Als H thuis is ben ik weg ja, en niet alleen in de weekenden. Ik mis rust... gewoon mezelf kunnen zijn zonder op mijn tenen te hoeven lopen, zonder dat bij elk woord van mij weer een ruzie volgt vol verwijten, scheldpartijen en dreigementen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik blijf meer werken ja.
Dus jij ziet elke week tegen de weekenden op dreamer?
Das ook niet fijn, ben je dan de hele dag op reep(dat deed ik als ik niet thuis wilde zijn)
* NanKing aai over bol geeft.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:25 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb een K-dag vandaag... don't mind me.
wat een slappe zak eigenlijk, dat hij niet weggaat...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als H thuis is ben ik weg ja, en niet alleen in de weekenden. Ik mis rust... gewoon mezelf kunnen zijn zonder op mijn tenen te hoeven lopen, zonder dat bij elk woord van mij weer een ruzie volgt vol verwijten, scheldpartijen en dreigementen...
Ik denk dat het juist zijn bedoeling is dat ik ga.. Ik blijf vanwege de kinderen. Maar ik weet niet hoe lang ik het nog vol kan houden zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:37 schreef maedel het volgende:
[..]
wat een slappe zak eigenlijk, dat hij niet weggaat...
Maar goed, da's mijn mening.
Ik zal kijken of ik een korte uitleg kan gevenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:38 schreef NanKing het volgende:
Ben ik nu te nieuwgierig als ik vraag waar 't om gaat.
Want ik snap er niet zoveel van enzoot.
Je bent mij geen uitleg verschuld hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik een korte uitleg kan geven
Is goed. Het is geen geheim hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je bent mij geen uitleg verschuld hoor.
Ik snap iig genoeg om te weten dat je in een kutsituatie zit nu.
En als ik zo vrij mag zijn, ze wil er zo snel mogelijk van af.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:59 schreef enter het volgende:
Ik snap het ook niet en wil ook niet nieuwsgierig overkomenmaar je woont met iemand samen, iets in deze richting?
hmmz, lastige situaties.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:00 schreef maedel het volgende:
[..]
En als ik zo vrij mag zijn, ze wil er zo snel mogelijk van af.
Dat vat het wel samen geloof ik toch Dreamer?![]()
korte samenvatting ja..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:00 schreef maedel het volgende:
[..]
En als ik zo vrij mag zijn, ze wil er zo snel mogelijk van af.
Dat vat het wel samen geloof ik toch Dreamer?![]()
Jos (Brink) is dood.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
korte samenvatting ja..![]()
wat is er met Jos?
Sinds wanneer is dat dan? Ik zag dat er gisteren een topic over geopend was, maar die was heel snel weer dicht, dacht dat het niet waar was... Verder heb ik er ook helemaal niks over gehoord. Wat NK zegt.. Jeetjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:06 schreef maedel het volgende:
[..]
Jos (Brink) is dood.
Eén van de eerste publieke figuren die openlijk homosexueel was, en die breed geaccepteerd werd. Daar hebben we als roze scene in Nederland heel veel aan te danken ("Jos Brink is ook homo, dus zo erg zal het niet zijn").
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:40 schreef maedel het volgende:
en toch, ga ik nu naar een feestje![]()
we hebben ons danspak aan, en we zijn er dus klaar voor
Oh, en voor degenen die meegekregen hebben dat we op zoek waren naar ringen..
Het is gelukt hoor
Bling bling aan de ringvinger![]()
"dr34m3r een dikke knuffel geeft"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat het wat moeilijker is om positief te blijven en boven alle shit te blijven staan die ik over me heen gegooid krijg.. Maar ik blijf hopen op een goede uitkomst.
als er zich nu weer een downer aandient magmoet je direct weer hierkomen hoor, er zijn er nog meer in voorraadquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:12 schreef DR34M3R het volgende:
*knuffel dankbaar in ontvangst neemt.
Het gaat alweer, ups en downs vandaag.
zal ik doen. en in geval van nood stuur ik wel een smsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als er zich nu weer een downer aandient magmoet je direct weer hierkomen hoor, er zijn er nog meer in voorraad![]()
oh, jij wist nog niet dat ik digibeet ben en altijd of een lege batterij of geen bel te goed hebquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zal ik doen. en in geval van nood stuur ik wel een sms
Om een SMS te ontvangen heb je geen tegoed nodig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh, jij wist nog niet dat ik digibeet ben en altijd of een lege batterij of geen bel te goed heb![]()
![]()
![]()
ik hang hem nu gelijk aan de lader![]()
Mits je een toestel hebt dat dat kan jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Om een SMS te ontvangen heb je geen tegoed nodig.
Je kan tegenwoordig ook via de vaste telefoonlijn SMSen btw..
Gewoon zoeen DECT toestel idd, geen analoog.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mits je een toestel hebt dat dat kan ja![]()
Maar ik weet het, die van ons kan het ook.
ehmmm... wij hebben er 3, waarvan eentje zonder sms-mogelijkheid ja...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gewoon zoeen DECT toestel idd, geen analoog.
Maar wie heeft er tegenwoordig nog niet zo'n ding?![]()
De hoeveelheid doet er niet toe, al heb je er 33, of maar 1.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehmmm... wij hebben er 3, waarvan eentje zonder sms-mogelijkheid ja...
Dat dus. We hebben vorig jaar 2 nieuwe gekocht omdat de andere kuren begon te vertonen (het beestje is zo'n 8 jaar oud). Vorige week kwam ik pas achter de sms mogelijkheid van die twee nieuwe en heb het ingesteld...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De hoeveelheid doet er niet toe, al heb je er 33, of maar 1.
Tegenwoordig heeft iedereen zo'n DECT toestel, behalve mensen die gewoon graag ouderwets willen doen, of er geen aandacht aan besteden ofzoot.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:10 schreef NanKing het volgende:
Hey Qwea heb je jezelf ook weer uit de klei getrokken.
tovquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:13 schreef wonderer het volgende:
Ik geloof dat het hier best all right is, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |