Whehehe! Da's oud.quote:
Warum?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Die heb ik vandaag nog gehoord!
Ik heb alleen geen idee meer waar of waarom, ik zal er even over nadenken..
in stilte een vreugdedansje maaktquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:23 schreef Sitethief het volgende:
*naar binnensneakt*
*knuffel uitdeelt*quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in stilte een vreugdedansje maakt![]()
Ik kan amper geloven dat ze normaal 79 dollar zijn. Goedkope meukquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:26 schreef NanKing het volgende:
Fietstassen zijn hip. Ik verkloot ze alleen altijd
.
Ik heb nog zo'n blije fiets gezien volgens mijquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil een bagagedrager en een ander mandje .
Dan is mijn fiets helemaal goed!
Dit is hem:
[afbeelding]
Iemand heeft alleen mijn flosjes eraf getrokken en ik weet niet of ik die nog los kan krijgen![]()
You gotta be kidding me...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil een bagagedrager en een ander mandje .
Dan is mijn fiets helemaal goed!
Dit is hem:
[afbeelding]
Iemand heeft alleen mijn flosjes eraf getrokken en ik weet niet of ik die nog los kan krijgen![]()
79 dollarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan amper geloven dat ze normaal 79 dollar zijn. Goedkope meuk
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:39 schreef NanKing het volgende:
* NanKing trekt iedereen even in een grouphug!
Da's behoorlijk XXXXXXX en YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY volgens mij?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:41 schreef Sitethief het volgende:
Stroek, Berlijn ging niet door......... de touroperator ofzo, had de reis verkeerd geboekt, mijn vader kan niks bewijzen aangezien alles via telefoon is gegaan.
ja best welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's behoorlijk XXXXXXX en YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY volgens mij?
Ik moet eigenlijk ook zo gaan slapen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Fuck, ik wilde net naar bed gaan.
Nee, ik houd van kleurtjes en blije fietsen, en ik houd van frutsels.quote:
en dat was niet via een ANVR/SGR terug te vorderen omdat ze daarbij niet aangesloten zijn?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:46 schreef Sitethief het volgende:
[..]
ja best wel....
Ook 350 euro weggegooit..............
Oeh leuk hoor!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:46 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook zo gaan slapen.
Maar er moet nog wat Lowlands zut besproken worden met mijn mede-LLgangers.
Oh mijn god, ik ga naar LL, what was I thinking?!
gaat vast goedkomen hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:46 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook zo gaan slapen.
Maar er moet nog wat Lowlands zut besproken worden met mijn mede-LLgangers.
Oh mijn god, ik ga naar LL, what was I thinking?!
De 2 weken erna kan ik iig lekker bijkomen in het huis van vrienden in Den Haag.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oeh leuk hoor!
Laat het gewoon lekker allemaal over je heen komen en denk niet aan alle moeheid achteraf.
Al moet je zes weken bij komen je bent toch lekker geweest.
Nou ja, 70, tikfout. Maar ik heb ze voor 22, gratis verzendenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
79 dollar.
Ik koop die van mij altijd in de aanbieding bij bijv. de Bas of 't kruidvat voor 2 euro
Mooi!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:51 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
De 2 weken erna kan ik iig lekker bijkomen in het huis van vrienden in Den Haag.
Die zijn op vakantie, ze wonen vlakbij het Kijkduin strand. Heerlijk rustig, dus dat gaat vast goedkomen idd.
Trusten!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mooi!
Doe maar lekker genieten.
Ik ga nu echt naar bed.
In de schriftelijke bevestiging staat de verkeerde datum............quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat was niet via een ANVR/SGR terug te vorderen omdat ze daarbij niet aangesloten zijn?
via telefoon moet je toch ook een schriftelijke bevestiging ontvangen?
In Engeland. Teruglezen doet wonderernquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Hey wonderer
Maar Nannie, hoe is het met je. Waar was je?
slaap lekker Nanniequote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mooi!
Doe maar lekker genieten.
Ik ga nu echt naar bed.
Ik doe vrijwel nooit aan teruglezen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
In Engeland. Teruglezen doet wonderern
Oh. Handig om te weten ivm roddelsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik doe vrijwel nooit aan teruglezen.
arme jijquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
In de schriftelijke bevestiging staat de verkeerde datum............
Glad to be of service.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh. Handig om te weten ivm roddels
quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:38 schreef JamesBrownie het volgende:
Hoi!
Ik moet de vuibak buiten gaan zetten.
Iemand koffie?
ja dank je welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:38 schreef JamesBrownie het volgende:
Hoi!
Ik moet de vuibak buiten gaan zetten.
Iemand koffie?
en goed dat jij hier weer bij ons komt posten!!!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:35 schreef Sebasser het volgende:
Goed topic.
Als ze maar niet weg is als ik in rotterdam ben.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
NANKIIIIIIIIIIIIING!
Ze is weg zeker..
Jaja, ik heb me aangemeld voor de PMdienst.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en goed dat jij hier weer bij ons komt posten!!!!!![]()
maar ik gok erop dat ze zich vandaag hier wel weer komt laten zienquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
NANKIIIIIIIIIIIIING!
Ze is weg zeker..
maar dat is dan nog steeds geen garantie dat de ontvangenden ook daadwerkelijk hier komen postenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jaja, ik heb me aangemeld voor de PMdienst.
Of er de tijd voor hebben.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat is dan nog steeds geen garantie dat de ontvangenden ook daadwerkelijk hier komen posten![]()
maar ik ben blij dat we nu weer wel op je prio lijstje staanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Of er de tijd voor hebben.
zoals ik de afgelopen tijd.
Nu ben jij zeker weer wehegquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
NANKIIIIIIIIIIIIING!
Ze is weg zeker..
Tadadadaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik gok erop dat ze zich vandaag hier wel weer komt laten zien![]()
Daarvoor was ik ook heul lang niet geweestquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:51 schreef Sebasser het volgende:
Die TT klopt btw niet, zoiets verleer je niet.
Nankinky ging gewoon op vakantie.
zou een straffe bak koffie je daarbij kunnen helpen ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:37 schreef maedel het volgende:
ik zit al veel te lang aan de pc.
het werk is nog niet af![]()
* maedel pakt gretig aan!quote:
Ik ookquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hįįt het als ik mensen misloop!
quote:
Ik heb echt heel weinig gedaan. Nou, ik ben geslaagd natuurlijk (was je toen al/nog weg?). Ik zit nu al weken in grote spanning te wachten op mijn nieuwe studentenlevenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
.
Vertel maar wat je allemaal gedaan hebt in mijn afwezigheid.
Wat ga je nou studeren eik?.
Spannend hoor! Ik denk wel dat het je erg goed zal doen om over wat drempels te gaanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb echt heel weinig gedaan. Nou, ik ben geslaagd natuurlijk (was je toen al/nog weg?). Ik zit nu al weken in grote spanning te wachten op mijn nieuwe studentenleven.
Nederlands, Utrecht. Ik ken niemand, ik ken de stad niet. Wordt een héél avontuur.
En waar was jij dan?
Je kent mij toch.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb echt heel weinig gedaan. Nou, ik ben geslaagd natuurlijk (was je toen al/nog weg?). Ik zit nu al weken in grote spanning te wachten op mijn nieuwe studentenleven.
Nederlands, Utrecht. Ik ken niemand, ik ken de stad niet. Wordt een héél avontuur.
En waar was jij dan?
Het plan is om op kamers te gaan, maar het budget is momenteel enorm ontoereikend, dus ik zal eerst even op en neer moeten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Spannend hoor! Ik denk wel dat het je erg goed zal doen om over wat drempels te gaan.
Ga je op kamers of blijf je nog lekker bij mams en paps?
Kom je wel weer wat vaker terug? Ik mis je stiekemquote:Ik heb niet zoveul gedaan hoor, beetje sociaal gedaan, 2 weken op vakantie geweest, voor de rest zijn gangetje (lees: saai).
Ja, maar ik denk niet dat je elk moment mijn handje vast kan houdenquote:
Eindhoven<>utrecht is gelukkig niet spectaculair verquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het plan is om op kamers te gaan, maar het budget is momenteel enorm ontoereikend, dus ik zal eerst even op en neer moeten.
Whehehe, is wel de bedoeling jaquote:Kom je wel weer wat vaker terug? Ik mis je stiekem [afbeelding].
Uurtje treinenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Eindhoven<>utrecht is gelukkig niet spectaculair ver.
[..]
Whehehe, is wel de bedoeling ja. ik miste jou/jullie stiekem ook wel hoor
![]()
Nee, ik moet zelf ook af en toe allemaal enge nieuwe dingen voor het eerst gaan doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk niet dat je elk moment mijn handje vast kan houden.
Te veel eer Erik, te veel eerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:24 schreef Tha_Erik het volgende:
NanKing, je ben hier de Lesbeaugodin! Je hebt ons in leven geroepen!
Je wist het al voor ik het zelf wistquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:26 schreef NanKing het volgende:
Oh ja ik voel me nog steeds vereerd dat ik een van de eerste was die het wist.
Mjah, dat komt omdat ik met dezelfde vragen zat voordat ik 't wist van mezelfquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wist het al voor ik het zelf wist.
Jawel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:40 schreef wonderer het volgende:
Erik, je hebt je toch wel vast ingeschreven voor een kamer he, ook al kun je dat nu nog niet betalen?
Goed zoquote:
Niet te lang wegblijven he?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:43 schreef NanKing het volgende:
Ik ga even een poging doen om Ubuntu te installeren,
Tot straks als mijn laptop niet ontploft![]()
![]()
.
reikt een blikje Red Bull aanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:05 schreef maedel het volgende:
oh jeumig
<zeur><klaag><zucht>
pffff, ik stort zo in hoor...
Dat vind ik echt zo'n laatste redmiddelquote:
Stock market? Stock-exchange? Iets in die trant.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:08 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n laatste redmiddel
Wat is een beurs in het Engels?
Zo'n beurs waar bedrijven dan staan enzo?
an exibition volgens mijquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:08 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n laatste redmiddel
Wat is een beurs in het Engels?
Zo'n beurs waar bedrijven dan staan enzo?
maar in mijn ogen is een fair dan meer de variant daarop die zich buiten afspeelt met allemaal kraampjes en ook met meer "vermaak" en demonstratiesquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, zo'n huishoud/erotics/studieorientatie/tefaf-beurs. Ja, dat kan ook. Maar dan zou het ook "fair" kunnen zijn.
Convention roept bij mij dan weer het beeld op van inderdaad een tentoonstelling maar daar naast ook meer congres, lezingen en/of workshops en inleidingenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:30 schreef wonderer het volgende:
Het is de Frankfurter Book Fair. En da's precies wat jij beschrijft.
Convention wordt ook wel es gebruikt, geloof ik.
Dat wel. Ik ging gewoon dingen na waar Brad het wel eens over heeft. Maar een convention is inderdaad meer een congres.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Convention roept bij mij dan weer het beeld op van inderdaad een tentoonstelling maar daar naast ook meer congres, lezingen en/of workshops en inleidingen
Japans?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:18 schreef maedel het volgende:
zo, chinees gegeten.
3x raden wat we gisteren hadden
blamage?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
na die blamage in Tilburg wil ik dat niet nog een keer meemaken![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat was ik toch ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
blamage?
Ben ik hier nu degene met alzheimer?
quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een kliekje van Japans, Indiaas en boerenkool.
Jeuzus wat ben ik flauw!
Erik heeft voor zulke acute aanvallen altijd een vaatje tafelzout paraatquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een kliekje van Japans, Indiaas en boerenkool.
Jeuzus wat ben ik flauw!
ik wel dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik doe vrijwel nooit aan teruglezen.
Hallo! Wie ben jij en vanwaar die enge ondertitel?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:37 schreef enter het volgende:
tvp
Ik wil niet meteen heel er lesbisch vleeskeurderig overkomen, maar ben jij dat in je fotoboek?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:37 schreef enter het volgende:
tvp
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik wil niet meteen heel er lesbisch vleeskeurderig overkomen, maar ben jij dat in je fotoboek?
Ik wil ook een nieuwe ondertitelt en sig, maar ik ben inspiratieloos.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:45 schreef maedel het volgende:
ik heb mijn ondertitel veranderd![]()
Ik dacht ineens net we een Loklesbeau, da's natuurlijk een lokbeau...
ik heb geen ondertitelquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hallo! Wie ben jij en vanwaar die enge ondertitel?
Ik zie daar toch echt Murp! staan hoor...quote:
Hij heeft mijn icon gemaakt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zie daar toch echt Murp! staan hoor...![]()
Dat zou dan de eerste fokkende kat zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik wil niet meteen heel er lesbisch vleeskeurderig overkomen, maar ben jij dat in je fotoboek?
wat een idiote zinnen ben ik aan het schrijven?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:45 schreef maedel het volgende:
ik heb mijn ondertitel veranderd![]()
Ik dacht ineens net we een Loklesbeau, da's natuurlijk een lokbeau...
zit ik nou in het verkeerde fobo of jij?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zou dan de eerste fokkende kat zijn.
Omdat niet iedereen geslachtsgericht is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:53 schreef enter het volgende:
Waarom posten hier mannen?
Lees de eerste post ( het FAQje) even.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:53 schreef enter het volgende:
ja, wegjagen had geen zin meer, dus we hebben ze geaccepteerdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:53 schreef enter het volgende:
*LOL*quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:53 schreef maedel het volgende:
[..]
wat een idiote zinnen ben ik aan het schrijven?
ik weet zelf niet eens meer wat er moest staan...
http://fotoboek.fok.nl//userpics/169560/poes.jpgquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:54 schreef maedel het volgende:
[..]
zit ik nou in het verkeerde fobo of jij?
Meer van 'Know Thy Ennemies"quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:54 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, wegjagen had geen zin meer, dus we hebben ze geaccepteerd![]()
waarom niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:53 schreef enter het volgende:
Dromerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
niemand heeft volgens mij gezien dat ik mezelf gequote had ipv enter toen ik vroeg "wie ben jij" ..
Maar ik ben blij dat ik niet de enige ben die erlangs zit... het zal wel aan het weer liggen
en jij beweert dat je niet geslachtsgericht bent.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl//userpics/169560/poes.jpg
hahaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:56 schreef maedel het volgende:
[..]
en jij beweert dat je niet geslachtsgericht bent.
poes.jpg![]()
a) ik zei "niet iedereen", dat wil niet per definitie zeggen dat ik mezelf daaronder schaarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:56 schreef maedel het volgende:
[..]
en jij beweert dat je niet geslachtsgericht bent.
poes.jpg![]()
ik wou éigenlijk al eerder zeggen, dat jij volgens mij de enige bent in dit topic bent die niet geslachtsgericht is. Maar ik heb het maar niet gedaanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
a) ik zei "niet iedereen", dat wil niet per definitie zeggen dat ik mezelf daaronder schaar
en
b) ik heb dat plaatje niet zo genoemd
Als je wil rellen, moet je met iets beters komen
hier vallen ze wel mee hoor, onze leshags zijn eigenlijk best schatjesquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:02 schreef enter het volgende:
lastige figuren
ken je de uitdrukking "in bad en naar bed"?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:58 schreef NanKing het volgende:
Badderse.
kom je nog terug daarna?
Nou ja, jij bent de reltommyquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:01 schreef maedel het volgende:
[..]
ik wou éigenlijk al eerder zeggen, dat jij volgens mij de enige bent in dit topic bent die niet geslachtsgericht is. Maar ik heb het maar niet gedaan
Ik ben erg geslachtsgericht. En ik schaam me er niet voor.![]()
Denk jij dat ik wil rellen? Het was net zo gezellig![]()
Ik voel me totaal niet geslachtsgerichtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:01 schreef maedel het volgende:
[..]
ik wou éigenlijk al eerder zeggen, dat jij volgens mij de enige bent in dit topic bent die niet geslachtsgericht is. Maar ik heb het maar niet gedaan
Ik ben erg geslachtsgericht. En ik schaam me er niet voor.![]()
Denk jij dat ik wil rellen? Het was net zo gezellig![]()
je gaat als slapen? ik ben er netquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:02 schreef maedel het volgende:
[..]
hier vallen ze wel mee hoor, onze leshags zijn eigenlijk best schatjes
[..]
ken je de uitdrukking "in bad en naar bed"?
tot morgen dus![]()
HM, daar moet eigenlijk een nieuw woord voor komen...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:02 schreef maedel het volgende:
[..]
hier vallen ze wel mee hoor, onze leshags zijn eigenlijk best schatjes
[..]
Ze gaat heeeeeeeeeeeeeel lang in badquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:05 schreef enter het volgende:
[..]
je gaat als slapen? ik ben er net![]()
sorryquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dromer
Ik begon me zorgen te maken
Tommy-Guns is wel een hele goeiequote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
HM, daar moet eigenlijk een nieuw woord voor komen...
Lessebes? Tommy-Guns?
Had ik maar een badquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze gaat heeeeeeeeeeeeeel lang in bad
Ik had je PM al gelezen hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:06 schreef DR34M3R het volgende:
overbodig te zeggen dat hij vanavond weer aan het werk is?
Douchen vind ik juist lekkerder. Ik wil ook heel graag zo'n grote inloopdouchequote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:10 schreef enter het volgende:
Saaie douche altijd.
Omdat de grond verkocht is aan anderen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:18 schreef DR34M3R het volgende:
@wonderer: waarom vroeg je je af of jij je depressief moest voelen gisteren?
Ohhh, wat jammer... Maar dan loop je vast binnenkort tegen een stuk grond aan wat beter is en waar je wel geluk mee hebt...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat de grond verkocht is aan anderen.
Ja... vast...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ohhh, wat jammer... Maar dan loop je vast binnenkort tegen een stuk grond aan wat beter is en waar je wel geluk mee hebt...
Ik kan het me heel goed voorstellen. Je wilde het zo graag. Maar serieus, dat is mijn ervaring: ook al lijkt het tegen te vallen op het moment zelf, achteraf komt er altijd een moment dat je denkt "toch goed dat het zo gelopen is".quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja... vast...
Gelukkig zijn er nog andere opties, maar ik had hem toch wel even goed zitten.
Volgens mij is dat puur zelfbescherming, niet dat het ECHT beter is. Je probeert jezelf te vertellen dat de volgende kans toch echt beter is, gaat naar redenen op zoek waarom dat is, en houdt daar krampachtig aan vast, omdat het alternatief, eeuwig spijt, niet goed is voor je (geestelijke) gezondheid.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik kan het me heel goed voorstellen. Je wilde het zo graag. Maar serieus, dat is mijn ervaring: ook al lijkt het tegen te vallen op het moment zelf, achteraf komt er altijd een moment dat je denkt "toch goed dat het zo gelopen is".
hmmmz... zo heb ik het nooit bekeken. Dan zou ik mezelf voor de gek houden... ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat puur zelfbescherming, niet dat het ECHT beter is. Je probeert jezelf te vertellen dat de volgende kans toch echt beter is, gaat naar redenen op zoek waarom dat is, en houdt daar krampachtig aan vast, omdat het alternatief, eeuwig spijt, niet goed is voor je (geestelijke) gezondheid.
dat wist ik dan weer wel..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:45 schreef NanKing het volgende:
Er zijn verschillende onderzoeken geweest dat de mens meer neiging heeft het goede te onthouden dan het slechte (zelfbescherming).
Maar om iets te verdraaien zodat het beter in je straatje past... Neuh...quote:Ook houden onze herinneringen ons voor de gek, omdat we het altijd in ons eigen straatje 'willen' zien.
Dus wat Wonderer zegt klopt helemaal.
Wat de mens zichzelf niet aan doet he
Toch doen we dat echt met onze herinneringen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dat wist ik dan weer wel..
[..]
Maar om iets te verdraaien zodat het beter in je straatje past... Neuh...
Ja, maar slechte herinneringen vergeten en goede onthouden is niet hetzelfde als het aanpassen van herinneringen zodat ze in ons eigen straatje passen...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Toch doen we dat echt met onze herinneringen.
Voorbeeldje: je gaat op vakantie en verliest je portomonee, je autosleutels etc. op dat moment is het verschrikkelijk kut en is het een kutvakantie.
10 jaar later als je het er met een vriendin over hebt lig je in een scheur en denk je bij jezelf 'het was toch best een leuke vakantie'.
Je bent op dat moment 10 jaar later 'vergeten' dat je je op dat moment zo ellendig voelde en put er nu het leuke uit.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, maar slechte herinneringen vergeten en goede onthouden is niet hetzelfde als het aanpassen van herinneringen zodat ze in ons eigen straatje passen...
Het is maar net wat je onder "jezelf voor de gek houden" verstaat. En het hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn, soms komen er gewoon goede dingen op je pad.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hmmmz... zo heb ik het nooit bekeken. Dan zou ik mezelf voor de gek houden... ?
Halloquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:21 schreef enter het volgende:
Goedemorgen!!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hallo![]()
dus de dames zijn gisteren niet vervelend tegen je geweest, en je durft vandaag gewoon terug te keren![]()
en daar heb jij geen fokmogenlijkheden ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:27 schreef enter het volgende:
ohja ik moet opschieten, straks naar werk.
![]()
eigenlijk wel, maar geen tijd voorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daar heb jij geen fokmogenlijkheden ?
werk ze![]()
Dan heb ik over 10 jaar vast een hele gelukkige en ultiem fijne jeugd gehadquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:45 schreef NanKing het volgende:
Er zijn verschillende onderzoeken geweest dat de mens meer neiging heeft het goede te onthouden dan het slechte (zelfbescherming).
Ook houden onze herinneringen ons voor de gek, omdat we het altijd in ons eigen straatje 'willen' zien.
Dus wat Wonderer zegt klopt helemaal.
Wat de mens zichzelf niet aan doet he
nou sterkte en succes toegewenst, met dit uitje waar je over 10 jaar dus vast en zeker met plezier aan gaat terugdenkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan heb ik over 10 jaar vast een hele gelukkige en ultiem fijne jeugd gehad!
Maar nu lunchen bij oma, dat wordt over 10 jaar vast ook een leuke herinnering.
Om nog even terug te komen op gisteren...quote:
Waarom mag dat niet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:08 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik probeer dus op mijn werk alleen te fokken als ik pauze heb(ik mag niet naar de kantine in mijn pauzes...)Maar dat lukt niet altijd.
Nou, het MAG wel, maar ze hebben het liever niet omdat ik in het biebgedeelte zit van het bedrijf en er altijd(dus ook in de pauze) mensen kunnen komen om bepaalde gegevens op te vragen.quote:
Dat ben ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:28 schreef maedel het volgende:
[..]
Om nog even terug te komen op gisteren...
Ben jij dat nou in je fobo of niet? Dat je die kat niet bent, daar waren we al uit
hahaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:14 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wel, maar die is niet erg representatief.
Goed hoor, weekendquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Hoe is het?
ehhh.. ja. weekendquote:
Vervelend?quote:
dus je blijft wel meer werken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Goed hoor, ben wel moe.
Ik heb deze week voor t eerst 25 uur gewerkt(hiervoor 12) en das toch wel even wennen moet ik zeggen, maar t bevalt geloof ik wel.
Weekend is best fijn![]()
en blijkbaar zit ik met een identiteitscrisis... Ik zie nu pas dat je vraag aan JB gesteld werd...quote:
Maakt toch niet uit, jij mag ook antwoorden hoor.. maar je hebt dus geen zin in het weekend?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en blijkbaar zit ik met een identiteitscrisis... Ik zie nu pas dat je vraag aan JB gesteld werd...
Neuh. Het loopt niet lekker thuis rond de scheiding. En dan druk ik me heel voorzichtig uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:25 schreef enter het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, jij mag ook antwoorden hoor.. maar je hebt dus geen zin in het weekend?
komt wel goed toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:25 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb een K-dag vandaag... don't mind me.
Er zijn dagen dat het wat moeilijker is om positief te blijven en boven alle shit te blijven staan die ik over me heen gegooid krijg.. Maar ik blijf hopen op een goede uitkomst.quote:
Als H thuis is ben ik weg ja, en niet alleen in de weekenden. Ik mis rust... gewoon mezelf kunnen zijn zonder op mijn tenen te hoeven lopen, zonder dat bij elk woord van mij weer een ruzie volgt vol verwijten, scheldpartijen en dreigementen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik blijf meer werken ja.
Dus jij ziet elke week tegen de weekenden op dreamer?
Das ook niet fijn, ben je dan de hele dag op reep(dat deed ik als ik niet thuis wilde zijn)
* NanKing aai over bol geeft.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:25 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb een K-dag vandaag... don't mind me.
wat een slappe zak eigenlijk, dat hij niet weggaat...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als H thuis is ben ik weg ja, en niet alleen in de weekenden. Ik mis rust... gewoon mezelf kunnen zijn zonder op mijn tenen te hoeven lopen, zonder dat bij elk woord van mij weer een ruzie volgt vol verwijten, scheldpartijen en dreigementen...
Ik denk dat het juist zijn bedoeling is dat ik ga.. Ik blijf vanwege de kinderen. Maar ik weet niet hoe lang ik het nog vol kan houden zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:37 schreef maedel het volgende:
[..]
wat een slappe zak eigenlijk, dat hij niet weggaat...
Maar goed, da's mijn mening.
Ik zal kijken of ik een korte uitleg kan gevenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:38 schreef NanKing het volgende:
Ben ik nu te nieuwgierig als ik vraag waar 't om gaat.
Want ik snap er niet zoveel van enzoot.
Je bent mij geen uitleg verschuld hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik een korte uitleg kan geven
Is goed. Het is geen geheim hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je bent mij geen uitleg verschuld hoor.
Ik snap iig genoeg om te weten dat je in een kutsituatie zit nu.
En als ik zo vrij mag zijn, ze wil er zo snel mogelijk van af.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:59 schreef enter het volgende:
Ik snap het ook niet en wil ook niet nieuwsgierig overkomenmaar je woont met iemand samen, iets in deze richting?
hmmz, lastige situaties.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:00 schreef maedel het volgende:
[..]
En als ik zo vrij mag zijn, ze wil er zo snel mogelijk van af.
Dat vat het wel samen geloof ik toch Dreamer?![]()
korte samenvatting ja..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:00 schreef maedel het volgende:
[..]
En als ik zo vrij mag zijn, ze wil er zo snel mogelijk van af.
Dat vat het wel samen geloof ik toch Dreamer?![]()
Jos (Brink) is dood.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
korte samenvatting ja..![]()
wat is er met Jos?
Sinds wanneer is dat dan? Ik zag dat er gisteren een topic over geopend was, maar die was heel snel weer dicht, dacht dat het niet waar was... Verder heb ik er ook helemaal niks over gehoord. Wat NK zegt.. Jeetjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:06 schreef maedel het volgende:
[..]
Jos (Brink) is dood.
Eén van de eerste publieke figuren die openlijk homosexueel was, en die breed geaccepteerd werd. Daar hebben we als roze scene in Nederland heel veel aan te danken ("Jos Brink is ook homo, dus zo erg zal het niet zijn").
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:40 schreef maedel het volgende:
en toch, ga ik nu naar een feestje![]()
we hebben ons danspak aan, en we zijn er dus klaar voor
Oh, en voor degenen die meegekregen hebben dat we op zoek waren naar ringen..
Het is gelukt hoor
Bling bling aan de ringvinger![]()
"dr34m3r een dikke knuffel geeft"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat het wat moeilijker is om positief te blijven en boven alle shit te blijven staan die ik over me heen gegooid krijg.. Maar ik blijf hopen op een goede uitkomst.
als er zich nu weer een downer aandient magmoet je direct weer hierkomen hoor, er zijn er nog meer in voorraadquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:12 schreef DR34M3R het volgende:
*knuffel dankbaar in ontvangst neemt.
Het gaat alweer, ups en downs vandaag.
zal ik doen. en in geval van nood stuur ik wel een smsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als er zich nu weer een downer aandient magmoet je direct weer hierkomen hoor, er zijn er nog meer in voorraad![]()
oh, jij wist nog niet dat ik digibeet ben en altijd of een lege batterij of geen bel te goed hebquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zal ik doen. en in geval van nood stuur ik wel een sms
Om een SMS te ontvangen heb je geen tegoed nodig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh, jij wist nog niet dat ik digibeet ben en altijd of een lege batterij of geen bel te goed heb![]()
![]()
![]()
ik hang hem nu gelijk aan de lader![]()
Mits je een toestel hebt dat dat kan jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Om een SMS te ontvangen heb je geen tegoed nodig.
Je kan tegenwoordig ook via de vaste telefoonlijn SMSen btw..
Gewoon zoeen DECT toestel idd, geen analoog.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mits je een toestel hebt dat dat kan ja![]()
Maar ik weet het, die van ons kan het ook.
ehmmm... wij hebben er 3, waarvan eentje zonder sms-mogelijkheid ja...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gewoon zoeen DECT toestel idd, geen analoog.
Maar wie heeft er tegenwoordig nog niet zo'n ding?![]()
De hoeveelheid doet er niet toe, al heb je er 33, of maar 1.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehmmm... wij hebben er 3, waarvan eentje zonder sms-mogelijkheid ja...
Dat dus. We hebben vorig jaar 2 nieuwe gekocht omdat de andere kuren begon te vertonen (het beestje is zo'n 8 jaar oud). Vorige week kwam ik pas achter de sms mogelijkheid van die twee nieuwe en heb het ingesteld...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De hoeveelheid doet er niet toe, al heb je er 33, of maar 1.
Tegenwoordig heeft iedereen zo'n DECT toestel, behalve mensen die gewoon graag ouderwets willen doen, of er geen aandacht aan besteden ofzoot.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:10 schreef NanKing het volgende:
Hey Qwea heb je jezelf ook weer uit de klei getrokken.
tovquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:13 schreef wonderer het volgende:
Ik geloof dat het hier best all right is, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |