quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:40 schreef maedel het volgende:
en toch, ga ik nu naar een feestje![]()
we hebben ons danspak aan, en we zijn er dus klaar voor
Oh, en voor degenen die meegekregen hebben dat we op zoek waren naar ringen..
Het is gelukt hoor
Bling bling aan de ringvinger![]()
"dr34m3r een dikke knuffel geeft"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat het wat moeilijker is om positief te blijven en boven alle shit te blijven staan die ik over me heen gegooid krijg.. Maar ik blijf hopen op een goede uitkomst.
als er zich nu weer een downer aandient magmoet je direct weer hierkomen hoor, er zijn er nog meer in voorraadquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:12 schreef DR34M3R het volgende:
*knuffel dankbaar in ontvangst neemt.
Het gaat alweer, ups en downs vandaag.
zal ik doen. en in geval van nood stuur ik wel een smsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als er zich nu weer een downer aandient magmoet je direct weer hierkomen hoor, er zijn er nog meer in voorraad![]()
oh, jij wist nog niet dat ik digibeet ben en altijd of een lege batterij of geen bel te goed hebquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zal ik doen. en in geval van nood stuur ik wel een sms
Om een SMS te ontvangen heb je geen tegoed nodig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh, jij wist nog niet dat ik digibeet ben en altijd of een lege batterij of geen bel te goed heb![]()
![]()
![]()
ik hang hem nu gelijk aan de lader![]()
Mits je een toestel hebt dat dat kan jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Om een SMS te ontvangen heb je geen tegoed nodig.
Je kan tegenwoordig ook via de vaste telefoonlijn SMSen btw..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |