Tsssssk poserquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:38 schreef -XX- het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=dKIcKnGKEtw
lelijk zeg je?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:16 schreef -XX- het volgende:
Jij gaat geheid ook zo doen als je je 690 een tijdje rijdt![]()
![]()
Stop the beat.
DROP THE BASE.
Yamaha MT-OS . Zo appart, zo zo...lelijk. Maar zo GAAF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hibaby
[afbeelding]
Beunhaasquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:35 schreef Geerd het volgende:
Zo 15 uur bij het loon lijstje op:p
Jaja, dat word weer een paar dagen niet zittenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:35 schreef Geerd het volgende:
Zo 15 uur bij het loon lijstje op:p
En warme yogurt p00penquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jaja, dat word weer een paar dagen niet zitten
Wat dacht je zelfquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:20 schreef Rib-i het volgende:
Jammer dat Gawaine geen "Microsoft® Office Visio® Standard 2003"
Editquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:40 schreef -XX- het volgende:
Omfg!
[afbeelding]
Dashboard!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer concept bikes![]()
Honda Nas
[afbeelding]
[afbeelding]
Yamaha Maxam 3000, wtf![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Wow, van honda Dn 01![]()
[afbeelding]
Hier issie niet echt vet meer![]()
[afbeelding]
Suzuki G-Strider![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Victory Vision 800 , muaha
[afbeelding]
Peraves Monotracer
[afbeelding]
[afbeelding]
Oke, nu weer echtere motoren![]()
![]()
Ducati rad 01
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ducati Roehr V-Roehr 1130
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
WOOOT
Star Twin Thunder Star 1200 TDI
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:33 schreef koffiekoekje het volgende:hola weer
wat posten jullie veel ineens
Open officequote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Dat jij het niet hebtIk heb Open office maar gedownload
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:29 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wat dacht je zelf![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Dat jij het niet hebtIk heb Open office maar gedownload
nee manquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:35 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Open office, office 2007 is de shit hoor
![]()
Enterprisequote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:35 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Open office, office 2007 is de shit hoor
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:48 schreef Gawaine het volgende:
Liedje over pimber staat nummer 1 in de top 40![]()
Nu wel klikquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ken het liedje niet, jij hebt zeker oudere kinderen, of jong van hart
* Rib-i zal mail eens checken voor 2007 enterprise![]()
![]()
Geluid maakt mijn ketting ook in samenspel met mijn achterbrugquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:21 schreef hicham het volgende:
Rakketakketakketakketak, aldus mijn koppeling om 22:00 uur 's avonds, 32 uur voor vertrek [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AVB heb ik al lieverdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nog avd en avb en dan kunnen we gezellig meeten.![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je al wat het isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:21 schreef hicham het volgende:
Rakketakketakketakketak, aldus mijn koppeling om 22:00 uur 's avonds, 32 uur voor vertrek [afbeelding]
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geluid maakt mijn ketting ook in samenspel met mijn achterbrug5 meter speling ofzo
![]()
Hoe duur is een fatsoenlijk kettingsetje en hoe makkelijk is het zelf te monteren?Of hoeveel is acceptabel er voor te betalen bij de dealer?
Laten doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijlijk wordt er als volgt gerekend:
kettingset + 50 euro + BTW![]()
Nederlanders die denken dat ze liedjes kunnen schrijvenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:48 schreef Gawaine het volgende:
Liedje over pimber staat nummer 1 in de top 40![]()
----
Zeg ik stop ga jij toch, Nog even door
En ik krijg geen gehoor.
-----
Mensen die "hitman pro" gebruikenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:27 schreef -XX- het volgende:
Verdomme mennnnnnnnn!![]()
klote virussen!!
Denk je , laat ik mijn pc opruimen, stomme errors fixen en kk infecties verwijderen!
[afbeelding]
Eindelijk klaar na 3 uur ratelen!
Om de infecties te verwijderen moet je een acount maken bla blaaaaaPayyyyennn dus!
![]()
Ik zoek naar die keys enzo!!Download ik die. In de hoop dat ik met die key kon registeren!!
Kk!!![]()
[afbeelding]
WATTEFAK!
![]()
Die lukt er dus ook niet af![]()
Wat heb ik zin om een hamer op dat ding te slaan.!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk hebben ze tijd bij de motofrot, anders zit ik met een probleemquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Laten doenWaarschijlijk wordt er als volgt gerekend:
kettingset + 50 euro + BTW
Zorg nou maar dat het gemaakt wordt, is link manquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze tijd bij de motofrot, anders zit ik met een probleemOftewel, als morgen mijn ketting er niet af loopt is het al een godswonder
quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:21 schreef hicham het volgende:
als je het goed gebruikt vraagt ie niet om keys, want dan heb je gratis demo versies van de softwarequote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mensen die "hitman pro" gebruiken
Ik wil wel maar kom telkens na 6 uur thuis en dan is die toko al dichtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zorg nou maar dat het gemaakt wordt, is link manGelukkig breekt een ketting niet zo snel
Heb je net 128 weken vakantie gehad....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik wil wel maar kom telkens na 6 uur thuis en dan is die toko al dichtMorgen wat vroeger thuis dus dan kan ik even langs.
![]()
![]()
![]()
En 2x motor gereden in die vakantiequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb je net 128 weken vakantie gehad....
Ik ook te weinig en als ik reed kreeg ik fanmail van jou collega'squote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En 2x motor gereden in die vakantie![]()
Dus nog niet echt opgemerkt tot ik weer iedere ochtend door de meutes strontmongolen automobilisten ging bikkelen
Echte diehard fans zijn die collega's van me hequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ook te weinig en als ik reed kreeg ik fanmail van jou collega's
* Rib-i is pitten![]()
Een mooie blade niet nee, waarom zou je iets moois willen strippen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:52 schreef Roderick2085 het volgende:
komt sowieso een ander kapje op
complete blade zou ik zelf wel strippen.... alleen mocht ik geen mooie blade strippen van el presidente![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geluid maakt mijn ketting ook in samenspel met mijn achterbrug5 meter speling ofzo
![]()
Hoe duur is een fatsoenlijk kettingsetje en hoe makkelijk is het zelf te monteren?Of hoeveel is acceptabel er voor te betalen bij de dealer?
Niet moeilijk doen en gewoon naar Sint Oedenrode rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jahquote:Had koppeling laten versterken door middel van een extra diafragmaveer, een bepaald onderdeeltje in de koppeling kon daar dus niet tegen en is naar de klote gegaan
Waarom mag Joost weten, want volgens 'het internet' (
) zijn er genoeg mensen die mij voor zijn gegaan met deze mod en zonder problemen
Hitman Pro r0x the b0x toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mensen die "hitman pro" gebruiken
Mensen die een roze windows interface gebruiken daarentegen ...Motor liep als een zonnetje maar ze waren bovenstaande mod dus vergeten te doen. Was al na sluitingstijd maar zijn ze alsnog aan begonnen. Eenmaal klaar stond ik op het punt om weg te gaan en na het starten merkten we dat het er dus niet zo gezond aan toe liepquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
en dat terwijl ie net bij de dealer vandaan komt
![]()
Ze hebben nog hun best gedaan om het te fixen maar om 23:00 besloten te stoppen en morgen verder te gaan. Eerste oplossing werkte namelijk niet, tweede oplossing wordt morgen aan begonnenToppie joppie ze hebben me ook gewoon een lift naar huis gegeven
(achterop een fireblade, nieuw model
)
Wordt wel last-minute werk allemaal maar er is goede hoop![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |