nee, ik breng mensen naar vakantiequote:
heb je ook wel gelijk in, alleen t is heel lastig om ermee om te gaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat weten dat het niet goed gaat is toch al iets, je erkent het, dus dat is goed.
Nu langzaam opkrabbelen, is logisch dat zoiets traag gaat, veel te traag als het jezelf betreft.
Natuurlijk zou jij dat nooit doenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoiets zou ik nooit doen dus wie bedoel je?
Weet ik.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je ook wel gelijk in, alleen t is heel lastig om ermee om te gaan
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
Fatima nu op tv
En de rest van het nederlandse dames elftal
ik rijd al een maand vanuit huis naar doetinchem om mijn vrouw naar haar werk te brengen ipv met syntusquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt het je niet goed geregeld Pheno.
Lief van je dat wel.
Die heb ik gratis gekregen in de goede tijden op fok! NBquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk zou jij dat nooit doen
Die 85.000 posts kreeg je zomaar
is t ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ijs en een deken, die combi vind ik vreemd.
Ik ben waardeloos met afstanden, dus helaas van jouw huis naar Doetinchem zegt me niets.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik rijd al een maand vanuit huis naar doetinchem om mijn vrouw naar haar werk te brengen ipv met syntus
syntus is volgens mij een busmaatschappijquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben waardeloos met afstanden, dus helaas van jouw huis naar Doetinchem zegt me niets.
Syntus? Wasda?
Oke, daar kan je zo nu en dan natuurlijk eens aan toegeven.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
is t ook
maar heb gewoon ff zin om een ijsje te eten en daarna lekker wegkruipen in een beschermende deken
een treinquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
syntus is volgens mij een busmaatschappij
waarom gaat arual niet met de bus?
60km om, daarna naar hillywood te rijden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben waardeloos met afstanden, dus helaas van jouw huis naar Doetinchem zegt me niets.
Syntus? Wasda?
Moet je de Nederlandse versie lezen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:03 schreef Ynske het volgende:
ik heb HP6 nog liggen dat ik moet lezen
ik kan me gewoon niet meer concentreren
6 keer een pagina lezen en ik weet nog niet wat er staat
Zet het geluid uit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
Ahhhhhhh, ik raak nu al geïrriteerd van het commentaar
Belachelijk, en die mensen die daar werken moeten dan maar zelf zorgen dat ze bijquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
een trein
van nijmegen naar arnhem is ns daarna met syntus naar doetinchem. Kutverbinding.
Omdat de bus nog opgetiefter is? Daar rijdt in de schoolvakantie geen bus naar haar werk, omdat die anders leeg zou zijn. Echt te trieste OV daar
fuck, zit ook al in de top 70.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk zou jij dat nooit doen
Die 85.000 posts kreeg je zomaar
Dat kan nooit lang duren. Vrouwen die commentaar geven bij sportwedstrijdenquote:
yup. goed he.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Belachelijk, en die mensen die daar werken moeten dan maar zelf zorgen dat ze bij
hun werk komen.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet je de Nederlandse versie lezen?
Nee grapje, das niks als je er niet lekker in kan wegdromen..
Ja, jij wel met je 200 posts per dagquote:
ikke lekker nietquote:
Idd, dat is een taak voor mannen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan nooit lang duren. Vrouwen die commentaar geven bij sportwedstrijden![]()
dat haal ik al tijden niet meer. oh ja, 1x 400+ om een postopkrikgeile kutn00b een lesje te leren.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, jij wel met je 200 posts per dag
Suske en Wiske moet je alleen naar de plaatjes kijken das ook fun.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:08 schreef Ynske het volgende:
[..]heb idd de engelse versie
maar heb t ook met nederlandse boeken, zelfs eens suske en wiske kan me niet bij t verhaal houden
Ik heb laasts De Passievrucht geluisterdquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Suske en Wiske moet je alleen naar de plaatjes kijken das ook fun.![]()
Luisterboek ook een optie?
Zegt zijquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis ook niet erg om erin te staan hoooooor...![]()
Tis pas erg als je er naar toe werkt.
Die komt me bekend voor, eens opzoeken of ik die gelezen heb.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik heb laasts De Passievrucht geluisterd
[afbeelding]
heel mooi
Iddquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:48 schreef Ynske het volgende:
[..]nu alweer vrij? je bent net begonnen
Proficiatquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goed,morgen aanwezig zijn voor mijn eerste (kijk)dag.
werkkleding is besteld. Ik hoop dat ik eindelijk eens wat meer vastigheid krijg.
Da's minderquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, geen verlof, dagje ziek nog maar eens
Het moet echt een keer ophouden want![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die komt me bekend voor, eens opzoeken of ik die gelezen heb.
quote:Armin Minderhout woont samen met Ellen en zijn zoon Bo. Armin en Ellen kunnen geen kinderen krijgen en na een onderzoek komt Armin erachter dat hij het syndroom van Klinefelter heeft. Zijn wereld stort in. Armin vertelt niets aan Bo en gaat op zoek naar Bo's biologische vader. Zijn vrouw Monika, de moeder van Bo, is tien jaar eerder overleden wat Armin's zoektocht niet makkelijker maakt.
Armin maakt een lijstje van alle mogelijke kandidaten voor Bo’s vaderschap. De eerste op dit lijstje is Monika’s ex, Robbert Hubeek. Robbert vertelt Armin uitgebreid over de seksuele praktijken die er tussen Monika en hem hebben uitgevonden, maar Robbert blijkt aan het einde van het gesprek niet eens van Monika’s dood af te weten en dus valt hij af als eventuele vader. Armin moet denken aan de nacht waarvan hij altijd had gedacht dat het toen was dat Bo verwekt was.
De volgende op het lijstje is de huisarts van Monika, want, denkt Armin, arts-patiënt relaties, komen nou eenmaal voor. Armin vraagt het de huisarts vervolgens zonder er ook maar enigszins omheen te draaien, maar de huisarts verzekert Armin dat er nooit ongepaste intimiteiten tussen Monika en hem hebben plaatsgevonden. Ook kan hij in Monika’s dossier niets vinden over zaken die ze tijdens haar zwangerschap in vertrouwen vertelt zou kunnen hebben. De laatste verdachte is Niko Neerinckx, een vroegere collega van Monika van reisbureau ‘De Kleine Wereld’. Volgens Ellen had Monika nooit ook maar iets voor Niko gevoeld en verspilt Armin zijn tijd in deze hele kwestie, maar desondanks gaat Armin Niko toch opzoeken. Omdat Niko op reis is, ontmoet hij eerst Niko’s vrouw Anke. Armin stelt zich voor als ene Erik Aldenbos en met behulp van een handige smoes, komt hij binnen. Al vragende komt Armin erachter dat Niko zijn oudste zoon ook Bo heeft genoemd en hij ziet een foto van Monika in hun fotoalbum. En wat dit betreft, sluit Niko helemaal aan op het profiel dat Armin voor ogen heeft voor de dader. Armin weet niet wat hij ermee aanmoet, maar zijn beste vriend Dees en Ellen dringen erop aan om niets aan Niko te vragen. Armin volgt hun advies op.
De relatie tussen Armin en Ellen verslechtert een beetje. Armin besluit om er een weekend tussenuit te gaan met Bo, naar Ameland. Op een gegeven moment wandelen Armin en Bo over het strand en ontmoeten ze een groepje jongeren van Bo’s leeftijd. Eén van de meisjes blijkt Bo wel leuk te vinden en na ’s avonds samen op stap te zijn geweest, vindt Armin het meisje bij Bo in bed. In Armin’s dronken bui, schreeuwt hij dat Bo zijn zoon niet is, kotst hij het kussen onder waar het meisje op geslapen heeft en vervolgens slaat Bo op hem in.
Zodra ze weer thuis komen, komt Armin’s vader te overlijden. Armin en Dees ontruimen het huis van Armin’s overleden ouders en Armin komt een doos tegen met liefdesbrieven van zijn ouders. In deze doos ontdekt hij ook een briefje met daarop de tekst ‘Ik ben zwanger. M.’ Armin weet meteen wat dit betekent: zijn vader is de dader! Verward thuisgekomen, geeft Ellen hem een brief van Monika aan Bo.
Armin wil meteen een stuk gaan lopen en Ellen moet het hele verhaal vertellen van de jarenlange spanning tussen Armin’s vader en Monika en hun ‘slippertje’ waaruit Bo ontstaan is. Ellen heeft het al die tijd geweten, maar wilde hem het liefst al die pijn besparen. Armin vindt zichzelf helemaal niets meer, geen vader, geen zoon, geen geliefde, geen vriend, helemaal niets. Hij zegt zelf te zijn opgehouden met bestaan en hij moet zichzelf opnieuw uitvinden. Bo is opeens zijn halfbroer, terwijl Armin dertien jaar voor Bo heeft gezorgd als een vader. Tenslotte komt Bo met het idee om de as van zijn vader over het graf van Monika uit te strooien, om de moeilijke tijd af te sluiten en weer verder te gaan met hun leven.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm toch niet dus. lijkt me wel interessant om te lezen.
quote:Heb je weer last van migraine?
Wordt het niet eens tijd dat je dat laat onderzoeken, of eens meer rust neemt?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:30 schreef Ynske het volgende:
[..]de moeite waard
[..]![]()
ik word dr zo moe van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |