quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik wil niet meteen heel er lesbisch vleeskeurderig overkomen, maar ben jij dat in je fotoboek?
Ik wil ook een nieuwe ondertitelt en sig, maar ik ben inspiratieloos.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:45 schreef maedel het volgende:
ik heb mijn ondertitel veranderd![]()
Ik dacht ineens net we een Loklesbeau, da's natuurlijk een lokbeau...
ik heb geen ondertitelquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hallo! Wie ben jij en vanwaar die enge ondertitel?
Ik zie daar toch echt Murp! staan hoor...quote:
Hij heeft mijn icon gemaakt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zie daar toch echt Murp! staan hoor...![]()
Dat zou dan de eerste fokkende kat zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik wil niet meteen heel er lesbisch vleeskeurderig overkomen, maar ben jij dat in je fotoboek?
wat een idiote zinnen ben ik aan het schrijven?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:45 schreef maedel het volgende:
ik heb mijn ondertitel veranderd![]()
Ik dacht ineens net we een Loklesbeau, da's natuurlijk een lokbeau...
zit ik nou in het verkeerde fobo of jij?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zou dan de eerste fokkende kat zijn.
Omdat niet iedereen geslachtsgericht is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:53 schreef enter het volgende:
Waarom posten hier mannen?
Lees de eerste post ( het FAQje) even.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:53 schreef enter het volgende:
ja, wegjagen had geen zin meer, dus we hebben ze geaccepteerdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:53 schreef enter het volgende:
*LOL*quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:53 schreef maedel het volgende:
[..]
wat een idiote zinnen ben ik aan het schrijven?
ik weet zelf niet eens meer wat er moest staan...
http://fotoboek.fok.nl//userpics/169560/poes.jpgquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:54 schreef maedel het volgende:
[..]
zit ik nou in het verkeerde fobo of jij?
Meer van 'Know Thy Ennemies"quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:54 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, wegjagen had geen zin meer, dus we hebben ze geaccepteerd![]()
waarom niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:53 schreef enter het volgende:
Dromerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
niemand heeft volgens mij gezien dat ik mezelf gequote had ipv enter toen ik vroeg "wie ben jij" ..
Maar ik ben blij dat ik niet de enige ben die erlangs zit... het zal wel aan het weer liggen
en jij beweert dat je niet geslachtsgericht bent.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl//userpics/169560/poes.jpg
hahaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:56 schreef maedel het volgende:
[..]
en jij beweert dat je niet geslachtsgericht bent.
poes.jpg![]()
a) ik zei "niet iedereen", dat wil niet per definitie zeggen dat ik mezelf daaronder schaarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:56 schreef maedel het volgende:
[..]
en jij beweert dat je niet geslachtsgericht bent.
poes.jpg![]()
ik wou éigenlijk al eerder zeggen, dat jij volgens mij de enige bent in dit topic bent die niet geslachtsgericht is. Maar ik heb het maar niet gedaanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
a) ik zei "niet iedereen", dat wil niet per definitie zeggen dat ik mezelf daaronder schaar
en
b) ik heb dat plaatje niet zo genoemd
Als je wil rellen, moet je met iets beters komen
hier vallen ze wel mee hoor, onze leshags zijn eigenlijk best schatjesquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:02 schreef enter het volgende:
lastige figuren
ken je de uitdrukking "in bad en naar bed"?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:58 schreef NanKing het volgende:
Badderse.
kom je nog terug daarna?
Nou ja, jij bent de reltommyquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:01 schreef maedel het volgende:
[..]
ik wou éigenlijk al eerder zeggen, dat jij volgens mij de enige bent in dit topic bent die niet geslachtsgericht is. Maar ik heb het maar niet gedaan
Ik ben erg geslachtsgericht. En ik schaam me er niet voor.![]()
Denk jij dat ik wil rellen? Het was net zo gezellig![]()
Ik voel me totaal niet geslachtsgerichtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:01 schreef maedel het volgende:
[..]
ik wou éigenlijk al eerder zeggen, dat jij volgens mij de enige bent in dit topic bent die niet geslachtsgericht is. Maar ik heb het maar niet gedaan
Ik ben erg geslachtsgericht. En ik schaam me er niet voor.![]()
Denk jij dat ik wil rellen? Het was net zo gezellig![]()
je gaat als slapen? ik ben er netquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:02 schreef maedel het volgende:
[..]
hier vallen ze wel mee hoor, onze leshags zijn eigenlijk best schatjes
[..]
ken je de uitdrukking "in bad en naar bed"?
tot morgen dus![]()
HM, daar moet eigenlijk een nieuw woord voor komen...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:02 schreef maedel het volgende:
[..]
hier vallen ze wel mee hoor, onze leshags zijn eigenlijk best schatjes
[..]
Ze gaat heeeeeeeeeeeeeel lang in badquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:05 schreef enter het volgende:
[..]
je gaat als slapen? ik ben er net![]()
sorryquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dromer
Ik begon me zorgen te maken
Tommy-Guns is wel een hele goeiequote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
HM, daar moet eigenlijk een nieuw woord voor komen...
Lessebes? Tommy-Guns?
Had ik maar een badquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze gaat heeeeeeeeeeeeeel lang in bad
Ik had je PM al gelezen hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:06 schreef DR34M3R het volgende:
overbodig te zeggen dat hij vanavond weer aan het werk is?
Douchen vind ik juist lekkerder. Ik wil ook heel graag zo'n grote inloopdouchequote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:10 schreef enter het volgende:
Saaie douche altijd.
Omdat de grond verkocht is aan anderen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:18 schreef DR34M3R het volgende:
@wonderer: waarom vroeg je je af of jij je depressief moest voelen gisteren?
Ohhh, wat jammer... Maar dan loop je vast binnenkort tegen een stuk grond aan wat beter is en waar je wel geluk mee hebt...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat de grond verkocht is aan anderen.
Ja... vast...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ohhh, wat jammer... Maar dan loop je vast binnenkort tegen een stuk grond aan wat beter is en waar je wel geluk mee hebt...
Ik kan het me heel goed voorstellen. Je wilde het zo graag. Maar serieus, dat is mijn ervaring: ook al lijkt het tegen te vallen op het moment zelf, achteraf komt er altijd een moment dat je denkt "toch goed dat het zo gelopen is".quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja... vast...
Gelukkig zijn er nog andere opties, maar ik had hem toch wel even goed zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |