Whehehe! Da's oud.quote:
Warum?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Die heb ik vandaag nog gehoord!
Ik heb alleen geen idee meer waar of waarom, ik zal er even over nadenken..
in stilte een vreugdedansje maaktquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:23 schreef Sitethief het volgende:
*naar binnensneakt*
*knuffel uitdeelt*quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in stilte een vreugdedansje maakt![]()
Ik kan amper geloven dat ze normaal 79 dollar zijn. Goedkope meukquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:26 schreef NanKing het volgende:
Fietstassen zijn hip. Ik verkloot ze alleen altijd
.
Ik heb nog zo'n blije fiets gezien volgens mijquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil een bagagedrager en een ander mandje .
Dan is mijn fiets helemaal goed!
Dit is hem:
[afbeelding]
Iemand heeft alleen mijn flosjes eraf getrokken en ik weet niet of ik die nog los kan krijgen![]()
You gotta be kidding me...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil een bagagedrager en een ander mandje .
Dan is mijn fiets helemaal goed!
Dit is hem:
[afbeelding]
Iemand heeft alleen mijn flosjes eraf getrokken en ik weet niet of ik die nog los kan krijgen![]()
79 dollarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan amper geloven dat ze normaal 79 dollar zijn. Goedkope meuk
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:39 schreef NanKing het volgende:
* NanKing trekt iedereen even in een grouphug!
Da's behoorlijk XXXXXXX en YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY volgens mij?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:41 schreef Sitethief het volgende:
Stroek, Berlijn ging niet door......... de touroperator ofzo, had de reis verkeerd geboekt, mijn vader kan niks bewijzen aangezien alles via telefoon is gegaan.
ja best welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's behoorlijk XXXXXXX en YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY volgens mij?
Ik moet eigenlijk ook zo gaan slapen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Fuck, ik wilde net naar bed gaan.
Nee, ik houd van kleurtjes en blije fietsen, en ik houd van frutsels.quote:
en dat was niet via een ANVR/SGR terug te vorderen omdat ze daarbij niet aangesloten zijn?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:46 schreef Sitethief het volgende:
[..]
ja best wel....
Ook 350 euro weggegooit..............
Oeh leuk hoor!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:46 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook zo gaan slapen.
Maar er moet nog wat Lowlands zut besproken worden met mijn mede-LLgangers.
Oh mijn god, ik ga naar LL, what was I thinking?!
gaat vast goedkomen hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:46 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook zo gaan slapen.
Maar er moet nog wat Lowlands zut besproken worden met mijn mede-LLgangers.
Oh mijn god, ik ga naar LL, what was I thinking?!
De 2 weken erna kan ik iig lekker bijkomen in het huis van vrienden in Den Haag.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oeh leuk hoor!
Laat het gewoon lekker allemaal over je heen komen en denk niet aan alle moeheid achteraf.
Al moet je zes weken bij komen je bent toch lekker geweest.
Nou ja, 70, tikfout. Maar ik heb ze voor 22, gratis verzendenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
79 dollar.
Ik koop die van mij altijd in de aanbieding bij bijv. de Bas of 't kruidvat voor 2 euro
Mooi!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:51 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
De 2 weken erna kan ik iig lekker bijkomen in het huis van vrienden in Den Haag.
Die zijn op vakantie, ze wonen vlakbij het Kijkduin strand. Heerlijk rustig, dus dat gaat vast goedkomen idd.
Trusten!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mooi!
Doe maar lekker genieten.
Ik ga nu echt naar bed.
In de schriftelijke bevestiging staat de verkeerde datum............quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat was niet via een ANVR/SGR terug te vorderen omdat ze daarbij niet aangesloten zijn?
via telefoon moet je toch ook een schriftelijke bevestiging ontvangen?
In Engeland. Teruglezen doet wonderernquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Hey wonderer
Maar Nannie, hoe is het met je. Waar was je?
slaap lekker Nanniequote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mooi!
Doe maar lekker genieten.
Ik ga nu echt naar bed.
Ik doe vrijwel nooit aan teruglezen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
In Engeland. Teruglezen doet wonderern
Oh. Handig om te weten ivm roddelsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik doe vrijwel nooit aan teruglezen.
arme jijquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
In de schriftelijke bevestiging staat de verkeerde datum............
Glad to be of service.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh. Handig om te weten ivm roddels
quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:38 schreef JamesBrownie het volgende:
Hoi!
Ik moet de vuibak buiten gaan zetten.
Iemand koffie?
ja dank je welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:38 schreef JamesBrownie het volgende:
Hoi!
Ik moet de vuibak buiten gaan zetten.
Iemand koffie?
en goed dat jij hier weer bij ons komt posten!!!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:35 schreef Sebasser het volgende:
Goed topic.
Als ze maar niet weg is als ik in rotterdam ben.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
NANKIIIIIIIIIIIIING!
Ze is weg zeker..
Jaja, ik heb me aangemeld voor de PMdienst.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en goed dat jij hier weer bij ons komt posten!!!!!![]()
maar ik gok erop dat ze zich vandaag hier wel weer komt laten zienquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
NANKIIIIIIIIIIIIING!
Ze is weg zeker..
maar dat is dan nog steeds geen garantie dat de ontvangenden ook daadwerkelijk hier komen postenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jaja, ik heb me aangemeld voor de PMdienst.
Of er de tijd voor hebben.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat is dan nog steeds geen garantie dat de ontvangenden ook daadwerkelijk hier komen posten![]()
maar ik ben blij dat we nu weer wel op je prio lijstje staanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Of er de tijd voor hebben.
zoals ik de afgelopen tijd.
Nu ben jij zeker weer wehegquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
NANKIIIIIIIIIIIIING!
Ze is weg zeker..
Tadadadaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik gok erop dat ze zich vandaag hier wel weer komt laten zien![]()
Daarvoor was ik ook heul lang niet geweestquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:51 schreef Sebasser het volgende:
Die TT klopt btw niet, zoiets verleer je niet.
Nankinky ging gewoon op vakantie.
zou een straffe bak koffie je daarbij kunnen helpen ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:37 schreef maedel het volgende:
ik zit al veel te lang aan de pc.
het werk is nog niet af![]()
* maedel pakt gretig aan!quote:
Ik ookquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik háát het als ik mensen misloop!
quote:
Ik heb echt heel weinig gedaan. Nou, ik ben geslaagd natuurlijk (was je toen al/nog weg?). Ik zit nu al weken in grote spanning te wachten op mijn nieuwe studentenlevenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
.
Vertel maar wat je allemaal gedaan hebt in mijn afwezigheid.
Wat ga je nou studeren eik?.
Spannend hoor! Ik denk wel dat het je erg goed zal doen om over wat drempels te gaanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb echt heel weinig gedaan. Nou, ik ben geslaagd natuurlijk (was je toen al/nog weg?). Ik zit nu al weken in grote spanning te wachten op mijn nieuwe studentenleven.
Nederlands, Utrecht. Ik ken niemand, ik ken de stad niet. Wordt een héél avontuur.
En waar was jij dan?
Je kent mij toch.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb echt heel weinig gedaan. Nou, ik ben geslaagd natuurlijk (was je toen al/nog weg?). Ik zit nu al weken in grote spanning te wachten op mijn nieuwe studentenleven.
Nederlands, Utrecht. Ik ken niemand, ik ken de stad niet. Wordt een héél avontuur.
En waar was jij dan?
Het plan is om op kamers te gaan, maar het budget is momenteel enorm ontoereikend, dus ik zal eerst even op en neer moeten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Spannend hoor! Ik denk wel dat het je erg goed zal doen om over wat drempels te gaan.
Ga je op kamers of blijf je nog lekker bij mams en paps?
Kom je wel weer wat vaker terug? Ik mis je stiekemquote:Ik heb niet zoveul gedaan hoor, beetje sociaal gedaan, 2 weken op vakantie geweest, voor de rest zijn gangetje (lees: saai).
Ja, maar ik denk niet dat je elk moment mijn handje vast kan houdenquote:
Eindhoven<>utrecht is gelukkig niet spectaculair verquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het plan is om op kamers te gaan, maar het budget is momenteel enorm ontoereikend, dus ik zal eerst even op en neer moeten.
Whehehe, is wel de bedoeling jaquote:Kom je wel weer wat vaker terug? Ik mis je stiekem [afbeelding].
Uurtje treinenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Eindhoven<>utrecht is gelukkig niet spectaculair ver.
[..]
Whehehe, is wel de bedoeling ja. ik miste jou/jullie stiekem ook wel hoor
![]()
Nee, ik moet zelf ook af en toe allemaal enge nieuwe dingen voor het eerst gaan doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk niet dat je elk moment mijn handje vast kan houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |