abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52432193
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
WTF? Heeft Ten Cate echt gezegt dat die pingel voor ons terecht was? Wat een idioot. Hoe kun je zo'n trainer nog serieus nemen
Ja ik schrok er ook van toen ik 'm dat hoorde zeggen op de radio. Die Tsjech legt ff z'n hand op de schouder van Suarez en dat moet dan een penalty zijn...dan kun je er 200 per wedstrijd geven.

HtC zet zichzelf zo echt compleet voor schut.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_52432205
Hou der wel rekening mee dat je daar in de Tsjechische hel komt. In plaats van scooters gooien ze Skoda's van de tribunes.
pi_52432278
En dat ze nog verdedigender kunnen gaan spelen met de voorsprong op zak.

[ Bericht 2% gewijzigd door Loohcs op 16-08-2007 20:12:46 ]
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  donderdag 16 augustus 2007 @ 20:11:08 #254
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_52432443
ik zei deze week al ergens is dat ArenA topic dat ik veel te weinig Ajax waardige spelers in de selectie zie. Let's face it: spelers inkopen die direct staan is niet bepaald het sterke punt van de club. Ik vrees ook dat de beoogde vervangers voor Sneijder allemaal onhaalbaar blijken...

Als Sneijder dan verkocht wordt zijn mensen van mening dat Ajax dat niet kan laten lopen voor zoveel geld, maar ik blijf erbij dat dit soort verkopen op lange termijn geen fluit opleveren doordat het sportief nooit gaat lukken om Europees bij de subtop aan te haken. Zit niet alleen in de verkoop van Sneijder, de selectie is gewoon niet sterk genoeg. Een stuk of 6 Ajax waardige spelers, verder is het subtop. Het wordt weer een seizoen als de laatste 5 jaar, ik zit te wachten op de eerste die gaat roepen dat het een team in opbouw is. Ja, lekker nuttig als de helft van het team toch weer weg is het volgende seizoen en je opnieuw kunt beginnen.
Ik snap ook echt niet dat de mensen binnen de club denken dat de selectie wel sterk genoeg is.
En waarom staan die paar jonge gasten die wel veelbelovend zijn er niet in als er blessures zijn, daar hoef je toch geen gasten als Colin voor te kopen die zeker op langere termijn veel minder is.

Ik hoop maar dat ik het te negatief zie...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_52432718
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:00 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Maar je bent zeker ook geen fan van een Van Gaal bv?
Ik ben een grote fan van Van Gaal als trainer, kijk hoe hij een topclub van AZ aan het maken is! En Co Adriaanse heeft natuurlijk de basis gelegd hiervoor.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 20:23:54 #256
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52432831
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:20 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ik ben een grote fan van Van Gaal als trainer, kijk hoe hij een topclub van AZ aan het maken is! En Co Adriaanse heeft natuurlijk de basis gelegd hiervoor.
Maar dat hebben ze niet gedaan door hun spelers zoveel vrijheid te geven. Juist door het continue herhalen van bepaalde dingen hebben ze dat zover gekregen.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_52433405
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:11 schreef Chadi het volgende:

[..]

Wat ie zei over Perez.. Hij was maar een wisselspeler...
Dit onthoudt Perez. Geloof maar dat die de volle 90 minuten tegen Ajax speelt in de competitie en zijn gram gaat halen.
Dit, dus.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 20:50:11 #258
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_52433473
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:23 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Maar dat hebben ze niet gedaan door hun spelers zoveel vrijheid te geven. Juist door het continue herhalen van bepaalde dingen hebben ze dat zover gekregen.
Slechts gedeeltelijk mee eens. Hier is waarom:

Heb je wel eens opgemerkt hoe Marco van Basten altijd na een kutwedstrijd van Oranje met slappe ballen en zonder inspiratie opmerkt: ja, het was wel goed, iedereen heeft namelijk zijn taken goed uitgevoerd.

Natuurlijk stuurt Van Gaal de AZ-spelers ook met taken die erin gedrilld zijn door herhalingen het veld in, maar dat gaat absoluut niet ten koste van de creativiteit. AZ speelt heel mooi voetbal, en dat vind ik leuk om te zien. Er sluipen automatismen in natuurlijk, maar dat is slechts de basis voor creativiteit.

AZ is half zo leuk niet zonder Van Gaal en Scheringa.
Confidence through competence
  donderdag 16 augustus 2007 @ 20:54:26 #259
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52433566
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:50 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Slechts gedeeltelijk mee eens. Hier is waarom:

Heb je wel eens opgemerkt hoe Marco van Basten altijd na een kutwedstrijd van Oranje met slappe ballen en zonder inspiratie opmerkt: ja, het was wel goed, iedereen heeft namelijk zijn taken goed uitgevoerd.

Natuurlijk stuurt Van Gaal de AZ-spelers ook met taken die erin gedrilld zijn door herhalingen het veld in, maar dat gaat absoluut niet ten koste van de creativiteit. AZ speelt heel mooi voetbal, en dat vind ik leuk om te zien. Er sluipen automatismen in natuurlijk, maar dat is slechts de basis voor creativiteit.

AZ is half zo leuk niet zonder Van Gaal en Scheringa.
Uiteraard maar dat is mogelijk door het positiespel en automatismes die erin getraind zijn.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_52434813
Van Gaal is gewoon een toptrainer die 1 tot enkele klasses verheven is boven ten Cate. Ze willen beide hetzelfde voetbal, alleen lukt het ten Cate maar zelden dat zijn team bij te brengen, en heeft ie er Barca achtig materiaal voor nodig. Lowie doet het met inferieur materiaal en pompt die op tot grote hoogtes. Samen met Adriaanse staan ze op eenzame hoogte wat aanvallend voetbal aangaat. Sexy voetbal spelen met Barca kan elke aardige trainer, maar datzelfde doen met middenmotors Willem II of subtoppers AZ is veel knapper. Dat maakt ten Cate ook weer geen slechte trainer, het niveau van Louis ligt alleen onbereikbaar hoog als clubtrainer. Is gewoon geen betere. Aangezien ie dat zelf ook weet levert het alleen af en toe wat beschamende momenten op met de pers.
pi_52440459
quote:
haha
Цой жив
pi_52442869
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:07 schreef cultheld het volgende:

[..]

Er waren er in 2004 genoeg die het wel zagen zitten in Van Persie. Suarez is een ander verhaal: Dat is gewoon een soort nieuwe Rommedahl, maar omdat hij uit Zuid-Amerika komt denkt de pers dat hij een groeibriljantje is.
Ik kan me herinneren dat jij Suarez noemde in het topic 'wie worden de verrassingen van de Eredivisie?' van vorige zomer.
"Het is niet de vraag óf die wordt weggekocht, maar wanneer"
Dat is dus sowieso al juist gebleken, maar daarmee suggereerde je toch wel enigszins dat jij ook een groeibriljantje in hem zag.
pi_52442909
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Misschien ben ik een optimist pur sang, maar ik geloof echt dat we daar makkelijk gaan winnen. Dat Slavia Praag had gisteren ongelofelijk veel geluk. Ajax speelde waardeloos en dan nog hadden we met minstens 3-0 moeten winnen. De ballen vlogen er nu niet in, maar ik kan me niet voorstellen dat er over twee weken weer zulke kansen om zeep worden geholpen. Suarez traint pas twee dagen en was nu al een plaag voor die Tsjechen. Dat kan over twee weken alleen maar erger zijn lijkt me. Ik heb er alle vertrouwen.
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar wat ik op de radio hoorde was ajax niet 3 klassen beter. En waar ajax vooral lijkt te falen is efficiëntie. Dat is jarenlang bij psv ook het probleem in europa geweest. Stonden ze leuk mee te ballen, maar verloren ze wel keer op keer omdat de tegenpartij de kansen die ze kreeg wel allemaal erin schopt.

Verder zijn Tsjechen gewoon taai, zeker in eigen huis. Het oogt niet zo mooi, je mag tot de 16 van ze voetballen, maar eenmaal in de 16 ben je omsingeld. God, wat was dat frustrerend...

We zullen zien...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_52717981
Nee komt niet goed

Koeman zal wel een bloemetje sturen, volgend jaar kan hij weer een speler extra kopen van het vrijgekomen geld
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 27 augustus 2007 @ 07:23:21 #266
144213 Adidah
Het was wraak
pi_52718695
Ik heb bij deze wedstrijd hetzelfde gevoel als bij Heerenveen. Op de één of andere manier denk ik dat ze deze wedstrijd, met drie doelpunten verschil verrassend eenvoudig gaan winnen.
pi_52718809
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:56 schreef cultheld het volgende:
Suarez wordt de nieuwe Rennis Dommedahl .
.
-
  maandag 27 augustus 2007 @ 09:45:30 #268
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_52719990
Suarez lijkt werkelijk in niks op Rommedahl...

Ben erg benieuwd naar woensdag. Een snel doelpunt is essentieel..!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_52720056
Ik zou eigenlijk een Slavia - Ajax topic maken maar ik heb geen tijd meer vandaag. Druk druk druk voordat ik naar Praag vlieg. Sorry!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52720090
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:45 schreef BoNi het volgende:
Suarez lijkt werkelijk in niks op Rommedahl...

Ben erg benieuwd naar woensdag. Een snel doelpunt is essentieel..!
Met een omhaal in de laatste seconde de 1-0 binnenschieten en dan de verlenging met 4-0 winnen vind ik ook best hoor. Alleen poep ik wel ondertussen m'n hele broek vol.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52720971
Mbt OWB Slavia-Ajax en training.
quote:
Wij hebben uw e-mail ontvangen en willen er graag een reactie op geven.

De kaarten kunnen omgewisseld worden vanaf dinsdagavond voorafgaand aan de training van 17.00 uur tot 19.00 uur bij ingang D11 bij het bezoekersvak.
Woendag kan dit gedaan worden van 16.00 uur tot 20.00 uur bij ingang D11 bij het bezoekersvak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met Supporterszaken via telefoonnummer 020 - 3 111 444. Supporterszaken is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00 uur tot 16.00 uur.

Met vriendelijke groet,

AFC Ajax
Supporterszaken
  maandag 27 augustus 2007 @ 11:02:05 #272
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52721417
We gaan ze gewoon vernederen in Praag
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_52721475
Dit gaat Praag winnen. Ajax mist Sneijder, Garbri en Davids.
Ajax zal als een gek proberen te scoren waardoor er teveel ruimtes worden weggegeven achterin.
Slavia plaats 2 dodelijke counters en wint met 2-0.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52721484
Ja ik denk een 3-0 voor Ajax
Maak wat moois van je leven!
Je Leeft Tenslotte maar een keer!
  maandag 27 augustus 2007 @ 11:06:00 #275
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_52721486
Ach, Ajax moet dit gewoon winnen. Hup Ajax
Confidence through competence
  maandag 27 augustus 2007 @ 11:07:33 #276
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_52721513
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 11:05 schreef Glenn-Micra het volgende:
Ja ik denk een 3-0 voor Ajax
A.F.C. Ajax
  maandag 27 augustus 2007 @ 11:08:21 #277
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52721552
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 11:08 schreef pfaf het volgende:
Het wordt 0-12 wat ik je brom!
Doe eens even niet.
pi_52721581
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 11:08 schreef pfaf het volgende:
Het wordt 0-12 wat ik je brom!
Dit is denk ik iets te positief
  maandag 27 augustus 2007 @ 11:21:58 #280
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52721881
Ajax doet het in uitwedstrijden de afgelopen 2 jaar erg goed dus een 1-4.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 27 augustus 2007 @ 11:28:52 #282
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_52721966
De kansen moet gewoon af gemaakt worden.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_52722439
0-2
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_52723089
Ik moet het allemaal nog zien. In de competitie heeft ajax getoond pas met een voorsprong te kunnen voetballen. Zonder voorsprong oogde het niet best (en als Jol gewoon de pingel had gegeven hadden we volgens mij niet eens geweten hoe ajax met voorsprong het tegen heerenveen doet...).

Slavia zal uiterst defensief spelen. En beheerst het defensieve spelletje echt veel beter dan heerenveen.

Mijn gok: 1-1.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_52723237
Ik heb het gezien maar vond ze niet sterk verdedigen op middenvelders die inlopen.
pi_52723291
0-12
0-6
1-4
0-2
1-1

Het gaat steeds beter met die voorspellingen
  maandag 27 augustus 2007 @ 12:27:17 #287
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52723338
Het zal me worst wezen hoe, als het maar lukt verdomme...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52723361
Idd Ajax moet overleven!!
Ik ben er ook bij trouwens!!! Heb er zin in!
pi_52723380
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zou eigenlijk een Slavia - Ajax topic maken maar ik heb geen tijd meer vandaag. Druk druk druk voordat ik naar Praag vlieg. Sorry!
Dit maakt het ook zo onoverzichtelijk .

Wie maakt even snel een Slavia - Ajax topic, hoeft geen mooie OP te zijn .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52723433
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 12:28 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dit maakt het ook zo onoverzichtelijk .

Wie maakt even snel een Slavia - Ajax topic, hoeft geen mooie OP te zijn .
Gedaan.
pi_52723517
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 12:31 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Gedaan.
Merci! Kan deze op slot .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')