Ik wist wel dat Johan een vrouw wasquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:30 schreef tong80 het volgende:
Op MSN :
Esther says:
en als je niet scoort dan win je niet
![]()
Da's wel een beetje jammer jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
"Het lijkt er wel op"
Tyf toch een eind op man. Dit was een schwalbe pur sang.
Te genant inderdaad. Alsof je dan iets gepresteerd hebt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:35 schreef DrDentz het volgende:
En dat sneue gejuich van Suarez..
Ja sorry dat ze een terugwedstrijd hebben. Als Danny dit topic had geopend had je hetzelfde gezegd ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:32 schreef zjroentje het volgende:
-
Niet zeuren maar Suarez bedanken. Was een goedmakertje na zijn schwalbe en gejuich daarna!quote:
Alleen bij het Nederlands elftal is het ons. In alle andere gevallen (zeker bij Ajax) wil ik hier niet bij genoemd wordenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef Cheiron het volgende:
"Legio kansen". Fuck, heb ik weer naar de verkeerde wedstrijd zitten kijken.
En onze strafschop was ook geen strafschop. Karma Henk, Karma.
Nee, die keeper van Slavia.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:39 schreef tong80 het volgende:
Wat lult ie nou over Suarez ? De beste man van het veld.
Precies dat had ik ook. Met zo'n schuine aanloop kun je bijna niet in e rechter hoek schieten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:38 schreef TheVulture het volgende:
De keeper ligt al in de hoek voordat ie schiet... je kon aan de aanloop al zien waar ie heen ging
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Tong als je dan een return topic maak
- datum
- tijd
- logo's
Enzo
Dat is waar, jullie zouden het al opgeven na een 0-1.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Het zou vandaag ook gewoon 4-0 worden. Zelfs na deze wedstijd is je Ajax-ego nog aan het typen.![]()
Meen je dat ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:41 schreef DrDentz het volgende:
Vorig jaar met Sneijder kwamen ze er ook niet door de voorronde
Misschien bij Slavia zelf? Die middenvelders zitten morgen gewoon weer bij hun vrouwke aan tafel met de warme hap, zo'n tikkende klok op de achtergrond en daarna rustig het krantje lezen aangezien internet en dergelijke daar nog niet doorgedrongen is. Laat staan dat die speler weet waar hij de avond er voor gespeeld heeft. Die gasten koop je dus voor een paar stuivers en wat pakken Ajax koffie zo weg.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:40 schreef DarkShine het volgende:
Kan Ajax nog iemand wegkopen / arbitreren bij een andere club voor het middenveld?
Pas op, het is de moraalridder.quote:
Boussoufa en Defour willen nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:40 schreef DarkShine het volgende:
Kan Ajax nog iemand wegkopen / arbitreren bij een andere club voor het middenveld?
De vergelijking is helaas treffend..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:43 schreef TerroRobbie het volgende:
How to become Feyenoord in some easy steps:
A) Sell two of your best players (Kuyt + Kalou vs Sneijder + Babel)
B) Buy one of the revelations of a mediocre club and pretend that he can become a key player immediately (Buys vs Kennedy)
C) Buy only players for the depth of your squad and from mediocre clubs(Bosschaart, vd Berg, Tiendalli vs Delorge, Rommedahl, Urzaiz en held Colin)
0-5 dan Daarom zijn wij Ajax. Al die azijpisers. Hebben jullie het krachtsverschil niet gezien. ? Kansenverhouding 10-1. Komt wel goed. Zoveel pech kun je niet blijven houdenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:44 schreef Rossoneri het volgende:
Wees nu maar voorzichtig met die uitspraken van ''ach, uit maken we er 4'', uitstel van executie.
kut ajax![]()
![]()
Weer typisch ajax dit moet ik bekennen.
Wat een gemisquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
En Medunjanin gaat niet naar Ajax.
Wat is er mis met dezequote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Tong waar blijft die fatsoenlijke OP?!
Ik spreek jou over 2 weken wel weerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
0-5 dan Daarom zijn wij Ajax. Al die azijpisers. Hebben jullie het krachtsverschil niet gezien. ? Kansenverhouding 10-1. Komt wel goed. Zoveel pech kun je niet blijven houden
Geen tijd, datum , stadion, plaats, logo's enzquote:
Zo is het ! stomme tong die weer de 1e wilt zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:48 schreef RayMania het volgende:
TT aangepast in Ajax - Slavia #5. Al twee pagina's nabeschouwing van de eerste wedstrijd.
Open maar een nieuwe 'Slavia Praag- Ajax' met een fatsoenlijke OP.
Dat zou aanvoerder volgens mij ook doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:48 schreef RayMania het volgende:
TT aangepast in Ajax - Slavia #5. Al twee pagina's nabeschouwing van de eerste wedstrijd.
Open maar een nieuwe 'Slavia Praag- Ajax' met een fatsoenlijke OP.
geen ultimatum van 3 uur?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Namens FC Den Bosch wil ik een bod van 126.50 doen op Collin en Urzaiz.
Maakt mij niet uit wie het doetquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Dat zou aanvoerder volgens mij ook doen.
Tsjah zelfde contreien he,quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Suarez is de nieuwe Rosales met zijn vallende ziekte.
Hij was eigenlijk ook al gestopt met voetbalquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:53 schreef mroijjoijoi het volgende:
Ik vind die Urzaiz echt helemaal niets...... wat moet je ermee... Had dan een echte spelbreker gehaald....
20 minuten genoeg tijd om een oordeel te hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:53 schreef mroijjoijoi het volgende:
Ik vind die Urzaiz echt helemaal niets...... wat moet je ermee... Had dan een echte spelbreker gehaald....
De nieuwe Dennis Bergkamp. En ja je mag me aan deze uitspraak herinnerenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:56 schreef cultheld het volgende:
Suarez wordt de nieuwe Rennis Dommedahl.
Spelbreker?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:53 schreef mroijjoijoi het volgende:
Jij maakt je ook keer op keer weer belachelijk hequote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
De nieuwe Dennis Bergkamp. En ja je mag me aan deze uitspraak herinneren
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Weet je niet hoe je een OP moet maken in voetbal ofzo![]()
Hij heeft ook vliegangst? Verder zie ik namelijk geen vergelijkingen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een legendarische voetballer vergelijken met de toekomstige schwalbe koning van de eredivisie.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:58 schreef tong80 het volgende:
Nee ik krijg 9 van de 10 keer gelijk. Zie mijn van Persie topic uit 2004 of mijn lange jan topic en jaar later. In2004 een topic geopend over Thomas Dekker als aanstaande Tourwinnaar maar dat is geen voetbal Etc.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij maakt je ook keer op keer weer belachelijk he![]()
Van Persie waren er nog wel veel meer die daar iets in zagen. Alleen met Suarez ben je wel de enige denk ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik krijg 9 van de 10 keer gelijk. Zie mijn van Persie topic uit 2004 of mijn lange jan topic en jaar later. In2004 een topic geopend over Thomas Dekker als aanstaande Tourwinnaar maar dat is geen voetbal Etc.
Dat zal de scheidsrechter die over 2 weken moet fluiten in Praag vast niet ontgaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:03 schreef Vogel87 het volgende:
Dat juichen van Suarez na die schwalbe, je zou er plaatsvervangende schaamte van krijgen
Het mooiste was geweest als ie had geprobeerd gewoon te scoren en niet meteen te gaan liggen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:04 schreef tong80 het volgende:
Die jongen is 20 en net in een nieuwe cultuur. Lijkt me ernstiger als ie naar de scheids was toegegaamn en had gezegd dat hert geen strafschop is
Niemand zag het in van Persie zitten. Trouwens ik zag het ook in Lazovic zitten na zijn eerste wedstrijd voor Feijenoordquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Van Persie waren er nog wel veel meer die daar iets in zagen. Alleen met Suarez ben je wel de enige denk ik.
Ik kreeg er een kwajongensgevoel bij en moest er wel om lachen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:03 schreef Vogel87 het volgende:
Dat juichen van Suarez na die schwalbe, je zou er plaatsvervangende schaamte van krijgen
En als Robben het doet?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kreeg er een kwajongensgevoel bij en moest er wel om lachen.
Er waren er in 2004 genoeg die het wel zagen zitten in Van Persie. Suarez is een ander verhaal: Dat is gewoon een soort nieuwe Rommedahl, maar omdat hij uit Zuid-Amerika komt denkt de pers dat hij een groeibriljantje is.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niemand zag het in van Persie zitten. Trouwens ik zag het ook in Lazovic zitten na zijn eerste wedstrijd voor Feijenoord
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kreeg er een kwajongensgevoel bij en moest er wel om lachen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niemand zag het in van Persie zitten.
Zegt de naam Wenger je iets? Sowieso, bij Feyenoord zag men het ook wel in hem zitten, alleen hadden ze geen zin in iemand die verbaal sterker was dan zij.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niemand zag het in van Persie zitten. Trouwens ik zag het ook in Lazovic zitten na zijn eerste wedstrijd voor Feijenoord
Dat dus. Maar 8 miljoen, een koopje hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er waren er in 2004 genoeg die het wel zagen zitten in Van Persie. Suarez is een ander verhaal: Dat is gewoon een soort nieuwe Rommedahl, maar omdat hij uit Zuid-Amerika komt denkt de pers dat hij een groeibriljantje is.
Wenger kwam 4 jaar na mijn topic. En Feijenoord heeft nooit gezien dat ie ooit 60 miljoen waard wordt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zegt de naam Wenger je iets? Sowieso, bij Feyenoord zag men het ook wel in hem zitten, alleen hadden ze geen zin in iemand die verbaal sterker was dan zij.
Ga toch je mond spoelenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er waren er in 2004 genoeg die het wel zagen zitten in Van Persie. Suarez is een ander verhaal: Dat is gewoon een soort nieuwe Rommedahl, maar omdat hij uit Zuid-Amerika komt denkt de pers dat hij een groeibriljantje is.
Je moet hem nu eens horen praten, dan gaat het niet om zijn accent. Maar om hoe volwassen hij praat voor iemand van zijn leeftijd.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:09 schreef DrDentz het volgende:
Van Persie verbaal sterk? Hij praat als een allochtoon
Je opent 30.000 topics per jaar, dan zul je ooit wel eens gelijk hebben jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik krijg 9 van de 10 keer gelijk. Zie mijn van Persie topic uit 2004 of mijn lange jan topic en jaar later. In2004 een topic geopend over Thomas Dekker als aanstaande Tourwinnaar maar dat is geen voetbal Etc.
Zo zo, jij hebt inzicht!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor een voetballer is hij volwassen. Als je kijkt naar een Sneijder, die heeft dat nog niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Hij is 24, geen 13. Lijkt me nogal logisch dat je je dan een beetje normaal verstaanbaar kunt maken.
ach hij heet niet voor niets LUIS suarez...............hij was toch ook zwaar geblesseerd. Verbazend snelle genezingquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:03 schreef Vogel87 het volgende:
Ja. Ik vond het ook al raar wat dit topic in R&P deed.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:12 schreef DrDentz het volgende:
Ooh voor een voetballer
Van Persie blonk al uit in de halve finale van de UEFA Cup tegen Inter, dat was in 2002.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op de landkaart zeker. Knappe jongenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb Drenthe ontdekt.
Brutil Hosé ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ga toch je mond spoelendie gozer druipt van de techniek.
Toen ik hem zag spelen, kende ze hem in het Feyenoord topic nog maar amper.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Op de landkaart zeker. Knappe jongen![]()
Hij kan zo bij voetbal insitequote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:10 schreef RayMania het volgende:
Ah, tong doet weer alsof hij de persoonlijke ontdekker is van Van Persie?
Ik heb hem ontdekt tegen PSV. Laat hequote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Toen ik hem zag spelen, kende ze hem in het Feyenoord topic nog maar amper.
Lange Jan topics is een van de vele spelerstopic die geopend worden door de kerel. Thomas Dekker stond al zo lang bekend als een talent die klassementen kon rijden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Van Persie blonk al uit in de halve finale van de UEFA Cup tegen Inter, dat was in 2002.
2,5 jaar daarna kom jij met een topic dat je er kijk op hebt. Beetje laat hoor.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik heb hem ontdekt tegen PSV. Laat he![]()
cool hequote:Op zaterdag 19 november 2005 23:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog even over jullie 2e team. Allemaal contractspelers en maar liefst 7(!!!) spelers van buiten de EU(= salaris van minimaal 200.000 ¤). En wat ik ervan gezien heb maar weinig potentie. Eigenlijk alleen die donkere linksback, met lange haren, weet zijn naam niet.
No shit zegquote:
Mwa, de echte plaatsvervangende schaamte was er toen de 3-2 in blessuretijd tegen Thun viel en onder andere Pienaar achterlijk ging lopen juichen alsof Ajax ze helemaal dolgetikt had. Daarbij viel dit juichen nog in het niets...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:03 schreef Vogel87 het volgende:
Dat was lachen jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:23 schreef Toewan het volgende:
[..]
Mwa, de echte plaatsvervangende schaamte was er toen de 3-2 in blessuretijd tegen Thun viel en onder andere Pienaar achterlijk ging lopen juichen alsof Ajax ze helemaal dolgetikt had. Daarbij viel dit juichen nog in het niets...
Wat had je dan gedaan he?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:25 schreef Jasza het volgende:
Praag nerdjes voor ons vak, doe het in ons vak dan stoere boys
En dan samen een dansje doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:25 schreef Jasza het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:25 schreef Jasza het volgende:
Het was ech zo triest, ik had hem een verbanning naar het 2e elftal gegeven.. Flinke disciplinaire straf.quote:
Jullie waren toch al lang weer thuis toenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:25 schreef Jasza het volgende:
Nee sorry ons hele vak stond nog volquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:31 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Jullie waren toch al lang weer thuis toen![]()
Het was dramatisch maar we werden niet bepaald weggetikt hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:01 schreef VoreG het volgende:
Schandalige wanvertoning. Dat je wordt weggetikt met combinatievoetbal door een of ander kutploegje uit het Oostblok.
Ik heb combinaties gezien waarbij spelers stonden te zoeken waar de bal was. Heb jij een combinatie gezien aan Ajax-kant?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het was dramatisch maar we werden niet bepaald weggetikt hoor.![]()
Die Tsjechen verdedigden goed maar creëerden aanvallend ook geen drol. Op die ene fatale counter na dan.
Smicer doet over 2 weken weer mee, dus dan zal het creatief stukken beter zijn aan Tsjechische kant.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het was dramatisch maar we werden niet bepaald weggetikt hoor.![]()
Die Tsjechen verdedigden goed maar creëerden aanvallend ook geen drol. Op die ene fatale counter na dan.
Smicer deed vandaag dus niet mee.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:12 schreef Jasza het volgende:
Euh die Tsjechen hebben geen1 combinatie gemaakt hoor, bij die goal was ook gewoon omdat het middenveld weg was.
Tsja dan is het nog triester dat je ervan verliestquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Smicer deed vandaag dus niet mee.
Van Geel zal wel gaan shoppen bij AZ.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja dan is het nog triester dat je ervan verliest![]()
Uitwedstrijd word precies hetzelfde, 10 man van hun voor de pot en 1 counter die het verkloot denk ik zo![]()
Pienaaarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Hey waarom haalden ze Pienaar niet terug, die jongen is doodongeluk in Dortmund. Wil zelfs bijna z'n voetbalcarriere beeindigen.. ja nu is hij verhuurd. Maar is mis zijn apendans in De Kuip.
Waar de fuck heb jij het over?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik kan jullie melden dat het weer iets beter gaat met Bonjovi
Slavia was ook niet echt bijzonder hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:03 schreef Happel het volgende:
Slavia Praag is geen kutploegje en ajax is allang niet meer wat het ooit geweest is.
Het gaat weer met hemquote:
Hij is nog aardig in de war iddquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
die zal wel boos zijn
Ja boeiend, in het stadion was iedereen lamquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Het gaat weer met hem
Heeft zich ff bezat
Ik dacht ik meld het even voor de geinteresseerdenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja boeiend, in het stadion was iedereen lam![]()
Ik had al een ****^%##%# %&&@HEKEL aan die prutser van een Urby - een zodanige hekel die de aversie van HW jegens Rosales doet verbleken tot een eeen milde afkeer - maar dat is er met deze wedstrijd niet beter geworden... Gaat-ie Ajax 2 CL's kosten ...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:47 schreef golfer het volgende:
Ik heb weinig vertrouwen in de return als Ajax zo kansloos, zonder echt combinatievoetbal, blijft spelen.
Ik denk eerder dat Slavia dat af heeft gedwongen dan dat het de bedoeling van HtC was...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:41 schreef Doc het volgende:
dat daar zo iemand als Colin de opbouw moet gaan verzorgen
Er loopt bij Milan een Braziliaanse middenvelder rond waarvan ik denk dat die wel potentie heeft.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb Drenthe ontdekt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:41 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik had al een ****^%##%# %&&@HEKEL aan die prutser van een Urby - een zodanige hekel die de aversie van HW jegens Rosales doet verbleken tot een eeen milde afkeer -
Dinamo Zagreb - Heerenveen 89e minuut, scoren betekende plaatsing voor de 3e ronde UEFA Cup. En hij scoorde.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:46 schreef Jasza het volgende:
Ik snap ook totaal niet waarom Huntelaar die penalty nam, het is bekend dat hij geen penalty's kan nemen met druk erop
die gast neem ik sowieso niet serieus, toen Gabri pas een rode kaart kreeg voor een elleboog zat hij te schreeuwen naar de scheidsrechter dat daar wel voor gefloten werd en voor wat licht duw en trekwerk van zijn tegenstander nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:22 schreef Dylan Dog het volgende:
In het AD, Henk weer in de jankmodus: onze penalty was terecht, die van hun niet, zij hebben geen wonderploeg, we hadden moeten winnen, we zijn nog niet uitgeschakeld. Wat is het toch een gefrustreerde vent.
Niks aan toe te voegen. De frustratie zit hier ook nog diep: het slechte spel, de slechte aankopen, slecht aankoopbeleid, penalty laten nemen door iemand die vaak penalty's mist, een dromerige Emanuelson die weer de fout in gaat....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:47 schreef HeatWave het volgende:
Kan me niet eens druk maken om de stokers hier, ze hebben groot gelijk ook nog.
Dit gaat weer een drama seizoen worden.
Ben weer iets kalmer dan gisteravond maar het kookte alweer van woede toen ik de Spits in mijn handen kreeg.....
Wat een godsvergeten amateuristische club is Ajax geworden...
op basis waarvan had jij hoge verwachtingen ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:40 schreef Dynia het volgende:
Ik had hoge verwachtingen eigenlijk, maar helaas...
Dat was gewoon een beste Schwalbe van Luis, zo heeft ie bij Groningen heel wat pingels uitgelokt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:22 schreef Dylan Dog het volgende:
In het AD, Henk weer in de jankmodus: onze penalty was terecht, die van hun niet,
Op papier heeft Ajax naar mijn idee echt geen slecht team, en had toch makkelijk van praag moeten winnen? Díe verwachting had ik, een lekker potje voetbal kijken met een fris en gemotiveerd Ajax, maar dat heb ik totaal niet gezien.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:52 schreef osho het volgende:
[..]
op basis waarvan had jij hoge verwachtingen ?
ik verwacht gewoon helemaal niks en dan kan het nog meevallen. zeker na vorig jaar tegen FC Kopenhagen
Maar goed, over twee weken weer een kans. Gelukkig zei de commentator niets over de hel van Praag waar het soms kan spoken
Nou even volgens de regels: die penalty is terecht, weliswaar heeeel licht, maar je hoort gewoon je handen thuis te houden. Uiteraard wordt er niet altijd voor gefloten, maar als een scheids hem op de stip legt, kan je er niets van zeggen. Die overtreding van Emanuelson zag ik niet goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:03 schreef Dynia het volgende:
Vond ten cate de penal van Suarez terecht?? haha..wat een knurft is het toch..
MET sneijder wonnen ze ook niet vab Kopenhagen, Sneijder is wel een gemis maar geen fatale.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:38 schreef Happel het volgende:
Het vertrek van Schneider gaat echt een groot gemis worden.
leek mij meer een optelsom...die tavares deed niets anders dan shirtjes trekken de hele tijdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:39 schreef PPWB84 het volgende:
Ik vond het allebei geen penalty, penalties worden veel te makkelijk gegeven overal. Daar zouden ze echt iets aan moeten doen.
Tsjah ik vond het allemaal best tot ie die domme bal gaf waaruit die counter kwam. Ik denk dat die jongen er wel staat over een paar maanden .. nu nog niet!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef kevin85 het volgende:
Die Collin was trouwens ook drama..
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:38 schreef Happel het volgende:
Schneider
Wat ie zei over Perez.. Hij was maar een wisselspeler...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:04 schreef sjimz het volgende:
Henk moet eens op cursus :" Zelfkritiek" gaan.
Die vrije trappen kan je moeilijk laag erin pompen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:53 schreef Edenoniphobic het volgende:
Die hele tactiek deugde niet. 10.000 keer heb ik vrijetrappen gezien die er hoog in gepompt werden en waar nooit iets uitkwam. Sinds wanneer kunnen Tsjechen slecht koppen en verdedigen. Ten Cate speelt ze alleen maar in de kaart ermee.
Ajax met hun lichtgewichtjes had de aanval moeten blijven zoeken op een normale manier. Maar deze groentjes worden altijd zo zenuwachtig als 't erom gaat en niet loopt, en dan komt dat typische Ajax-desperado-voetbal weer bovendrijven. En gaan de Urby's, Sjonnie's en Huntelaars weer blunderen. PSV zie ik altijd koeltjes blijven en straalt rust uit, daarom zijn die wel CL waardig. En daarom had AZ beter die CL kunnen hebben, want die zijn ook stukken volwassener ondanks leeftijd. Van Gaal drilt dat er veel beter in.
Ik zou ten Cate er nu nog uit flikkeren voor het te laat is en met Co aan de slag gaan. Die komt er volgend jaar toch, maar dan heb je inmiddels weer een jaar weggegooid.
Je kan ook gewoon voetballend door gaan en zo proberen vrij te spelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die vrije trappen kan je moeilijk laag erin pompen.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:35 schreef DonnyBB het volgende:
Sjah wordt lastig en geen Excelsior om om te kopen... probeer dan de scheids maar. Die van gisteravond deed zijn best, die gemiste pingel van Huntelaar was n cadeautje
Ze beschikken over een paar goede spelers. Vooral Janda viel op.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Gelukkig heeft ten minste 1 van m'n cluppies gewonnen.
Nee.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:01 schreef VoreG het volgende:
Tellen gele kaarten die nu verkregen zijn mee in het hoofdtoernooi?
Ik meende ook op de achtergrond iemand te horen lachen toen hij het zei. Belachelijk. Beide situaties waren even hard aan een pingel toe. Consequent gefloten, alleen is Praag zo slim om die bal er wel in te rossen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:03 schreef Dynia het volgende:
Vond ten cate de penal van Suarez terecht?? haha..wat een knurft is het toch..
Voetbal is een contactsport. Je krijgt een pingel als je iemand ten val brengt, niet als je een speler aanraakt en deze kiest vervolgens om te gaan liggen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:10 schreef koningdavid het volgende:
En bij de herhaling van de overtreding van Suarez zag je alleen dat Suarez bij zijn nek werd gepakt.
Wat een optimisme. Tsjechen zijn echter verdomd taai om tegen te voetballen. Ajax is niet kansloos, maar even met 0-3 winnen? Dat is niet realistisch. Het kan natuurlijk, maar laat ze eerst maar eens 1x scoren, lastig zat zo bleek gisteren.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Uit winnen met 0-3 en er is geen vuiltje aan de lucht. We waren gisteren (terwijl we waardeloos speelde) 10 klassen beter dan die Tsjechen. Ik verwacht wel dat we het redden.
Idd hij raakt hem wel degelijk aan met zijn handje.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Voetbal is een contactsport. Je krijgt een pingel als je iemand ten val brengt, niet als je een speler aanraakt en deze kiest vervolgens om te gaan liggen.
Zijn mooie uitleg over zijn vrije man enzoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:04 schreef sjimz het volgende:
Henk moet eens op cursus :" Zelfkritiek" gaan.
Suarez was de beste man op het veld samen met Vermaelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk dat hij gister gewoon Suarez zoals Sneijder wou laten voetballen.
maar dat kan niet want Suarez is een ander type speler.
Hij moet het systeem omgooien
Misschien ben ik een optimist pur sang, maar ik geloof echt dat we daar makkelijk gaan winnen. Dat Slavia Praag had gisteren ongelofelijk veel geluk. Ajax speelde waardeloos en dan nog hadden we met minstens 3-0 moeten winnen. De ballen vlogen er nu niet in, maar ik kan me niet voorstellen dat er over twee weken weer zulke kansen om zeep worden geholpen. Suarez traint pas twee dagen en was nu al een plaag voor die Tsjechen. Dat kan over twee weken alleen maar erger zijn lijkt me. Ik heb er alle vertrouwen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat een optimisme. Tsjechen zijn echter verdomd taai om tegen te voetballen. Ajax is niet kansloos, maar even met 0-3 winnen? Dat is niet realistisch. Het kan natuurlijk, maar laat ze eerst maar eens 1x scoren, lastig zat zo bleek gisteren.
Dat zal er leuk uit gaan zien.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:43 schreef Saekerhett het volgende:
Het slechtste vind ik nog dat HtC wil dat er volgens een vast patroon gevoetbald wordt... In het begin was ik bij de training wezen kijken en daar moest iedereen zich aan bepaalde opdrachten houden. FUCK DIE OPDRACHTEN. Voetbal moet plezier zijn, voetbal moet instinct zijn, het is geen concentratiekamp man...
Als iedereen vrijer was bij Ajax om naar eigen inzicht te voetballen, denk ik dat ze [b]veel beter zouden spelen...[/b]
Ja ik schrok er ook van toen ik 'm dat hoorde zeggen op de radio. Die Tsjech legt ff z'n hand op de schouder van Suarez en dat moet dan een penalty zijn...dan kun je er 200 per wedstrijd geven.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
WTF? Heeft Ten Cate echt gezegt dat die pingel voor ons terecht was? Wat een idioot. Hoe kun je zo'n trainer nog serieus nemen
Ik ben een grote fan van Van Gaal als trainer, kijk hoe hij een topclub van AZ aan het maken is! En Co Adriaanse heeft natuurlijk de basis gelegd hiervoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:00 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Maar je bent zeker ook geen fan van een Van Gaal bv?
Maar dat hebben ze niet gedaan door hun spelers zoveel vrijheid te geven. Juist door het continue herhalen van bepaalde dingen hebben ze dat zover gekregen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ben een grote fan van Van Gaal als trainer, kijk hoe hij een topclub van AZ aan het maken is! En Co Adriaanse heeft natuurlijk de basis gelegd hiervoor.
Dit onthoudt Perez. Geloof maar dat die de volle 90 minuten tegen Ajax speelt in de competitie en zijn gram gaat halen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat ie zei over Perez.. Hij was maar een wisselspeler...
Slechts gedeeltelijk mee eens. Hier is waarom:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:23 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Maar dat hebben ze niet gedaan door hun spelers zoveel vrijheid te geven. Juist door het continue herhalen van bepaalde dingen hebben ze dat zover gekregen.
Uiteraard maar dat is mogelijk door het positiespel en automatismes die erin getraind zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Slechts gedeeltelijk mee eens. Hier is waarom:
Heb je wel eens opgemerkt hoe Marco van Basten altijd na een kutwedstrijd van Oranje met slappe ballen en zonder inspiratie opmerkt: ja, het was wel goed, iedereen heeft namelijk zijn taken goed uitgevoerd.
Natuurlijk stuurt Van Gaal de AZ-spelers ook met taken die erin gedrilld zijn door herhalingen het veld in, maar dat gaat absoluut niet ten koste van de creativiteit. AZ speelt heel mooi voetbal, en dat vind ik leuk om te zien. Er sluipen automatismen in natuurlijk, maar dat is slechts de basis voor creativiteit.![]()
AZ is half zo leuk niet zonder Van Gaal en Scheringa.![]()
Ik kan me herinneren dat jij Suarez noemde in het topic 'wie worden de verrassingen van de Eredivisie?' van vorige zomer.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar wat ik op de radio hoorde was ajax niet 3 klassen beter. En waar ajax vooral lijkt te falen is efficiëntie. Dat is jarenlang bij psv ook het probleem in europa geweest. Stonden ze leuk mee te ballen, maar verloren ze wel keer op keer omdat de tegenpartij de kansen die ze kreeg wel allemaal erin schopt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Misschien ben ik een optimist pur sang, maar ik geloof echt dat we daar makkelijk gaan winnen. Dat Slavia Praag had gisteren ongelofelijk veel geluk. Ajax speelde waardeloos en dan nog hadden we met minstens 3-0 moeten winnen. De ballen vlogen er nu niet in, maar ik kan me niet voorstellen dat er over twee weken weer zulke kansen om zeep worden geholpen. Suarez traint pas twee dagen en was nu al een plaag voor die Tsjechen. Dat kan over twee weken alleen maar erger zijn lijkt me. Ik heb er alle vertrouwen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:56 schreef cultheld het volgende:
Suarez wordt de nieuwe Rennis Dommedahl.
Met een omhaal in de laatste seconde de 1-0 binnenschieten en dan de verlenging met 4-0 winnen vind ik ook best hoor. Alleen poep ik wel ondertussen m'n hele broek vol.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:45 schreef BoNi het volgende:
Suarez lijkt werkelijk in niks op Rommedahl...
Ben erg benieuwd naar woensdag. Een snel doelpunt is essentieel..!
quote:Wij hebben uw e-mail ontvangen en willen er graag een reactie op geven.
De kaarten kunnen omgewisseld worden vanaf dinsdagavond voorafgaand aan de training van 17.00 uur tot 19.00 uur bij ingang D11 bij het bezoekersvak.
Woendag kan dit gedaan worden van 16.00 uur tot 20.00 uur bij ingang D11 bij het bezoekersvak.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met Supporterszaken via telefoonnummer 020 - 3 111 444. Supporterszaken is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00 uur tot 16.00 uur.
Met vriendelijke groet,
AFC Ajax
Supporterszaken
Doe eens even niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:08 schreef pfaf het volgende:
Het wordt 0-12 wat ik je brom!
Dit is denk ik iets te positiefquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:08 schreef pfaf het volgende:
Het wordt 0-12 wat ik je brom!
Dit maakt het ook zo onoverzichtelijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zou eigenlijk een Slavia - Ajax topic maken maar ik heb geen tijd meer vandaag. Druk druk druk voordat ik naar Praag vlieg. Sorry!
Gedaan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dit maakt het ook zo onoverzichtelijk.
Wie maakt even snel een Slavia - Ajax topic, hoeft geen mooie OP te zijn.
Merci! Kan deze op slotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |