Wederom: hoiquote:
Hoiquote:
Ja nou ja, foutje, kan gebeuren. Tikkie lomp foutje, maar goed, kan gebeuren. Maar de Kers op de Taart is natuurlijk deze:quote:
Overigens weet ik dat ook Amerikanen erg creatief met spoorwegovergangen kunnen zijnquote:Ik maak me zorgen dat pedofielen nu naar Arkansas komen om ouders te vinden die bereid zijn een verklaring van goedkeuring voor een huwelijk te tekenen voor hun jonge spruit", zei een bezorgde senator Sue Madison.
Dat wordt dan spannend. Want het biljft natuurlijk wel verboden sex te hebben met iemand onder de 18 voor een volwassenequote:Op maandag 20 augustus 2007 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens weet ik dat ook Amerikanen erg creatief met spoorwegovergangen kunnen zijn
Blijkbaar heeft die Sue Brainless zoveel vertrouwen in de verstandelijke vermogens van haar landgenoten dat ze het mogelijk acht dat ouders vrijwillig hun eigen kinderen aan een pedofiel zouden uithuwelijken. Dat doet de vraag rijzen: "Hoe dom kun je zijn? Is daar een soort maximum aan eigenlijk?"quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wordt dan spannend. Want het biljft natuurlijk wel verboden sex te hebben met iemand onder de 18 voor een volwassene
Dat vroeg ik me ook al af. Welke ouder gaat nu zijn kind uithuwelijken aan een Karl Nooten?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft die Sue Brainless zoveel vertrouwen in de verstandelijke vermogens van haar landgenoten dat ze het mogelijk acht dat ouders vrijwillig hun eigen kinderen aan een pedofiel zouden uithuwelijken. Dat doet de vraag rijzen: "Hoe dom kun je zijn? Is daar een soort maximum aan eigenlijk?"
Op je mp3 speler?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:58 schreef Ynske het volgende:
buts ik ben moe
ben net zo'n les van vlaanderen sportland start to run gaan doen
yepzquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:24 schreef Pheno het volgende:
Bijna weekend
Nog beginnen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer begint je weekend
Mijn werkweek moet zelfs nog beginnen
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog beginnen?Dagje verlof
Altijd leuk
Ik denk van morgen een dagje verlof te nemen... Vandaag werken tot 20u... morgen zou rust welgekomen zijn
Uh nee, geen verlof, dagje ziek nog maar eensquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog beginnen?Dagje verlof
Altijd leuk
Ik denk van morgen een dagje verlof te nemen... Vandaag werken tot 20u... morgen zou rust welgekomen zijn
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, geen verlof, dagje ziek nog maar eens
Het moet echt een keer ophouden want![]()
Goed,quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goed,morgen aanwezig zijn voor mijn eerste (kijk)dag.
werkkleding is besteld. Ik hoop dat ik eindelijk eens wat meer vastigheid krijg.
ik ken tquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje.Ben er ook blij mee.
En toch gaan de twijfels pas weg na de proefperiode
Dus je contract loopt af in september? Bevalt je dus wel goed bij dat bedrijf?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ken t
hier nu te horen gekregen dat mijn uitzendcontract iig niet afloopt volgens het uitzendbureau in oktober
mooi zo, dan nu de 10 sept nog afwachten wat het nieuws dan is.
hoop iig op nog werk hier tot april
nee, mijn contract is op dit moment zonder eindequote:Op maandag 20 augustus 2007 15:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus je contract loopt af in september? Bevalt je dus wel goed bij dat bedrijf?
Wat verwacht jezelf? Denk je dat je langer mag blijven?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, mijn contract is op dit moment zonder einde
en in september horen we hoe en wat er met de reorganisatie gebreurt
Dat is dan wel het belangrijkste, je hebt werk en het brengt geld in het laatje.quote:bevallen... ach tis geen toppertje, maar t verdiend geld en t is een opstap naar het volgende
ik verwacht niets, kan het ook niet tegenvallenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat verwacht jezelf? Denk je dat je langer mag blijven?
[..]
t is iid geld, en verder ach we zien het welquote:Dat is dan wel het belangrijkste, je hebt werk en het brengt geld in het laatje.
Flink rondkijken dus.
Hoe is je dag vandaag?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik verwacht niets, kan het ook niet tegenvallen
we zien wel. tot april hebben ze iig nog veel mensen nodig
t belangrijkste is dat ik gelukkig met mezelf kan zijn, de rest komt later
Zo denk ik eigenlijk tegenwoordig ook.quote:t is iid geld, en verder ach we zien het wel
Oeh, vrouw in overallquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:54 schreef Bengeltje het volgende:
werkkleding is besteld. Ik hoop dat ik eindelijk eens wat meer vastigheid krijg.
Overal ?quote:
Oh okee, nou ja, had gekundquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Overal ?spiekerboks en bluuske he.
Overal is alleen mooi als je de rits wat lager open kan laten, das niet echt geschikt
voor een "respectable" winkel.
als ik eerlijk voor mezelf ben, weet ik dat het niet goed gaatquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe is je dag vandaag?
Als je er mee bezig bent is al goed, teken dat je wil dat het beter gaat en niet
het daarbij laat zitten.
[..]
idd wie dan leeft die dan zorgtquote:Zo denk ik eigenlijk tegenwoordig ook.
We zien wel per dag wat er gebeurt.
Wel een idee trouwens om weer eens zo'n ding aan te schaffen.quote:
Als ik er ga werken is dat zo.quote:
Dat weten dat het niet goed gaat is toch al iets, je erkent het, dus dat is goed.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
als ik eerlijk voor mezelf ben, weet ik dat het niet goed gaat
alles kost me heel veel energie en moeite
en voel me nog altijd in alles zo alleen staan
[..]
idd wie dan leeft die dan zorgt
Dat is te overzienquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:50 schreef Pheno het volgende:
nog 3 dagen en dan weekend. Op vrijdag moet ik 500+km autorijden
Op vakantie?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:50 schreef Pheno het volgende:
nog 3 dagen en dan weekend. Op vrijdag moet ik 500+km autorijden
Zoiets zou ik nooit doen dus wie bedoel je?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
Omdat er hier anders straks iemand aan het kwartetten is
van nijmegen naar achterhoek, limboland, schiphol, doetinchem en nijmegen. Leuk stukje op vrijdag middag in de filé americain. En alleen maar omdat ik aardig benquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is te overzien
500+ km160.000 is ook 500+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |