Op de fiets is dat zo makkelijk op asfaltquote:
Waar kan ik dit spectakel bekijkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Op de fiets is dat zo makkelijk op asfalt![]()
Op de motor...![]()
Dadelijk nog een keer proberen![]()
Photoshop heeft als programma vele aparte vlakken van expertise.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Waar kan ik dit spectakel bekijken![]()
Als je echt goeie skillz wilt neemt dat idd best wat tijd!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Photoshop heeft als programma vele aparte vlakken van expertise.
En fotomontage is er daar niet eentje van WB, bovendien duurt iets echt netjes doen gewoon tien keer zo lang. Er liepen steeds ook boeren langs enzoW. Soms even geen privacy hier.![]()
![]()
Ik zie je vanmiddagquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:23 schreef -XX- het volgende:
[..]
Alkmaar Bergen rijden zo
Ik ga het niet in Winkel proberen.
Haha
![]()
Morgen meeten hé![]()
Daat ben jij veul te liev voor.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:33 schreef hicham het volgende:Heb koppeling laten versterken door middel van een extra diafragmaveer, een bepaald onderdeeltje in de koppeling kon daar dus niet tegen en is naar de klote gegaan
Waarom mag Joost weten, want volgens 'het internet' (
) zijn er genoeg mensen die mij voor zijn gegaan met deze mod en zonder problemen
Motor liep als een zonnetje maar ze waren bovenstaande mod dus vergeten te doen. Was al na sluitingstijd maar zijn ze alsnog aan begonnen. Eenmaal klaar stond ik op het punt om weg te gaan en na het starten merkten we dat het er dus niet zo gezond aan toe liep
Ze hebben nog hun best gedaan om het te fixen maar om 23:00 besloten te stoppen en morgen verder te gaan. Eerste oplossing werkte namelijk niet, tweede oplossing wordt morgen aan begonnenToppie joppie ze hebben me ook gewoon een lift naar huis gegeven
(achterop een fireblade, nieuw model
)
Wordt wel last-minute werk allemaal maar er is goede hoop
GA JE MEE RIJDENquote:
Heb je thuis nog niet opgeruimtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:31 schreef bvvt het volgende:
Ja, Morgen De vervangings Meet - en vooral - waar?
Mark zeker ? ik kom je wel met toeval tegenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:32 schreef -XX- het volgende:
[..]
GA JE MEE RIJDEN?
Van mij mag het GEZELLIG!!van hem weet ik niet!!! Tis met een blade!!!
Hij had em in de prak gereden!!!!!!ben benieuwd hoe dat ding er nu uit ziet.
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:32 schreef -XX- het volgende:
Van hem weet ik niet!!! Tis met een blade!!!
Hij had em in de prak gereden!!!!!!ben benieuwd hoe dat ding er nu uit ziet.
![]()
quote:
True Ken je hemquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:33 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Mark zeker ? ik kom je wel met toeval tegen![]()
Als hij het de moeite waard vind...............................quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:33 schreef -XX- het volgende:
MAAR MORGEN IS ER EEN MEET.
DAT SOWIESO.
TOCH WP?
(hij kan vast meelezen!!!)
Maar niet reageren.haha.
DROLLIE BEN JE OOK HE WP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meet morgen Mac AlkmaarOf Amsterdam CS langs het IJ
![]()
Toch![]()
ONEE..
dat gaan we morgen beslissen.
Dat hangt toch echt van de bocht af.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:36 schreef -XX- het volgende:
True Ken je hem
Hij is wel aardig! Wel snugger met 100 kmh een bocht willen nemen![]()
![]()
Doe m maar de groeten,van ikookhierquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
True Ken je hem
Hij is wel aardig! Wel snugger met 100 kmh een bocht willen nemen![]()
![]()
Is goedGewoon aansluiten dan
!!!
![]()
![]()
Bergen rond 16.00. 17.00 18.00 ofzo![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als hij het de moeite waard vind...............................
Vorige keer gaf hij het pas op na de vierde of vijfde kloon.![]()
Maar heb je hem niet op de MSN?![]()
[afbeelding]
Welke rotondes zijn dat dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:41 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Doe m maar de groeten,van ikookhierwe zullen zien
ik ga tussen de rontondens hangen bergen/bergen aan zee
als er geen bazzies zijn
![]()
Aan de zeewegquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:52 schreef bvvt het volgende:
O ja en OPM die in arnhem veeels te hard rijd...hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OK, zal ik dan maar in afwezigheid van wpquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:33 schreef -XX- het volgende:
TOCH WP?
(hij kan vast meelezen!!!)
Maar niet reageren.haha.
DROLLIE BEN JE OOK HE WP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wanneer sterf je nu is, uwe boerehslette backus![]()
![]()
[/worldpimber]
![]()
Netjes in de geest van WPquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heh
[..]
OK, zal ik dan maar in afwezigheid van wp
![]()
[/worldpimber]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heh
[..]
![]()
[/worldpimber]
Oh ja, had nog een tabblad open, MSN doe ik al drie jaar niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:42 schreef -XX- het volgende:Hahaha!
Nee !!wp niet
Jou ook niet
![]()
![]()
Ff pakkie an.![]()
vrijdag middagquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:24 schreef BazzieK het volgende:
Volgende week zaterdag ketting op laten leggen bij de dealor. Het aftellen tot een ongeluk door een ketting tussen het achterwiel is begonnen
dus je ketting is al 20.000 KM over de datum heen......quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:24 schreef BazzieK het volgende:
Volgende week zaterdag ketting op laten leggen bij de dealor. Het aftellen tot een ongeluk door een ketting tussen het achterwiel is begonnen
Weet ik veelquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:08 schreef bvvt het volgende:
[..]
dus je ketting is al 20.000 KM over de datum heen......
Daar hoef je niet speciaal voor met links te draaienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet ik veelRecht is gas, als je aan links draait zie je er dom uit en meer weet ik ook niet
En ik maar zo mijn best doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Daar hoef je niet speciaal voor met links te draaien
Dat kost geld!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:15 schreef BazzieK het volgende:
Weet ik veelRecht is gas, als je aan links draait zie je er dom uit en meer weet ik ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat kost geld!
Anders doe jij even beunen de volgende keer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als die nog komt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:00 schreef BazzieK het volgende:
Anders doe jij even beunen de volgende keer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:U leest niet goed bij of is gewoon traag van begripSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Zolang je maar genoeg chocolade pinda's levertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal best eens wat missen, dus praat me eens bij. [/Makster]quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:29 schreef BazzieK het volgende:
U leest niet goed bij of is gewoon traag van begrip
Blehquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heh
[..]
![]()
[/worldpimber]
Bannedquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:56 schreef Crashcat het volgende:
WP??
Heb jij hem over de grens gepushed?quote:
Koop een fatsoenlijke kettingpons (vanaf 50 euri, serieuze beginnen pas bij 80 euriesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Anders doe jij even beunen de volgende keer?
30 euro of zo bij de cross shop, werkt prima. Klinken met dop nummer 8, een grote hamer voor achter de ketting en een hamer om op dop 8 een klap te geven om de ketting te klinken. Setje rond de 150 of zo via internet. Ben je totaal 180 euro kwijt, max 2 uurtjes werk als je het voor het eerst doet. Scheelt je toch ff een euro tje of 180 ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Koop een fatsoenlijke kettingpons (vanaf 50 euri, serieuze beginnen pas bij 80 euries) en je kan zelf rotzooien met je ketting en tandwielen
Mijn luiheid kostte me een keer een dikke 500 euro. Ketting laten vervangen en remklauwrevisie. Overigens wasde ketting wel van betere kwaliteit dan wat ik normaal online kocht. Werkplaatstarief iets van 60 euro/uur tegenwoordig?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:07 schreef Makster het volgende:
[..]
30 euro of zo bij de cross shop, werkt prima. Klinken met dop nummer 8, een grote hamer voor achter de ketting en een hamer om op dop 8 een klap te geven om de ketting te klinken. Setje rond de 150 of zo via internet. Ben je totaal 180 euro kwijt, max 2 uurtjes werk als je het voor het eerst doet. Scheelt je toch ff een euro tje of 180 ofzo
Kost dat eigenlijk als je het laat doen
Kettingset + 50 euro denk ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:07 schreef Makster het volgende:
[..]
30 euro of zo bij de cross shop, werkt prima. Klinken met dop nummer 8, een grote hamer voor achter de ketting en een hamer om op dop 8 een klap te geven om de ketting te klinken. Setje rond de 150 of zo via internet. Ben je totaal 180 euro kwijt, max 2 uurtjes werk als je het voor het eerst doet. Scheelt je toch ff een euro tje of 180 ofzo
Kost dat eigenlijk als je het laat doen
Die was al geklonkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
Mijn luiheid kostte me een keer een dikke 500 euro. Ketting laten vervangen en remklauwrevisie. Overigens wasde ketting wel van betere kwaliteit dan wat ik normaal online kocht. Werkplaatstarief iets van 60 euro/uur tegenwoordig?
Enik heb ook al een keer de pech gehad een eindloze ketting inde bus te krijgen
Beter kom jij mee als ik em ga ophalen want zolang ik vooruit kom merk ik geen gebreken opquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:18 schreef Rib-i het volgende:
De laatste keer bij mij zat er trouwens geen koppelstuk![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:11 schreef stinkie het volgende:
Enik heb ook al een keer de pech gehad een eindloze ketting inde bus te krijgen
Heb je al gevraagd hoe duur het isquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beter kom jij mee als ik em ga ophalen want zolang ik vooruit kom merk ik geen gebreken op
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Gast ik had je nog zo gevraagd om vanavond is een keer niet aan de crack te gaan![]()
![]()
Idd een goede vraag heer Ribquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb je al gevraagd hoe duur het is
En het antwoord is:quote:
Dus je kan morgen rijdenquote:Geloof dat de familie shit voor dit weekend niet door gaatEn dat het naar volgende week wordt gezet
![]()
Kick hoor, had mijn elvis pruik al klaar liggen![]()
Goede en veilige vakantiequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:31 schreef hicham het volgende:
Ejz compadresMotor is gefixed, verse bandjes liggen eronder en morgen vertrekken
Indien goed en wel terugkeer meer info en bijlezenMzzltov
Yep in principe wel ja, eventueel met Elvis pruik over de helmquote:
Vakantiequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:31 schreef hicham het volgende:
Ejz compadresMotor is gefixed, verse bandjes liggen eronder en morgen vertrekken
Toffe gasten hebben altijd plannenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Yep in principe wel ja, eventueel met Elvis pruik over de helm
Zijn er plannen
veel plezierquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:31 schreef hicham het volgende:
denk dat ik morgen maar eens die poten eruit ga halenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Yep in principe wel ja, eventueel met Elvis pruik over de helm
Zijn er plannen
Dan regelen we dat morgen welquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Toffe gasten hebben altijd plannen [afbeelding]
Woehoeeeeee Congratsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:13 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Motor opgehaald vanochtend, donderse KTM akte tas meegekregen met allemaal papieren dr in. Dealer had nog niet eens een testritje gemaakt
, ik dat ding starten 0000000
.
Rijdt echt, en fokking veel bekijks
. Maarja helaas nog maar 100km gereden, moest werken
.
Morgen FREI!!!!!!!!!!![]()
Eerste onderhoud bij 10.000 km![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, dat zijn de betere waarden
![]()
Nee want 's avonds dinerenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Woehoeeeeee Congrats![]()
Showen je bike!![]()
Foto'S!!!!
ONee...morgen vrij Meet is er morgen geloof ik!!!![]()
Posen dan![]()
![]()
Nohhhhhhhhh niet eens ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:18 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nee want 's avonds dineren![]()
Zou eerst naar mn oma dr 80ste verjaardag gaan, maar die p00p dr mee. Ik ga rijden over dag. En niet een typhus eind naar alkmaar
. Komt wel een x alsie ingereden is
![]()
WTF gewoon zo snel reactie he![]()
Naar Alkmaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nohhhhhhhhh niet eens ook.
Nu ga ik ook niet meer.![]()
![]()
![]()
![]()
NOH!
![]()
![]()
![]()
Alkmaar ver? Welneeeeeeeevalt hartstikke mee.
![]()
Danke sehrquote:
Centraal dan.!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:22 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Naar Alkmaar
Afstand 149,5 km.
Reisduur 01:38
En dat is alleen maar snelweg dan![]()
Daar moet nog een marge in van 2 cappucino, en 1x urineren![]()
Binnenkort, ik kijk zondag wel ff op mn werk. Wanneer ik een vrij weekend heb, en dan wat centraler jahquote:
Prima mennnquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Binnenkort, ik kijk zondag wel ff op mn werk. Wanneer ik een vrij weekend heb, en dan wat centraler jah. Apeldoorn ofzo
![]()
, Utrecht. Of ergens in de buurt. Ik ken die omgeving daar allemaal niet hoor
, opzich ook wel handig als iemand dat kent
. Ergens bij een MAC in de buurt
, pr0bvoedsel eten
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Prima mennn![]()
Utrecht is wel niceApeldoorn.
![]()
Ik duik me bedje in
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:21 schreef hicham het volgende:
Welkom bij de
Eerst maar eens voorstellen:
Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: op vakantie gaan met de motor vinden we te gek! We hebben al eerder een vakantie gedaan in augustus/september 2005, met als gastland Duitsland en haar prachtige Nurburgring.
Heb je zin om mee te gaan op vakantie, dan heb je mooi pech gehad! Groupies kunnen hier echter wel terecht
Leden (c.q. Rossi's)Suzuki Bandit 1200 '99 - (El Presidente) Suzuku GSXR 750 W 'kruik - (One_Punch_Mickey)
VGV (Vaak Gestelde Vragen):Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Nee.Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Nee.Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Nee.Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Nee.Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nee.Wie maakt er eventueel foto's?
Nee.Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Nee.Waar komen jullie vandaan?
Nee.Wie maakt de topics?
Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Fok MotorVakantieClub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kun je in deze Wiki vindenMag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Nee.Enkele nuttige links
Nee.
Vorige topics
- Fok! MotorVakantieClub [SC deel 001] Germanië here we come!
Route des Grandes Alpes![]()
quote:
quote:
thxquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:17 schreef bvvt het volgende:
Goede morgen allen.
Hicham, goede vakantie.
Snelwagen, feli met je fiets
gaat er nog gemeet worden?
uiteraardquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:17 schreef bvvt het volgende:
gaat er nog gemeet worden?
Sterf jij is een keer langzaam af met je hoeruh Gelredomequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hicham, goede vakantie![]()
[..]
uiteraard@ G'dome 13.00u.
![]()
Of G'domequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hicham, goede vakantie![]()
[..]
uiteraard@ G'dome 13.00u.
![]()
Waar ligt Ijsselsteinquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:50 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
Meetingpoint:
McDonalds IJSSELSTEIN
Adres:
Lorentzlaan 1
Postcode: 3401 MX
Plaats: IJSSELSTEIN
Telefoon: 030-6874893
Afslag: A2, afrit IJsselstein, centrum aanhouden
Alkmaar: kunnen we evt. naartoe rijden voor een rondje noord Holland
Amsterdam CS: Niet slim op zaterdag door de stad te rijden
Note:
A27 is afgesloten van het weekend
Dan sluit ik me er bij aan!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:50 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
Meetingpoint:
McDonalds IJSSELSTEIN
Adres:
Lorentzlaan 1
Alkmaar: kunnen we evt. naartoe rijden voor een rondje noord HollandAmsterdam CS: Niet slim op zaterdag door de stad te rijden
Note:
A27 is afgesloten van het weekend
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:52 schreef Makster het volgende:
Sterf jij is een keer langzaam af met je hoeruh Gelredome![]()
Vanaf NU verzamelen we noooooooit meer bij de GElredome, half Fok! wil daar niet eens komen
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat is er speciaal aan die plek.ZEG HET; ZEG!!!!!!!!
Bleh.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd Snelwagen, veel plezier met je nieuwe moter
Pepijn, zorg goed voor Pimber
Rib-i, zorg goed voor Pepijn
Makster, zorg goed voor Rib-i![]()
Pimber, zorg goed voor Makster![]()
-XX- zorg goed voor jezelf
Bazziek, pak die boeve hè [afbeelding]
ikhookhier, zorg goed voor koffiekoekje
koffiekoekje, zorg goed voor ikookhier
Eehhhh... Roderick? [afbeelding] Verzin zelf maar wat [afbeelding]
En ene groet aan allen die ik vergeten ben bvvt![]()
Utrechtquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Laten we Ijsselstein bij Utrecht nemen
Er is echt helemaal NIKS daar, dat maakt het zo speciaal. Een grote betonnenvlakte en uhhmmmm, een stadion met uitschuifveld. En verder niks..... Tenzij ik het natuurlijk ook allemaal gemist heb de laatste keerquote:
Geen Mac?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:05 schreef Makster het volgende:
[..]
Er is echt helemaal NIKS daar, dat maakt het zo speciaal. Een grote betonnenvlakte en uhhmmmm, een stadion met uitschuifveld. En verder niks..... Tenzij ik het natuurlijk ook allemaal gemist heb de laatste keer![]()
Hmmmm, geen ideequote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Hmmmm, geen idee
Damn, misschien moet ik er dan toch maar weer is een keer heen. Enige wat daar in de buurt rond stinkt is de grot van OPM![]()
Ja, dan is montage wat meer werk kan ik je vertellenquote:
Wandelende TomTom is Uquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er is ook een IJsselstein in Limburg
Laat Hicham een beetje heelquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
Grapjas bij de kettingfabriekquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ja, dan is montage wat meer werk kan ik je vertellen
Wel de enige keer dat ik zonder visje heb gereden![]()
Geen planquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Wandelende TomTom is U![]()
MAar wat gaat het plan worden dan, moet nog boodschappen doen, douchen, blouse ruilen van mijn chicka en uhmmm mortevuurvast halen plus muurverf![]()
Of niet natuurlijk, wel douchen en boodschappen anders ga ik dood![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:14 schreef Makster het volgende:
Geen plannen zijn de best kan ik je vertellen
Uhmmmzzz. plannen maken dan
En danquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]McDonalds IJSSELSTEIN
Adres:
Lorentzlaan 1
BWT wacht ook nog op een plan,
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:19 schreef Makster het volgende:
[..]
En dan
Hoe ga je er heen, tenmisnte welke weg pakt u daar de A27 kaduuk isA16, A4, A12 of zo. Offf uhhhh, vanaf waar is die A27 dicht.... Man stressss in de tent hier
![]()
http://www.vid.nl/Nieuws/article/VID.2007.228.01quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:19 schreef Makster het volgende:
[..]
En dan
Hoe ga je er heen, tenmisnte welke weg pakt u daar de A27 kaduuk isA16, A4, A12 of zo. Offf uhhhh, vanaf waar is die A27 dicht.... Man stressss in de tent hier
![]()
Remklauwrevisie klinkt ook heel moeilijk, maar dat is nog makkelijker dan de ketting.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:11 schreef stinkie het volgende:
Mijn luiheid kostte me een keer een dikke 500 euro. Ketting laten vervangen en remklauwrevisie.
On-line kan je vele kwaliteiten kiezen. Minder, gelijk of beter.quote:Overigens wasde ketting wel van betere kwaliteit dan wat ik normaal online kocht.
Vrij normaal..quote:Enik heb ook al een keer de pech gehad een eindloze ketting inde bus te krijgen
..ketting met een visje is eerder niet normaal. Of bedoel je dat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:10 schreef stinkie het volgende:
Wel de enige keer dat ik zonder visje heb gereden![]()
Neeeeeee waar ligt hooipolderquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
http://www.vid.nl/Nieuws/article/VID.2007.228.01
Dit weekend werkzaamheden A27 tussen Hooipolder en Avelingen
Zeg je mij goverdommuh geen gedag meer hehquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Remklauwrevisie klinkt ook heel moeilijk, maar dat is nog makkelijker dan de ketting.
350 euro zo in het handje van de garage.![]()
[..]
On-line kan je vele kwaliteiten kiezen. Minder, gelijk of beter.![]()
[..]
Vrij normaal..
[..]
..ketting met een visje is eerder niet normaal. Of bedoel je dat.![]()
15 euro voor een kettingsplitser. (of dat drie in 1 ding wat Rib-i post)
Kan je de ketting ook nog'es inkorten als hij slijt.
Dat laatste moet je wel aanspreken.![]()
@Alp al gezien? Nieuwe distributie.Goed moment om te verkopen.
![]()
@Hiesj en OPM.Prettig vakantie.
![]()
Mensen die niet weten waar IJsselstein is. Moet ik die serieus nemen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:28 schreef Makster het volgende:
Zeg je mij goverdommuh geen gedag meer heh![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mensen die niet weten waar IJsselstein is. Moet ik die serieus nemen.
Ja zegtieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga amar ff douchen dan
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Of je gaat binnendoor over schoonhoven- lopikquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Neeeeeee waar ligt hooipolder![]()
Als ik het goed begrijp heh, kan ik gewoon op Knooppunt G de A27 op richting Utrecht
Komen jij en Nick straks ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Remklauwrevisie klinkt ook heel moeilijk, maar dat is nog makkelijker dan de ketting.
350 euro zo in het handje van de garage.![]()
[..]
On-line kan je vele kwaliteiten kiezen. Minder, gelijk of beter.![]()
[..]
Vrij normaal..
[..]
..ketting met een visje is eerder niet normaal. Of bedoel je dat.![]()
15 euro voor een kettingsplitser. (of dat drie in 1 ding wat Rib-i post)
Kan je de ketting ook nog'es inkorten als hij slijt.
Dat laatste moet je wel aanspreken.![]()
![]()
@Hiesj en OPM.Prettig vakantie.
![]()
Het is wel lekker binnendoor daar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij speelt nu lekker buiten. Kan over een half uur alweer anders zijn.
En we moeten nog steeds 'testen' op de Trophy.
Zin wel, dat is wat anders.
Daar kan je uren rijden. Dijkjes, dijkjes, dijkjes.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:36 schreef -XX- het volgende:
Waar gaan jullie rijden?
Alleen ijselstijn?!
Ben het water vergeten.+ water.
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is wel lekker binnendoor daar.![]()
Neem jij je dochter mee dan?
Wat is jouw standpunt inzake uithuwelijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij speelt nu lekker buiten. Kan over een half uur alweer anders zijn.
En we moeten nog steeds 'testen' op de Trophy.
Zin wel, dat is wat anders.![]()
![]()
Onderaan het dijkje mag je een kip nadoen.quote:
Dat de partij met het vrouwlijk deel de bruidschat inbrengt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:40 schreef Rib-i het volgende:
Wat is jouw standpunt inzake uithuwelijken
quote:WONDERBAARLIJKE WUNDERLICH BMW-OMBOUW
Het is opvallend hoe veel bedrijven zich met overgave storten op het custumizen van BMW’s. Wunderlich is daar één van, en is ook in Nederland bekend als leverancier van aangepaste ruiten en andere accessoires voor BMW’s. Wunderlichs WR2 gaat veel verder dan eenvoudige toevoegingen aan een bestand model.
De WR2 is een grondige aanpassing van de BMW R1200GS, die onder meer resulteerde in een flinke gewichtsbesparing, een lekkere vermogenswinst en een heel ander uiterlijk.
Van steeds meer bedrijven wordt het motto ‘minder is meer’. Klinkt in het algemeen wel goed, totdat het ook de lijfspreuk van de lokale bakker wordt. Bij Wunderlich betekende dit motto onder meer dat de BMW R1200 GS flink moest afslanken. Voor het betere werk in het terrein vinden sommigen deze fiets te zwaar. Een geheel nieuwe voorkant, waarin veel koolstofvezel onderdelen zijn verwerkt, leverde een 20 kilo lichter front op. Daarin zit nu bovendien een 21-inch wiel voor betere terreineigenschappen. Na deze afslanktherapie liet Wunderlich zijn motto los en zocht naar méér paarderkrachten dan het blok standaard levert. Resultaat: een vermogen van 118 pk in de WR2. Onze informant was enthousiast over de eigenschappen van deze fiets.
Wunderlich GmbH, [w]wunderlich.de
Tssssquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Onderaan het dijkje mag je een kip nadoen.![]()
![]()
[..]
Dat de partij met het vrouwlijk deel de bruidschat inbrengt.![]()
Kettingbreker voldoendequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Onderaan het dijkje mag je een kip nadoen.![]()
![]()
[..]
Dat de partij met het vrouwlijk deel de bruidschat inbrengt.![]()
Ben je vergeten dat ze boerin is?quote:
Maar ik BEN GEEN BOERIN.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben je vergeten dat ze boerin is?![]()
Langs dijkjes in Winkel is grasland, en daar grazen koeien, schapen, en bij de boederij ook kippen.![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:45 schreef Worldbeater het volgende:
Het is waaay fijn op de boerderie!! [afbeelding]
Ohjaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben je vergeten dat ze boerin is?![]()
Langs dijkjes in Winkel is grasland, en daar grazen koeien, schapen, en bij de boederij ook kippen.![]()
Ohneequote:
Kettingbreker heb ik al. WB heeft spullen, het lijkt wel profi.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:43 schreef Rib-i het volgende:
Kettingbreker voldoende
Betaal jij het feest krijg je van mij een heilige kikker![]()
Uit betrouwbare bron vernomen van een zekere Z750 rijder.quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kettingbreker heb ik al. WB heeft spullen, het lijkt wel profi.![]()
Laatst gebruikt in 2005.![]()
Maar volgens mij heeft de partij met het mannelijk deel geen financiele inbreng.
Die werkt de rest van zijn leven al.![]()
![]()
[..]
Uit betrouwbare bron vernomen van een zekere Z750 rijder.
En dat is onze contactpersoon ter plaatse.![]()
Dance for me baby!!quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dance for me baby!!![]()
Da dance for me baby!!![]()
Da da dance for me baby!!![]()
But no extra noise pleazzzze!![]()
![]()
![]()
![]()
Avelingen is net over de merwedebrug, als je uit Land van Heus en Altena komt. Avelingen is dus Gorinchem iddquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Of je gaat binnendoor over schoonhoven- lopik
Hooipolder is bij Raamsdonksveer, Avelingen is bij de Merwedebrug, Gorichem
Ik las het gisteravond. Blij dta ik 'm niet weggebracht heb. En ik hoor het 'm nog zeggen toen ie 'm ophaalde "Hij ziet er beter uit dan ik had verwacht"quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[/quot]
En met of zonder sluitschakel, eindloos etc. Wist ik toen veel, ketting is ketting
[quote]
![]()
Direct na de Brienenoord afslag Capelle, eerste rechts, rotonde na 1,5 km rechts, en je rijdt zo fantastisch mooi binnendoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:52 schreef Makster het volgende:
Avelingen is net over de merwedebrug, als je uit Land van Heus en Altena komt. Avelingen is dus Gorinchem idd
Mooi ik kan lekker over de A27![]()
Maar aangezien jij dan A16, N3, A15,A27 gaat pakken kunnen we onderweg wel ff buddie huggen![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:53 schreef stinkie het volgende:
Ik hoor het 'm nog zeggen toen ie 'm ophaalde "Hij ziet er beter uit dan ik had verwacht"
Ach, hij is in goede handen.quote:Lullig voor hem, maar heb ik ook eens een mazzeltje
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 06:22 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
quote:Vooral in het binnenland schijnt vanochtend de zon. In het westen is wat meer bewolking en kan er een lichte bui vallen. Vanmiddag is er wat meer bewolking en kan er ook elders een lichte bui vallen. De middagtemperatuur ligt rond 20 graden. Er staat een zwak tot matige van zuid-zuidwest naar zuid-zuidoost draaiende wind, rond kracht 3, langs de westkust af en toe vrij krachtig, windkracht 5.
Voor de thuiskomers straks, de A2 loopt al helemaal vast bij Deil (ivm die afsluiting op de A27)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:52 schreef Rib-i het volgende:
@Makster
Pak de N214 en voor Meerkerk de A27 weer op
* Rib-i is even boodschappen doen![]()
Je gaat er toch stiekem niet vandoor met mijn bitch hehquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:15 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb mijn motor voor gezet, ik ga mij omkleden, ik ga op mijn gemakkie tanken en zo. Ik ga naar de A2(7), ik ga kijken tot hoever ik kan rijden, mogelijk over de dijk naar Ijsselstein. Ik ga daar wss veel te vroeg zijn. Ik ga ervan uit dat ik daar Fok! homo's tref. Ik ga misschien daar bij de Mac wel een bak koffie scoren. Ik ga hopelijk niet op mijn bek, ik ga hopelijk snel de loterij winnen en met een beetje geluk ga ik dan een nieuw wijf en ook nog een nieuwe motor kopen
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Net een nieuwe voorband erop![]()
Waarom kosten die dingen altijd 40 euro duurder dan ik thuis vertel![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:07 schreef Makster het volgende:
Ik heb mijn motor voor gezet, ik ga mij omkleden, ik ga op mijn gemakkie tanken en zo. Ik ga naar de Brienenoord, ik ga over de andere kant van de lekdijk, ik ga over de dijk naar Ijsselstein. Ik ga daar wss veel te vroeg zijn. Ik ga ervan uit dat ik daar Fok! homo's tref. Ik ga misschien daar bij de Mac wel een bak koffie scoren. Ik ga hopelijk niet op mijn bek, ik ga hopelijk snel de loterij winnen en met een beetje geluk mag ik dan van mijn wijf ook nog een nieuwe motor kopen
Zie hem helemaal netjes in pak zittenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik zit nog aan de ovenbroodjes, maar we gaan het serieus proberen.![]()
[afbeelding]
Wie heeft mijn nummer nog?Wie nog thuis is tjekke de mail.
We gaan zo weg, ook via de Brienenoord.![]()
Meestal rij ik enkele rotondes daarna fout, en zo Schoonhoven in.
En dan weet ik het ff niet meer.![]()
![]()
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik zit nog aan de ovenbroodjes, maar we gaan het serieus proberen.![]()
[afbeelding]
Wie heeft mijn nummer nog?Wie nog thuis is tjekke de mail.
We gaan zo weg, ook via de Brienenoord.![]()
Meestal rij ik enkele rotondes daarna fout, en zo Schoonhoven in.
En dan weet ik het ff niet meer.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:35 schreef Roderick2085 het volgende:
net ff gekeken of ik al het gereedschap heb dat ik nodig heb... maar wtf, waar ga ik aan beginnen
nou, zou ik niet te hard roepenquote:
Owja, ik dacht ff dat jij met een ketting set bezig gingquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nou, zou ik niet te hard roepenzit nu alweer vast
ff naar de praxiskrijg m'n remklauw niet los van m'n fork
TE VER!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:12 schreef ikookhier het volgende:
Middagmeetings worden ook steeds vroeger of ben ik nu zo laat
![]()
waarom is -XX- niet naar de meet ?!
Te ver onzinquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
TE VER!
![]()
Ga jij morgen ook naar de meet bij de mac in schagen ? ±25 motoren 11:00 verzamelen.![]()
Voor jou wel!!!!!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:32 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Te ver onzinuurtje rijden is prima te doen
![]()
Denk het niette ver
![]()
..............................................quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Voor jou wel!!!!!!!
Ik moest nog op maken, ontbijten, tanken, haren vlechten, motor spuiten, douchen etc .En dan 13.00 aan de andere kant van NL ZIJN
PRETTIG
![]()
Hehe
Nietttt eens ook!![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Owja, ik dacht ff dat jij met een ketting set bezig ging![]()
Wat moet je doen dan? Was het iets met je keerringen ofzo?![]()
andere kant van nederlandquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Voor jou wel!!!!!!!
Ik moest nog op maken, ontbijten, tanken, haren vlechten, motor spuiten, douchen etc .En dan 13.00 aan de andere kant van NL ZIJN
PRETTIG
![]()
Hehe
Nietttt eens ook!![]()
WATJEquote:
Met een vijl de braam erafhalen die aan de buitenkanten van de schijf zittenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[afbeelding] help [afbeelding]
remklauw loskrijg ik hem niet van m'n schijf af
haynes zegt heel leuk, schuif hem van je schijf af, maar dat werkt dus niet [afbeelding]
iemand oplossing of tips ofzo![]()
Haha, tor jij dat maar eens af op een brommertje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:55 schreef RB het volgende:
[..]
WATJE![]()
vroeger werd er gemeet door het hele land, op een dag 250km rijden om er te komen dan een tocht van 200+km en dan nog een keer naar huis.
S`morgens om 9uur vertrekken en s`avonds om 7 uur weer thuis komen![]()
![]()
gaan we morgen maar eens proberenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:14 schreef RB het volgende:
[..]
Met een vijl de braam erafhalen die aan de buitenkanten van de schijf zitten![]()
Mischien helpt ditquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:06 schreef Roderick2085 het volgende:help
remklauw loskrijg ik hem niet van m'n schijf af
haynes zegt heel leuk, schuif hem van je schijf af, maar dat werkt dus niet
iemand oplossing of tips ofzo![]()
quote:
ok, ff afwachten wat Makster strakts te melden heeftquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:00 schreef Rib-i het volgende:
Maar even serieus, Makster weet wel een oplossing, heeft hij net nog laten zien bij de Mc
Wel doekjes en/of servetjes bij pakken
Shhhhtt...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:06 schreef bvvt het volgende:
Rib is ook weer veilig thuis zie ik.
Nog veel olie verloren?
Klussen met Maksterquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:00 schreef Rib-i het volgende:
Maar even serieus, Makster weet wel een oplossing, heeft hij net nog laten zien bij de Mc
Wel doekjes en/of servetjes bij pakken
aaaaaaiiigghhttttt nohquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:58 schreef Rib-i het volgende:
Zoveel foto's zijn het ook weer niet
Maar goed, de eerste:
Alleen bestemd voor de Old Skool FOK
[afbeelding]
Tjek de neger Makster [afbeelding]
[afbeelding]
En het jongste FOK-lid with an attitude [afbeelding]
[afbeelding]
Was tofJammer dat het soms druk was op de dijk
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha, tor jij dat maar eens af op een brommertje.![]()
Ik dacht de A27 te pakken tot je niet meer door kon en dan binnendoor verderquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:20 schreef Gawaine het volgende:
Ik zie dat Rib-i de A2 neemt.![]()
Er staat al een vette file van Zaltbommel tot Deil![]()
Misschien dat je er bij Waardenburg er af moet gaan en dan binnendoor naar Culemborg en daar de
A2 weer op gaan![]()
MELK IS VOOR KOEIEN!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:45 schreef BazzieK het volgende:
Kenker, net 4 uur gesport, naar de stad heen en terug gelopen en voor het eerst in jaren melk op. Vanavond op de verjaardag maar flink aan het bier en taart om te compenseren
Nice pics nice picsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:58 schreef Rib-i het volgende:
Maar goed, de eerste:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee! Het heeft geen motorkenteken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:15 schreef RB het volgende:
[..]
Die snorfiets van jou mag toch over de snelweg
![]()
Vroeger zatten er ook jongens bij die het met 25Kw deden![]()
Die heb ik niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En anaal voor homo's en toch blijf je maar bukken
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:58 schreef Rib-i het volgende:
Maar goed, de eerste:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Klussen met Makster![]()
Ff checken of mijn remvloeistof nog in mijn potje zat. Waarom....geen idee. Rem prima maar goed je moet wat heh. Dop los, vloeistof loopt aan alle kanten er overheen en dan ook nog de borgclip laten zitten. Leermoment van vandaag....Als je rem goed remt dan werkt het dusBlij dat ik een gereedschapsetje bij had
Vervolgens met doekjes van de
Mac aan de haal om de olie van mijn band af te halen![]()
![]()
Maar wat is het probleem Roderick
uhm... melk komt van de koeien hoorquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:22 schreef Rib-i het volgende:
Maarjah, FOK stylie en dan is de file lang niet irritant, eerder een uitdaging om niet geraakt te worden
Daar zeg je wat jahquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wat is dat voor kutspel... sinds wanneer kunnen kikkers niet zwemmen
![]()
Sinds ik kikkerpootjes verzamel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wat is dat voor kutspel... sinds wanneer kunnen kikkers niet zwemmen
![]()
Dus de volgende keer dat ik dorst heb kan ik bij jou aankloppen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:29 schreef -XX- het volgende:
Daarom!
Koeienmelk is voor koeien!
Haha.
Drink dan vrouwen melk!
Dat is voor de mens.ULH
En nog simpelerquote:
Vaag..... NEem aan dat je wel de bouten van klauw losgemaakt hebtquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:28 schreef Roderick2085 het volgende:remklauw wil niet van m'n schijf af
RB zei al rand van de schijf beetje bijvijlen... morgen proberen
Nee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dus de volgende keer dat ik dorst heb kan ik bij jou aankloppen?![]()
![]()
Probeer de cilinders terug te drukkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:28 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]remklauw wil niet van m'n schijf af
RB zei al rand van de schijf beetje bijvijlen... morgen proberen
Ik zuig net zolang tot er wat uit komt, het zij melk het zij bloedquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee.Ik produceer nog geen melk!
INKOPPERTJE, BAZZIE, INKOPPERTJE, INKOPPERTJE!! !! daar ben jij zo goed in!![]()
HAHAHA
Gedaan wat er in het text bestandje stond ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:09 schreef -XX- het volgende:
@Gawain, thanks voor die virusscanner link!!![]()
Het werkt.![]()
OMG!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik zuig net zolang tot er wat uit komt, het zij melk het zij bloed![]()
![]()
![]()
Welk text bestandje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:05 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Gedaan wat er in het text bestandje stond ?![]()
Heb je foto's van -XX- in alleen string in je mailbox? Nee? Dan heeft ze het dus nog niet gedaan hequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:05 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Gedaan wat er in het text bestandje stond ?![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb je foto's van -XX- in alleen string in je mailbox? Nee? Dan heeft ze het dus nog niet gedaan he
Er zaten 3 bestanden in het zip filetje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Welk text bestandje.??? !!!
(FOK MC DENKT:)
Het werkt zonder dat ik die gezien heb.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:14 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Er zaten 3 bestanden in het zip filetje.
1 met een proggie
1 met een filetje wat ik hier niet mag noemen
en 1 met text, je weet wel allemaal lettertje op een rij en als je die juist hebt staan kan
je er zinnen van maken![]()
check je mailquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het werkt zonder dat ik die gezien heb.![]()
Chek je mail!quote:
donequote:
neequote:Is het niet wonderbaarlijk.?
Mag je hier niet over pratenquote:Of misschien was hij dan al ...... ofzo.?
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb je foto's van -XX- in alleen string in je mailbox? Nee? Dan heeft ze het dus nog niet gedaan he
En wéér heeft -XX- iemand een ban bezorgdquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:43 schreef Gawaine het volgende:
[..]
done
[..]
nee
[..]
Mag je hier niet over praten![]()
zekerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:24 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Iedereen is geband of zit Dodgebal te kijken![]()
Ik moet nog 2 uur op mijn film wachtenquote:
Dacht alleen wpquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:24 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Noten kraken!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:43 schreef Gawaine het volgende:
[..]
done
[..]
nee
[..]
Mag je hier niet over praten![]()
Gewoon een beetje wrikken met die remklauw, en anders proberen op een ander punt van de schijf proberen te trekken. Been there so many times, nog nooit hoeven vlakken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:47 schreef Roderick2085 het volgende:
gaan we morgen maar eens proberenzit idd een redelijke rand op
100%quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Kijk eens aan!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gewoon een beetje wrikken met die remklauw, en anders proberen op een ander punt van de schijf proberen te trekken. Been there so many times, nog nooit hoeven vlakken.![]()
En daarna voor het monteren (inderdaad) je remzuigers terug duwen met een dikke schroevendraaier.
Dan gaat hij er weer heel soepel terug op.![]()
Druk hoeft er niet perse vanaf, dan krijg je alleen maar meer kans op extra problemen met ontluchten.![]()
[..]
100%![]()
![]()
Dit jaar nog helemaal niet achterop geweest.
Vorig jaar voor het eerst naar de RWP stunt plek, wel 3.9 kilometer van hier.![]()
Nu gelijk bijna 200 kilometer gereden.![]()
Alleen op de heenweg moesten we pitstoppen, toen kon hij even niet meer.
En bij opa en oma vanavond hadden we een beetje veel dorst. En nu helemaal doodmoe. Ik dan.![]()
We gaan allemaal tegelijk naar bed.Tot zover deze SMS.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:12 schreef Snelwagen het volgende:
Vogelbekdier in het wild gespot![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog zo'n old ding dr veur stoan![]()
![]()
[afbeelding]
Back 2 serious buisiness:
[afbeelding]
Helaas nog wel even onderuit gegaan:
[afbeelding]!!!!!!!!!!! Kijk dat posen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
![]()
Echt super vet! !!!![]()
Als er een meet is en jij bent er met je ktm kan ik gewoon geen smoes meer bedenken om NIET te komen.![]()
![]()
Sowieso schrijf je zo.
Anders ik welquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:12 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb zin om morgen het dijkje weer te rijden
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Prachtige KD:
[afbeelding]
[afbeelding]Mooie kleurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MAar die uitlaten man, echt doe er wat aan![]()
Retegaaf ding verder, rijdt wss iets comfortabeler als een die hard SM
Die andere is dat een 520 of 525
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
![]()
![]()
Prachtige KD:
Goed man, gauw nieuwe pijpen erop monterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt het minder op een truck
![]()
Tuurlijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!! Kijk dat posen dan!
![]()
![]()
Echt super vet! !!!![]()
Als er een meet is en jij bent er met je ktm kan ik gewoon geen smoes meer bedenken om NIET te komen.![]()
![]()
![]()
Nah, beter niet verder kapot rijdenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Anders ik wel
at net op de plee te bedenken dat ik het best naar mijn zin had vandaag![]()
Naja dan gaan we morgen toch weer. Moet je wel ff een rugzakkie met 2 liter olie meenemen, ik heb nog wel wat voor je in mijn schuurtje![]()
Dankjequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Echt super vet! !!!![]()
![]()
![]()
Danke sehr, iets comfortabeler?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Mooie kleuren
MAar die uitlaten man, echt doe er wat aan![]()
Retegaaf ding verder, rijdt wss iets comfortabeler als een die hard SM
Die andere is dat een 520 of 525
Oplegger is in bestelling, kan ik onderdelen meenemen voor die 525, als die weer eens onderweg gerepareerd moet wordenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed man, gauw nieuwe pijpen erop monterenLijkt het minder op een truck
Dus toch een 525quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:29 schreef Snelwagen het volgende:
Oplegger is in bestelling, kan ik onderdelen meenemen voor die 525, als die weer eens onderweg gerepareerd moet worden![]()
volgens haynes en wat ik op internet ff gelezen heb moet het er zo afkunnenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Vaag..... NEem aan dat je wel de bouten van klauw losgemaakt hebt![]()
Probeer anders je zuigers, van je remcylinders, terug te drukken met een grote schroeven draaier. Zorg dan wel dat je geen spanning meer op de remleiding heb staan
Dus banja bout lossen, vloeistof eruit pompen tot het reservoir leeg is (maar dat had je wss al gedaan). Dan je remcylinders terug duwen. Gewoon een schroevendraaier tussen je remblokken en drukken. Dan moet het wel lukken, ljkt me een iets beter idee als een veil op je remschijf zetten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:24 schreef Gawaine het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gewoon een beetje wrikken met die remklauw, en anders proberen op een ander punt van de schijf proberen te trekken. Been there so many times, nog nooit hoeven vlakken.![]()
En daarna voor het monteren (inderdaad) je remzuigers terug duwen met een dikke schroevendraaier.
Dan gaat hij er weer heel soepel terug op.![]()
Druk hoeft er niet perse vanaf, dan krijg je alleen maar meer kans op extra problemen met ontluchten.![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Prachtige KD:
[afbeelding]
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nice
Rijdt super, veel fun met dat ding. Echte gooi en smijt machine, lekker licht enzo. Vooral met een slipperclutchje dr in. Maar het is als 1ste motor echt niet aan te raden, teveel onderhoud nodig danquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Dus toch een 525
Ben er ook steeds meer naar aan het kijken![]()
Waar wacht je nog op danquote:
1stequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:37 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Rijdt super, veel fun met dat ding. Echte gooi en smijt machine, lekker licht enzo. Vooral met een slipperclutchje dr in. Maar het is als 1ste motor echt niet aan te raden, teveel onderhoud nodig dan. Dan kan je beter een 660 lc4 nemen, ook supergaaf.
Die moet je echt strippen!!!!!!! Wat een hok.quote:
1ste motor, zegmaar als dagelijks vervoer. Want als je dat ding dagelijks gebruikt ben je echt wel aardig wat kwijt aan onderhoud e.d. En daarnaast rijdt het voor normaal gebruik ook niet echt ideaalquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:52 schreef Makster het volgende:
[..]
1steof enige
Tja, wat is veel onderhoud. om de 40 uur klepspeling, om de 1500 olie en filters. En tijdig alles nalopen, opzich wel vol te houden
LC4 is gelijk weer zo ee nzwaar ding, naja nog rete licht natuurlijk maar goed
Ben aan het mailen met die gozer die mijn oude KLX weer verkoopt. Misschien wil ik hem wel terug![]()
Foto's?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:57 schreef -XX- het volgende:
Topic al weer bijna vol![]()
Ik duik me bedje in![]()
![]()
Morgen middag ofzo foto's.BAaaaaaaaaaaiihaaai
Nee als eerste motor heb ik een autoquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:56 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
1ste motor, zegmaar als dagelijks vervoer. Want als je dat ding dagelijks gebruikt ben je echt wel aardig wat kwijt aan onderhoud e.d. En daarnaast rijdt het voor normaal gebruik ook niet echt ideaal![]()
Een 660Lc4 weegt maar iets van 135 kilogram dacht ik. Die KLX is ook zweeft ook van verkoop naar verkoop ofnie![]()
Oquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee als eerste motor heb ik een auto
Gebruik de motor dus puur voor de fun ritjes naar her en daar en af en toe (zoals vandaag) wat verder![]()
Die klx is van mij naar hem gegaan. Hij heeft hem nu al ruim 2 jaar. Die CR 500 SM, dat is de hoer van MF en half nederland
Dat is dus ff de hamvraag. Liefst zou ik de Raptor dan ruilen tegen eentje die al klaar isquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:10 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
O, jah dan is een 525 prachtig. Mooi ropp'n dan, maxxis straatlegale slicks dr op.
Wilde je dan een enduro kopen en zelf ombouwen, of 1 tje die al omgebouwd is?
Ik weet alleen dat een maat van mij nog een gecrashte KTM 620 heeft, volgens mij wil die hem verkopen ofzo. Maar volgens mij wel eerst ff opknappen, das niks iigquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat is dus ff de hamvraag. Liefst zou ik de Raptor dan ruilen tegen eentje die al klaar isLeg het je maat maar is voor
Maar zelf ombouwen is ook leukZeker met de winter voor de boeg. Kan je ook gelijk wat "persoonlijker" maken enzo, ook wel fijn
Geen idee of jij nog machines weet die te koop staan
Een nieuwe is idd te duur jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:23 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat een maat van mij nog een gecrashte KTM 620 heeft, volgens mij wil die hem verkopen ofzo. Maar volgens mij wel eerst ff opknappen, das niks iig. Voor de rest weet ik het niet zo, weet wel dat die 525 van hierboven vervangen gaat worden. Maar wanneer dat gebeurd
![]()
En nu die op mn 690 had gereden vond ie dat toch ook wel erg gaaf, maar hij wilde wel af en toe een circuitje pakken. Weet wel zeker dat hij hem niet met een raptor wil ruilen
![]()
Nieuw model exc ombouwen:
[afbeelding]
Maarja das ook een prijzig hobby dat ombouwen, setje velgen+banden, remmenset, vering (al is dat niet echt nodig).
Nou ik denk voor banden, remschijf, klauw en adapter toch al gauw wel een dikke ¤1500,-quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Een nieuwe is idd te duur jaVelgen, remschijf, klauw en adapter ben je als snel 1000 Euro verder. Dan beter ook de vering aanpakken.
Vraag is wanneer die gozer dat ding verkoopt, ga ik mijn Raptor vast te koop zetten![]()
MAar grootste probleem met de aankoop van een SM is dat je gewoon niet weet hoe dingen onderhouden zijn, en das ruk. Daarom beter van een bekende via via iets regelen
Vragen kan nooi kwaadquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:34 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nou ik denk voor banden, remschijf, klauw en adapter toch al gauw wel een dikke ¤1500,-
Tsja ik weet dat hij wel altijd op tijd zn olie ververst en zn klepjes doet, maarja zo'n machine wordt niet echt rustig op gereden. Met wedstrijden al helemaal niet, 9 september rijdt ie er weer een wedstrijdje mee, op lelystad
. Zalk anders ff een x vragen of hij van plan is om hem op korte duur weg te doen?
Slapen
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Prachtige KD:
[afbeelding]
[afbeelding]http://youtube.com/watch?v=ZicGU_MDAQUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk ding maar een beetje prob![]()
Kans is groter dat ik een sixpack, grote lul en intelligentie krijg dan dat jij ooit nog komt meetenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Echt super vet! !!!![]()
![]()
![]()
quote:ga ik mijn Raptor vast te koop zetten
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kans is groter dat ik een sixpack, grote lul en intelligentie krijg dan dat jij ooit nog komt meeten
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kans is groter dat ik een sixpack, grote lul en intelligentie krijg dan dat jij ooit nog komt meeten
volgende week nog vro met gs'jequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:44 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Waar wacht je nog op dan, koop dat ding. Verkoop je GS'je. En pook rond met die machine
![]()
En dan de verkoop in?quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:04 schreef Roderick2085 het volgende:morge
[..]
volgende week nog vro met gs'je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |