mja..ik had gehoopt dat het eerder had gekund...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw... dan ben ik al een paar uur op vakantie... moet ik mijn vakantie een beetje in spanning zitten hier...![]()
In haar geval wel, zo te zienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oww..dus zwanger betekent meteen geen leven meer....![]()
![]()
![]()
volgens haar wel, haar leven is drastisch veranderd, ten nadele van de relatie... maarrrr, ze is wel blij met het kind. Snap geen hol van het verhaal, en geloof het nog minder.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oww..dus zwanger betekent meteen geen leven meer....:?:?:?
heblast van een knobbeltje in mijn keel..erg vervelend en met mijn geschiedenis ben ik een beetje bang...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:57 schreef OA het volgende:
[..]
Nummers uitwisselen enzo....![]()
Wat moet je eigenlijk doen JJ???![]()
ik hoor het vast nog welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja..ik had gehoopt dat het eerder had gekund...:@
ander keertjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
maar nu kan ik dus niet met je mee op vakantie...![]()
Zeker lekker warm weer daar nu! Lijkt me echt een vet eiland om op vakantie te gaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:58 schreef Houniet het volgende:
morgen om half 11 verzamelen op het station in arnhem
richting schiphol![]()
!!
[..]
ander keertje![]()
half 11 in Arnhem?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:58 schreef Houniet het volgende:
morgen om half 11 verzamelen op het station in arnhem
richting schiphol![]()
!!
[..]
ander keertje![]()
ha Kuukjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:58 schreef Kuukske het volgende:
Helleuw
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heblast van een knobbeltje in mijn keel..erg vervelend en met mijn geschiedenis ben ik een beetje bang...
Quukiepluukie!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:58 schreef Kuukske het volgende:
Helleuw
Het ís een vet vakantie eiland, zelfs als je niet echt van uitgaan houdt!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeker lekker warm weer daar nu! Lijkt me echt een vet eiland om op vakantie te gaan![]()
Ja sinds ze zwanger is denk ze alleen nog aan de dingen hoe het moet als gezin. (of terwijl ze denkt alleen aan dat kind en kan nergens anders over praten aan denken) Dus vaker ruzie.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
volgens haar wel, haar leven is drastisch veranderd, ten nadele van de relatie... maarrrr, ze is wel blij met het kind. Snap geen hol van het verhaal, en geloof het nog minder.
neuh,quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
ha Kuukje
had ik jou al gedag gezegd brand:@?
Brandje!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:00 schreef BrandX het volgende:
hé Kuuk en Fruts!
ja leuk en aardig, maar die vent van der blijkbaar helemaal niet, anders zouden ze er geen mot om hebben? naja snap het verhaal niet. erg tegenstrijdigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:02 schreef covie het volgende:
[..]
Ja sinds ze zwanger is denk ze alleen nog aan de dingen hoe het moet als gezin. (of terwijl ze denkt alleen aan dat kind en kan nergens anders over praten aan denken) Dus vaker ruzie.
Hormonen spelen op ruzie lijkt 1000x erger. Dus denkt ze dat haar relatie verschrikkelijk is.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Brandje!:W:W:*:*
ik ben er maar half bij vandaag.. (hele week al)... erg druk op het werk..
en vanochtend wat tijd verkloot met wat werk voor fok:@
oeh BrandX..vertel..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:04 schreef BrandX het volgende:
[..]ik heb al een week vakantie, en daardoor eigenlijk juist minder tijd! allerlei leuke afspraken en dates [afbeelding]
je moet je dates ook niet neerslaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb al een week vakantie, en daardoor eigenlijk juist minder tijd! allerlei leuke afspraken en dates [afbeelding]
wat voor meel heb je gebruikt....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:07 schreef Muck het volgende:
euh, volgens mij staat mij ncake gigantisch te mislukken
hij wordt helemaal niet zo hoog als zou moeten
dat heb ik ook wel eensquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:07 schreef Muck het volgende:
euh, volgens mij staat mij ncake gigantisch te mislukken
hij wordt helemaal niet zo hoog als zou moeten
bloemquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat voor meel heb je gebruikt....![]()
dank je!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
woooow......zekers om er trots op te zijn....
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is het?quote:
euh, dienst 7 patentbloemquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja duh..welke...?..geen zelfrijzend...?
Malta lijkt me ook vetquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:02 schreef OA het volgende:
Het ís een vet vakantie eiland, zelfs als je niet echt van uitgaan houdt!![]()
mja...ik gebruik altijd zelfrijzend met een extra toefje bakpoeder...succes verzekerd...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:09 schreef Muck het volgende:
[..]
euh, dienst 7 patentbloem
nee, geen zelfrijzend
:p morgen vanaf 14:00 dagje amsterdam met een vakantievriend van een paar jaar terug.quote:
To badquote:Hey Jort!
Helaas moet ik je (jullie) teleurstellen; ik bewaar de inhoud van de posts op dit moment niet. Zodra ik er een snelle oplossing voor verzonnen heb die de gigantische hoeveelheid aan data kan opslaan kan ik alsnog kijken, maar zoals het er nu naar uit ziet gaat dat niet snel gebeuren.
Cheers!
JeRa
Ik heb nog geen vakantie gehad.. alleen een weekje begin juliquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:04 schreef BrandX het volgende:
[..]ik heb al een week vakantie, en daardoor eigenlijk juist minder tijd! allerlei leuke afspraken en dates [afbeelding]
same here...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
:p morgen vanaf 14:00 dagje amsterdam met een vakantievriend van een paar jaar terug.
klinkt spanneder dan het is hoorwe gaan ong. twee keer per jaar uit eten oid
altijd weer gezellig.
verder vrijdag wezen uit eten met een andere vriend, maandag koffiegeleut met 2 weer andere vrienden, vandaag koffieleuten met een van de twee laatst genoemde vrienden...
Allemaal mannenheb nou eenmaal meer mannen dan vrouwen als vrienden
vind dat stiekem veel leuker, geen gezeik en gezeur en gemiep en zulks... wat voor veel vrouwen toch dagelijkse kost is![]()
doet ik heul niet!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
je moet je dates ook niet neerslaan_O-
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:11 schreef Muck het volgende:
ga i konthouden JJ:Y
nou ja, het wordt geen barbie-taart, want hij is niet hoog genoeg, maar ik maak er wel een bloemetjes taart van:Y
Ook leuk:@
jij, jij, vrouwquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:11 schreef Muck het volgende:
ga i konthouden JJ
nou ja, het wordt geen barbie-taart, want hij is niet hoog genoeg, maar ik maak er wel een bloemetjes taart van
Ook leuk
?quote:
Namen:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vakantie gehad.. alleen een weekje begin juliO+,. ..verder weet ik nog niet wanneer ik het zal opnemen ook... Mjah.. en dan vul je je vakantie toch goed? Altijd leuk om mensen weer eens te zien.
Dates ja?:PHoe heet ie?:P
mwaaaaa, dat zien we nog welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:13 schreef BrandX het volgende:
[..]zekers! en als hij nog smaakt ook is het helemaal top!
![]()
haha, ja, ontzettendquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:14 schreef Muck het volgende:
ik heb ook veel meer mannen-vrienden:Y
je begrijpt dat dit op een hele andere manier gelezen kan worden he...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
Namen:
martin
Dick
Steven
Chris (2x)
en morgen is Fulco aan de beurt
Heb ik ooit anders gezegdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
stiekem vind je ons wel leuk...![]()
![]()
tja, wie weet, wie weet...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je begrijpt dat dit op een hele andere manier gelezen kan worden he..._O-;)
Valt een beetje tegen vind ik.quote:
Maar waarom zet jij er dan een plaatje van neer?quote:
quote:
quote:
Chris is een gelukkig man als ik het zo leesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je begrijpt dat dit op een hele andere manier gelezen kan worden he...![]()
![]()
Wrakduiken ftwquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:17 schreef OA het volgende:
[..]
Valt een beetje tegen vind ik.
Ik weet niet waar jij van houdt, maar het is een vrij kaal eiland, met weinig natuur en veel rommel en heel veel Engelsen....![]()
dat dacht ik ook totdat ik naar Moorea ging..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:17 schreef OA het volgende:
[..]
Valt een beetje tegen vind ik.
Ik weet niet waar jij van houdt, maar het is een vrij kaal eiland, met weinig natuur en veel rommel en heel veel Engelsen....![]()
[..]
Maar waarom zet jij er dan een plaatje van neer?![]()
Is er iets bijzonders aan?
[..]
Ik ook al...
![]()
[..]
Arcee en D_H konden in de database van fok zelf volgens mij, JeRa niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:18 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Had je gevraagd in hoeveel posts gezwaaid wordt?
yeps, een hele echte!quote:Opwoensdag 15 augustus 2007 16:17schreef JortK het volgende:
[..]
Chris is een gelukkig man als ik het zo lees:')
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Chris is een gelukkig man als ik het zo lees
Lekker makkelijk!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:17 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen mannen vrienden, ook geen vrouwen. Scheelt ook gezeik met verjaardagen
bij Gozo kan je goed duikenquote:
Ik kan niet duiken, maar snorkelen is daar ook goed te doen!quote:
Ja, ook die zie je veel op Malta, evenals nog veel meer Engelsen dan al genoemd en Spanjaarden.....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat dacht ik ook totdat ik naar Moorea ging.....nog erger dus aangetroffen..: ITALIANEN...
![]()
![]()
![]()
lieve schat, ik sta hier een taart te bakken!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:17 schreef OA het volgende:
Maar waarom zet jij er dan een plaatje van neer?![]()
Is er iets bijzonders aan?
Ik las gonzo, de muppetquote:
maar gelukkig niet helemaal!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oeps, bijna het 401-topic gemist:P
Zeg dat dan!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:21 schreef Muck het volgende:
[..]
lieve schat, ik sta hier een taart te bakken!
deze roos heb ik net zelf gefabriceerd van marsepein
Klopt...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:21 schreef Houniet het volgende:
malta was meen ik van engeland OA.
de boter is ook erg zout daar
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:22 schreef covie het volgende:
Ik heb alleen maar mannen vrienden.:@
En soms hebben ze een vriendin en dan ben ik eens niet de enige vrouw op een verjaardag/feest.
En dan na een tijdje dan heb je haar net een beetje leren kennen en dan is t weer uit.:(
Maar meestal ben ik wel de enige.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:18 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Had je gevraagd in hoeveel posts gezwaaid wordt?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las gonzo, de muppet
Maar klopt.
skitterend!!!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:24 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
hier ben ik ook geweest8-)
Sorry dat het zo lang duurdequote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
maar gelukkig niet helemaal![afbeelding]
ohw! ik ga ff kijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sorry dat het zo lang duurde:@maar ik moest een heel verhaal schrijven in het NASA-topic(8>:P
zekerquote:
ff lezen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sorry dat het zo lang duurdemaar ik moest een heel verhaal schrijven in het NASA-topic
![]()
![]()
Iddquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Heel herkenbaar![]()
Ergo, conclusie hier: vrouwen die echte koffieleuters zijn, hebben vooral mannen in hun vriendenkring en weinig vrouwen![]()
![]()
de tijd lieverdquote:
quote:
Oh ik ben niet wakkerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:28 schreef covie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ben je nog steeds niet wakker?
doedoei fruts...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:28 schreef Frutsel het volgende:
het gaat veels te hard![]()
ik kan het nie bijhouden.. kutwerk![]()
tot later vanavond denk ik![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |