abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52414794
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:22 schreef Dylan Dog het volgende:
In het AD, Henk weer in de jankmodus: onze penalty was terecht, die van hun niet, zij hebben geen wonderploeg, we hadden moeten winnen, we zijn nog niet uitgeschakeld. Wat is het toch een gefrustreerde vent.
die gast neem ik sowieso niet serieus, toen Gabri pas een rode kaart kreeg voor een elleboog zat hij te schreeuwen naar de scheidsrechter dat daar wel voor gefloten werd en voor wat licht duw en trekwerk van zijn tegenstander niet
pi_52414836
Drama ten top. Ik had hoge verwachtingen eigenlijk, maar helaas...een balletje over 5 meter gaat uit...creativiteit? Niet gezien. Alles retetraag, de tering, Dit team hoort niet eens in de CL..

en beide backs...allemachtig, die zouden niet eens in het eerste van de amateurs hier in de buurt staan...Wel slim van praag om Colin de "opbouw" te laen verzorgen.

Ik zal over 2 weken wederom kijken, en hopen op een goede uitslag, maar deze wedstrijd voorspeld niks goeds...ook niet voor de competitie...
  donderdag 16 augustus 2007 @ 09:47:51 #203
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52414955
Kan me niet eens druk maken om de stokers hier, ze hebben groot gelijk ook nog.

Dit gaat weer een drama seizoen worden.

Ben weer iets kalmer dan gisteravond maar het kookte alweer van woede toen ik de Spits in mijn handen kreeg.....

Wat een godsvergeten amateuristische club is Ajax geworden...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52415031
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:47 schreef HeatWave het volgende:
Kan me niet eens druk maken om de stokers hier, ze hebben groot gelijk ook nog.

Dit gaat weer een drama seizoen worden.

Ben weer iets kalmer dan gisteravond maar het kookte alweer van woede toen ik de Spits in mijn handen kreeg.....

Wat een godsvergeten amateuristische club is Ajax geworden...
Niks aan toe te voegen. De frustratie zit hier ook nog diep: het slechte spel, de slechte aankopen, slecht aankoopbeleid, penalty laten nemen door iemand die vaak penalty's mist, een dromerige Emanuelson die weer de fout in gaat....

Niet te geloven
pi_52415068
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:40 schreef Dynia het volgende:
Ik had hoge verwachtingen eigenlijk, maar helaas...
op basis waarvan had jij hoge verwachtingen ?

ik verwacht gewoon helemaal niks en dan kan het nog meevallen. zeker na vorig jaar tegen FC Kopenhagen

Maar goed, over twee weken weer een kans. Gelukkig zei de commentator niets over de hel van Praag waar het soms kan spoken
pi_52415138
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:22 schreef Dylan Dog het volgende:
In het AD, Henk weer in de jankmodus: onze penalty was terecht, die van hun niet,
Dat was gewoon een beste Schwalbe van Luis, zo heeft ie bij Groningen heel wat pingels uitgelokt.

Jeetje Ten Cate, get real.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52415272
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:52 schreef osho het volgende:

[..]

op basis waarvan had jij hoge verwachtingen ?

ik verwacht gewoon helemaal niks en dan kan het nog meevallen. zeker na vorig jaar tegen FC Kopenhagen

Maar goed, over twee weken weer een kans. Gelukkig zei de commentator niets over de hel van Praag waar het soms kan spoken
Op papier heeft Ajax naar mijn idee echt geen slecht team, en had toch makkelijk van praag moeten winnen? Díe verwachting had ik, een lekker potje voetbal kijken met een fris en gemotiveerd Ajax, maar dat heb ik totaal niet gezien.
pi_52415295
Vond ten cate de penal van Suarez terecht?? haha..wat een knurft is het toch..
pi_52415753
Henk ten Blate

Is het nou echt zo moeilijk om eens een realistische reactie te geven.
pi_52415823
Suarez is een superspits, stonden ze mooi te kijken bij ajax, iemand die WEL kansen creeert.
Alleen....tja afmaken he....komt ook nog wel.
Andere vraag: wat doet Huntelaar nog daar bij Ajax? Dramatisch zoals die de afgelopen wedstrijden speelt. Maar mijn tips aan ajax:

-Huntelaar eruit, dan maar Urzaiz (tis nie anders)
-Suarez standaard in de basis
-Leer te vechten om wat te winnen, passie willen we zien
-Loop-voetbal en teveel terugtikken en stil blijven staan moet verboden worden (heitinga liep meerdere malen niet door en tikte de bal te vaak terug)
-Het grote ajax is niet meer....je zal je elke wedstrijd moeten bewijzen...weg met die arrogantie....ga knokken voor wat je waard bent
-Collin meteen wegdoen (niet aan fc groningen svp)
-Stam is een held, zonder hem was het echt drama geworden
-Sinds wanneer haal je het als coach in je hoofd om Rommedahl links neer te zetten?
-Zorg ervoor dat spelers ook DURVEN spelen en risico's nemen....niet opgesloten zitten in de tactiek van een zakelijk management......

Dit zijn de manieren om nog wat ervan te maken. Volgens mij hebben we nu 1 a 2 topclubs....az en psv....feyenoord is afwachten...ajax raakt ver achterop
Ik was voor de wedstrijd al sceptisch of ze het zouden redden.....nu ben ik het helemaal
Hoop doet voetballen
pi_52415884
En nou op naar de superboeren
Bloed, zweet en tranen!
pi_52416005
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:03 schreef Dynia het volgende:
Nou even volgens de regels: die penalty is terecht, weliswaar heeeel licht, maar je hoort gewoon je handen thuis te houden. Uiteraard wordt er niet altijd voor gefloten, maar als een scheids hem op de stip legt, kan je er niets van zeggen. Die overtreding van Emanuelson zag ik niet goed.
Hoop doet voetballen
pi_52416074
Het vertrek van Schneider gaat echt een groot gemis worden.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_52416097
Ik vond het allebei geen penalty, penalties worden veel te makkelijk gegeven overal. Daar zouden ze echt iets aan moeten doen.
pi_52416098
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:38 schreef Happel het volgende:
Het vertrek van Schneider gaat echt een groot gemis worden.
MET sneijder wonnen ze ook niet vab Kopenhagen, Sneijder is wel een gemis maar geen fatale.
Hoop doet voetballen
pi_52416121
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:39 schreef PPWB84 het volgende:
Ik vond het allebei geen penalty, penalties worden veel te makkelijk gegeven overal. Daar zouden ze echt iets aan moeten doen.
leek mij meer een optelsom...die tavares deed niets anders dan shirtjes trekken de hele tijd
Hoop doet voetballen
pi_52416685
Henk moet eens op cursus :" Zelfkritiek" gaan.
pi_52416692
Het was wel opvallend dat types als Suarez en Urzaiz heel handig vielen en vrije trappen versierden, dat is toch wat tegenwoordig erbij hoort als je een topteam wilt hebben. Ze zijn er erg goed in. Ik denk bijvoorbeeld niet dat een Huntelaar zou gaan liggen bij die kleine aanraking en Suarez haalt er het maximale uit. Zolang scheidsrechters daar niet tegen optreden is dat heel erg handig en slim en het zijn er echt meesters in. Nah ja gister mocht het niet baten, maar toch. Het is zeer irritant, maar het levert wel vaak wat op die valpartijen.
pi_52416817
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef kevin85 het volgende:
Die Collin was trouwens ook drama..
Tsjah ik vond het allemaal best tot ie die domme bal gaf waaruit die counter kwam. Ik denk dat die jongen er wel staat over een paar maanden .. nu nog niet!
pi_52416848
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:38 schreef Happel het volgende:
Schneider

Anyway, dat gezeik op Henk hier ook weer.
Hij zei gisteren bij de NOS dat die Tsjechen verdiend hebben gewonnen omdat Ajax verzuimde de kansen af te maken. Over de penalty's zei hij dat hij het niet goed kon beoordelen omdat hij ze niet gezien had. Toen de NOS vervolgens de herhalingen liet zien van de overtredingen zag je duidelijk dat Urby die gozer buiten het stranfschopgebied duwde: geen penalty dus.
En bij de herhaling van de overtreding van Suarez zag je alleen dat Suarez bij zijn nek werd gepakt.

Wel begrijpelijk dus die reactie van Ten Cate. Realistisch ook.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52416854
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:04 schreef sjimz het volgende:
Wat ie zei over Perez.. Hij was maar een wisselspeler... Die had nu wel het verschil kunnen maken inderdaad.
pi_52418065
Die hele tactiek deugde niet. 10.000 keer heb ik vrijetrappen gezien die er hoog in gepompt werden en waar nooit iets uitkwam. Sinds wanneer kunnen Tsjechen slecht koppen en verdedigen. Ten Cate speelt ze alleen maar in de kaart ermee.

Ajax met hun lichtgewichtjes had de aanval moeten blijven zoeken op een normale manier. Maar deze groentjes worden altijd zo zenuwachtig als 't erom gaat en niet loopt, en dan komt dat typische Ajax-desperado-voetbal weer bovendrijven. En gaan de Urby's, Sjonnie's en Huntelaars weer blunderen. PSV zie ik altijd koeltjes blijven en straalt rust uit, daarom zijn die wel CL waardig. En daarom had AZ beter die CL kunnen hebben, want die zijn ook stukken volwassener ondanks leeftijd. Van Gaal drilt dat er veel beter in.

Ik zou ten Cate er nu nog uit flikkeren voor het te laat is en met Co aan de slag gaan. Die komt er volgend jaar toch, maar dan heb je inmiddels weer een jaar weggegooid.
pi_52418293
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:53 schreef Edenoniphobic het volgende:
Die hele tactiek deugde niet. 10.000 keer heb ik vrijetrappen gezien die er hoog in gepompt werden en waar nooit iets uitkwam. Sinds wanneer kunnen Tsjechen slecht koppen en verdedigen. Ten Cate speelt ze alleen maar in de kaart ermee.

Ajax met hun lichtgewichtjes had de aanval moeten blijven zoeken op een normale manier. Maar deze groentjes worden altijd zo zenuwachtig als 't erom gaat en niet loopt, en dan komt dat typische Ajax-desperado-voetbal weer bovendrijven. En gaan de Urby's, Sjonnie's en Huntelaars weer blunderen. PSV zie ik altijd koeltjes blijven en straalt rust uit, daarom zijn die wel CL waardig. En daarom had AZ beter die CL kunnen hebben, want die zijn ook stukken volwassener ondanks leeftijd. Van Gaal drilt dat er veel beter in.

Ik zou ten Cate er nu nog uit flikkeren voor het te laat is en met Co aan de slag gaan. Die komt er volgend jaar toch, maar dan heb je inmiddels weer een jaar weggegooid.
Die vrije trappen kan je moeilijk laag erin pompen.
pi_52418625
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:00 schreef Chadi het volgende:

[..]

Die vrije trappen kan je moeilijk laag erin pompen.
Je kan ook gewoon voetballend door gaan en zo proberen vrij te spelen.

Men kiest er telkens voor met zijn allen op een kluitje te gaan staan en die bal hoog erin te pompen in de hoop dat ie een keer goed valt en de overmacht aan lengte en fysiek van de Tsjechen een keer een foutje maken. Wat natuurlijk zelden gebeurt want die zijn zwaar geconcentreert in zo'n ambiance en tegen zo'n ploeg.

Je kunt ook gewoon ervoor kiezen je spelers in de veldopstelling te laten bij een vrije trap, en heel breed en snel vanaf dat punt de aanval opnieuw op te zetten. Elke vrije trap vanaf de helft van Praag zelf werd door Ajax meteen gebombardeerd als pomp-middel. Veel te desperate.

Kijk als zo'n bal in de buurt van de 16 ligt pomp je hem natuurlijk wel in vanaf 30/40 meter, maar nu was het echt van alle hoeken en standen op de helft van Praag allemaal naar voren, zelfs van 50/60 meter. Dan verklein je juist telkens de ruimte en wissel je bovendien totaal niet af qua spelritme en tactiek, met een ploeg zoals Ajax bereik je dan niks tegen zulke fysieke tegenstanders. Veel te voorspelbaar, en veel te makkelijk te verdedigen.

Ik zag geen combinatie's. En als dat alleen aan Sneijder geweten wordt dan is het heel triest gesteld met Ajax en zijn afhankelijkheid, en is Ten Cate een nog slechter trainer dan gedacht omdat ie al zo lang moet weten dat ook zonder Sneijder een gedegen Ajax op de mat moet staan dat kan voetballen. Het is niet alsof dat vertrek uit de lucht komt vallen.
pi_52418943
Wat een kutzooi. Ik zie het moeilijk worden in tjechië. Je moet namelijk 2 keer scoren tegen een verdedigend blok van 10 man.

Maar:
- Suaréz speelde erg goed, leuk om te zien spelen.
- Huntelaar . Speelt de afgelopen tijd als een krant en mist nu zelfs een penalty, die gast is zo niet in vorm
- Urby . Die ene pass bijvoorbeeld die die over de lijn laat gaan, die had ik zelfs binnen gehouden man. Niet relaxt.
- Urzaiz, geen idee, lijkt me tot nu toe geen goede aankoop.
- Bakircioglu: Speelde niet goed en niet slecht
- Rommedahl: Zelfde verhaal
- Colin
- Stekelenburg , toch de enige die er keer op keer weer staat. Die penalty werd perfect ingeschoten en hij had hem bijna.

HTC
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:31:13 #226
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_52419245
ik heb het in de kroeg gezien maar werd er na afloop niet vrolijker op. Zeker als je een paar kakkerlakken erbij heb die juichen voor de penalty voor praag.

één schrale troost wij spelen nog europees kun je van die havenslaafjes niet zeggen.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_52419373
Sjah wordt lastig en geen Excelsior om om te kopen... probeer dan de scheids maar. Die van gisteravond deed zijn best, die gemiste pingel van Huntelaar was n cadeautje
pi_52419639
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:35 schreef DonnyBB het volgende:
Sjah wordt lastig en geen Excelsior om om te kopen... probeer dan de scheids maar. Die van gisteravond deed zijn best, die gemiste pingel van Huntelaar was n cadeautje
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_52419918
Het is over het algemeen bekend dat Ajax het gewoon altijd lastig heeft tegen zulke stugge verdedigende ploegen, al jaren dat ze in de voorronde spelen tegen zulke ploegen. En dan ook nog eens aan het begin van het seizoen met een redelijk vernieuwd elftal dat nog niet op elkaar is ingespeeld. Als ze tegen Slavia in de uitwedstrijd snel scoren zie ik het allemaal nog wel goed komen.
pi_52420492
1 extra goal vorig seizoen en dit alles was niet nodig geweest wat een wereld van verschil zeg
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_52421043
dat was die 16x 7000 euro aan excelsior wel waard geweest
als ik met Slavia Praag of FC Kopenhagen naar de aRENa zou komen, zou ik ook niet vol op de aanval gaan
pi_52421057
Uit winnen met 0-3 en er is geen vuiltje aan de lucht. We waren gisteren (terwijl we waardeloos speelde) 10 klassen beter dan die Tsjechen. Ik verwacht wel dat we het redden.
pi_52421213
Gelukkig heeft ten minste 1 van m'n cluppies gewonnen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52421373
Prutsers! Missen ze een penalty, tja dan roep je het op jezelf af met domme kaarten. Ajax speelde als een krant, geen enkele speler speelde goed, ze halen lang niet het niveau wat je van Ajax moet verwachten. Sorry hoor, hopen dat ze het dik aan de broek krijgen van Slavia daar in Praag. Ze verdienen het niet eens!
pi_52423190
er waren toch zo veel blij met de versterkingen voor de breedte.. terwijl het eerste team er gewoo niet staat
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:00:31 #236
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_52423406
Wat een ramptoeristen hier ineens weer zeg.....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_52423437
Tellen gele kaarten die nu verkregen zijn mee in het hoofdtoernooi?
pi_52423596
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Gelukkig heeft ten minste 1 van m'n cluppies gewonnen.
Ze beschikken over een paar goede spelers. Vooral Janda viel op.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:11:39 #239
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52423699
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:01 schreef VoreG het volgende:
Tellen gele kaarten die nu verkregen zijn mee in het hoofdtoernooi?
Nee.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_52424636
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:03 schreef Dynia het volgende:
Ik meende ook op de achtergrond iemand te horen lachen toen hij het zei. Belachelijk. Beide situaties waren even hard aan een pingel toe. Consequent gefloten, alleen is Praag zo slim om die bal er wel in te rossen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_52424753
WTF? Heeft Ten Cate echt gezegt dat die pingel voor ons terecht was? Wat een idioot. Hoe kun je zo'n trainer nog serieus nemen
pi_52424758
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:10 schreef koningdavid het volgende:

En bij de herhaling van de overtreding van Suarez zag je alleen dat Suarez bij zijn nek werd gepakt.
Voetbal is een contactsport. Je krijgt een pingel als je iemand ten val brengt, niet als je een speler aanraakt en deze kiest vervolgens om te gaan liggen.
pi_52424861
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Uit winnen met 0-3 en er is geen vuiltje aan de lucht. We waren gisteren (terwijl we waardeloos speelde) 10 klassen beter dan die Tsjechen. Ik verwacht wel dat we het redden.
Wat een optimisme. Tsjechen zijn echter verdomd taai om tegen te voetballen. Ajax is niet kansloos, maar even met 0-3 winnen? Dat is niet realistisch. Het kan natuurlijk, maar laat ze eerst maar eens 1x scoren, lastig zat zo bleek gisteren.
pi_52431293
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:46 schreef DS4 het volgende:

[..]

Voetbal is een contactsport. Je krijgt een pingel als je iemand ten val brengt, niet als je een speler aanraakt en deze kiest vervolgens om te gaan liggen.
Idd hij raakt hem wel degelijk aan met zijn handje.
Maar toen zakte Suarez als een zoutzak ineen om dan te gaan juichen.

Die 2de penal hetzelfde.
Urby gaf hem een licht zetje, maar die spits was dubbel zo breed als Urby en een kop groter en ging ook makelijk naar de grond.

Allebei gewoon geen penalty
pi_52431395
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:04 schreef sjimz het volgende:
Zijn mooie uitleg over zijn vrije man enzo
D' r klopte geen zak van en dan gooit hij de boel ook niet eens om...

en 2 mans middenveld kom op
pi_52431579
Het slechtste vind ik nog dat HtC wil dat er volgens een vast patroon gevoetbald wordt... In het begin was ik bij de training wezen kijken en daar moest iedereen zich aan bepaalde opdrachten houden. FUCK DIE OPDRACHTEN. Voetbal moet plezier zijn, voetbal moet instinct zijn, het is geen concentratiekamp man...

Als iedereen vrijer was bij Ajax om naar eigen inzicht te voetballen, denk ik dat ze veel beter zouden spelen...
pi_52431753
Ik denk dat hij gister gewoon Suarez zoals Sneijder wou laten voetballen.
maar dat kan niet want Suarez is een ander type speler.

Hij moet het systeem omgooien
pi_52431927
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk dat hij gister gewoon Suarez zoals Sneijder wou laten voetballen.
maar dat kan niet want Suarez is een ander type speler.

Hij moet het systeem omgooien
Suarez was de beste man op het veld samen met Vermaelen.
pi_52431963
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:49 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat een optimisme. Tsjechen zijn echter verdomd taai om tegen te voetballen. Ajax is niet kansloos, maar even met 0-3 winnen? Dat is niet realistisch. Het kan natuurlijk, maar laat ze eerst maar eens 1x scoren, lastig zat zo bleek gisteren.
Misschien ben ik een optimist pur sang, maar ik geloof echt dat we daar makkelijk gaan winnen. Dat Slavia Praag had gisteren ongelofelijk veel geluk. Ajax speelde waardeloos en dan nog hadden we met minstens 3-0 moeten winnen. De ballen vlogen er nu niet in, maar ik kan me niet voorstellen dat er over twee weken weer zulke kansen om zeep worden geholpen. Suarez traint pas twee dagen en was nu al een plaag voor die Tsjechen. Dat kan over twee weken alleen maar erger zijn lijkt me. Ik heb er alle vertrouwen.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 20:00:25 #250
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52432097
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:43 schreef Saekerhett het volgende:
Het slechtste vind ik nog dat HtC wil dat er volgens een vast patroon gevoetbald wordt... In het begin was ik bij de training wezen kijken en daar moest iedereen zich aan bepaalde opdrachten houden. FUCK DIE OPDRACHTEN. Voetbal moet plezier zijn, voetbal moet instinct zijn, het is geen concentratiekamp man...

Als iedereen vrijer was bij Ajax om naar eigen inzicht te voetballen, denk ik dat ze [b]veel
beter zouden spelen...[/b]
Dat zal er leuk uit gaan zien.
Er zijn maar zeer weinig spelers die een dusdanige voetbalintelligentie en tactisch inzicht hebbn dat ze dat kunnen. De meeste voetballers moeten gewoon alles voorgekauwd krijgen. Maar je bent zeker ook geen fan van een Van Gaal bv?
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')