt een keer ophouden want![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die komt me bekend voor, eens opzoeken of ik die gelezen heb.
quote:Armin Minderhout woont samen met Ellen en zijn zoon Bo. Armin en Ellen kunnen geen kinderen krijgen en na een onderzoek komt Armin erachter dat hij het syndroom van Klinefelter heeft. Zijn wereld stort in. Armin vertelt niets aan Bo en gaat op zoek naar Bo's biologische vader. Zijn vrouw Monika, de moeder van Bo, is tien jaar eerder overleden wat Armin's zoektocht niet makkelijker maakt.
Armin maakt een lijstje van alle mogelijke kandidaten voor Bo’s vaderschap. De eerste op dit lijstje is Monika’s ex, Robbert Hubeek. Robbert vertelt Armin uitgebreid over de seksuele praktijken die er tussen Monika en hem hebben uitgevonden, maar Robbert blijkt aan het einde van het gesprek niet eens van Monika’s dood af te weten en dus valt hij af als eventuele vader. Armin moet denken aan de nacht waarvan hij altijd had gedacht dat het toen was dat Bo verwekt was.
De volgende op het lijstje is de huisarts van Monika, want, denkt Armin, arts-patiënt relaties, komen nou eenmaal voor. Armin vraagt het de huisarts vervolgens zonder er ook maar enigszins omheen te draaien, maar de huisarts verzekert Armin dat er nooit ongepaste intimiteiten tussen Monika en hem hebben plaatsgevonden. Ook kan hij in Monika’s dossier niets vinden over zaken die ze tijdens haar zwangerschap in vertrouwen vertelt zou kunnen hebben. De laatste verdachte is Niko Neerinckx, een vroegere collega van Monika van reisbureau ‘De Kleine Wereld’. Volgens Ellen had Monika nooit ook maar iets voor Niko gevoeld en verspilt Armin zijn tijd in deze hele kwestie, maar desondanks gaat Armin Niko toch opzoeken. Omdat Niko op reis is, ontmoet hij eerst Niko’s vrouw Anke. Armin stelt zich voor als ene Erik Aldenbos en met behulp van een handige smoes, komt hij binnen. Al vragende komt Armin erachter dat Niko zijn oudste zoon ook Bo heeft genoemd en hij ziet een foto van Monika in hun fotoalbum. En wat dit betreft, sluit Niko helemaal aan op het profiel dat Armin voor ogen heeft voor de dader. Armin weet niet wat hij ermee aanmoet, maar zijn beste vriend Dees en Ellen dringen erop aan om niets aan Niko te vragen. Armin volgt hun advies op.
De relatie tussen Armin en Ellen verslechtert een beetje. Armin besluit om er een weekend tussenuit te gaan met Bo, naar Ameland. Op een gegeven moment wandelen Armin en Bo over het strand en ontmoeten ze een groepje jongeren van Bo’s leeftijd. Eén van de meisjes blijkt Bo wel leuk te vinden en na ’s avonds samen op stap te zijn geweest, vindt Armin het meisje bij Bo in bed. In Armin’s dronken bui, schreeuwt hij dat Bo zijn zoon niet is, kotst hij het kussen onder waar het meisje op geslapen heeft en vervolgens slaat Bo op hem in.
Zodra ze weer thuis komen, komt Armin’s vader te overlijden. Armin en Dees ontruimen het huis van Armin’s overleden ouders en Armin komt een doos tegen met liefdesbrieven van zijn ouders. In deze doos ontdekt hij ook een briefje met daarop de tekst ‘Ik ben zwanger. M.’ Armin weet meteen wat dit betekent: zijn vader is de dader! Verward thuisgekomen, geeft Ellen hem een brief van Monika aan Bo.
Armin wil meteen een stuk gaan lopen en Ellen moet het hele verhaal vertellen van de jarenlange spanning tussen Armin’s vader en Monika en hun ‘slippertje’ waaruit Bo ontstaan is. Ellen heeft het al die tijd geweten, maar wilde hem het liefst al die pijn besparen. Armin vindt zichzelf helemaal niets meer, geen vader, geen zoon, geen geliefde, geen vriend, helemaal niets. Hij zegt zelf te zijn opgehouden met bestaan en hij moet zichzelf opnieuw uitvinden. Bo is opeens zijn halfbroer, terwijl Armin dertien jaar voor Bo heeft gezorgd als een vader. Tenslotte komt Bo met het idee om de as van zijn vader over het graf van Monika uit te strooien, om de moeilijke tijd af te sluiten en weer verder te gaan met hun leven.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm toch niet dus. lijkt me wel interessant om te lezen.
quote:Heb je weer last van migraine?
Wordt het niet eens tijd dat je dat laat onderzoeken, of eens meer rust neemt?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:30 schreef Ynske het volgende:
[..]de moeite waard
[..]![]()
ik word dr zo moe van
teveel triggersquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat je dat laat onderzoeken,
meer rust, ik doe al nauwelijks iets buiten mijn werk, en dat is nu ook niet echt inspannendquote:of eens meer rust neemt?![]()
ik weet t, de laatste tijd is t echt weer niet normaal meerquote:Je hebt het wel erg vaak.
ga eens op Youtube zoeken op "woman parking". Echt, je lacht je doodquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:24 schreef WEST het volgende:
vooruit in parkeren ging goed en achteruit iets meer moeite maar ging ook redelijk iig geen stoeprand geraakt.![]()
dat had ik gedaan.., gelukkig kan ik het beter.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga eens op Youtube zoeken op "woman parking". Echt, je lacht je dood
Doe eens snel bellen dan weer jijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:10 schreef Ynske het volgende:
ik ben ook een trut
neem me voor om de dokter te bellen voor een afspraak
heb nu al 3 keer gebeld, krijg steeds nog t bandje
en nu durf ik niet meer te bellen
ik ben zo bang om afgeserveerd te worden met dat ik me niet moet aanstellenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe eens snel bellen dan weer jij
Je niet af laten serveren hoor. En goed zoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben zo bang om afgeserveerd te worden met dat ik me niet moet aanstellen
edit: morgen om 9.40u
heb een briefje gemaakt met alles dat ik aan wil kaartenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je niet af laten serveren hoor. En goed zo
Dat zou vreemd zijn, dan heeft hij echt een verkeerd beroep gekozen. Wat dacht je van al die oude mensen met een kuchje die als het kuchje 1sec langer duurt meteen in de wachtkamer zitten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb een briefje gemaakt met alles dat ik aan wil kaarten
die gast ziet me ben ik bang liever gaan dan komen
daar heb je wel gelijk in, maar toch heb ik het gevoel dat ik lastig benquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou vreemd zijn, dan heeft hij echt een verkeerd beroep gekozen. Wat dacht je van al die oude mensen met een kuchje die als het kuchje 1sec langer duurt meteen in de wachtkamer zitten?
Hij hoort ze toch braaf aan
Ik zou ze verrot schelden, dus een huisarts is een stuk geduldiger dan ik
Die gast is ervoor om jouw te behandelenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb een briefje gemaakt met alles dat ik aan wil kaarten
die gast ziet me ben ik bang liever gaan dan komen
het lijstje kan alleen maar langer worden.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in, maar toch heb ik het gevoel dat ik lastig ben
en t is gewoon een waslijst waar ik mee zit nu
ik wacht gewoon altijd veel te lang denk t allemaal wel zelf op t kunnen lossen
In theorie nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
het lijstje kan alleen maar langer worden.....
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:49 schreef Ynske het volgende:
jamaar, t is gwoon verdomde moeilijk om hulp van buitenaf te accepteren
als een ander t gewoon kan, dan moet ik t ook gewoon en alleen kunnen
en niet voor de vlakte gaan op t werk van de koppijn
jah goed hequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]ben je tegen de vlakte gegaan?
ergens vond ik t wel humorquote:
En dan ben je nog bang dat de huisarts je weg gaat sturenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
ergens vond ik t wel humor
ik moest naar huis bla bla, maar ik wilde niet, dus maar op de bank gehangen
t was gewoon ff teveel.
ach, t was gewoon een samenloop van omstandighedenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan ben je nog bang dat de huisarts je weg gaat sturen
Door een samenloop van omstandigheden ga je niet plat. Tenzij er een duw of vuist oid in die omstandigheden zitquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach, t was gewoon een samenloop van omstandigheden
tuurlijk, ik wil niet lastig zijn
Kom je bed eens uit danquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:33 schreef Ynske het volgende:
nog niet want dan moet ik mijn bed uit
en jij? vandaag wel aan t twerk?
beetje last van mijn bovenbenen van gisterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom je bed eens uit danHeb je spierpijn van het lopen nog?
Ja, ben er wel, maar ga niet de hele dag blijven. Iets eerder naar huis, dat haal ik dan morgen wel in
Beetje op jezelf passen hequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
beetje last van mijn bovenbenen van gister
maar dat valt wel mee
gewoon ff rustigaan gedaan vanmorgen
zometeen ff wat voor t eten vanaaf halen
en dan roept de plicht wer
een plaatje zegt meer dan 1000 woordenquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:47 schreef buzzer het volgende:
Ook allemaal hallo hier
Ik heb nog bijna geen tijd om te posten, eerst wat achterstallig leeswerk
uiteraard, als ik bijgelezen ben, achterstallige mail heb beantwoord, en ik thuis mijn computer weer heb staan (dat zal hopelijk dit weekend gebeuren) dan komt het allemaal weer helemaal goedquote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
uiteraard, als ik bijgelezen ben, achterstallige mail heb beantwoord, en ik thuis mijn computer weer heb staan (dat zal hopelijk dit weekend gebeuren) dan komt het allemaal weer helemaal goed
Nieuwe schoenen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:58 schreef Ynske het volgende:
heb potverdikkie op allebei mijn voeten op de teen naast je kleine teen een blaar door de schoenen die ik nu aanheblopen is auwa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |