das waar, maar jij lijkt me niet echt een vent die met mij en mijn sores om kan gaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:38 schreef WEST het volgende:
voetbal
er zijn ook nog andere dingen in het leven dan voetbal
wat zijn jou sores dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
das waar, maar jij lijkt me niet echt een vent die met mij en mijn sores om kan gaan
zaken die ik niet op fok ga rondbazuinenquote:
op msn mag ook hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
zaken die ik niet op fok ga rondbazuinen
't Rusje??? Leg dat eens uit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:44 schreef Ynske het volgende:
hoi bengeltje, tja ze wilden t rusje bij mij uit huis hebben, dan maar foto;s zoeken
kom je tegen bij trefwoord pret in google
hoe issie meis, maandag had je je gesprek eh
Ja, zo komen we er welquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:01 schreef Ynske het volgende:
(duits kan ik wel, maa rdoe ik niet uit principe)
geloof me als jij in winkels gewerkt hebt, vlak bij de duitse grens en als stront behandeld word door duitsers die weigeren je te vragen of je duits of engels spreekt en je alleen afblaffen in het duits. dan heb je het snel gezien. vooral ook omdat als jij naar duitsland gaat 80% je alleen als je duits spreekt behandeld.quote:
Fransen zijn uitschot trouwens, daar hoef je sowieso überhaupt niet op te letten. Tenzij je pet goed staat, maar dan hebben ze mazzel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoezo? Dat doen Duitsers toch ook, of Fransen die vertikken dat ook vaak.
zeker, als ik naar duitsland ga spreek ik duitsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, maar als je in die landen bent, dan pas je je aan![]()
zeker hangt het van de situatie af. maar t feit dat ze vanmorgen om half 8 al kwamen inhuizen en ze zich eerst niet eens voorstelden, me stom aankeken toen ik netjes vroeg of het wat zachter kon, en me weigerden om ook maar nederlands proberen te sprekenquote:Net zoals je verwacht dat mensen die hier komen, zich hier aanpassen. En in sommige gevallen gebeurt dat dus niet. Duitsers die in Volendam een beetje komen doen alsof ze de werled 0wnen, ik zou me irriteren als ze daar een beetje komen doen alsof iedereen maar duits moet spreken. Maar goed, net hoe je het brengt natuurlijk. Toen ik bij de efteling werkte was ik een beetje standaard-invaller als een frans- of duitstalige klant aan de balie stond.
het hangt heul van de situatie af natuurlijk, maar in de meeste gevallen bereik je meer door je vermogens aan te wenden, dan door koppigheid.
In welke winkels heb je gewerkt?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof me als jij in winkels gewerkt hebt, vlak bij de duitse grens en als stront behandeld word door duitsers die weigeren je te vragen of je duits of engels spreekt en je alleen afblaffen in het duits. dan heb je het snel gezien. vooral ook omdat als jij naar duitsland gaat 80% je alleen als je duits spreekt behandeld.
ik ben heel gemakkelijk, dat geld voor iedereen die uit het buitenland komt, als je in Nederland komt wonen, leer je Nederlands. Dat je in het begin met handen-voeten-engels-eigen taal je duidelijk probeert te maken, totaal geen probleem. maar je past je aan, en blijft niet in je eigen taaltje/leefwereld functioneren.
zij komt hier studeren, en zal naar ik aanneem echt geen duitstalige colleges hier gaan volgen. makkelijk zat om dan hier in huis ook nederlands te communiceren.
verschillende jaren bij de Xenos, de Blokkerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In welke winkels heb je gewerkt?
Jah of in t plat Limburgs tegen ze reageren dat ze niet moeten denken dat iedereen zo onbeschoft is als de gemiddelde Duitserquote:Ik herken het wel wat je zegt. niet dat ik vaak in het Duits afgeblaft ben, dan blaf ik heel hard Duits terug opeens.![]()
ow maar dat is ook helemaal geen probleem.quote:Als iemand me netjes vraagt of het in hun taal kan, maak ik er ook geen probleem van.
kijk jij begrijpt mequote:Het is inderdaad zoals je zegt, in Duitsland praat ik Duits en in Frankrijk mja helaas, ken geen Frans
of iig niet goed genoeg, dus verwoord ik me wel in het Engels.![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:16 schreef Bengeltje het volgende:
Ik herken het wel wat je zegt. niet dat ik vaak in het Duits afgeblaft ben, dan blaf ik heel hard Duits terug opeens.![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
verschillende jaren bij de Xenos, de Blokker
maar t was hetzelfde liedje bij het Sprookjesbos
Ik praat normaal gesproken geen plat, dat heb ik wel eens gedaan toen ik met een vriendinquote:Jah of in t plat Limburgs tegen ze reageren dat ze niet moeten denken dat iedereen zo onbeschoft is als de gemiddelde Duitser
[..]
ow maar dat is ook helemaal geen probleem.
Denk het ook wel.quote:kijk jij begrijpt me
en toch denk ik dat je er bij de grens meer last van hebt en dat ik daardoor zo reageer
Ghehe, idd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik met een paar collega's ook eens een keer gedaan bij de Efteling
Paar van die lui met zo'n bakkes aan de balie
Dus wij een beetje krijsen "HEE SIND DIE VERDAMMTE POMMES NOCH NICHT FERTIG?!?!?! VERDAMMT NOCH MAL, DU SCHWEIN!!!"
Dan zijn ze wel gelijk stil
Ooo kijk Bengeltje met haar zachte b..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:26 schreef Bengeltje het volgende:
Ooo kijk Limburgers met de zachte gggggjjj/
nog op de sarool, in t pand naast daar waar je gaat solliciterenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Xenos Sarool of al in het Corio?![]()
Misschien heb ik je toch wel eens gezien.
daar word ik nog altijd hier zo mee doodgegooid, net of dat grappig isquote:[..]
Ik praat normaal gesproken geen plat, dat heb ik wel eens gedaan toen ik met een vriendin
in de rij stond van een atractie in Holland.Dat is ook wel fun, deden we ook alleen maar
omdat die lui zielig gingen doen. " Ooo kijk Limburgers met de zachte gggggjjj/
ik lul hier eigenlijk geen limburgs, gek hequote:[..]
Denk het ook wel.
Ja, en alle Nederlanders wisten ook meteen waarom we dat dedenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ghehe, idd.Kijk als wij Duits leren dan leren we ook alle woorden.
![]()
borstenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooo kijk Bengeltje met haar zachte b..
Zeg over welke b... heb jij het.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooo kijk Bengeltje met haar zachte b..
of bedoelde je die nietquote:
deze reactie was net zo te verwachten als een duitser die duits lult in NLquote:
Dan moet ik je zeker eens gezien hebben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
nog op de sarool, in t pand naast daar waar je gaat solliciteren
Uhh wat is snirken.quote:daar word ik nog altijd hier zo mee doodgegooid, net of dat grappig is
vooral hoe ze zichzelf voor lul zetten als ze het na proberen te doen
maar zo heb ik ook vaak woorden die ik gebruik, en dan weten ze niet wat t is
probeer bv maar eens uit te leggen wat snirken is
Ik doe het tegenwoordig dus echt niet meer. Ook niet thuis.quote:ik lul hier eigenlijk geen limburgs, gek he
en bij mijn ouders ligt het helemaal aan de situatie
Nou, lief toch?quote:
Door wie???quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, lief toch?
Mooie zachte borsten, die bewonderd worden en zo
Truste Beejquote:
Aha, nu je dat zegt ja, nu weet ik het wel weer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:39 schreef Ynske het volgende:een limburger die niet weet wat snirken is
in t nederlands is t iig zoiets als smeulen,t dekt niet de complete lading maar komt wel in de richting
ik blijf dus alleenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aha, nu je dat zegt ja, nu weet ik het wel weer.![]()
Mja, ga toch te weinig met "Limbo's " om.
Ik ga ook, als toch iedereen gaat.
Even het Harry Potter boek uitlezen en dan slapen.![]()
Trusten.![]()
oiquote:Op zondag 19 augustus 2007 09:00 schreef Ynske het volgende:
moggeh
Niet luisteren! Sterk zijn!quote:
Ontbijt, mag dat ook?quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:14 schreef Ynske het volgende:
of drugs
das beterquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:14 schreef Ynske het volgende:
sex dan>?
Dat kan ik toch net zo makkelijk (makkelijker waarschijnlijk) doen met het nummer dat ik in mijn foon heb staan onder de S van Qutiequote:Op zondag 19 augustus 2007 15:52 schreef qu63 het volgende:
[afbeelding]
Als het goed is kan je hier een foto van maken met je telefoon, en dan moet ie mij automatisch gaan bellen als je de juiste software op je telefoon hebt
Of het nummer van Qu koppelen aan een sneltoetsquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat kan ik toch net zo makkelijk (makkelijker waarschijnlijk) doen met het nummer dat ik in mijn foon heb staan onder de S van Qutie.
Das klote.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:46 schreef Ynske het volgende:
ik weet dat ik een zeur ben, maar voel me gewoon zo ontzettend klote
zit hier gewoon tegen een migraineaanval te vechten, kan niet naar huis, daar is geen rust
gooi er nog een jankbui tegenaan en tel er dan nog een stapel tabletten bij op...
das ook weer zo jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat kan ik toch net zo makkelijk (makkelijker waarschijnlijk) doen met het nummer dat ik in mijn foon heb staan onder de S van Qutie.
Probeer het eens tussen Code tags?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:07 schreef qu63 het volgende:
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
| (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @)
1 2 3 4 | |.THE WHO GIVES A | | |'""|""_ ,_ | __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|) | (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @) |
Zie je wel!! En phille zit altijd te zeggen dat ik mij die tekens inbeeldquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk trouwens dat ik nodig kindertjes moet gaan makenDe hints afgelopen weekend waren niet bepaald over het hoofd te zien
Zo heb ik minimaal 6 hoogzwangere vrouwen zien langslopen, en eentje die gewoon en plein public borstvoeding zat te geven
Het is vast een teken
Wat hebben ze nu weer gedaan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
tering tyfus cholera wat zijn Belgen dom![]()
![]()
.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |