oiquote:Op zondag 19 augustus 2007 09:00 schreef Ynske het volgende:
moggeh
Niet luisteren! Sterk zijn!quote:
Ontbijt, mag dat ook?quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:14 schreef Ynske het volgende:
of drugs
das beterquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:14 schreef Ynske het volgende:
sex dan>?
Dat kan ik toch net zo makkelijk (makkelijker waarschijnlijk) doen met het nummer dat ik in mijn foon heb staan onder de S van Qutiequote:Op zondag 19 augustus 2007 15:52 schreef qu63 het volgende:
[afbeelding]
Als het goed is kan je hier een foto van maken met je telefoon, en dan moet ie mij automatisch gaan bellen als je de juiste software op je telefoon hebt
Of het nummer van Qu koppelen aan een sneltoetsquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat kan ik toch net zo makkelijk (makkelijker waarschijnlijk) doen met het nummer dat ik in mijn foon heb staan onder de S van Qutie.
Das klote.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:46 schreef Ynske het volgende:
ik weet dat ik een zeur ben, maar voel me gewoon zo ontzettend klote
zit hier gewoon tegen een migraineaanval te vechten, kan niet naar huis, daar is geen rust
gooi er nog een jankbui tegenaan en tel er dan nog een stapel tabletten bij op...
das ook weer zo jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat kan ik toch net zo makkelijk (makkelijker waarschijnlijk) doen met het nummer dat ik in mijn foon heb staan onder de S van Qutie.
Probeer het eens tussen Code tags?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:07 schreef qu63 het volgende:
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
| (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @)
| 1 2 3 4 | |.THE WHO GIVES A | | |'""|""_ ,_ | __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|) | (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @) |
Zie je wel!! En phille zit altijd te zeggen dat ik mij die tekens inbeeldquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk trouwens dat ik nodig kindertjes moet gaan makenDe hints afgelopen weekend waren niet bepaald over het hoofd te zien
Zo heb ik minimaal 6 hoogzwangere vrouwen zien langslopen, en eentje die gewoon en plein public borstvoeding zat te geven
Het is vast een teken
Wat hebben ze nu weer gedaan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
tering tyfus cholera wat zijn Belgen dom![]()
![]()
.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |