teveel triggersquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat je dat laat onderzoeken,
meer rust, ik doe al nauwelijks iets buiten mijn werk, en dat is nu ook niet echt inspannendquote:of eens meer rust neemt?![]()
ik weet t, de laatste tijd is t echt weer niet normaal meerquote:Je hebt het wel erg vaak.
ga eens op Youtube zoeken op "woman parking". Echt, je lacht je doodquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:24 schreef WEST het volgende:
vooruit in parkeren ging goed en achteruit iets meer moeite maar ging ook redelijk iig geen stoeprand geraakt.![]()
dat had ik gedaan.., gelukkig kan ik het beter.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga eens op Youtube zoeken op "woman parking". Echt, je lacht je dood
Doe eens snel bellen dan weer jijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:10 schreef Ynske het volgende:
ik ben ook een trut
neem me voor om de dokter te bellen voor een afspraak
heb nu al 3 keer gebeld, krijg steeds nog t bandje
en nu durf ik niet meer te bellen
ik ben zo bang om afgeserveerd te worden met dat ik me niet moet aanstellenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe eens snel bellen dan weer jij
Je niet af laten serveren hoor. En goed zoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben zo bang om afgeserveerd te worden met dat ik me niet moet aanstellen
edit: morgen om 9.40u
heb een briefje gemaakt met alles dat ik aan wil kaartenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je niet af laten serveren hoor. En goed zo
Dat zou vreemd zijn, dan heeft hij echt een verkeerd beroep gekozen. Wat dacht je van al die oude mensen met een kuchje die als het kuchje 1sec langer duurt meteen in de wachtkamer zitten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb een briefje gemaakt met alles dat ik aan wil kaarten
die gast ziet me ben ik bang liever gaan dan komen
daar heb je wel gelijk in, maar toch heb ik het gevoel dat ik lastig benquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou vreemd zijn, dan heeft hij echt een verkeerd beroep gekozen. Wat dacht je van al die oude mensen met een kuchje die als het kuchje 1sec langer duurt meteen in de wachtkamer zitten?
Hij hoort ze toch braaf aan
Ik zou ze verrot schelden, dus een huisarts is een stuk geduldiger dan ik
Die gast is ervoor om jouw te behandelenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb een briefje gemaakt met alles dat ik aan wil kaarten
die gast ziet me ben ik bang liever gaan dan komen
het lijstje kan alleen maar langer worden.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in, maar toch heb ik het gevoel dat ik lastig ben
en t is gewoon een waslijst waar ik mee zit nu
ik wacht gewoon altijd veel te lang denk t allemaal wel zelf op t kunnen lossen
In theorie nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
het lijstje kan alleen maar langer worden.....
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:49 schreef Ynske het volgende:
jamaar, t is gwoon verdomde moeilijk om hulp van buitenaf te accepteren
als een ander t gewoon kan, dan moet ik t ook gewoon en alleen kunnen
en niet voor de vlakte gaan op t werk van de koppijn
jah goed hequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]ben je tegen de vlakte gegaan?
ergens vond ik t wel humorquote:
En dan ben je nog bang dat de huisarts je weg gaat sturenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
ergens vond ik t wel humor
ik moest naar huis bla bla, maar ik wilde niet, dus maar op de bank gehangen
t was gewoon ff teveel.
ach, t was gewoon een samenloop van omstandighedenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan ben je nog bang dat de huisarts je weg gaat sturen
Door een samenloop van omstandigheden ga je niet plat. Tenzij er een duw of vuist oid in die omstandigheden zitquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach, t was gewoon een samenloop van omstandigheden
tuurlijk, ik wil niet lastig zijn
Kom je bed eens uit danquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:33 schreef Ynske het volgende:
nog niet want dan moet ik mijn bed uit
en jij? vandaag wel aan t twerk?
beetje last van mijn bovenbenen van gisterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom je bed eens uit danHeb je spierpijn van het lopen nog?
Ja, ben er wel, maar ga niet de hele dag blijven. Iets eerder naar huis, dat haal ik dan morgen wel in
Beetje op jezelf passen hequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
beetje last van mijn bovenbenen van gister
maar dat valt wel mee
gewoon ff rustigaan gedaan vanmorgen
zometeen ff wat voor t eten vanaaf halen
en dan roept de plicht wer
een plaatje zegt meer dan 1000 woordenquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:47 schreef buzzer het volgende:
Ook allemaal hallo hier
Ik heb nog bijna geen tijd om te posten, eerst wat achterstallig leeswerk
uiteraard, als ik bijgelezen ben, achterstallige mail heb beantwoord, en ik thuis mijn computer weer heb staan (dat zal hopelijk dit weekend gebeuren) dan komt het allemaal weer helemaal goedquote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
uiteraard, als ik bijgelezen ben, achterstallige mail heb beantwoord, en ik thuis mijn computer weer heb staan (dat zal hopelijk dit weekend gebeuren) dan komt het allemaal weer helemaal goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |