Te veel eer Erik, te veel eerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:24 schreef Tha_Erik het volgende:
NanKing, je ben hier de Lesbeaugodin! Je hebt ons in leven geroepen!
Je wist het al voor ik het zelf wistquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:26 schreef NanKing het volgende:
Oh ja ik voel me nog steeds vereerd dat ik een van de eerste was die het wist.
Mjah, dat komt omdat ik met dezelfde vragen zat voordat ik 't wist van mezelfquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wist het al voor ik het zelf wist.
Jawel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:40 schreef wonderer het volgende:
Erik, je hebt je toch wel vast ingeschreven voor een kamer he, ook al kun je dat nu nog niet betalen?
Goed zoquote:
Niet te lang wegblijven he?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:43 schreef NanKing het volgende:
Ik ga even een poging doen om Ubuntu te installeren,
Tot straks als mijn laptop niet ontploft![]()
![]()
.
reikt een blikje Red Bull aanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:05 schreef maedel het volgende:
oh jeumig
<zeur><klaag><zucht>
pffff, ik stort zo in hoor...
Dat vind ik echt zo'n laatste redmiddelquote:
Stock market? Stock-exchange? Iets in die trant.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:08 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n laatste redmiddel
Wat is een beurs in het Engels?
Zo'n beurs waar bedrijven dan staan enzo?
an exibition volgens mijquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:08 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n laatste redmiddel
Wat is een beurs in het Engels?
Zo'n beurs waar bedrijven dan staan enzo?
maar in mijn ogen is een fair dan meer de variant daarop die zich buiten afspeelt met allemaal kraampjes en ook met meer "vermaak" en demonstratiesquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, zo'n huishoud/erotics/studieorientatie/tefaf-beurs. Ja, dat kan ook. Maar dan zou het ook "fair" kunnen zijn.
Convention roept bij mij dan weer het beeld op van inderdaad een tentoonstelling maar daar naast ook meer congres, lezingen en/of workshops en inleidingenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:30 schreef wonderer het volgende:
Het is de Frankfurter Book Fair. En da's precies wat jij beschrijft.
Convention wordt ook wel es gebruikt, geloof ik.
Dat wel. Ik ging gewoon dingen na waar Brad het wel eens over heeft. Maar een convention is inderdaad meer een congres.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Convention roept bij mij dan weer het beeld op van inderdaad een tentoonstelling maar daar naast ook meer congres, lezingen en/of workshops en inleidingen
Japans?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:18 schreef maedel het volgende:
zo, chinees gegeten.
3x raden wat we gisteren hadden
blamage?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
na die blamage in Tilburg wil ik dat niet nog een keer meemaken![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat was ik toch ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
blamage?
Ben ik hier nu degene met alzheimer?
quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een kliekje van Japans, Indiaas en boerenkool.
Jeuzus wat ben ik flauw!
Erik heeft voor zulke acute aanvallen altijd een vaatje tafelzout paraatquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een kliekje van Japans, Indiaas en boerenkool.
Jeuzus wat ben ik flauw!
ik wel dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik doe vrijwel nooit aan teruglezen.
Hallo! Wie ben jij en vanwaar die enge ondertitel?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:37 schreef enter het volgende:
tvp
Ik wil niet meteen heel er lesbisch vleeskeurderig overkomen, maar ben jij dat in je fotoboek?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:37 schreef enter het volgende:
tvp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |