^ Wat hij zegt ^quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:05 schreef koffiekoekje het volgende:[[url=http://www.planetsmilies.com/smilies/animal/animal0029.gif]afbeelding][/url][afbeelding][afbeelding]
![]()
quote:
Idd zuinigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:05 schreef Worldbeater het volgende:
Piccie van de toermaster op Zandvoort.![]()
[afbeelding]
De Triumph loopt wel lekker zuinig, bij 368 kilometer ging ik tanken,
en hij stond nog lang niet op reserve.
Er is van het weekend mooi weer voorspeld, dus hopelijk nog even genieten van de zon!!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:13 schreef RB het volgende:
[..]
Yep ben aan m`n laatste vakantiedagen bezig, mag Dinsdag weer aan het werk
![]()
Triple zuinig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:27 schreef -XX- het volgende:
Idd zuinigZuinige rijder offehhh...gewoon manjefieke knutzelaar
![]()
![]()
![]()
Daar komen we de winter niet mee door.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:29 schreef -XX- het volgende:
Eat my butttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Triple zuinig.![]()
![]()
![]()
[..]
Daar komen we de winter niet mee door.![]()
Via start -> uitvoeren-> msconfig <- tikken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:57 schreef -XX- het volgende:
Waar kan ik ook alweer programma's inschakelen dat die vanzelf opstarten bij pc opstarten?
Heb ik al eens eerder gevraagd volgens mij, maar ik ben het vergeten
![]()
toestemmingquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Een mooie blade niet nee, waarom zou je iets moois willen strippen?Maar die blade ziet er wel uit als een goed begin, op dat kuipje na dan heH
Volgens mij hoeft er ook geen andere kont op
quote:[..]
JahHad koppeling laten versterken door middel van een extra diafragmaveer, een bepaald onderdeeltje in de koppeling kon daar dus niet tegen en is naar de klote gegaan
Waarom mag Joost weten, want volgens 'het internet' (
) zijn er genoeg mensen die mij voor zijn gegaan met deze mod en zonder problemen
[..]
Hitman Pro r0x the b0x toch?
Mensen die een roze windows interface gebruiken daarentegen ...
[..]
Motor liep als een zonnetje maar ze waren bovenstaande mod dus vergeten te doen. Was al na sluitingstijd maar zijn ze alsnog aan begonnen. Eenmaal klaar stond ik op het punt om weg te gaan en na het starten merkten we dat het er dus niet zo gezond aan toe liep
Ze hebben nog hun best gedaan om het te fixen maar om 23:00 besloten te stoppen en morgen verder te gaan. Eerste oplossing werkte namelijk niet, tweede oplossing wordt morgen aan begonnenToppie joppie ze hebben me ook gewoon een lift naar huis gegeven
(achterop een fireblade, nieuw model
)
Wordt wel last-minute werk allemaal maar er is goede hoop
Die Blade is al gestript hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:27 schreef -XX- het volgende:
Roderick, ik zeg...STRIPPENNNNNNNNNN DIE BLADE![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die Blade is al gestript hoor.![]()
Alexxxxx in Tjechie.![]()
moet trouwens nog wel een keer een ander kontje opquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Een mooie blade niet nee, waarom zou je iets moois willen strippen?Maar die blade ziet er wel uit als een goed begin, op dat kuipje na dan heH
Volgens mij hoeft er ook geen andere kont op
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:01 schreef Makster het volgende:
Nooohhhh....
Net een mailtje van de eigenaar van mijn oude KLX die ik hem 2 jaar geleden verkocht heeft. Hij staat weer te koop, en hij is er neit mooier op gewordenMaar goed, een apar stickers en een paar bussen lak doen wonderen
![]()
Naar zijn zeggen heeft de KLX nog nooit een verkeerde klap gegeven en hem nog nooit laten staan (lees je mee Pep![]()
)
Hier![]()
SuperMoto
De waarheid mag verteld worden heequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die teksten over de complete advertentie. Krijg je wel kippenvel van zeker.
![]()
En qua prijs betaal je per letter.![]()
![]()
Vind hem er wel vet uit zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:01 schreef Makster het volgende:
Nooohhhh....
Net een mailtje van de eigenaar van mijn oude KLX die ik hem 2 jaar geleden verkocht heeft. Hij staat weer te koop, en hij is er neit mooier op gewordenMaar goed, een apar stickers en een paar bussen lak doen wonderen
![]()
Naar zijn zeggen heeft de KLX nog nooit een verkeerde klap gegeven en hem nog nooit laten staan (lees je mee Pep![]()
)
Hier![]()
SuperMoto
Mooi filmpje van!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:13 schreef Makster het volgende:
[..]
De waarheid mag verteld worden heeHeb ook geen cent bezuinigd op dat ding, al zou ik nu bepaalde dingen anders aanpakken
Het gaat wel weer kriebelen.....
Maar toch, een KTM 525/520 EXC of Husa 650 FEDat is de echte hardcore shit
![]()
Wat een pestweer!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:40 schreef Worldbeater het volgende:
Jeetje wat een pestweer is het zeg! -XX- eat your hart out! [afbeelding]
Ik zou maar snel gaan rijden. Het begint hier het eerst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makster. Babyraptor in verbouwing.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zou maar snel gaan rijden. Het begint hier het eerst.
Heerlijk tropisch weer comming to you.
Maar ik kan pas 15.00! AaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makster. Babyraptor in verbouwing.
Maar dat weer daar, is hier al geweest![]()
Vanmiddag blijft het droog.
Im sure about that![]()
![]()
![]()
![]()
Prachtig
![]()
![]()
![]()
Uitzicht.? welk uitzicht
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat on-be-taal-bare uitzicht uit het raam. Willikook.![]()
[afbeelding]
Mooie huizen, leuke straat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:04 schreef -XX- het volgende:
Jammer van die huizen er voor
![]()
![]()
[afbeelding]
!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mooie huizen, leuke straat.![]()
Jammer dat het vanmiddag wat minder wordt.![]()
[afbeelding]
Jammer dat er allemaal boeren wonenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mooie huizen, leuke straat.![]()
Jammer dat het vanmiddag wat minder wordt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:50 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jammer dat er allemaal boeren wonen![]()
Ja boerke"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:52 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vv Dus jij vind mij een boer?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EN WAAROM VIND JIJ MIJ EEN BOER?VERKLAAR DAT?
![]()
ONDANKS DAT.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:58 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ja boerke"je komt uit winkel
winkel
winkel
![]()
hij heeft een punt - 't is in de middle of nowherequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:58 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ja boerke"je komt uit winkel
winkel
winkel
![]()
Geeft niks je blijft mn boerke"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
ONDANKS DAT.
Waarom.WAAROM?
waarom...WAAAAAAAAAAAAROM?
ZEG HET....zeg!
Dan ga ik dat gelijk aan mezelf veranderen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |