En dan samen een dansje doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:25 schreef Jasza het volgende:
Praag nerdjes voor ons vak, doe het in ons vak dan stoere boys
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:25 schreef Jasza het volgende:
Het was ech zo triest, ik had hem een verbanning naar het 2e elftal gegeven.. Flinke disciplinaire straf.quote:
Jullie waren toch al lang weer thuis toenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:25 schreef Jasza het volgende:
Nee sorry ons hele vak stond nog volquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:31 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Jullie waren toch al lang weer thuis toen![]()
Het was dramatisch maar we werden niet bepaald weggetikt hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:01 schreef VoreG het volgende:
Schandalige wanvertoning. Dat je wordt weggetikt met combinatievoetbal door een of ander kutploegje uit het Oostblok.
Ik heb combinaties gezien waarbij spelers stonden te zoeken waar de bal was. Heb jij een combinatie gezien aan Ajax-kant?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het was dramatisch maar we werden niet bepaald weggetikt hoor.![]()
Die Tsjechen verdedigden goed maar creëerden aanvallend ook geen drol. Op die ene fatale counter na dan.
Smicer doet over 2 weken weer mee, dus dan zal het creatief stukken beter zijn aan Tsjechische kant.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het was dramatisch maar we werden niet bepaald weggetikt hoor.![]()
Die Tsjechen verdedigden goed maar creëerden aanvallend ook geen drol. Op die ene fatale counter na dan.
Smicer deed vandaag dus niet mee.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:12 schreef Jasza het volgende:
Euh die Tsjechen hebben geen1 combinatie gemaakt hoor, bij die goal was ook gewoon omdat het middenveld weg was.
Tsja dan is het nog triester dat je ervan verliestquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Smicer deed vandaag dus niet mee.
Van Geel zal wel gaan shoppen bij AZ.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja dan is het nog triester dat je ervan verliest![]()
Uitwedstrijd word precies hetzelfde, 10 man van hun voor de pot en 1 counter die het verkloot denk ik zo![]()
Pienaaarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Hey waarom haalden ze Pienaar niet terug, die jongen is doodongeluk in Dortmund. Wil zelfs bijna z'n voetbalcarriere beeindigen.. ja nu is hij verhuurd. Maar is mis zijn apendans in De Kuip.
Waar de fuck heb jij het over?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik kan jullie melden dat het weer iets beter gaat met Bonjovi
Slavia was ook niet echt bijzonder hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:03 schreef Happel het volgende:
Slavia Praag is geen kutploegje en ajax is allang niet meer wat het ooit geweest is.
Het gaat weer met hemquote:
Hij is nog aardig in de war iddquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
die zal wel boos zijn
Ja boeiend, in het stadion was iedereen lamquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Het gaat weer met hem
Heeft zich ff bezat
Ik dacht ik meld het even voor de geinteresseerdenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja boeiend, in het stadion was iedereen lam![]()
Ik had al een ****^%##%# %&&@HEKEL aan die prutser van een Urby - een zodanige hekel die de aversie van HW jegens Rosales doet verbleken tot een eeen milde afkeer - maar dat is er met deze wedstrijd niet beter geworden... Gaat-ie Ajax 2 CL's kosten ...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:47 schreef golfer het volgende:
Ik heb weinig vertrouwen in de return als Ajax zo kansloos, zonder echt combinatievoetbal, blijft spelen.
Ik denk eerder dat Slavia dat af heeft gedwongen dan dat het de bedoeling van HtC was...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:41 schreef Doc het volgende:
dat daar zo iemand als Colin de opbouw moet gaan verzorgen
Er loopt bij Milan een Braziliaanse middenvelder rond waarvan ik denk dat die wel potentie heeft.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb Drenthe ontdekt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:41 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik had al een ****^%##%# %&&@HEKEL aan die prutser van een Urby - een zodanige hekel die de aversie van HW jegens Rosales doet verbleken tot een eeen milde afkeer -
Dinamo Zagreb - Heerenveen 89e minuut, scoren betekende plaatsing voor de 3e ronde UEFA Cup. En hij scoorde.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:46 schreef Jasza het volgende:
Ik snap ook totaal niet waarom Huntelaar die penalty nam, het is bekend dat hij geen penalty's kan nemen met druk erop
die gast neem ik sowieso niet serieus, toen Gabri pas een rode kaart kreeg voor een elleboog zat hij te schreeuwen naar de scheidsrechter dat daar wel voor gefloten werd en voor wat licht duw en trekwerk van zijn tegenstander nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:22 schreef Dylan Dog het volgende:
In het AD, Henk weer in de jankmodus: onze penalty was terecht, die van hun niet, zij hebben geen wonderploeg, we hadden moeten winnen, we zijn nog niet uitgeschakeld. Wat is het toch een gefrustreerde vent.
Niks aan toe te voegen. De frustratie zit hier ook nog diep: het slechte spel, de slechte aankopen, slecht aankoopbeleid, penalty laten nemen door iemand die vaak penalty's mist, een dromerige Emanuelson die weer de fout in gaat....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:47 schreef HeatWave het volgende:
Kan me niet eens druk maken om de stokers hier, ze hebben groot gelijk ook nog.
Dit gaat weer een drama seizoen worden.
Ben weer iets kalmer dan gisteravond maar het kookte alweer van woede toen ik de Spits in mijn handen kreeg.....
Wat een godsvergeten amateuristische club is Ajax geworden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |