Ja ik schrok er ook van toen ik 'm dat hoorde zeggen op de radio. Die Tsjech legt ff z'n hand op de schouder van Suarez en dat moet dan een penalty zijn...dan kun je er 200 per wedstrijd geven.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
WTF? Heeft Ten Cate echt gezegt dat die pingel voor ons terecht was? Wat een idioot. Hoe kun je zo'n trainer nog serieus nemen
Ik ben een grote fan van Van Gaal als trainer, kijk hoe hij een topclub van AZ aan het maken is! En Co Adriaanse heeft natuurlijk de basis gelegd hiervoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:00 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Maar je bent zeker ook geen fan van een Van Gaal bv?
Maar dat hebben ze niet gedaan door hun spelers zoveel vrijheid te geven. Juist door het continue herhalen van bepaalde dingen hebben ze dat zover gekregen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ben een grote fan van Van Gaal als trainer, kijk hoe hij een topclub van AZ aan het maken is! En Co Adriaanse heeft natuurlijk de basis gelegd hiervoor.
Dit onthoudt Perez. Geloof maar dat die de volle 90 minuten tegen Ajax speelt in de competitie en zijn gram gaat halen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat ie zei over Perez.. Hij was maar een wisselspeler...
Slechts gedeeltelijk mee eens. Hier is waarom:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:23 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Maar dat hebben ze niet gedaan door hun spelers zoveel vrijheid te geven. Juist door het continue herhalen van bepaalde dingen hebben ze dat zover gekregen.
Uiteraard maar dat is mogelijk door het positiespel en automatismes die erin getraind zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Slechts gedeeltelijk mee eens. Hier is waarom:
Heb je wel eens opgemerkt hoe Marco van Basten altijd na een kutwedstrijd van Oranje met slappe ballen en zonder inspiratie opmerkt: ja, het was wel goed, iedereen heeft namelijk zijn taken goed uitgevoerd.
Natuurlijk stuurt Van Gaal de AZ-spelers ook met taken die erin gedrilld zijn door herhalingen het veld in, maar dat gaat absoluut niet ten koste van de creativiteit. AZ speelt heel mooi voetbal, en dat vind ik leuk om te zien. Er sluipen automatismen in natuurlijk, maar dat is slechts de basis voor creativiteit.![]()
AZ is half zo leuk niet zonder Van Gaal en Scheringa.![]()
Ik kan me herinneren dat jij Suarez noemde in het topic 'wie worden de verrassingen van de Eredivisie?' van vorige zomer.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er waren er in 2004 genoeg die het wel zagen zitten in Van Persie. Suarez is een ander verhaal: Dat is gewoon een soort nieuwe Rommedahl, maar omdat hij uit Zuid-Amerika komt denkt de pers dat hij een groeibriljantje is.
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar wat ik op de radio hoorde was ajax niet 3 klassen beter. En waar ajax vooral lijkt te falen is efficiëntie. Dat is jarenlang bij psv ook het probleem in europa geweest. Stonden ze leuk mee te ballen, maar verloren ze wel keer op keer omdat de tegenpartij de kansen die ze kreeg wel allemaal erin schopt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Misschien ben ik een optimist pur sang, maar ik geloof echt dat we daar makkelijk gaan winnen. Dat Slavia Praag had gisteren ongelofelijk veel geluk. Ajax speelde waardeloos en dan nog hadden we met minstens 3-0 moeten winnen. De ballen vlogen er nu niet in, maar ik kan me niet voorstellen dat er over twee weken weer zulke kansen om zeep worden geholpen. Suarez traint pas twee dagen en was nu al een plaag voor die Tsjechen. Dat kan over twee weken alleen maar erger zijn lijkt me. Ik heb er alle vertrouwen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:56 schreef cultheld het volgende:
Suarez wordt de nieuwe Rennis Dommedahl.
Met een omhaal in de laatste seconde de 1-0 binnenschieten en dan de verlenging met 4-0 winnen vind ik ook best hoor. Alleen poep ik wel ondertussen m'n hele broek vol.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:45 schreef BoNi het volgende:
Suarez lijkt werkelijk in niks op Rommedahl...
Ben erg benieuwd naar woensdag. Een snel doelpunt is essentieel..!
quote:Wij hebben uw e-mail ontvangen en willen er graag een reactie op geven.
De kaarten kunnen omgewisseld worden vanaf dinsdagavond voorafgaand aan de training van 17.00 uur tot 19.00 uur bij ingang D11 bij het bezoekersvak.
Woendag kan dit gedaan worden van 16.00 uur tot 20.00 uur bij ingang D11 bij het bezoekersvak.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met Supporterszaken via telefoonnummer 020 - 3 111 444. Supporterszaken is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00 uur tot 16.00 uur.
Met vriendelijke groet,
AFC Ajax
Supporterszaken
Doe eens even niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:08 schreef pfaf het volgende:
Het wordt 0-12 wat ik je brom!
Dit is denk ik iets te positiefquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:08 schreef pfaf het volgende:
Het wordt 0-12 wat ik je brom!
Dit maakt het ook zo onoverzichtelijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zou eigenlijk een Slavia - Ajax topic maken maar ik heb geen tijd meer vandaag. Druk druk druk voordat ik naar Praag vlieg. Sorry!
Gedaan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dit maakt het ook zo onoverzichtelijk.
Wie maakt even snel een Slavia - Ajax topic, hoeft geen mooie OP te zijn.
Merci! Kan deze op slotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |