Op de fiets is dat zo makkelijk op asfaltquote:
Waar kan ik dit spectakel bekijkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Op de fiets is dat zo makkelijk op asfalt![]()
Op de motor...![]()
Dadelijk nog een keer proberen![]()
Photoshop heeft als programma vele aparte vlakken van expertise.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Waar kan ik dit spectakel bekijken![]()
Als je echt goeie skillz wilt neemt dat idd best wat tijd!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Photoshop heeft als programma vele aparte vlakken van expertise.
En fotomontage is er daar niet eentje van WB, bovendien duurt iets echt netjes doen gewoon tien keer zo lang. Er liepen steeds ook boeren langs enzoW. Soms even geen privacy hier.![]()
![]()
Ik zie je vanmiddagquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:23 schreef -XX- het volgende:
[..]
Alkmaar Bergen rijden zo
Ik ga het niet in Winkel proberen.
Haha
![]()
Morgen meeten hé![]()
Daat ben jij veul te liev voor.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:33 schreef hicham het volgende:Heb koppeling laten versterken door middel van een extra diafragmaveer, een bepaald onderdeeltje in de koppeling kon daar dus niet tegen en is naar de klote gegaan
Waarom mag Joost weten, want volgens 'het internet' (
) zijn er genoeg mensen die mij voor zijn gegaan met deze mod en zonder problemen
Motor liep als een zonnetje maar ze waren bovenstaande mod dus vergeten te doen. Was al na sluitingstijd maar zijn ze alsnog aan begonnen. Eenmaal klaar stond ik op het punt om weg te gaan en na het starten merkten we dat het er dus niet zo gezond aan toe liep
Ze hebben nog hun best gedaan om het te fixen maar om 23:00 besloten te stoppen en morgen verder te gaan. Eerste oplossing werkte namelijk niet, tweede oplossing wordt morgen aan begonnenToppie joppie ze hebben me ook gewoon een lift naar huis gegeven
(achterop een fireblade, nieuw model
)
Wordt wel last-minute werk allemaal maar er is goede hoop
GA JE MEE RIJDENquote:
Heb je thuis nog niet opgeruimtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:31 schreef bvvt het volgende:
Ja, Morgen De vervangings Meet - en vooral - waar?
Mark zeker ? ik kom je wel met toeval tegenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:32 schreef -XX- het volgende:
[..]
GA JE MEE RIJDEN?
Van mij mag het GEZELLIG!!van hem weet ik niet!!! Tis met een blade!!!
Hij had em in de prak gereden!!!!!!ben benieuwd hoe dat ding er nu uit ziet.
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:32 schreef -XX- het volgende:
Van hem weet ik niet!!! Tis met een blade!!!
Hij had em in de prak gereden!!!!!!ben benieuwd hoe dat ding er nu uit ziet.
![]()
quote:
True Ken je hemquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:33 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Mark zeker ? ik kom je wel met toeval tegen![]()
Als hij het de moeite waard vind...............................quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:33 schreef -XX- het volgende:
MAAR MORGEN IS ER EEN MEET.
DAT SOWIESO.
TOCH WP?
(hij kan vast meelezen!!!)
Maar niet reageren.haha.
DROLLIE BEN JE OOK HE WP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meet morgen Mac AlkmaarOf Amsterdam CS langs het IJ
![]()
Toch![]()
ONEE..
dat gaan we morgen beslissen.
Dat hangt toch echt van de bocht af.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:36 schreef -XX- het volgende:
True Ken je hem
Hij is wel aardig! Wel snugger met 100 kmh een bocht willen nemen![]()
![]()
Doe m maar de groeten,van ikookhierquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
True Ken je hem
Hij is wel aardig! Wel snugger met 100 kmh een bocht willen nemen![]()
![]()
Is goedGewoon aansluiten dan
!!!
![]()
![]()
Bergen rond 16.00. 17.00 18.00 ofzo![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als hij het de moeite waard vind...............................
Vorige keer gaf hij het pas op na de vierde of vijfde kloon.![]()
Maar heb je hem niet op de MSN?![]()
[afbeelding]
Welke rotondes zijn dat dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:41 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Doe m maar de groeten,van ikookhierwe zullen zien
ik ga tussen de rontondens hangen bergen/bergen aan zee
als er geen bazzies zijn
![]()
Aan de zeewegquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:52 schreef bvvt het volgende:
O ja en OPM die in arnhem veeels te hard rijd...hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OK, zal ik dan maar in afwezigheid van wpquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:33 schreef -XX- het volgende:
TOCH WP?
(hij kan vast meelezen!!!)
Maar niet reageren.haha.
DROLLIE BEN JE OOK HE WP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wanneer sterf je nu is, uwe boerehslette backus![]()
![]()
[/worldpimber]
![]()
Netjes in de geest van WPquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heh
[..]
OK, zal ik dan maar in afwezigheid van wp
![]()
[/worldpimber]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heh
[..]
![]()
[/worldpimber]
Oh ja, had nog een tabblad open, MSN doe ik al drie jaar niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:42 schreef -XX- het volgende:Hahaha!
Nee !!wp niet
Jou ook niet
![]()
![]()
Ff pakkie an.![]()
vrijdag middagquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:24 schreef BazzieK het volgende:
Volgende week zaterdag ketting op laten leggen bij de dealor. Het aftellen tot een ongeluk door een ketting tussen het achterwiel is begonnen
dus je ketting is al 20.000 KM over de datum heen......quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:24 schreef BazzieK het volgende:
Volgende week zaterdag ketting op laten leggen bij de dealor. Het aftellen tot een ongeluk door een ketting tussen het achterwiel is begonnen
Weet ik veelquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:08 schreef bvvt het volgende:
[..]
dus je ketting is al 20.000 KM over de datum heen......
Daar hoef je niet speciaal voor met links te draaienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet ik veelRecht is gas, als je aan links draait zie je er dom uit en meer weet ik ook niet
En ik maar zo mijn best doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Daar hoef je niet speciaal voor met links te draaien
Dat kost geld!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:15 schreef BazzieK het volgende:
Weet ik veelRecht is gas, als je aan links draait zie je er dom uit en meer weet ik ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat kost geld!
Anders doe jij even beunen de volgende keer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als die nog komt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:00 schreef BazzieK het volgende:
Anders doe jij even beunen de volgende keer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:U leest niet goed bij of is gewoon traag van begripSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Zolang je maar genoeg chocolade pinda's levertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal best eens wat missen, dus praat me eens bij. [/Makster]quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:29 schreef BazzieK het volgende:
U leest niet goed bij of is gewoon traag van begrip
Blehquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heh
[..]
![]()
[/worldpimber]
Bannedquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:56 schreef Crashcat het volgende:
WP??
Heb jij hem over de grens gepushed?quote:
Koop een fatsoenlijke kettingpons (vanaf 50 euri, serieuze beginnen pas bij 80 euriesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Anders doe jij even beunen de volgende keer?
30 euro of zo bij de cross shop, werkt prima. Klinken met dop nummer 8, een grote hamer voor achter de ketting en een hamer om op dop 8 een klap te geven om de ketting te klinken. Setje rond de 150 of zo via internet. Ben je totaal 180 euro kwijt, max 2 uurtjes werk als je het voor het eerst doet. Scheelt je toch ff een euro tje of 180 ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Koop een fatsoenlijke kettingpons (vanaf 50 euri, serieuze beginnen pas bij 80 euries) en je kan zelf rotzooien met je ketting en tandwielen
Mijn luiheid kostte me een keer een dikke 500 euro. Ketting laten vervangen en remklauwrevisie. Overigens wasde ketting wel van betere kwaliteit dan wat ik normaal online kocht. Werkplaatstarief iets van 60 euro/uur tegenwoordig?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:07 schreef Makster het volgende:
[..]
30 euro of zo bij de cross shop, werkt prima. Klinken met dop nummer 8, een grote hamer voor achter de ketting en een hamer om op dop 8 een klap te geven om de ketting te klinken. Setje rond de 150 of zo via internet. Ben je totaal 180 euro kwijt, max 2 uurtjes werk als je het voor het eerst doet. Scheelt je toch ff een euro tje of 180 ofzo
Kost dat eigenlijk als je het laat doen
Kettingset + 50 euro denk ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:07 schreef Makster het volgende:
[..]
30 euro of zo bij de cross shop, werkt prima. Klinken met dop nummer 8, een grote hamer voor achter de ketting en een hamer om op dop 8 een klap te geven om de ketting te klinken. Setje rond de 150 of zo via internet. Ben je totaal 180 euro kwijt, max 2 uurtjes werk als je het voor het eerst doet. Scheelt je toch ff een euro tje of 180 ofzo
Kost dat eigenlijk als je het laat doen
Die was al geklonkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
Mijn luiheid kostte me een keer een dikke 500 euro. Ketting laten vervangen en remklauwrevisie. Overigens wasde ketting wel van betere kwaliteit dan wat ik normaal online kocht. Werkplaatstarief iets van 60 euro/uur tegenwoordig?
Enik heb ook al een keer de pech gehad een eindloze ketting inde bus te krijgen
Beter kom jij mee als ik em ga ophalen want zolang ik vooruit kom merk ik geen gebreken opquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:18 schreef Rib-i het volgende:
De laatste keer bij mij zat er trouwens geen koppelstuk![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:11 schreef stinkie het volgende:
Enik heb ook al een keer de pech gehad een eindloze ketting inde bus te krijgen
Heb je al gevraagd hoe duur het isquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beter kom jij mee als ik em ga ophalen want zolang ik vooruit kom merk ik geen gebreken op
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Gast ik had je nog zo gevraagd om vanavond is een keer niet aan de crack te gaan![]()
![]()
Idd een goede vraag heer Ribquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb je al gevraagd hoe duur het is
En het antwoord is:quote:
Dus je kan morgen rijdenquote:Geloof dat de familie shit voor dit weekend niet door gaatEn dat het naar volgende week wordt gezet
![]()
Kick hoor, had mijn elvis pruik al klaar liggen![]()
Goede en veilige vakantiequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:31 schreef hicham het volgende:
Ejz compadresMotor is gefixed, verse bandjes liggen eronder en morgen vertrekken
Indien goed en wel terugkeer meer info en bijlezenMzzltov
Yep in principe wel ja, eventueel met Elvis pruik over de helmquote:
Vakantiequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:31 schreef hicham het volgende:
Ejz compadresMotor is gefixed, verse bandjes liggen eronder en morgen vertrekken
Toffe gasten hebben altijd plannenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Yep in principe wel ja, eventueel met Elvis pruik over de helm
Zijn er plannen
veel plezierquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:31 schreef hicham het volgende:
denk dat ik morgen maar eens die poten eruit ga halenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Yep in principe wel ja, eventueel met Elvis pruik over de helm
Zijn er plannen
Dan regelen we dat morgen welquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Toffe gasten hebben altijd plannen [afbeelding]
Woehoeeeeee Congratsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:13 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Motor opgehaald vanochtend, donderse KTM akte tas meegekregen met allemaal papieren dr in. Dealer had nog niet eens een testritje gemaakt
, ik dat ding starten 0000000
.
Rijdt echt, en fokking veel bekijks
. Maarja helaas nog maar 100km gereden, moest werken
.
Morgen FREI!!!!!!!!!!![]()
Eerste onderhoud bij 10.000 km![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, dat zijn de betere waarden
![]()
Nee want 's avonds dinerenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Woehoeeeeee Congrats![]()
Showen je bike!![]()
Foto'S!!!!
ONee...morgen vrij Meet is er morgen geloof ik!!!![]()
Posen dan![]()
![]()
Nohhhhhhhhh niet eens ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:18 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nee want 's avonds dineren![]()
Zou eerst naar mn oma dr 80ste verjaardag gaan, maar die p00p dr mee. Ik ga rijden over dag. En niet een typhus eind naar alkmaar
. Komt wel een x alsie ingereden is
![]()
WTF gewoon zo snel reactie he![]()
Naar Alkmaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nohhhhhhhhh niet eens ook.
Nu ga ik ook niet meer.![]()
![]()
![]()
![]()
NOH!
![]()
![]()
![]()
Alkmaar ver? Welneeeeeeeevalt hartstikke mee.
![]()
Danke sehrquote:
Centraal dan.!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:22 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Naar Alkmaar
Afstand 149,5 km.
Reisduur 01:38
En dat is alleen maar snelweg dan![]()
Daar moet nog een marge in van 2 cappucino, en 1x urineren![]()
Binnenkort, ik kijk zondag wel ff op mn werk. Wanneer ik een vrij weekend heb, en dan wat centraler jahquote:
Prima mennnquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Binnenkort, ik kijk zondag wel ff op mn werk. Wanneer ik een vrij weekend heb, en dan wat centraler jah. Apeldoorn ofzo
![]()
, Utrecht. Of ergens in de buurt. Ik ken die omgeving daar allemaal niet hoor
, opzich ook wel handig als iemand dat kent
. Ergens bij een MAC in de buurt
, pr0bvoedsel eten
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Prima mennn![]()
Utrecht is wel niceApeldoorn.
![]()
Ik duik me bedje in
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:21 schreef hicham het volgende:
Welkom bij de
Eerst maar eens voorstellen:
Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: op vakantie gaan met de motor vinden we te gek! We hebben al eerder een vakantie gedaan in augustus/september 2005, met als gastland Duitsland en haar prachtige Nurburgring.
Heb je zin om mee te gaan op vakantie, dan heb je mooi pech gehad! Groupies kunnen hier echter wel terecht
Leden (c.q. Rossi's)Suzuki Bandit 1200 '99 - (El Presidente) Suzuku GSXR 750 W 'kruik - (One_Punch_Mickey)
VGV (Vaak Gestelde Vragen):Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Nee.Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Nee.Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Nee.Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Nee.Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nee.Wie maakt er eventueel foto's?
Nee.Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Nee.Waar komen jullie vandaan?
Nee.Wie maakt de topics?
Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Fok MotorVakantieClub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kun je in deze Wiki vindenMag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Nee.Enkele nuttige links
Nee.
Vorige topics
- Fok! MotorVakantieClub [SC deel 001] Germanië here we come!
Route des Grandes Alpes![]()
quote:
quote:
thxquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:17 schreef bvvt het volgende:
Goede morgen allen.
Hicham, goede vakantie.
Snelwagen, feli met je fiets
gaat er nog gemeet worden?
uiteraardquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:17 schreef bvvt het volgende:
gaat er nog gemeet worden?
Sterf jij is een keer langzaam af met je hoeruh Gelredomequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hicham, goede vakantie![]()
[..]
uiteraard@ G'dome 13.00u.
![]()
Of G'domequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hicham, goede vakantie![]()
[..]
uiteraard@ G'dome 13.00u.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |