die gast neem ik sowieso niet serieus, toen Gabri pas een rode kaart kreeg voor een elleboog zat hij te schreeuwen naar de scheidsrechter dat daar wel voor gefloten werd en voor wat licht duw en trekwerk van zijn tegenstander nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:22 schreef Dylan Dog het volgende:
In het AD, Henk weer in de jankmodus: onze penalty was terecht, die van hun niet, zij hebben geen wonderploeg, we hadden moeten winnen, we zijn nog niet uitgeschakeld. Wat is het toch een gefrustreerde vent.
Niks aan toe te voegen. De frustratie zit hier ook nog diep: het slechte spel, de slechte aankopen, slecht aankoopbeleid, penalty laten nemen door iemand die vaak penalty's mist, een dromerige Emanuelson die weer de fout in gaat....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:47 schreef HeatWave het volgende:
Kan me niet eens druk maken om de stokers hier, ze hebben groot gelijk ook nog.
Dit gaat weer een drama seizoen worden.
Ben weer iets kalmer dan gisteravond maar het kookte alweer van woede toen ik de Spits in mijn handen kreeg.....
Wat een godsvergeten amateuristische club is Ajax geworden...
op basis waarvan had jij hoge verwachtingen ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:40 schreef Dynia het volgende:
Ik had hoge verwachtingen eigenlijk, maar helaas...
Dat was gewoon een beste Schwalbe van Luis, zo heeft ie bij Groningen heel wat pingels uitgelokt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:22 schreef Dylan Dog het volgende:
In het AD, Henk weer in de jankmodus: onze penalty was terecht, die van hun niet,
Op papier heeft Ajax naar mijn idee echt geen slecht team, en had toch makkelijk van praag moeten winnen? Díe verwachting had ik, een lekker potje voetbal kijken met een fris en gemotiveerd Ajax, maar dat heb ik totaal niet gezien.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:52 schreef osho het volgende:
[..]
op basis waarvan had jij hoge verwachtingen ?
ik verwacht gewoon helemaal niks en dan kan het nog meevallen. zeker na vorig jaar tegen FC Kopenhagen
Maar goed, over twee weken weer een kans. Gelukkig zei de commentator niets over de hel van Praag waar het soms kan spoken
Nou even volgens de regels: die penalty is terecht, weliswaar heeeel licht, maar je hoort gewoon je handen thuis te houden. Uiteraard wordt er niet altijd voor gefloten, maar als een scheids hem op de stip legt, kan je er niets van zeggen. Die overtreding van Emanuelson zag ik niet goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:03 schreef Dynia het volgende:
Vond ten cate de penal van Suarez terecht?? haha..wat een knurft is het toch..
MET sneijder wonnen ze ook niet vab Kopenhagen, Sneijder is wel een gemis maar geen fatale.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:38 schreef Happel het volgende:
Het vertrek van Schneider gaat echt een groot gemis worden.
leek mij meer een optelsom...die tavares deed niets anders dan shirtjes trekken de hele tijdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:39 schreef PPWB84 het volgende:
Ik vond het allebei geen penalty, penalties worden veel te makkelijk gegeven overal. Daar zouden ze echt iets aan moeten doen.
Tsjah ik vond het allemaal best tot ie die domme bal gaf waaruit die counter kwam. Ik denk dat die jongen er wel staat over een paar maanden .. nu nog niet!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef kevin85 het volgende:
Die Collin was trouwens ook drama..
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:38 schreef Happel het volgende:
Schneider
Wat ie zei over Perez.. Hij was maar een wisselspeler...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:04 schreef sjimz het volgende:
Henk moet eens op cursus :" Zelfkritiek" gaan.
Die vrije trappen kan je moeilijk laag erin pompen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:53 schreef Edenoniphobic het volgende:
Die hele tactiek deugde niet. 10.000 keer heb ik vrijetrappen gezien die er hoog in gepompt werden en waar nooit iets uitkwam. Sinds wanneer kunnen Tsjechen slecht koppen en verdedigen. Ten Cate speelt ze alleen maar in de kaart ermee.
Ajax met hun lichtgewichtjes had de aanval moeten blijven zoeken op een normale manier. Maar deze groentjes worden altijd zo zenuwachtig als 't erom gaat en niet loopt, en dan komt dat typische Ajax-desperado-voetbal weer bovendrijven. En gaan de Urby's, Sjonnie's en Huntelaars weer blunderen. PSV zie ik altijd koeltjes blijven en straalt rust uit, daarom zijn die wel CL waardig. En daarom had AZ beter die CL kunnen hebben, want die zijn ook stukken volwassener ondanks leeftijd. Van Gaal drilt dat er veel beter in.
Ik zou ten Cate er nu nog uit flikkeren voor het te laat is en met Co aan de slag gaan. Die komt er volgend jaar toch, maar dan heb je inmiddels weer een jaar weggegooid.
Je kan ook gewoon voetballend door gaan en zo proberen vrij te spelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die vrije trappen kan je moeilijk laag erin pompen.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:35 schreef DonnyBB het volgende:
Sjah wordt lastig en geen Excelsior om om te kopen... probeer dan de scheids maar. Die van gisteravond deed zijn best, die gemiste pingel van Huntelaar was n cadeautje
Ze beschikken over een paar goede spelers. Vooral Janda viel op.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Gelukkig heeft ten minste 1 van m'n cluppies gewonnen.
Nee.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:01 schreef VoreG het volgende:
Tellen gele kaarten die nu verkregen zijn mee in het hoofdtoernooi?
Ik meende ook op de achtergrond iemand te horen lachen toen hij het zei. Belachelijk. Beide situaties waren even hard aan een pingel toe. Consequent gefloten, alleen is Praag zo slim om die bal er wel in te rossen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:03 schreef Dynia het volgende:
Vond ten cate de penal van Suarez terecht?? haha..wat een knurft is het toch..
Voetbal is een contactsport. Je krijgt een pingel als je iemand ten val brengt, niet als je een speler aanraakt en deze kiest vervolgens om te gaan liggen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:10 schreef koningdavid het volgende:
En bij de herhaling van de overtreding van Suarez zag je alleen dat Suarez bij zijn nek werd gepakt.
Wat een optimisme. Tsjechen zijn echter verdomd taai om tegen te voetballen. Ajax is niet kansloos, maar even met 0-3 winnen? Dat is niet realistisch. Het kan natuurlijk, maar laat ze eerst maar eens 1x scoren, lastig zat zo bleek gisteren.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Uit winnen met 0-3 en er is geen vuiltje aan de lucht. We waren gisteren (terwijl we waardeloos speelde) 10 klassen beter dan die Tsjechen. Ik verwacht wel dat we het redden.
Idd hij raakt hem wel degelijk aan met zijn handje.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Voetbal is een contactsport. Je krijgt een pingel als je iemand ten val brengt, niet als je een speler aanraakt en deze kiest vervolgens om te gaan liggen.
Zijn mooie uitleg over zijn vrije man enzoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:04 schreef sjimz het volgende:
Henk moet eens op cursus :" Zelfkritiek" gaan.
Suarez was de beste man op het veld samen met Vermaelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk dat hij gister gewoon Suarez zoals Sneijder wou laten voetballen.
maar dat kan niet want Suarez is een ander type speler.
Hij moet het systeem omgooien
Misschien ben ik een optimist pur sang, maar ik geloof echt dat we daar makkelijk gaan winnen. Dat Slavia Praag had gisteren ongelofelijk veel geluk. Ajax speelde waardeloos en dan nog hadden we met minstens 3-0 moeten winnen. De ballen vlogen er nu niet in, maar ik kan me niet voorstellen dat er over twee weken weer zulke kansen om zeep worden geholpen. Suarez traint pas twee dagen en was nu al een plaag voor die Tsjechen. Dat kan over twee weken alleen maar erger zijn lijkt me. Ik heb er alle vertrouwen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat een optimisme. Tsjechen zijn echter verdomd taai om tegen te voetballen. Ajax is niet kansloos, maar even met 0-3 winnen? Dat is niet realistisch. Het kan natuurlijk, maar laat ze eerst maar eens 1x scoren, lastig zat zo bleek gisteren.
Dat zal er leuk uit gaan zien.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:43 schreef Saekerhett het volgende:
Het slechtste vind ik nog dat HtC wil dat er volgens een vast patroon gevoetbald wordt... In het begin was ik bij de training wezen kijken en daar moest iedereen zich aan bepaalde opdrachten houden. FUCK DIE OPDRACHTEN. Voetbal moet plezier zijn, voetbal moet instinct zijn, het is geen concentratiekamp man...
Als iedereen vrijer was bij Ajax om naar eigen inzicht te voetballen, denk ik dat ze [b]veel beter zouden spelen...[/b]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |