Whehehe! Da's oud.quote:
Warum?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Die heb ik vandaag nog gehoord!
Ik heb alleen geen idee meer waar of waarom, ik zal er even over nadenken..
in stilte een vreugdedansje maaktquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:23 schreef Sitethief het volgende:
*naar binnensneakt*
*knuffel uitdeelt*quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in stilte een vreugdedansje maakt![]()
Ik kan amper geloven dat ze normaal 79 dollar zijn. Goedkope meukquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:26 schreef NanKing het volgende:
Fietstassen zijn hip. Ik verkloot ze alleen altijd
.
Ik heb nog zo'n blije fiets gezien volgens mijquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil een bagagedrager en een ander mandje .
Dan is mijn fiets helemaal goed!
Dit is hem:
[afbeelding]
Iemand heeft alleen mijn flosjes eraf getrokken en ik weet niet of ik die nog los kan krijgen![]()
You gotta be kidding me...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil een bagagedrager en een ander mandje .
Dan is mijn fiets helemaal goed!
Dit is hem:
[afbeelding]
Iemand heeft alleen mijn flosjes eraf getrokken en ik weet niet of ik die nog los kan krijgen![]()
79 dollarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan amper geloven dat ze normaal 79 dollar zijn. Goedkope meuk
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:39 schreef NanKing het volgende:
* NanKing trekt iedereen even in een grouphug!
Da's behoorlijk XXXXXXX en YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY volgens mij?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:41 schreef Sitethief het volgende:
Stroek, Berlijn ging niet door......... de touroperator ofzo, had de reis verkeerd geboekt, mijn vader kan niks bewijzen aangezien alles via telefoon is gegaan.
ja best welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's behoorlijk XXXXXXX en YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY volgens mij?
Ik moet eigenlijk ook zo gaan slapen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Fuck, ik wilde net naar bed gaan.
Nee, ik houd van kleurtjes en blije fietsen, en ik houd van frutsels.quote:
en dat was niet via een ANVR/SGR terug te vorderen omdat ze daarbij niet aangesloten zijn?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:46 schreef Sitethief het volgende:
[..]
ja best wel....
Ook 350 euro weggegooit..............
Oeh leuk hoor!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:46 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook zo gaan slapen.
Maar er moet nog wat Lowlands zut besproken worden met mijn mede-LLgangers.
Oh mijn god, ik ga naar LL, what was I thinking?!
gaat vast goedkomen hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:46 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook zo gaan slapen.
Maar er moet nog wat Lowlands zut besproken worden met mijn mede-LLgangers.
Oh mijn god, ik ga naar LL, what was I thinking?!
De 2 weken erna kan ik iig lekker bijkomen in het huis van vrienden in Den Haag.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oeh leuk hoor!
Laat het gewoon lekker allemaal over je heen komen en denk niet aan alle moeheid achteraf.
Al moet je zes weken bij komen je bent toch lekker geweest.
Nou ja, 70, tikfout. Maar ik heb ze voor 22, gratis verzendenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
79 dollar.
Ik koop die van mij altijd in de aanbieding bij bijv. de Bas of 't kruidvat voor 2 euro
Mooi!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:51 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
De 2 weken erna kan ik iig lekker bijkomen in het huis van vrienden in Den Haag.
Die zijn op vakantie, ze wonen vlakbij het Kijkduin strand. Heerlijk rustig, dus dat gaat vast goedkomen idd.
Trusten!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mooi!
Doe maar lekker genieten.
Ik ga nu echt naar bed.
In de schriftelijke bevestiging staat de verkeerde datum............quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat was niet via een ANVR/SGR terug te vorderen omdat ze daarbij niet aangesloten zijn?
via telefoon moet je toch ook een schriftelijke bevestiging ontvangen?
In Engeland. Teruglezen doet wonderernquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Hey wonderer
Maar Nannie, hoe is het met je. Waar was je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |